Colin 1 967 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 faktycznie. odpaliłem konsolę drugi raz i jest w A-Z Cytuj Odnośnik do komentarza
peter 7 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 (edytowane) ok potwierdzam na koncie UK w A-Z juz jest dzięki Ins za cynk. Edytowane 3 Października 2011 przez peter Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość majsterrPL Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Ja mam konto PL i też jest tylko w A-Z póki co. Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 pobierajcie przez xbox.com (dla kont PL) http://marketplace.xbox.com/pl-PL/Product/Forza-Motorsport-4-Demo/66acd000-77fe-1000-9115-d8024d5389f0 Cytuj Odnośnik do komentarza
peter 7 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 (edytowane) Pograłem troche i tak Model jazdy fenomenalny ale to juz wiadomo, czuć niesamowity pęd masę samochodu przy dużych prędkościach ciężko cokolwiek zrobić jeśli się wpadnie w poślizg. Dźwięki silników super. Grafika ogółem prezentuje bardzo wysoki poziom jednak co mnie mocno razi to te kokpity czemu jest tam tak ciemno jak w d... u murzyna przecież to nie wymaga jakiejś mocy konsoli żeby było tam jaśniej, na filmikach z E3 było dużo jaśniej także juz nie wiem co oni tam zmajstrowali względem wersji z E3. Brak szyb w kokpicie tez trochę psuje efekt, ale to można jeszcze przeboleć. Kolejna rzecz słaby AA, ale to mogę wybaczyć z wiadomych przyczyn. Szczerze to czekam juz na następce Xboxa 360 i nową jakość w grach wyścigowych, tu jest tylko spory lifting Forzy 3. Edytowane 3 Października 2011 przez peter Cytuj Odnośnik do komentarza
Masorz 13 184 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Wczoraj zagrałem w demo i gra mnie baaaaardzo pozytywnie zaskoczyła a grafika jak na X360 to najwyższa półka, niech się Yamauchi przypatrzy jak się robi piękne otoczenie Gra będzie pewnie niezłym killerem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ins 5 689 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 (edytowane) Tak samo nie kumam czemu tak ciemno w tych kokpitach, gdy slonce pada pod dobrym katem to wszystko pieknie sie prezentuje. Niestety wiekszosc czasu na tej trasie jest ciemno w srodku. Moze na innych bedzie lepiej. Jezeli chodzi o AA to faktycznie mogloby byc troszke lepiej, ale tak samo jak w GT5 czlowiek szybko sie do tego przyzwyczai (tak samo pewnie na niektorych trasach bedzie mniej, a na niektorych wiecej zabkow). Jak dla mnie roznica w oprawie miedzy FM3, a FM4 jest wrecz kolosalna - pisanie, ze to jest tylko lifting jest po prostu bzdura. PS. Model jazdy fenomenalny, no ale o tym juz wspominano PS2. Chcialbym FM5 na starcie nowej konsoli Microsoftu, wszystkie auta na trasie w jakosci tej z Autovisty i wiecej do szczescia mi nie potrzeba W Rivals Mode (swietny tryb swoja droga) jest odcinek gdzie jezdzi sie Zonda i tam nie ma zadnego problemu z aliasingiem, no ale to pewnie dlatego, ze sa tylko 2 auta na tej trasie i nie ma "ruchu ulicznego". W kazdym bardz razie masakrycznie to sie prezentuje bez tych poszarpanych krawedzi. To miala byc edycja posta, ale cos mi nie wyszlo xD Edytowane 3 Października 2011 przez orion50 Cytuj Odnośnik do komentarza
bartiz 1 586 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Ale kozak! Gra wyglada naprawde swietnie a model jazdy to mistrzostwo swiata:) Co mnie bardzo cieszy to 4 poziomy trudnosci. W FM3 na normalu bylo banalnie latwo a na trudnym jak dla mnie bylo za ciezko. Tutaj na trudnym jest w sam raz a zostaje jeszcze profesjonal Skladam preordera. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daddy 4 216 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=kCbbkHUGOTo Nawet grajac na kierownicy nie wszystkie asysty sa wylaczone =/ Nie rozumiem kompletnie o co chodzi Turn 10, mam nadzieje, ze jest to przypadlosc dema. Czy to naprawde taki problem zeby ludzie mieli wybor czy chca z tym grac czy nie ? uff już myślałem że to na serio...przez 30minut próbowałem zrobić to tak samo jak koleś i przez 4 godziny grania w demo na padzie + telemetria nie było takiego czegoś jak na tym filmie, na symulacji nie ma żadnego wspomagania. Wydaje mi się że to bug w niektórych kierownicach