Skocz do zawartości

Project Gotham Racing 5


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

No ja widzę i czekam na oficjalną zapowiedź wraz z Criterion, które (mam nadzieję) postawi teraz na Burnouta, a nie jak spekuluje się Black2

fix

 

Teraz niby Black 2, ale w CV tego gościa start projektu był chyba odatowany na 2008. IMO najbardziej prawdopodobny jest NFS jakiś, ale równie dobrze może być to Burnout :wub:

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Jeśli ktoś ma robić pgr5 a nie będą to kolesie z dawnego Bizarre to tylko T10, oba studia mają w swoich grach to ''coś'' a oprawa graficzna ma zbliżony styl.

Nie widzę np: takiego codemasters które robi pgr5 w swoimi stylu na silniku dirta w charakterystycznym żółtym odcieniu.

 

PGR5 spod skrzydeł codemasters (o zgrozo!) byłby chyba jazdą po sznurku, bo jak oni zrobili rajdówę (Dirt3), w której nie da się robić poślizgów (!), to na ścigałka na asfalcie wg. nich byłaby jak symulator pociągu. Jeśli ktoś ktoś ma zmienić Bizzare to niech to będzie Turn10, ewentualnie Criterion, ale oni zrobią NFSa lub nowego Burnouta. Myślę, że chłopaki z Turn10 dadzą radę, tak graficznie jak i gameplay'owo. Seria PGR to moim zdaniem najlepsze połączenie arcade'owego i realistycznego modelu jazdy, brakuje mi takich ścigałek, a takie najbardziej lubię.

Odnośnik do komentarza

GRID przede wszystkim miał zupełnie inny model jazdy niż PGR. W PGR auta były dość "lekkie" i przyjemnie się nimi zarzucało, a równocześnie nie było to tak niemal karykaturalnie łatwe jak w NFS:HP. W GRID odwrotnie, nad samochodem dość łatwo było stracić panowanie, a wszystkie hopy i dzwony niemal fizycznie dawały odczuć przeciążenia.

 

Tak samo PGR nie wiem jak się jednak ma do Forzy pod względem silnika, itp. Bo PGR to koniecznie też wyścigi w nocy i zmienne warunki pogodowe, nawet kosztem wykonania samochodów. Forza to jednak głównie samochód + asfalt i znaczenie ma czym jedziemy, otoczenie robi za tło, w PGR liczy się bardzo otoczenie i pomysłowość tras - gdzie sobie pojeździmy, a czym to już mniej istotne.

Odnośnik do komentarza

slajdy w Dirt3 ? To chyba graliśmy w dwie różne gry. Samochód da się wprowadzić w slajd, niestety każdy, nawet najmniejszy poślizg to ogromna strata. Najbardziej opłaca się jeździć idealnym torem, jak w Forzie, z tym, że to szutrówka, a na szutrze auto prowadzi się ''troszkę'' inaczej. Model jazdy w Dirt3 ma feeling symulatora go-kartów, niemal identycznie wchodzi się w zakrety. Dirt3 to najgorsza gra rajdowa jaką grałem, a uwierz mi ogarałem ich sporo. W RBR przy Dircie robi sie slajdy jak w burnoucie. Jeszcze mi powiedz, że pierwszy Dirt miał dobry model jazdy, to już w ogóle się uśmieje. Dirt dla ścigałek jest tym, czym MW jest dla strzelanek.

 

Wampis - mam nadzieję, że właśnie PGR5 będzie utrzymany graficznie jak poprzednie części, mozliwe, że Turn10 po prostu dopakuje stary silnik Bizzare, mi 30 klatek odpowiada, nie potrzebuję 60, liczę na fajne trasy w fajnych miejscówkach, bo to był jeden z flagowych elementów PGRa od czasów MSR.

Odnośnik do komentarza

up - to tylko plotki więc nie ma co się napalać że będzie pgr5 a jeśli będzie to obstawiam jako grę startową na nowego Xa, to że MS nie przygarnął Bizarre do siebie a Acti ich kupiło po czym szybko poszli do piachu bo Blur się nie sprzedał to największy fail MS z grami w tej generacji.

 

PGR4 z 2007 dalej wygląda tak za(pipi)iście z tyloma wariacjami pogody/pory dnia, gdzie dzisiaj żadna inna gra tyle nie oferuje a kolesi wyjebali na bruk, to trzeba mieć nasrane w łbach.

 

9da02abd42514c078392c6c.jpg

281b31dc008e4a95ae330a8.jpg

d2165dfe52b547909b3391e.jpg

db8278c9252e4cc3ba3770f.jpg

kfGGn.jpg

0L2HS.jpg

F0yIm.jpg

 

http://www.abload.de/img/pgr4gameplayf430scuderpecc.gif

http://www.abload.de/img/pgr43dark8dxu.gif

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

No ja odpalalem ostatnio i gra tak wyglada tylko krawedzie psuja efekt, a tego nie widac na gifach. No ale z drugiej strony mozna samemu zniwelowac troche ten defekt odpowiednio bawiac sie ustawieniami TV.

 

Jak grasz na 10 calowym monitorku to może tak wygląda :rolleyes:

 

Graficznie się zestarzała i nie robi już wrażenia, ale i tak według mnie to najlepszy ex na x360.

935830_20071001_screen010.jpg

 

Project+Gotham+Racing+4+%5BXbox+360%5D...jpg

Odnośnik do komentarza

Gify są fenomenalne, ale w trakcie gameplayu gra tak nie wygląda, chyba, że mnie pamięć zawodzi.

wygląda ale trochę oprawa graficzna się zestarzała, zwłaszcza widok z kokpitu, modele samochodów w PM którym daleko do FM4 ale podczas normalnej gry wyglądają dobrze no i drzewa wyglądają słabo.

