Skocz do zawartości

Forza Motorsport 4


Gość bigdaddy

Rekomendowane odpowiedzi

Pograłem troche i tak

 

Model jazdy fenomenalny ale to juz wiadomo, czuć niesamowity pęd masę samochodu przy dużych prędkościach ciężko cokolwiek zrobić jeśli się wpadnie w poślizg.

Dźwięki silników super.

Grafika ogółem prezentuje bardzo wysoki poziom jednak

 

co mnie mocno razi to te kokpity czemu jest tam tak ciemno jak w d... u murzyna przecież to nie wymaga jakiejś mocy konsoli żeby było tam jaśniej, na filmikach z E3 było dużo jaśniej także juz nie wiem co oni tam zmajstrowali względem wersji z E3.

Brak szyb w kokpicie tez trochę psuje efekt, ale to można jeszcze przeboleć.

Kolejna rzecz słaby AA, ale to mogę wybaczyć z wiadomych przyczyn.

 

Szczerze to czekam juz na następce Xboxa 360 i nową jakość w grach wyścigowych, tu jest tylko spory lifting Forzy 3.

Edytowane przez peter
Odnośnik do komentarza

Tak samo nie kumam czemu tak ciemno w tych kokpitach, gdy slonce pada pod dobrym katem to wszystko pieknie sie prezentuje. Niestety wiekszosc czasu na tej trasie jest ciemno w srodku. Moze na innych bedzie lepiej. Jezeli chodzi o AA to faktycznie mogloby byc troszke lepiej, ale tak samo jak w GT5 czlowiek szybko sie do tego przyzwyczai (tak samo pewnie na niektorych trasach bedzie mniej, a na niektorych wiecej zabkow).

 

Jak dla mnie roznica w oprawie miedzy FM3, a FM4 jest wrecz kolosalna - pisanie, ze to jest tylko lifting jest po prostu bzdura.

 

PS. Model jazdy fenomenalny, no ale o tym juz wspominano :)

 

PS2. Chcialbym FM5 na starcie nowej konsoli Microsoftu, wszystkie auta na trasie w jakosci tej z Autovisty i wiecej do szczescia mi nie potrzeba :)

 

W Rivals Mode (swietny tryb swoja droga) jest odcinek gdzie jezdzi sie Zonda i tam nie ma zadnego problemu z aliasingiem, no ale to pewnie dlatego, ze sa tylko 2 auta na tej trasie i nie ma "ruchu ulicznego". W kazdym bardz razie masakrycznie to sie prezentuje bez tych poszarpanych krawedzi.

 

To miala byc edycja posta, ale cos mi nie wyszlo xD

Edytowane przez orion50
Odnośnik do komentarza

http://www.youtube.com/watch?v=kCbbkHUGOTo

 

Nawet grajac na kierownicy nie wszystkie asysty sa wylaczone =/ Nie rozumiem kompletnie o co chodzi Turn 10, mam nadzieje, ze jest to przypadlosc dema. Czy to naprawde taki problem zeby ludzie mieli wybor czy chca z tym grac czy nie ?

uff już myślałem że to na serio...przez 30minut próbowałem zrobić to tak samo jak koleś i przez 4 godziny grania w demo na padzie + telemetria nie było takiego czegoś jak na tym filmie, na symulacji nie ma żadnego wspomagania. Wydaje mi się że to bug w niektórych kierownicach w demie lub błąd wskaźnika w telemetrii, bo na wskaźniku na filmie to wygląda jak mocny wspomagacz a podczas jazdy ludzie grający na kiero nie czują tego.

 

Pograłem w pełne demo i jest jeszcze lepiej, zondy to nie idzie opanować na najwyższym poziomie :P

AA poza samochodami w homespace nie rzuca się w oczy, jedyny minus tego dema to faktycznie za ciemne te kokpity, jak słońce wpadnie do środka to wygląda pięknie ale przez większość czasu ciemno, w fullu na bank są ustawienia obrazu.

 

Tryb Rivials bardzo fajny jak i czasówki z innymi samochodami na torze.

Edytowane przez Daddy
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Tak na szybko - gra prezentuje się fenomenalnie, modele aut no i te oświetlenie O_O Najlepiej to widać jak się weźmie Italię w kolorze bordowym na trasę :D

 

O modelu jazdy nie będę pisał bo się nie znam, ale pierwsze odczucia mam takie, że nawet nad Subaru z napędem na 4 koła dużo łatwiej stracić kontrolę nawet na tak szybkiej trasie jak Alpy. I mam takie wrażenie, że duuużo lepiej na padzie czuć teraz auto.

 

Na + super muzyka :)

 

No i te płomienie z wydechu :)

 

Rivals miodzio :) Ruch uliczny fajna sprawa.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

Też mi się wydaje, że ten "wspomagacz" to jakiś bug wykresu telemetrii, bo niby kierownica na wykresie odbija, ale ja tego wyczuć nie potrafię. Pieron wie jak to z tym jest.

No to jest dziwne.. grajac na padzie temeletria tego nie pokazuje...mimo ze na padzie wychodzenie z poslizgu jest latwiejsze niz na kierownicy.

 

Edit.

Porownanie FM3 vs FM4

 

http://www.gamereactor.se/media/82/forza3forza_258222b.jpg

http://www.gamereactor.se/media/82/forza3forza_258226b.jpg

http://www.gamereactor.se/media/82/forza3forza_258220b.jpg

Edytowane przez Magik
Odnośnik do komentarza

Jezeli kogos kluje w oczy aliasing to w dashboardzie mozna pobawic sie ustawieniami rozdzielczosci, u mnie np. po wlaczeniu 1080i problem z AA zostal calkowice zminimalizowany. Obraz nie jest moze tak ostry jak przy skalowaniu do 1080p ale dla mnie zdecydowanie lepiej teraz sie to prezentuje. Trzeba bedzie jeszcze sprawdzic 720p.

