Skocz do zawartości

Skladki na gry PSS - platforma komunikacyjna


micze

Rekomendowane odpowiedzi

JUZ DZIAŁA Gameshare

 

Przeglądając temat "Składki na gry PSS" zawyżyłem ,ze panuje tam wielki chaos - łatwo pominąć tytuły na które była składka 5 postów wcześniej. Pomyślałem ,że warto zrobić mała platformę która by umożliwiała zbiórkę ludzi na dana grę za pomocą paru kliknięć. Z zawodu jestem programista php wiec nie ma problemu. Może ktoś udostępni hosting albo potrafi stworzyć prosty layout ( jak nie to użyje się darmowego hostingu i darmowego layoutu ). Bardzo proszę o komentarze czy jesteście zainteresowani i ewentualne opcje jakie miała by mieć aplikacja ( prócz dodawania i zgłaszania się do składki oczywiście )

Edytowane przez micze
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc później...
  • 2 miesiące później...
  • 2 tygodnie później...

Platforma jest gotowa, zaimplementowalem minimum funkcji -> Rejestracja,dodanie skladki,wyszukanie skladki po nazwie gry, dołaczenie do składki, osoba dołączająca możne się zadeklarować jako skarbnik (ta która płaci). Po zakończeniu składki jest wysyłany mail z niezbędnym info. Jesli chodzi o layout to jest jak jest :) Proszę zgłaszać wszystkie bugi i sugestie. Jeśli portal będzie miał odpowiednia ilość użytkowników/odsłon zajmę się rozwinięciem platformy.

Link : Gameshare

Odnośnik do komentarza

Sprawdziłem co i jak i rzeczywiście może to znacznie ulepszyć proces składania. Na chwilę obecną zwiększył bym ilość gier w jednej składce.

 

I co chyba najważniejsze to nie widzę opcji wypisania się ze składki, ani usunięcia założonej. Dla testów zapisałem się do składki i utworzyłem nową. Proszę więc o wykreślenie mnie ze składki na CTR oraz skasowanie składki Uncharted.

 

Przydałaby się lista osób chętnych na daną składkę.

 

Tyle na początek.

 

Zapomnaiłbym:

Dobra robota :thumbsup:

Edytowane przez Square
Odnośnik do komentarza