Skocz do zawartości

Monster Hunter Portable 3 !


Yano

Rekomendowane odpowiedzi

http://gamrfeed.vgchartz.com/story/82095/metal-gear-solid-and-monster-hunter-mixed-again-in-reverse/

 

 

joł hoł hoł

sprawdźcie to XD

 

Your companion Felynes will be able to wear sneaking suits, bandanas and hold knives. When you make your hunter duck, the Felyne will hide itself in a box.

XD może przemyślę moje stanowisko wobec kotów

 

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

u mnie zapewne ze 250 na japoncu a potem kolejne tyle na angielskiej :D

 

(pipi) juz sie nie moge doczekac, dla mnie MH to nie jest zwykla gra ani swietna gra, ja mam przy niej takie uczucia jak podczas pierwszej fazy zakochania xD euforia, radosc z zycia itp :D

 

w tym tygodniu musze oddać gałke w psp do naprawy i rpzygotować sie na demko! juz za 10 dni :> oby szybko wypłyneło do netu, bo "orginal" ciezko bedzie zdobyć

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

P3rd bedzie miało nowe podgatunki (kolory) potworow z 3tri! :>

 

kurupekko

image47.png

 

 

barroth - ten szczegulnie fajny bo nie zmienili mu tylko koloru ale cały element i zamiast w błocie jest oblepiony sniegiem, bardzo fajnie :D

image48.png

 

i gejowska jaszczurka

image49.png

 

 

 

te same obrazki ale większe kawałki skanów

http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20101006021926/monsterhunter/images/3/36/Qurupeco-subspecies.jpg

http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20101006021927/monsterhunter/images/9/93/Barroth-subspecies.jpg

http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20101006021927/monsterhunter/images/f/f0/R-Ludroth-subspecies.jpg

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

JEST JUZ DEMO!!

 

narazie chyba nie ma na torrentach

 

ale za to są gameplaye

14 min walki z lodowym barrothem

 

 

LS

http://www.youtube.com/watch?v=NqM3YFxegmo&feature=player_embedded

 

duale

http://www.youtube.com/watch?v=7Fh01yosG2s&feature=related

 

młot (zauważcie ze bronie tnace mają teraz inną animacje krwi niz młoty - jedne taki zakecony ostry slad krwi, a młoty bardziech taką "chmurke"

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

no KURNA!! JEST DEMO A WY SPICIE!!

 

 

link do wersji malo oficjalnej (ale to nie piractwo bo to tylk odemo!!!)

http://www.megaupload.com/?d=QJ5R995H

 

ja nie moge az grac bo mam rece zajete waleniem konia z radosci, po paru miechach przerwy w pierwszej chwili bylem zagubiony ale po 10 minutach milosc wrocila :D

 

EDIT

 

widze ze pełna olewka ;p

i tak sam ze soba pisze wiec napisze ze jest świetnie :D

demo nie daje wiele mozliwosci ale jest naprawde fajnie, duzo rzeczy poprawionych, duzo nowosci, zwlaszcza jak sie nie gralo w 3tri, chociaz jest kilka malych drobiazgów ktore mi sie nei podobają

 

- grafa jest o wiele lepsza, tekstury ostrzejsze, i jakies takie ładne

- wiele kawalkow mapy piekna

- potwory maja lepsze textury i naturalniejsza animacje

- bronie maja duzo nowych ciosów, na pcozatku ciezko w ogole ogarnąć, nie wiem czy na pewnoe wszystkie zmiany sa na plus, moze to tylko kwestia przyzwyczajenia

- koty sa o wiele abrdziej zroznicowane i o wiele wiecej robią, nie sa tylko debilnymi zapychaczami ktora atakują gracza, serio sa pomocne (co chwile lepszą, buffują, paralziują wroga nawet, i ogolnie sporo robią, a przeciez sa tylko 3 rodzaje do wyboru, pewnie w pełnej grze bedzie masa mozliwosci zbey dopasowac kota do potrzeb

- slash axe jest dziwny i komplikowany, wydaje sie ze to połaczenie GS + LS + gunlanca :D, w trybie topora postac biega troche jak z LSem, ale odrobine wolniej, ciosy ogolnie tez są wolniejsze troche, za to ma combosa ktory zjada stamine ale zanim zje to mozna machać jak szalony, fajnie to wyglada, ciekawe co jak sie zje power juice, w trybie miecza to połączenie GS i GL , łazi sie jak z GSem, bardzo wolno, mozna troche pomachać, i mozna też strzelić ładowanym atakiem, co ciekawe - w trybie mecza dochodzi element! nie wiem jak to bedzie działać, czy element jest tylko w trybie miecza, i czy kazdy go ma, ale bron z dema w trybie miecza ma poison, i ataki są z poisonem, tak samo ten ładowany wystrzał jest z trucizną (ciekawy bajer)

