Yabollek007 314 Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Aj tam gadanie z tym wpasowaniem sie bo gra dluga - jakby zrobili coopa drop in to przeciez nie byloby problemu. Yano, to wszystko prawda co piszesz nt. zaleznosci singlowo-coopowych, tyle ze tylko kiedy coop ma byc dopracowanym na maxa, w 100% pelnoprawnym trybem (a nie tylko dodatkiem) - ale kto mowil ze on musi taki wlasnie byc? Wedlug mnie bardzo fajna bylaby opcja coopa drop in/out ze jak gramy sami to jest normalnie, a jak w coopie to pojawia sie druga osoba - zawsze bylaby mozliwosc zeby sobie popykac z kims w singla, kolejny fajny bajer. A jakby sie dalo grac we 2 na jednej konsoli to juz w ogole bajka. W San Andreas na PS2 byla opcja grania we 2 na jednej konsoli - co z tego, ze moze i nie byla specjalnie doszlifowana skoro i tak fajnie bylo sobie pograc we dwojke, pobujac sie, zrobic rozrobe. Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 no ale po co wam cos takiego skoro w multi zapewne bedzie freeroam (ktory jest czymś jak single na wiele osób, i jedyny nieobecny to misje z singla), i bedą rozne dodastkowe opcje zabawy, z misjiami coop włącznie?czemu tak na sile probujecie drugiego goscia wrzucic do singla i do fabuły, ktory i tak by w niej nie występował z tego co mowiciearmy of two jest zrobiona pod coopa i fabula też, czemu tak wam zależy żeby dopychać coopa w singlową gre dostosowaną do grania samemupamietajcie, wiekszość misji jest przystosowanych do 1 gracza, i to nie jest tak że dla biebiegu misji jest zupełnie bez znaczenia czy jest jeden czy 2 graczychociazby strzelaniny w budynkach - algorytmy wrogow reagują na ruchy i pozycje gracza, nie da sie poprostu wrzucic 2 czlowieka ktory zajdzie kogoś od tyłu albo bedzie patrzył jak sie wrogowie spawnują za ścianątrzeba by naprawde we wszystkich misjach uwzględnić obecność albo 1 gracza albo 2. a i tak część z nich wcale by nie byla fajna w coopie.jasne że misje w coopie są fajne, ale pasują do multi i do odpowiedniego trybu. ja nadal uważam że wpychanie coopa do "singla" i do fabuły to śłaby pomysł (i trudny do zrealizowania na wysokim poziomie - chcecie żeby GTA5 z wymarzonego ideału stał sie grą "no fajnie, ale R* sie nie postarało w coopie, co to za guvno wypusciili? - wiecie o co chodzi, czasem sie ludzie domagaja karkołomnych zmian, i jak twórcy sie podejmą ale nie wszystko sie uda to potem jest marudzenie ze z(pipi)ali jakiś tryb i w ogole po co to komu. (tak bylo z multi w dead space i wielu innych grach) wiec lepiej jest jak z singlem nie bedą kombinowac, a coopa wrzucą osobnocoop w osobnych specjalnych misjach w multi ma też taka zalete że wtedy można już dowalic spoko 4 albo wiecej graczy do misji, a gdyby mial być wpleciony w singla to by problemy z dodaniem drugiego gracza zrobiłyby sie jeszcz 4X większeja tam wole osbny tryb na 4 graczy , niż bałagan w singlu na 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Texz 670 Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Yano, zapominasz że to jest Rockstar nie jakaś tam inna firemka produkujące gierki dla dzieci. Jeżeli coop w GTA V się pojawi (nawet w singlu) to będzie on przemyślany / grywalny / idealnie dopasowany do rozgrywki.Tak że w przypadku Rockstar nie ma czegoś takiego, że Lud chce GTA na Jamajce = firemka robi GTA na Jajajce. Lud chce coopa w singlu = Rockstar dostarcza.Już tyle razy pokazali graczom, że to ONI wiedzą najlepiej czego MY chcemy, że nawet nie muszę tego pisać.Dlatego takie dywagacje można sobie z przykrością wsadzić w krzaki. Jeżeli coś się pojawi to na pewno nie będzie to na podobnej zasadzie jak w większości stricte singleplayerowych produkcji, że przychodzi gość od marketingu i daje ekipie kilka miesięcy na wrzucenie CODowej jatki do projektu, tak jak to było choćby w SpecOps. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 sory ale chyba (pipi)a zapomnieliscie ile było biadolenia na multi w GTA4 ! co dowodzi że nie zawsze R* potrafi wszystko wykonać idealnie Cytuj Odnośnik do komentarza
