Yano 3 697 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 filmik ogladalem bez głosnikow wiec nie czułem mocy i ewentualnego hałasu przy zawalaniu, ale mam podobne odczucia jak mbieniek - budynki walą sie jak kartony (prawie niezniszczalne, jak samochody w GT5), po przechyleniu powinny sie o wiele bardziej "łamać" miażdżyć i wyrzucac z siebie ogormna mase gruzu i mebli itp, a nie tylko lekko zginac i wyrzucać okna... naprawde troche to pozostawia do zyczenia Cytuj Odnośnik do komentarza
PRQc 705 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Spokojnie prezentowany gameplay jest z wersji pre-alpha! Jak na fazę alfa Apokalipsa wygląda wyśmienicie, powtórzę się ale spodziewałem się naprawdę porządnego video z rozgrywki na Gamescomie a tu nic nowego, ale może jeszcze coś wypłynie do sieci? Cytuj Odnośnik do komentarza
Szymek 1 047 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 http://gamersyde.com/news_gc_motorstorm_apocalypse_video-9822_en.html nowa trasa Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 (edytowane) fajnie że mimo miasta nadal bedzie róznorodnosc w trasach narazie grafa robi srednie wrażenie (niektore elemnty potworne) , ale mam nadzieje że to tylko i wyłacznie wina wczesnej wersji, i wszystko sie zmieni na lepsze, a nie że "musielismy pogorszyc grafe żeby konsola uciągneła wszystkie katastrofy dziejące sie w trakcje wyscigu" Edytowane 19 Sierpnia 2010 przez Yano Cytuj Odnośnik do komentarza
Mikes 65 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Jak na razie grafika jest paskudna Cytuj Odnośnik do komentarza
wolek92 4 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 (edytowane) Właśnie gram w Motorstorm: PR i jakoś nie widzą mi się te klimaty (wyścigi w niszczących się miastach). Zobaczymy, może z czasem się przekonam. Edytowane 19 Sierpnia 2010 przez wolek92 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_ Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Zgadzam sie, graficznie jest mocno do tyłu, czasami az straszy, gdyby nie to ze w tle sie cos dzieje, to myslalbym ze to podciagniety felony 11-79 ;] No ale czy to mozliwe by M3 wygladal ostatecznie gorzej od M2? Nie sadze. Cytuj Odnośnik do komentarza
sprite 1 783 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 (edytowane) Przecież to jest wersja pre-alpha jak wspominał PRQc. Na pewno do premiery zdążą to poprawić ;] Edytowane 19 Sierpnia 2010 przez sprite 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
polaki899 32 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 (edytowane) bosche zaczyna się. Mamy dopiero końcówkę sierpnia , nie wiadomo czy nie pokazują nam starej wersji jak robili to z poprzednią odsłoną. NA PEWNO tak było z 1 tak było z 2, grafikę tras polepszą bo samochody już w tej chwili są niczego sobie. I tak gra będzie chodzić w 720 bo musi być w 3d wiec jakieś tam cięcia mogą się zdarzyć. Ważna aby zachowała płynność dynamikę i klimat wcześniejszych odsłon. Edytowane 19 Sierpnia 2010 przez polaki899 Cytuj Odnośnik do komentarza
PRQc 705 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Ja widzę i dynamikę i klimat więc jest wszystko OK , co do drugiej trasy to jest fantastyczna co ja bym dał żeby sobie po niej pośmigać i najlepiej w 3D , dobra marzenia na bok, nie rozumiem waszych narzekań co do poziomu graficznego! powtórzę jest to wersja pre-alpha!, zgodzę się nie wszystko wygląda dobrze, niektóre elementy otoczenia wręcz słabo ale jest tyle czasu do premiery że wszystko będzie miodzio ,nawet dziś Pacific Rift wygląda kozacko a trzecia cześć na 100% podniesie poziom wysoko w górę nie tylko pod względem wizualnym ale gameplay'owym również. Cytuj Odnośnik do komentarza
MBeniek 3 260 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Ja widzę i dynamikę i klimat więc jest wszystko OK , co do drugiej trasy to jest fantastyczna co ja bym dał żeby sobie po niej pośmigać i najlepiej w 3D , dobra marzenia na bok, nie rozumiem waszych narzekań co do poziomu graficznego! powtórzę jest to wersja pre-alpha!, zgodzę się nie wszystko wygląda dobrze, niektóre elementy otoczenia wręcz słabo ale jest tyle czasu do premiery że wszystko będzie miodzio ,nawet dziś Pacific Rift wygląda kozacko a trzecia cześć na 100% podniesie poziom wysoko w górę nie tylko pod względem wizualnym ale gameplay'owym również. Ja nie oceniałem gry, tylko skomentowałem to co widać na gameplayu (a to co widać nie napawa na razie optymizmem). Ale jak mówisz jest to dopiero pre alpha, więc wiele się jeszcze zmieni (może nawet usuną przechodniów). A jako fan Motorstorm'a wierzę, że Evolution nie spartoli i dalej bez końca będę się zagrywać w kolejną część. A tak szczerze mówiąc to co innego dokładnie analizować trailer, a co innego będzie jak to my będziemy grali, pewnie nikt nie zwróci uwagi że wali się karton, choć powinien walić się wieżowiec . Cytuj Odnośnik do komentarza