w demie lub błąd wskaźnika w telemetrii, bo na wskaźniku na filmie to wygląda jak mocny wspomagacz a podczas jazdy ludzie grający na kiero nie czują tego. Pograłem w pełne demo i jest jeszcze lepiej, zondy to nie idzie opanować na najwyższym poziomie AA poza samochodami w homespace nie rzuca się w oczy, jedyny minus tego dema to faktycznie za ciemne te kokpity, jak słońce wpadnie do środka to wygląda pięknie ale przez większość czasu ciemno, w fullu na bank są ustawienia obrazu. Tryb Rivials bardzo fajny jak i czasówki z innymi samochodami na torze. Edytowane 3 Października 2011 przez Daddy Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Też mi się wydaje, że ten "wspomagacz" to jakiś bug wykresu telemetrii, bo niby kierownica na wykresie odbija, ale ja tego wyczuć nie potrafię. Pieron wie jak to z tym jest. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 (edytowane) Tak na szybko - gra prezentuje się fenomenalnie, modele aut no i te oświetlenie O_O Najlepiej to widać jak się weźmie Italię w kolorze bordowym na trasę O modelu jazdy nie będę pisał bo się nie znam, ale pierwsze odczucia mam takie, że nawet nad Subaru z napędem na 4 koła dużo łatwiej stracić kontrolę nawet na tak szybkiej trasie jak Alpy. I mam takie wrażenie, że duuużo lepiej na padzie czuć teraz auto. Na + super muzyka No i te płomienie z wydechu Rivals miodzio Ruch uliczny fajna sprawa. Edytowane 3 Października 2011 przez DonSterydo Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 (edytowane) Też mi się wydaje, że ten "wspomagacz" to jakiś bug wykresu telemetrii, bo niby kierownica na wykresie odbija, ale ja tego wyczuć nie potrafię. Pieron wie jak to z tym jest. No to jest dziwne.. grajac na padzie temeletria tego nie pokazuje...mimo ze na padzie wychodzenie z poslizgu jest latwiejsze niz na kierownicy. Edit. Porownanie FM3 vs FM4 http://www.gamereactor.se/media/82/forza3forza_258222b.jpg http://www.gamereactor.se/media/82/forza3forza_258226b.jpg http://www.gamereactor.se/media/82/forza3forza_258220b.jpg Edytowane 3 Października 2011 przez Magik Cytuj Odnośnik do komentarza
peter 7 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 da sie jakoś wyłączyć muzykę podczas jazdy w tym demie ? bo nie widzę takiej mozliwosci Cytuj Odnośnik do komentarza
Ins 5 689 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 (edytowane) Jezeli kogos kluje w oczy aliasing to w dashboardzie mozna pobawic sie ustawieniami rozdzielczosci, u mnie np. po wlaczeniu 1080i problem z AA zostal calkowice zminimalizowany. Obraz nie jest moze tak ostry jak przy skalowaniu do 1080p ale dla mnie zdecydowanie lepiej teraz sie to prezentuje. Trzeba bedzie jeszcze sprawdzic 720p. da sie jakoś wyłączyć muzykę podczas jazdy w tym demie ? bo nie widzę takiej mozliwosci Opcji jako takiej w demie nie ma, ale wystarczy wlaczyc custom soundtrack jakis i zrobic pauze Edytowane 3 Października 2011 przez Ins Cytuj Odnośnik do komentarza
peter 7 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 (edytowane) dzięki za sprytne rozwiązanie, zaraz tak zrobię, bo mnie ta muza rozprasza, muza to dobra jest ale do Burnouta w czasie jazdy Co do AA to w sumie ja juz do tego przywykłem i można oko szybko przyzwyczaić niech tylko Full ma jaśniejsze kokpity albo niech wydadzą patch z czasem na to. Edytowane 3 Października 2011 przez peter Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 (edytowane) pierwszy czasy na leaderboardzie miażdży - ten z zondą Edytowane 3 Października 2011 przez maciekww28 Cytuj Odnośnik do komentarza
Ins 5 689 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 182 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 (edytowane) Dzisiaj jeździłem wyścigi dystansowe w FM3 więc mam świeże porównanie. Jeździ się wybornie. Jest trudniej niż w FM3, coś jak w FM2, trudno powiedzieć bo grałem w dwójkę dawno temu. Jeżdżę tylko z włączonym ABSem. Porównania do GT5 nie mam ale pewno ktoś się wypowie w tej kwestii. Pamiętam jak w demie FM3 takie Audi R8 nie dało się wyprowadzić z równowagi, poziom PGR4, a 911 GT3 Cup również się łatwo jeździło. Tutaj 458 Italia albo Zonda nieźle dają w kość, jak poprawiałem czasy Zondą przez 40 minut to aż się spociłem ;] Tor