MozayKnows 55 Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 (edytowane) sorry, ale chyba zapomniałeś, że żadna poprzednia gra z serii nie miała tak zaawansowanej fizyki oraz wielu innych rzeczy, i przede wszystkim multi. R* ma już zdecydowanie odpowiednie doświadczenie. Edytowane 28 Września 2012 przez Empro Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 czyli twierdzisz że ponieważ to było pierwsze multi to mialo prawo mieć ubytki? no to spodziewaj sie ubytków w ewentualnym pierwszym singlowym coopie w sandboxie naprawde chyba nie widzicie jak wielka jesr różnica miedzy tym jak grupa graczy biega sobie po mieście a tym że cała fabuła i wszystkie misje muszą uwzględniac 1 albo 2 graczy ja kończe temat bo i tak coopa nie bedzie w singlu wiec po co sie produkować 4 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Lukas_AT 1 172 Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 (edytowane) W obecnych czasach zazwyczaj co-op jest osobną kampanią lub osobnymi misjami. tak jest w wielu grach (Far Cry 3, BF3, Resistance i misje w Red Dead) . Klasyczny co-op odchodzi w zapomnienie, niestety. Jak single jest projektowany z myślą o jednym graczu, to technicznie za dużo kombinowania jest z co-op. Cała fabuła by musiała zostać przemodelowana, cały gameplay. Jak sobie wyobrażacie Red Dead Redemption w co-op? Edytowane 28 Września 2012 przez Lukas_AT Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Lukas ma racje - macie w RDR kowboja któremu służby porwały rodzine i zmuszają go do wykonywania wszelakich działań - i tu nagle wpada i wypada (drop in -drop out) jakiś drugi koleś który pomaga głównemu bohaterowi... SRLSLY? bywają gry które są nastawione na coop, i mają fabułe "singla" zrobioną pod coop, np lost planet 2, albo władca pierścieni wojna na północy, to były naprawde fajne gry, ale gdy grało sie samemu biegały z nami boty które robiły za pozostałe postacie (w LP2 były okropne, w LOTR boty spełniały swoje zadanie). a wy nagle chcecie żeby wpodczas singlowej fabuły w GTA przy każdej misji mógł sie pojawić anonimowy "kolega" który pomaga w misji. no sory, ale zastanówcie sie nad sobą dobranoc 6 Cytuj Odnośnik do komentarza
Lukas_AT 1 172 Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 (edytowane) Kiedyś gry były proste, to tę drugą postać można było dołożyć do ekranu bez problemu. Pamiętacie Contrę? Dziś jak jest co-op w głównej kampanii, to zazwyczaj jest on nieodłączną jej częścią - przykład to Army of two czy Resident Evil 5/6. Co-op jest zawsze, jak nie z drugą osoba, to z AI. Jeśli zaś co-op jest dodatkowym trybem, to raczej deweloper wrzuca osobną, specjalną kampanię - przykład to Far Cry 3, Resistance 2 czy Battlefield 3. Owszem, jest takie Gears of War czy Halo, ale one też są zaprojektowane pod co-op. To nie gatunek sandboksa. W GTA taki co-op jest po prostu nierealny. Jak sobie to wyobrażacie? Jedna osoba robi sobie rozróbę, a druga jedzie do misji? Jeśli miałby być taki co-op, gra od podstaw musiałaby być pod niego projektowana. Co-op musiałby być nieodłączny - jak w Resident Evil 5. Rockstar by musiało zrobić tak naprawdę dwie gry, a to nierealne i głupie, więc lepszym rozwiązaniem jest dodanie specjalnych misji online w co-op, jak w GTA IV i RDR. Edytowane 28 Września 2012 przez Lukas_AT Cytuj Odnośnik do komentarza
Texz 670 Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Ja to widzę tak, że jeżeli chcemy we free roam sobie poganiać z kolegami to działa to jak w GTA IV. Nastomiast cały ten coop robiony jest na zasadzie jakiś budek z hot-dogami czy innego cholerstwa. Mamy jakieś kluczowe dla misji miejscówki w których gdy się zalogujemy do jakiegoś wskaźnika lądujemy w lobby, które szuka nam graczy. Gdy znajdzie nam kilku przechodzimy normalną misję fabularną przygotowaną dla danej miejscówki, są w niej jakieś odchylenia które pojawiają się randomowo, w zależnosci którą drogą podąży gracz czy się wyrobi w danym limicie czasowym. Oczywiście misja nie musiałaby się zamykać w granicach danej miejscówki. Można by tym sposobem opowiedzieć jakąś ciekawą, jajcarską historię jakiegoś NPC. Misja mogłaby mieć kilka etapów, które rozgrywają się w jakiś odstępach czasowych. Słowem można by dzięki temu zrobić co tylko deweloperom się zechce. Z jednej strony mamy fajny coop, który mógłby dostawać jakieś dodatkowe misje w DLC, które nie byłyby na zasadzie - jedź i zabij, tylko opowiadałyby historię. Z drugiej to kompletnie by nie przeszkadzało w normalnym singlu, tak jak tryb multi, który w czwróce odpalaliśmy komórką. A może gdzieś się mylę? Czekam na opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 misje coop odpalane z freeroama online - cały czas o tym mówie krytykuje sytuacje w ktorej w singlu ktoś sie nagle dołącza do gry, bo to wymagalo by dużo roboty i robilo problemy (pisalem o tym wiele razy wzej) Cytuj Odnośnik do komentarza