sprite 1 783 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Wrażenia Rozba: http://www.ppe.pl/news-2407-Motorstorm_Apokalipsa__dewastujace_wrazenia!.html Cytuj Odnośnik do komentarza
Texz 670 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Bullshoty: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=404653 Chyba, że będzie można robić podobne akty w Photomode. Cytuj Odnośnik do komentarza
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Bullshoty: http://www.neogaf.co...ad.php?t=404653 Chyba, że będzie można robić podobne akty w Photomode. o fak jaka mizeriada!!! Seria Motorstorm kojarzyła mi się z pierwszymi w grach koleinami, błotem, brudem, świetnymi trasami itp. a na tych screenach to taki flashback do czasów przed motorstormem: tekstura podłoża (trasy) to padaka.... bleh! Cytuj Odnośnik do komentarza
Yabollek007 314 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Podczas normalnej gry i tak tego nie widac - w Pacfic Rift zreszta bylo to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 944 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Wrażenia PS3site http://www.ps3site.pl/gamescom-2010-gramy-w-motorstorm-apocalypse/51465/ Zapowiada się najlepszy MS Cytuj Odnośnik do komentarza
Dahaka 1 851 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 (edytowane) Z innej beczki - naprawde nie rozumiem tego całego jęczenia, jak przy S/S o tym, że gra staje się NUDNA, bo skryptowane akcje się powtarzają. To jak graliście w poprzednie części, gdzie skryptów nie było w ogóle i też za każdym razem jeździliście po identycznych trasach, w których nic się nie zmieniało, to nudą nie wiało? Skrypty są - nuda, skryptów nie ma - brak nudy. wtf? nie pojmuje tego Edytowane 20 Sierpnia 2010 przez Dahaka Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 no tak samo jak w gran turismo tym bardziej nic sie nie dzieje na trasach, ale w pewnym sensie "naturlane" jest to że jak sie zrobi 10 okrążen to trasa jest taka sama, zwykle tak jest w rzeczywistosci, to że trasa jest jaka jest jest esencją trasy właśnie a tymczasem zawalacy sie budynek nie jest naturalny, zwykle jak sie zawali to leży, więc jesli mial by sie zawalac 20 razy to powstanie nienaturalny efekt "jade sobie a ten budynek znoooowu sie zawala" (tymczasem nikt nie pomysli "ale nudy ta trasa zanowuuu ma zakręt w tym miejscu, bo to natualne że on tam ejst za kazdym razem) zeby nie bylo nie chce sie klocic ani btonić ludzi, tylko wyjasniam skąd może sie brac taka roznica w podejsciu Cytuj Odnośnik do komentarza
sprite 1 783 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Nowy Motorstorm nadjedzie w lutym: http://www.thesixthaxis.com/2010/08/21/motorstorm-apocalypse-dated-for-february/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
MaiorZero 1 400 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Widziałem gameplay i muszę powiedzieć, że wygląda to bardzo obiecująco. Gra wygląda lepiej niż na zwiastunie z E3, tylko budynki dalej mocno średnio wyglądają. Jednak widać postęp względem dwójki, ogień i efekty są lepsze. Samego gameplayu nie jestem wstanie ocenić, ale raczej nic się nie zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza
Słupek 2 119 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 (edytowane) Nowy Motorstorm nadjedzie w lutym: http://www.thesixthaxis.com/2010/08/21/motorstorm-apocalypse-dated-for-february/ W lutym :O:O:O no chyba oszaleli z tym pakowaniem "wszystkich" gier na styczeń - luty. Jakby nie było innych miesięcy w roku ;/. Edytowane 23 Sierpnia 2010 przez SłupekPL Cytuj Odnośnik do komentarza
sprite 1 783 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Nowy Motorstorm nadjedzie w lutym: http://www.thesixtha...d-for-february/ W lutym :o:O:O no chyba oszaleli z tym pakowaniem "wszystkich" gier na styczeń - luty. Jakby nie było innych miesięcy w roku ;/. Weź mi nawet nie mów W samym lutym wychodzi KZ3, Portal 2, Bulletstorm a do tego teraz dochodzi nowy MS. Ciężko się połapać ;] 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
MaiorZero 1 400 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 ME2, Deus, Portal, DS2! Shit! Cytuj Odnośnik do komentarza
Słupek 2 119 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 ME2, Deus, Portal, DS2! Shit! + K3 ;] Cytuj Odnośnik do komentarza
Łebi 311 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Na bank coś przesuną hehe Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.