Wykonanie tras miejskich, kolorystyka i warunki pogodowe są dalej najlepiej wykonaymi w grach wyścigowych na konsolach a pgr4 ma już ponad 4 lata.

Odnośnik do komentarza

slajdy w Dirt3 ? To chyba graliśmy w dwie różne gry. Samochód da się wprowadzić w slajd, niestety każdy, nawet najmniejszy poślizg to ogromna strata. Najbardziej opłaca się jeździć idealnym torem, jak w Forzie, z tym, że to szutrówka, a na szutrze auto prowadzi się ''troszkę'' inaczej. Model jazdy w Dirt3 ma feeling symulatora go-kartów, niemal identycznie wchodzi się w zakrety. Dirt3 to najgorsza gra rajdowa jaką grałem, a uwierz mi ogarałem ich sporo. W RBR przy Dircie robi sie slajdy jak w burnoucie. Jeszcze mi powiedz, że pierwszy Dirt miał dobry model jazdy, to już w ogóle się uśmieje. Dirt dla ścigałek jest tym, czym MW jest dla strzelanek.

 

 

A w jakich rajdach zapindalając bokami robisz lepsze czasy? I co ty mi tu Z RBR wyjeżdżasz? Dirt 2 i 3 ma za(pipi)isty model jazdy (jedynka jest słaba), tylko że to jest arcade prosze pana. Czy ktos tu uważa serie Dirt za symulator? Nie masz do czynienia z nowicjuszem w temacie scigałek a jak dla mnie seria Dirt jest jedną z lepszych. Natomiast Codemasters jednym z lepszych devów w tym temacie. Kończe ten offtop ale musiałem zareagowac na ten przejaw totalnej ignorancji.

Odnośnik do komentarza

Weźcie sie już zamknijcie... Od czasów przegenialnego MSR na dziadku DC nie grałem na poważnie w żadną grę wyścigową. Szczególnie PGRy omijałem szerokim łukiem w obawie o zbyt dużą stratę wolnego czasu oraz nerwów podczas samej gry. Czytając ten temat ciągle przypomina mi się te klimatyczne intro MSR'a... Chyba czas na powrót do klimatów czterech kółek. Mam nadzieję, że w PGR4 czuc choć odrobinę klimatu z hitu DC.

Odnośnik do komentarza
A w jakich rajdach zapindalając bokami robisz lepsze czasy? I co ty mi tu Z RBR wyjeżdżasz? Dirt 2 i 3 ma za(pipi)isty model jazdy (jedynka jest słaba), tylko że to jest arcade prosze pana. Czy ktos tu uważa serie Dirt za symulator? Nie masz do czynienia z nowicjuszem w temacie scigałek a jak dla mnie seria Dirt jest jedną z lepszych. Natomiast Codemasters jednym z lepszych devów w tym temacie. Kończe ten offtop ale musiałem zareagowac na ten przejaw totalnej ignorancji.

 

Z tego co widzę to mam do czynienia z nowicjuszem. Przykład z RBR miał ci uzmysłowić to, że w symulatorze można było bardziej slajdować niż w arcadeówce, co samo w sobie jest niezłym failem ze strony codemasters, bo w zręcznościówce największą frajdę powinny dawać właśnie ''boki''. W jakich rajdach robi się lepsze czasy slajdując ? Ano w WRC kolego, wiadomo, że nie na każdym zakręcie, ale żeby na pewnych winkielkach wyjść lepiej to trzeba wejść ładnym slajdem. W Dirt3 nie slajduje się na żadnym rodzaju zakrętów, bo slajdy nie wyglądają nawet jak slajdy i straty są kolosalne. Tak jak mówiłem samochody w Dirt3 trzeba prowadzić jak go-karty - wtedy rezultaty są najlepsze. Kończę tą dyskusję, bo nie masz pan panie dla mnie pojęcia.

 

Co do PGR4 to ja też uważam, że ta gra ma najładniejsze trasy ze wszystkich ścigałek na tej generacji. Liczę na to, że nawet jak Turn10 weźmie się za robienie kolejnej odsłony, to użyją starego silnika Bizzare, bo wydaje mi się, że silnik Forzy nie do końca nadawałby się do PGRa, bo niby co ze zmiennymi warunkami pogodowymi ? W starym silniku to już jest, w Forzie nadal tego nie ma i raczej na tej generacji nie będzie. Stary silnik wystarczyłoby tylko dopakować, zniwelować ząbki, poprawić kokpity i dopieścić furki. Co do animacji to szczerze mówiąc nie wymagam od gier 60 klatek, jeśli gra ma wyglądać ładniej w 30, to wolę te 30 klatek.

 

Humulin - a czemu tak ? Sporo straciłeś, bo po MSR wyszło sporo niezłych ścigałek ;)

Odnośnik do komentarza

kolego Humulin - seria pgr to kontynuacja metropolis street racer więc failem z Twojej strony było omijanie tychże zacnych szpili

 

pgr to była moja pierwsza gra na ixa 1 - do tej pory stawiam ją przed wszechścigałkami - żadna inna gra wyścigowa nie dała mi tyle fun'u co właśnie pgr'y (z naciskiem na pierwszą część), no nie liczę rallysport'y bo to insza inszość

Odnośnik do komentarza

kolego Humulin - seria pgr to kontynuacja metropolis street racer

 

Rly? ;/

Napisałem przecie, że omijałem kolejne odsłony w obawie przed wciagnięciem jak w przypadku MSR. Po prostu grałem w zupełnie inne gatunki gier.

 

Ssam już demo... Zapewne jutro będzie o jedną aukcję dot. PGR4 mniej na Alledrogo.

Edytowane przez Humulin
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...