Najtmer 1 082 Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 no ok, oddzielnie tez moze byc, ale mi chodzilo zeby ten coop mial jakies minimalne powiazanie z fabula. przypuscmy taki scenariusz- wraca znany z VC system kupowania i rozwijania pewnych miejscowek. gdy juz zdobedziemy taki garaz czy drukarnie, oprocz misji dla singla odblokowuja sie misje dla coopa- czyli de facto dodatkowe misijki, po ktore nie musimy wychodzic z naszego singla, tracac wszelkie staty, lub tez przenosimy nasze staty (SA) do postaci, w ktora sie aktualnie wbijamy. pomagajac naszemu kumplowi robic te misji. i teraz wisienka- takie misji, nieobligatoryjne jednak, moglyby odblokowywac jakis bajer dla singla, stad fajnie gdyby bylo to jako tako czescia calej fabuly. zakladamy tez kolejna rzecz- wg fabuly tworzymy jakims tam gang, i to wlasnie ze wzgledu na roznorodnosc osobowosci (de Silva, murzyn, itd) podczas tych misji coopowych kazdy zawsze by mial jakas rzecz do wykonania, przypisana role. robi sie z tego mix kilku misji jednoczesnie, bo jeden musi zdazyc gdzies dojechac, drugi musi wyladowac spadochronem na ciezarowce trzeciego, podczas gdy czwarty go oslania. 6 Cytuj Odnośnik do komentarza
Lukas_AT 1 172 Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 To, co napisałeś to już bardzo dobry pomysł, świetny. Cytuj Odnośnik do komentarza
krupek 15 474 Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Fajnie kombinujecie, naprawdę, podziwiam wyobraźnię... ale nie wydaje mi się, żeby takie coś trafiło do GTA. Jedynie Coop free-roamingowy, ewentualnie to co już było w GTA IV w multi Cytuj Odnośnik do komentarza
Masny 342 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Hahahahah ))http://www.rockstargames.com/newswire/article/45111/nasa-grand-theft-auto-and-the-dev-secrets-of-the-universe.htmlPoczytajcie sobie 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
MozayKnows 55 Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Minęło już trochę czasu odkąd R* zapowiadał powrót ze świeżymi informacjami in a few weeks.. Ciekawe kiedy się doczekamy Cytuj Odnośnik do komentarza
lothronik 254 Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Spokojnie, listopadowy Game Informer już w ten czwartek... ;-) 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
saptis 620 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 (edytowane) No i game Informer nie pokazal okladki z GTA V ani zadnego info. Co miesiac sa tutaj zludne nadzieje i oczekiwania na pokazanie numeru, wszyscy nagrzani jak koks w piecu, a Rockstar ma graczy.... gdzies. Pewnie w rok od daty teasera rzuca kilka screenow lub moze trailer z data premiery i bedzie swieto fanow GTA. Nie da sie ukryc, ze tez czekam na gre, ale nie dalem sie opanowac hypem. Edytowane 5 Października 2012 przez saptis Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 271 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Za miesiąc będzie na pewno xD Cytuj Odnośnik do komentarza
JoZi 14 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Kooorwa a pomyslec ze przy pierwszym trailerze myślałem że docelowa data wydania na Boże Narodzenie 2013 to maxxx;) Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 271 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 No wyjdzie wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza
Observer 10 230 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Ja (pipi)e już rok mija niedługo od poprzedniego trailera, aż trudno uwierzyć. Jakby mi ktoś wtedy powiedział że przez rok nie będzie nowych materiałów filmowych, podanych platform docelowych i daty premiery to bym wyśmiał - przecież wtedy wiele osób liczyło na premiere w maju 2012, a nie nagłą ciszę na łączach. W sumie to cała sytuacja jest już męcząca i zdecydowanie mniej chce mi się na tę grę czekać niż rok temu, kiedy hype przy odliczaniu był maksymalny. Co za dużo to niezdrowo. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
BoroBoro 161 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 definicje panów z R soon= kilka lat ,few weeks= kilka miesięcy max 6-7 7 Cytuj Odnośnik do komentarza
Janush 224 Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Jaka była różnica czasu pomiędzy pierwszym trailerem gta 4, a drugim ? Przed chwila obejrzałem po dłuższej przerwie po raz 5101204531295 trailer gta 5 i znów załapałem hype Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość mate5 Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Ostatnie screeny wrzucili jakieś 7 tygodni temu, jeśli "few" ma ten sam zakres znaczeniowy co polskie "kilka" to mają jeszcze ok. 2 tygodnie żeby się wywiązać. ;] Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.