Skocz do zawartości

Pieprzenie


Rekomendowane odpowiedzi

Jeden grzyb jaka to stacja, bp,shell, lukoil, auchan...paliwo bazowe jest z jednego miejsca, a dopiero od sprzedawcy zalezy jakie dodatki uszlachetniajace zostana dodane "do cysterny" przed dostawa. Grupa Lotos zaopatruje od jakiegos czasu Lukoil Polska. Jedynie gaz sprowadzany jest jako gotowy produkt, ale nie do konca wiem jak to sie ma do mieszanki propan-butan i kto to miesza. Warto zapytac Waldemara, bo moze on miec info z pierwszej reki.

Odnośnik do komentarza

Sąsiad handluje używanymi premium samochodami (tyle, że sam jeździ po te w jednym kawałku) Podobno najgorsze wałki są właśnie na autach typu BMW M5, złom kupują za grosze, do tego kupią zwykłą "5" z której można zabrać uniwersalne graty, reszte dokleją z M-pakietu i wychodzi cudo jak sławne białe BMW X6 M-pakiet. Sprzedasz jednego takiego grubasa i nie musisz się pie.rdolić z januszami kopiącymi w koło lanosa za 1,5tysiąca.

Edytowane przez Pajda
Odnośnik do komentarza

oglądałem dziś audi a4 b5 1.8t 150km. Niby serwisowana, niby oryginał przebieg. Pisze niby bo od handlarza jeszcze Mirkiem zalatuje mocno. Książka jest faktury też(niby).  Prawy błotnik i prawe drzwi malowane bo miernik wskazuje 200-240, reszta 100-140. Mirek mówi, że mam popsuty miernik :( Rok końcówka 99(po lifcie) z opłatami wyjdzie jakieś 12.5-13 tyś. Trochę sporo, ale opcja też dobra: skóry, grzane fotele, kierownica s-line, xenon, zmieniarka. Ogólnie auto  w środku bardzo zadbane, z zewnątrz jakieś tam mikro rysy się zdarzają. Jeździłem, ale krótko bo bez opłat, dobrze się prowadzi, zwieszenie sztywne i raz przycisnąłem to zbiera się też.  Hmm.... nie napalam się, staram podejść do tego z zimną głową, jeszcze od handlarza to trzeba czujność zachować x2. 

 

Mirek mówi, że wymieniał rozrząd bo NIEMIEC KAZAŁ OD RAZU. Tylko jak mu wierzyć. Na razie oglądałem auto sam, sprawdzić czy jest sens w ogóle kogoś do niego ciągnąć. Czy mówiłem już, że od NIEMCA Z PODWÓRKA?

Odnośnik do komentarza

Rozrząd możesz sam zweryfikować. Najczęściej wymieniaja same paski rozrządu, a pompa, rolki i napinacze zostają stare ;/ No,ale zobacz sam pasek, moze juz na początku przyłapiesz go na kłamstwie. Ja bez wjazdu na kanał nie kupiłbym samochodu. Bude zawsze można pomalować, silnik naprawić/wymienić, ale jak jest coś nie tak z podłużnicami i podłogą to koniec.

Odnośnik do komentarza

http://allegro.pl/piekne-audi-a4-z-niemiec-1-8t-150km-s-line-full-i4978216336.html

 

silnik pracuje równo i cicho według mnie, ale ktoś inny musiałby się przyjrzeć dokładniej.

 

11.500, do opłat.

 

Tym smalcem na fotelach chyba sobie mozna upie.rdolic spodnie,co ? :D I ten plak w komorze silnika.....strach odpalac, bo jeszcze dojdzie do zaplonu na samych plastikach. Mirki chyba nie widziały jak wyglada skóra na fotelach w NOWYCH samochodach. A no i ta blacha ryflowana na podstopnicy...pewnie Hans ( oczywiscie 70 letni, niemiecki lekarz-emeryt) wyszedl i pomyslal "Mein Gott, meine schone Audi moze byc bardziej schone jak dołożę trochę ryflowanej Stahl z meine Panzer zza domu"

 

 

A tak to fajne, jednak mam sentyment do Audi. Jeuzniu jak sobie przypomne jak cudownie chodziła skrzynia  w B4 2.0

Edytowane przez Pajda
  • Plusik 5
Odnośnik do komentarza

też to zauważyłem, miernikiem pokazywało dobrze, może cały element wymieniany był. 

 

@Pajda

 

wjazd na kanał to oczywiście obowiązek. Silnik był wyczyszczony nie gorzej od wnętrza :) fakt, skrzynia chodziła perfekcyjnie, krótkie skoki i bardzo lekko.  No i jak turbo zapracowało to wciskało w fotel :) tylko ja przesiadłem się z seicento jakieś 35 koni, więc dla mnie cała jazda była wielkim wooow. 

 

może jutro jeszcze się przejadę sprawdzić dokładniej oczywiście jak będzie stała bo JUŻ Z BIAŁEGOSTOKU DZWONILI. 

Odnośnik do komentarza

Maska to juz stad widac,ze malowana :D. No ale to tylko maska,nic znaczacego. Ze zdjec nie widze nic niepokojacego.

 

Nie ma co wrozyc ze szklanej kuli, musisz dokladniej obejrzec auto na miejscu. Pojedz do stacji diagnostycznej i sprawdz auto od spodu. Dobrze jakbys ogarnal sobie kogos z VAGiem, kto zloguje auto.

 

Sprawdz czy leje sie spod uszczelek pokrywy zaworow i kolektora, nawet po czyszczeniu powinny byc widoczne wycieki.

 

Polecam tez, w miare mozliwosci, by ktos jechal za tym autem jak bedziesz ja prowadzil, albo sam jedz za handlarzem. Zobaczysz czy buda jest prosta :-)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Znajomy kiedyś kupował czarnego Leona od handlarza, typ się zarzekał, że to ideał i podjeżdżanie na stacje to strata czasu. Mówił, że spuści jeszcze cenę i spisujemy umowę, bo mu się śpieszy. No, ale podjechali jednak na tę stację, a werdykt mechanika brzmiał tak:

- panie, (pipi)a, ten Leon kiedyś był czerwony, a to, że zostawia dwa ślady to jakaś magia.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...