Skocz do zawartości

Steam


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

O5sp4E2.png

Bomby prawdy z przeszłości :)

 

Ale już są jaja, Valve zwraca kasę i usuwa mody, które okazały się "zayebane".

 

Na chwilę obecną to testują ten system, ale widać, że community im tego nie wybaczy. Oby tylko na tym skyrimie się skończyło.

Edytowane przez Metoda
Odnośnik do komentarza

Devi od Killing Floor 2 dodali juz w EULA zakaz platnych modow:

 

Your Mods must be distributed for free, period. Neither you, nor any other person or party, may sell them to anyone, commercially exploit them in any way, or charge anyone for receiving or using them without prior written consent from Tripwire Interactive. You may exchange them at no charge among other end users and distribute them to others over the Internet, on magazine cover disks, or otherwise for free.

http://store.steampowered.com//eula/232090_eula_0

 

Ktos tez na /r/pcmasterrace zwrocil uwage,ze skoro modzi chca kase za mody to powinni wykupic komercyjne licencje w 3ds max itp. a valve powinno sprawdzic czy mod zostal stworzony na komercyjnej wersji programu.

 

Tworcy The Los Santos Life Mod rowniez powiedzieli,ze nie beda brac kasy za mod:

 

ello PCMR,
Recently I joined up with the Los Santos Life Development Team as an economy designer which is a mod similar to Altis Life or Arma 3 Life but for GTA 5 instead and can be found here: https://lossantoslife.com/homeWe took notice to Steam's new "paid mods" feature. We don't believe that this program is set up properly to benefit either the modders or the community. As such we will not be putting our mod up for purchase and will continue to provide it for free. Now some of you may say that this only applies to Skyrim and not GTA 5. Well I just wanted you all to rest assured that if this "paid mod" program comes to GTA 5 then our mod will not be affected. If you like the work we're doing then come follow us and join our community. We don't ask for donations although we are currently setup for donations. It is also worth mentioning that anyone caught using our mod as a base to make some changes, upload it, then profit off of it through the Steam Workshop will receive an immediate DMCA claim. We love the modding community, we love PC gamers, and most of all we love GTA 5 which is why we set out to create this mod in the first place.
TL;DR: Los Santos Life Mod started free, will stay free, and will die free!

http://www.reddit.com/r/pcmasterrace/comments/33oxs1/as_a_modder_representing_the_los_santos_life_mod/

Edytowane przez Zaqair
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Devi od Killing Floor 2 dodali juz w EULA zakaz platnych modow:

 

Your Mods must be distributed for free, period. Neither you, nor any other person or party, may sell them to anyone, commercially exploit them in any way, or charge anyone for receiving or using them without prior written consent from Tripwire Interactive. You may exchange them at no charge among other end users and distribute them to others over the Internet, on magazine cover disks, or otherwise for free.

http://store.steampowered.com//eula/232090_eula_0

 

Ktos tez na /r/pcmasterrace zwrocil uwage,ze skoro modzi chca kase za mody to powinni wykupic komercyjne licencje w 3ds max itp. a valve powinno sprawdzic czy mod zostal stworzony na komercyjnej wersji programu.

 

Zeby sie tylko nie okazalo ze Valve zaraz napisze do Tripwire maila w stylu: macie umozliwic sprzedawanie modow albo zegnamy

 

Chociaz pewnie nie zaczeliby zmuszania do czegos takiego od Tripwire, ich KF2 early access sprzedaje sie jak swieze buleczki, ale gdyby wiekszosc devow poszlo za ich przykladem to wkrotce mozemy zobaczyc taki odgorny wymog ze strony valve, o ile beda jeszcze chcieli kontynuowac ten debilny model, bo ciagle licze na to ze gruby sie ogranie.

 

 

EDIT: SkyUI rowniez trafia za paywall :reggie:

Edytowane przez Bansai
Odnośnik do komentarza

Gabe mowi ze to podobno Bethesda wyskoczyla z tym pomyslem oraz z tym ze tylko 25% dla moddera, reszta do kieszeni. Bethesda twierdzi ze nie ma zadnej kontroli nad paid mods, nie byl to ich pomysl i nie maja nic wspolnego z tym i zeby to do valve kierowac rozczarowania.