 

nie bede opisywal kazdej broni, ale dodam coś o młocie

teraz z 1 naładowania (bez ładowania) robi wymach taki jak normalnie, ale naciskajac guzik drugi mozna dodac drugi cios (ten ktory normalnie był przy naładowaniu do 2poziomu)

bardzo fajnie bo te 2 ciosy czesto sie uzywalo i teraz mozna je odrazu walic bez łądowania (chociaz pewnie je oslabili)

za to na drugim naładowaniu jest inny cios, wymach do góry, dosyc szybki i ze sporym zasiegiem, jesli jest silny to moze byc bardzo przydatny

 

 

 

nie moge sie doczekac zarowno gry jak i informacji o nowych potworach

 

drobiazgi ktorych sie czepne

- podczas łądowania GS jest coraz głosniejszy dziwek przy poziomach ladowania.. ale na koncu nie ma zadnego.. dziwnie to wyglada

- lanca ma nowe ciosy i teraz /\+O nie robi szarży tylko wymach w bok, cios zapewne bardzo przydatny ale jak anrazie calyc zas sie myliłem i chcąz zaszarżować robilem ten wymach (do szarży jesr R+/\+O)

 

 

bardzo mnie ciekawi jakie statsy mają nowe ciosy

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Witam!

Postaram sie przedstawic wam poszczegolne zmiany w broniach w 3rd:

 

Great Sword - Wykonujac charge nie wystarczy przetrzymac ładowanie do końca, trzeba sie wcelowac w ten najwiekszy rozblysk by zadac najlepsze obrazenia. Po ataku /\ jezeli nacisniemy jeszcze raz /\ to wykona "płaskie" uderzenie bokiem broni, którym to możemy wbic KO. Po tym uderzeniu przytrzymujac kierunek w dowolna strone i ponownej próbie charge mozemy wykonac inna wersje charge która zadaje jeszcze więcej obrażeń.

 

Long Sword - Podczas wykonywania combo ®po zakonczeniu jego ( obrot i chowanie broni) pasek zmienia kolor, kolejno na bialy ,zolty i czerwony. Kazdy z nich kolejno zwieksza obrazenia.Do tego dochodzi wykonanie ataku /\+ O z przytrzymanym kierunkiem, ktore powoduje ze odskakujemy w strone ktora trzymalismy galke.

 

SnS - Dochodzi kilka rodzajów combo z czego jedno to uderzenie tarcza które może wbic KO

 

Switch Axe - Dużo by tutaj pisac, czysto ofensywna broń.

 

Lbg - Narazie widac tylko ze mozna po strzale robic rolle na boki podobnie jak z LS'em czy Lanca

 

HBG - Jw + tzw "Siege Mode" po nacisnieciu /\ + o . Stajemy nieruchomo w miejscu ale możemy strzelać bez ładowania i recoila.

 

Lance - Sporo zmian. Counter - R + o /\ . Blok + /\ + kierunek - podbieg z tarcza i na koniec jezeli nacisniemy jeszcze raz /\ to wykonamy atak tarcza który wbija KO. Charge wykonuje sie teraz po wcisnieciu przycisku "select".

 

Hammer - Jest bardziej dynamiczny jak w poprzednich czesciach serii. Po atau z "wyciagniecia" mozemy odrazu ladowac charge bez zadnego delaya. Lv2 charge wyglada innaczej. Jezeli podczas Spina ( charge lv3 ) nacisniemy /\ po kilku pierwszych obrotach to wykonamy atak, który jest na koncu wyrzej zamieszczonego filmiku. Dochodzi rowniez alternatywa dla Triple Pounda (3x /\ ) o , /\ , /\ - szybsze wykonanie swinga.

 

Dual Sowrd - Gdy atakujemy normalnie wykonujemy rolle po ataku, natomiast podczas Demonica wykonujemy "slizgi" podobne do tych z lancy.