 

 

da sie jakoś wyłączyć muzykę podczas jazdy w tym demie ? bo nie widzę takiej mozliwosci

Opcji jako takiej w demie nie ma, ale wystarczy wlaczyc custom soundtrack jakis i zrobic pauze :)

Edytowane przez Ins
Odnośnik do komentarza

dzięki za sprytne rozwiązanie, zaraz tak zrobię, bo mnie ta muza rozprasza, muza to dobra jest ale do Burnouta w czasie jazdy :)

 

Co do AA to w sumie ja juz do tego przywykłem i można oko szybko przyzwyczaić :) niech tylko Full ma jaśniejsze kokpity albo niech wydadzą patch z czasem na to.

Edytowane przez peter
Odnośnik do komentarza

Dzisiaj jeździłem wyścigi dystansowe w FM3 więc mam świeże porównanie.

 

Jeździ się wybornie. Jest trudniej niż w FM3, coś jak w FM2, trudno powiedzieć bo grałem w dwójkę dawno temu. Jeżdżę tylko z włączonym ABSem. Porównania do GT5 nie mam ale pewno ktoś się wypowie w tej kwestii. Pamiętam jak w demie FM3 takie Audi R8 nie dało się wyprowadzić z równowagi, poziom PGR4, a 911 GT3 Cup również się łatwo jeździło. Tutaj 458 Italia albo Zonda nieźle dają w kość, jak poprawiałem czasy Zondą przez 40 minut to aż się spociłem ;]

 

Tor jest fajny, z szybkimi zakrętami, chociaż przydałyby się jakieś zakręty gdzie trzeba redukować do dwójki, Zondą czy Ferrari rzadko trójkę wrzucałem.

 

Co do grafiki, no cóż.... dla mnie różnicy nie ma względem FM3, widać to również na screenach wyżej. To niby cudowne, reklamowane oświetlenie wcale "nie robi". Wszyscy pisali o "pastelowym" FM3, a przecież w czwórce wszystko jest praktycznie takie same. Może widać to w showroomie albo autoviście, nie wiem, dla mnie to wygląda identycznie prawie.

 

Mimo tego plus za to, że postarali się jeszcze bardziej zmniejszyć ząbki względem poprzednika. Mając za to 12 aut przed sobą nic nie spowalnia, a każde z nich jest wykonane w tej samej jakości, nie widać jakiś zmian modeli. No i dopieścili otoczenie. No i zapomniałbym - w końcu auto w środku nie wygląda jak zrobione na od(pipi) a camera była prawie na zegarach w desce rozdzielczej, teraz widok z kokpitu jest chyba najlepszy jeśli chodzi o racery. Jakby zrobili coś z efektem szyby (bo znowu jej nie ma :/) to w ogóle byłoby miodzio.

 

Interfejs i menu świetne, super że dodali jeden poziom trudności więcej, bo na medium w poprzednikach było dla mnie za łatwo, a na hard sporo za trudno. Teraz ustawiam poziom niżej niż profeszjonal i jest idealnie.

 

No cóż, dla mnie to nadal Forza 3.5, pre-ordera nie składam.

Edytowane przez MaZZeo
Odnośnik do komentarza

Podoba mi się nacisk na tryby z rywalizacją pod względem czasów, coś jak wciągający Autolog.

 

Nie rozumiem trochę zmiany sterowania, kilkakrotnie cofałem wyścig zamiast spojrzeć do tyłu.

 

Co do modelu jazdy, to auta są "cięższe" i maja większą bezwładność przy wyższych prędkościach. Z kolei wydaje mi się, że można obficiej cisnąć gaz w zakrętach bez utraty przyczepności.

 

Jest dobrze oczywiście, trzeba się brać za kończenie 3.

Odnośnik do komentarza

Ten model BMW to będzie mi się po nocach śnił. Śliczny.

 

To już jest model z autovisty?

 

EDIT: No nic, trzeba by się rozejrzeć za jakąś kierownicą. Tak do 5 stów to patrzę, że jest tylko ten badziew od MS i MadCatz. Strzelam, że też nie jest to poziom DFGT?

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza

Moze mi ktos wytlumaczyc jakim cudem mozna wykrecic Zonda czas 1:22 O_o Ja rozumiem, ze kierownica pomogla kolesiowi, ale dla mnie w tej chwili jest to kosmos ;P

 

Drugi czas to 1:39 wiec w to juz jestem w stanie uwierzyc.

Edytowane przez Ins
Odnośnik do komentarza

Zrobiłem parę kółek i jestem gotów się wypowiedzieć.

 

Nie podoba mi sie zmiana layaut-u na padzie, kilka razy cofnąłem się zamiast sprawdzić co dzieje się za mną. Mam nadzieję że to da się pozmieniać w pełnej wersji. Jak nie to wyłączy się przewijanie na stałę i już. Przynajmniej nie będzie kusiło. :)

 

Graficznie zgadzam sie z przedmówcami, dla mnie to Forza 3.5 ale wydaje mi się że to już szczyt możliwości jeśli chodzi o tą generację konsol. Osobiście wolę płynność i więcej samochodów na trasie niż super fajerwerki graficzne. Mimo wszystko jest poprawa, lepsze kokpity ale dalej za ciemne... Oświetlenie świetne, płynność niesamowita!!!

 

Samochody dużo lepiej zachowują się na torze, czuć ich ciężar i trudniej opanować co mocniejsze maszyny.

Cieszy dodatkowy poziom trudności.

 

Generalnie jestem podjarany jeszcze bardziej niż byłem, Byle do 14/10 :P

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...