 

:reggie:

Odnośnik do komentarza

Valve bierze 35%, z czego 5% może trafić do "service providera", tj. do wskazanej wcześniej przez sprzedawcę strony/osoby. Np. Nexus dostaje wsparcie w ten sposób. Bethesda bierze 40%.

 

Ale ból du,py jest ogromny (i bardzo, bardzo dobrze!), gdzie nie spojrzeć tam gracze wyrażają niezadowolenie. Nawet na Reddicie, gdzie miłość do Gabe'a była silna.

 

A jeśli chodzi o GTA V na Steamie to te parę euro więcej skutecznie broniło przed cyrkami z serwerami Rockstara.

Odnośnik do komentarza

Steam to steam , konto z grą zostanie na wieki dla moich pra wnuków a pudełko się utylizuje z czasem.

 

Co do tego to nie byłbym taki 100% pewnien, nigdy nie wiesz co może się stać a akcje jak ta z płatnymi modam na sztimie wprowadzają trochę zamieszania i ja do grubego nie mam zaufania. HL3 już nigdy nie zrobią bo i tak kąpią sie w hajsie. 

Odnośnik do komentarza

 

Steam to steam , konto z grą zostanie na wieki dla moich pra wnuków a pudełko się utylizuje z czasem.

 

Co do tego to nie byłbym taki 100% pewnien, nigdy nie wiesz co może się stać a akcje jak ta z płatnymi modam na sztimie wprowadzają trochę zamieszania i ja do grubego nie mam zaufania. HL3 już nigdy nie zrobią bo i tak kąpią sie w hajsie. 

 

Wydaje mi się że jakby steam zamknął serwery i wszystkie gry by przepadły to jakaś fala samobójstw by przeszła.

Odnośnik do komentarza

Mam pytanie dotyczące gier z serii Shadowrun. Na steamie dostępne są dwie wersje, Shadowrun Returns i Shadowrun: Dragonfall Director's Cut. Czy ta druga wersja to zremasterowana podstawka + dodatek, czy sam dodatek? Którą lepiej wybrać?

Edytowane przez Ruther
Odnośnik do komentarza

VALVE wycofało sie z płatnych modów na steam workshop !

 

We're going to remove the payment feature from the Skyrim workshop. For anyone who spent money on a mod, we'll be refunding you the complete amount. We talked to the team at Bethesda and they agree.

We've done this because it's clear we didn't understand exactly what we were doing. We've been shipping many features over the years aimed at allowing community creators to receive a share of the rewards, and in the past, they've been received well. It's obvious now that this case is different.

To help you understand why we thought this was a good idea, our main goals were to allow mod makers the opportunity to work on their mods full time if they wanted to, and to encourage developers to provide better support to their mod communities. We thought this would result in better mods for everyone, both free & paid. We wanted more great mods becoming great products, like Dota, Counter-strike, DayZ, and Killing Floor, and we wanted that to happen organically for any mod maker who wanted to take a shot at it.

But we underestimated the differences between our previously successful revenue sharing models, and the addition of paid mods to Skyrim's workshop. We understand our own game's communities pretty well, but stepping into an established, years old modding community in Skyrim was probably not the right place to start iterating. We think this made us miss the mark pretty badly, even though we believe there's a useful feature somewhere here.

Now that you've backed a dump truck of feedback onto our inboxes, we'll be chewing through that, but if you have any further thoughts let us know.

 

 

source:

http://steamcommunity.com/games/SteamWorkshop/announcements/detail/208632365253244218

 

Wspaniale że społeczność graczy zaczyna się budzić i przeciwstawia się takim praktykom, od tego może zacząć się nowa złota era gier :master:

 

PS: wnioskuję o usunięcie emotki : newell : z foruma.

Odnośnik do komentarza

Wstaję rano i pierwsze co mnie wita na Reddicie, to info o wycofaniu się z płatnych modów. Glorious!

 

Dobra lekcja dla nas. Raz, że Valve nie jest takie święte i miewa coraz głupsze pomysły. Dwa, że community nie jest do końca zidiociałe i potrafi się sprzeciwić naprawdę nieciekawym inicjatywom. Trzy, Gabe jednak potrafi się zreflektować i przynajmniej na teraz jesteśmy bezpiecznie.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...