jest fajny, z szybkimi zakrętami, chociaż przydałyby się jakieś zakręty gdzie trzeba redukować do dwójki, Zondą czy Ferrari rzadko trójkę wrzucałem. Co do grafiki, no cóż.... dla mnie różnicy nie ma względem FM3, widać to również na screenach wyżej. To niby cudowne, reklamowane oświetlenie wcale "nie robi". Wszyscy pisali o "pastelowym" FM3, a przecież w czwórce wszystko jest praktycznie takie same. Może widać to w showroomie albo autoviście, nie wiem, dla mnie to wygląda identycznie prawie. Mimo tego plus za to, że postarali się jeszcze bardziej zmniejszyć ząbki względem poprzednika. Mając za to 12 aut przed sobą nic nie spowalnia, a każde z nich jest wykonane w tej samej jakości, nie widać jakiś zmian modeli. No i dopieścili otoczenie. No i zapomniałbym - w końcu auto w środku nie wygląda jak zrobione na od(pipi) a camera była prawie na zegarach w desce rozdzielczej, teraz widok z kokpitu jest chyba najlepszy jeśli chodzi o racery. Jakby zrobili coś z efektem szyby (bo znowu jej nie ma ) to w ogóle byłoby miodzio. Interfejs i menu świetne, super że dodali jeden poziom trudności więcej, bo na medium w poprzednikach było dla mnie za łatwo, a na hard sporo za trudno. Teraz ustawiam poziom niżej niż profeszjonal i jest idealnie. No cóż, dla mnie to nadal Forza 3.5, pre-ordera nie składam. Edytowane 3 Października 2011 przez MaZZeo Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 718 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Podoba mi się nacisk na tryby z rywalizacją pod względem czasów, coś jak wciągający Autolog. Nie rozumiem trochę zmiany sterowania, kilkakrotnie cofałem wyścig zamiast spojrzeć do tyłu. Co do modelu jazdy, to auta są "cięższe" i maja większą bezwładność przy wyższych prędkościach. Z kolei wydaje mi się, że można obficiej cisnąć gaz w zakrętach bez utraty przyczepności. Jest dobrze oczywiście, trzeba się brać za kończenie 3. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ragus Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 (edytowane) Ten model BMW to będzie mi się po nocach śnił. Śliczny. To już jest model z autovisty? EDIT: No nic, trzeba by się rozejrzeć za jakąś kierownicą. Tak do 5 stów to patrzę, że jest tylko ten badziew od MS i MadCatz. Strzelam, że też nie jest to poziom DFGT? Edytowane 3 Października 2011 przez ragus Cytuj Odnośnik do komentarza
RAKO 0 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Siemka, mam pytanie. Czy demko będzie można pobrać jeśli nie posiadam Xbox Live Gold? Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 182 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Nie możesz pobrać go z XBL, musiałbyś ściągnąć z torrenta i wypalić demo na płycie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ins 5 689 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 (edytowane) Moze mi ktos wytlumaczyc jakim cudem mozna wykrecic Zonda czas 1:22 O_o Ja rozumiem, ze kierownica pomogla kolesiowi, ale dla mnie w tej chwili jest to kosmos ;P Drugi czas to 1:39 wiec w to juz jestem w stanie uwierzyc. Edytowane 3 Października 2011 przez Ins Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 sprawdź się z duchem - koleś w ok. 2/3 trasy zatrzymuje się - pewnie bug jakiś Cytuj Odnośnik do komentarza
Beck 3 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Zrobiłem parę kółek i jestem gotów się wypowiedzieć. Nie podoba mi sie zmiana layaut-u na padzie, kilka razy cofnąłem się zamiast sprawdzić co dzieje się za mną. Mam nadzieję że to da się pozmieniać w pełnej wersji. Jak nie to wyłączy się przewijanie na stałę i już. Przynajmniej nie będzie kusiło. Graficznie zgadzam sie z przedmówcami, dla mnie to Forza 3.5 ale wydaje mi się że to już szczyt możliwości jeśli chodzi o tą generację konsol. Osobiście wolę płynność i więcej samochodów na trasie niż super fajerwerki graficzne. Mimo wszystko jest poprawa, lepsze kokpity ale dalej za ciemne... Oświetlenie świetne, płynność niesamowita!!! Samochody dużo lepiej zachowują się na torze, czuć ich ciężar i trudniej opanować co mocniejsze maszyny. Cieszy dodatkowy poziom trudności. Generalnie jestem podjarany jeszcze bardziej niż byłem, Byle do 14/10 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.