 

To by bylo na tyle narazie, mozliwe ze cos przeoczyłem. Na koniec daje kilka linkow do moich filmków z owego dema:

 

http://www.youtube.com/watch?v=2M6nrsM6VsA - Snow Barroth vs Lance

http://www.youtube.com/watch?v=YX-98DCgOXM - Royal Ludroth vs Hammer

http://www.youtube.com/watch?v=hbP04x6AphQ - Royal Ludroth vs Dual Sword's

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza

to ze zaczeli wciskać ciosy pod select to troche dziwne ... na szczescie szarże lancą mozna tez zrobić tak jak wczesniej czyli blok+O+/\

 

ale SNS ma tez pod selectem obrotowy cios

w ogole sns jakos tak .. niby to samo ale jest w sumie dopakowany bo zwyklego combosa tojkątami mozna przedluzyc prawie dwukrotnie naciskajac potem O kilka razy, wychodzi spore combo

 

i w młocie mimo ze teraz mozna zrobic 2x wymach bez ładowania tylko naciskajac guzik to ma to pewną wade - może sie odbijac :( kiedyś ten cios nigdy sie nei odbijał a teraz sie dobija, zreszta z lvl ładowania też, caly czas mi sie odbijały od glowy barrotha

i jeszcze - atak pod O mozna łączyc prawie ze wszystkim, np

ładowanie 2lvl i wymach do góry i zaraz po nim O > /\ > /\ ,i wychodzi dosyc szybki combos z mocnego ciosu pierwszego , potem 2 slabsze i golfswing

albo np R O R O R O R O (ew przeplatane dodatkowo /\) i mozna robic nieskonczone combo, chociaz raczej niezbyt silne

 

wczoraj zauwazylem swietną rzecz - normalnie to obcięte ogony lezaly na glebie a inne rozwalone elementy znikały, i w przypadku loudrona znikają te jego poduszku na karku bo niszcza sie tylko powierzchownie, ale strasznie sie zdziwilem gdy rozwaliłem wczoraj glowe barrotha - i odpadł z niej kawałek tej korony, i leżał na ziemi! mozna bylo go wyciąć :D niby drobiazg ale super bajer :D

 

 

nie moge sie doczekac gdy zagram w płną wersje z ogolnym zbieractwem, i po pierwsze z poziomem trudnosci, bo tutaj jak zwykle w demie postac jest przepakowana (tak jak by na normalu yzywala highrankowego sprzetu)

 

 

i jeszcze czepne sie jednego - mniej mi sie podoba nowy "rozbłysk" ataku z elementem ice, troche takie snieżne kulki i slaby dzwiek, a poprzednio bylo lodowe kryształki i fajny dzwiek troche jakby rozbijania szkła o wiele bardziej mi sie podobal porpzedni

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

e tam, ja chetnie przejde japonca a potem drugi raz angielską :D

 

zreszta o oberwanie za(pipi)istoscią nie ma co sie bac, ja jestem w szoku bo jak zobaczylem ostatnio jakis creen z unite to grafa wydawala mi sie slaba i nędzna, a przeciez jest dobra, nie wiem jak to mozliwe ale 3rd serio wyglada o wiele lepiej , zeby nie powiedziec ze wyciska soki z psp jak GOW

Odnośnik do komentarza

kurde slusznie sie napalałem na lance , tak ją usprawnili ze przy odrobinie skilla moze byc naprawde mega skuteczna

ma 2 ciosy ktore jednocześnie blokują

gdy sie widzi ze rpzeciwnik zaraz zaatakuje juz nie trzeba normalnie blokowac, można

- zaatakować mocnym ciosem ktory podczas ładowania ma autoblok

- podbiec do przeciwnika z autoblokiem, co prawda tylko 2-3 kroki ale zawsze cos , zwlaszcza ze mozna wbiec prosto na jego cios i automatycznie zablokowac

 

narazie srednio sobie raze z jakims koazckim wykorzystaniem tych mozliwosci, ale po ograniu i pocwiczeniu serio daje super mozliwosci :D

 

 

nowa jaszczurka ... różowa;p (dawalem wczesniej scan)

http://www.capcom.co.jp/monsterhunter/P3rd/monster12.html

w pierwszej chwili oczywiscie różowy nie zachwyca, ale to dlatego że jest trująca

podejzewam ze bedzie upierdliwa, podczas walki ze zwykłą żółtą w demie widze ze gdy polowa ciosów ebdzie z trucizną bedzie mozna bardzo latwo sie zatruć

 

 

edit

lanca serio daje czasu akurat udalo mi sie zabić loudera counterem :D

byl juz oslabiony bardzo i wiedzialem ze zaraz zdechnie, napieprzam i widze ze wlasnie zamierza sie po mnie przeturlac wiec przezchodze z nawalania w ładowanie ktore jest jednoczesnie blokiem i gosciu sie turla przez blok i sekunde ptoem (pipi)! i zdycha :D

 

przy dobrym skillu serio mozna praktycznie non stop atakowac, bo zamiast rpzerywac atak na blok to wystarczy robic countera po ktorym mozna kontunowac atak :D

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...