Skocz do zawartości

Battlefield 3 - single player i ogółem


jarken

Rekomendowane odpowiedzi

Liso... skończ prosze. Ubzdurałeś sobie że gry po premierze mają błędy odkąd możliwe stało się wydawanie łatek -.-

 

Battlefield 3 General:

  • The netcode is completely new and rewritten
  • Operation Metro has been better balanced
  • Hand grenades can not be held to make the detonation time quicker (known as cooking)
  • Friendly Fire is set to "on" by default. It can be turned off in the server settings
  • e-sports are the focus of Battlefield 3

Co do netcode'u ciekawe co to oznacza. Może chodzi o zlikwidowanie tego laga który był w alphie.

 

 

Reszta z cytowanych przeze mnie punktów cieszy mnie bardzo ze względu na zbliżającą się lige ;)

 

EDIT: I Litwin... Serio gry wychodziły "nie dorobione" jeszcze zanim pojawiły się łatki na konsolach. Grałeś w pierwszego KZ przez net? W BF: Modern Combat? W CoD2: Big Red One? To gry online z PS2, wymagały serio solidnych patchy ale nie było takiej możliwości i nikt na to uwagi nie zwracał.

Edytowane przez Adi_TEAM LBN
Odnośnik do komentarza

Ogólnie patche są wymówką do wydania nie dorobionego produktu,tak jakby chcieli zaoszczędzić na jej testach,przyszło to niestety wraz z netem i już raczej jesteśmy na to skazani.Fakt że nic nie kosztują nie rozwiązuje problemu,gdyż zabierają całkiem sporo miejsca.W teorii patch miał być czymś dobrym(jak komunizm),widzimy problem,wydajemy patch,tyle tylko że jak wszystko co ludzkie jest ułomne,przestało im się chcieć dokładniej sprawdzać gry.

 

Dokładnie. Świetnie to widać na przykładzie Kz3, którego problemy z multi zniechęciły wielu graczy. Sam grałem praktycznie 'do końca' ale po zakupie DLC przekonałem się jak niewielkim zainteresowaniem cieszy się pozycja od GG (większość nowych map praktycznie pusta 2v2/3v3.. :/ ). Oby w przypadku BF3 nie czekali zbyt długo z patchami, które będą i to jest nieuniknione, ale niech to nie rozciąga się na przestrzeni 4/5 miesięcy.. :/

Odnośnik do komentarza

ale niech to nie rozciąga się na przestrzeni 4/5 miesięcy.. :confused:

 

A ja mam właśnie zupełne inne podejście. Niech wychodzą patche jeszcze przez najbliższy rok-półtora. Niech ta gra żyje i się zmienia. Niech się dostosowuje do oczekiwań graczy. Nie ma opcji żeby multi było od razu tip-top. Do tego trzeba czasu i żadne beta-testy tutaj problemu nie rozwiążą do końca.

Wg. teorii LiSoQuan'a gra po skończeniu powinna trafiać pod klosz na pół roku żeby podczas premiery nie miała wad. Noł łej. Zawsze lepiej żeby na gejmplej miało wpływ kilkaset tysięcy/kilka milionów graczy niż kilkuset beta testerów. Policz sobie ile czasu się na tym zaoszczędza.

A jeśli naprawdę nie możesz znieść tych wszystkich patchy to czekaj. Nie kupuj gier na premiery tylko czekaj pół roku. Udawaj że gra jeszcze nie wyszła. Kupno gry to Twój świadomy wybór.

Ofkoz nie mówimy tutaj o kompromitujących motywach z wydaniem gry która jest kompletnie niegrywalna ale nie oszukujmy się, ile było takich przypadków?

Odnośnik do komentarza

Jeżeli chodzi o mnie - jestem cierpliwy.. ;) Żal mi tylko takich pozycji jak wspomniany wyżej Kz3 w którego grałem praktycznie codziennie i widziałem jak zainteresowanie spada bo: wyszukiwarki brak, wywala z servera, niśmiertelni chińczycy równiez się ujawniali.. ;) wrzuca do gry 1v0/1v2/3v3 (radec academy). Nie wszyscy wyczekają aż naprawią irytujące błedy do końca i zainwestują w DLC.

Odnośnik do komentarza

Liso... skończ prosze. Ubzdurałeś sobie że gry po premierze mają błędy odkąd możliwe stało się wydawanie łatek -.-

 

MIałem przestać ale musze jeszcze dodać na spokojnie :)

 

PONOWNIE zaznaczam że mi chodzi o na prawdę duże błedy gry, które nie pozwalają na grę w ogóle albo przeszkadzają na tyle ze nie da się grać. Mam gdzieś błedy typu brak dźwięku, cz brak tekstury.. to nie przeszkadza, nawet minimalne lagi itp podczas pierwszych dni / tygoni startu gry są zrozumiałe.

 

Dodatkowo trzeba rozróżnić patche, które mają na celu zmianę gamepleyu o który prosili gracze (jestem za, gra może się rozwijać przez cały okres swojego życia onlinowego) od patchy, które maja naprawić jakiś tam duży bład w grze np zawieszanie się podczas startu gry (homefront).

 

Zrozumiecie że ja nie jestem przeciw patchom tylko przeciw takiemu podejściu producentów którzy wydadzą grę z błędem, który nie pozwala na grę z myśla że "naprawimy później wydając patcha" - ludzie bez internetu już są na przegranej a są tacy na pewno a że w "dzisiejszych czasach" ktoś nie ma neta to nie powód aby go olewać - tak wszystky walcza o "tolerancję" w "dzisiejszych czasach" :)

 

 

ps. Nie, nie pamietam takich błędów które powodują niemożność grania w grę z czasów PS2 czy PSX

Edytowane przez LiSoQuan
Odnośnik do komentarza
Zrozumiecie że ja nie jestem przeciw patchom tylko przeciw takiemu podejściu producentów którzy wydadzą grę z błędem, który nie pozwala na grę z myśla że "naprawimy później wydając patcha"

znowu mnie nazwiesz fanbojem tej firmy ktorej nawet nazwy nie pamietam , ale zauważ sytuacje - dice daje ciała i sie rozwleka z produkcją przez to beta wychodzi bardzo pozno, i teraz sa 2 opcje

1 przez spoznioną bete nie wszystkie poprawi zostaną naprawione do momentu wysłania gry do tłoczni i przez to w dniu premiery bedzie patch ktory je naprawi

2 przez spoznioną bete tworcy postanowili przesunac date premiery zeby zadwoloić ludzi bez internetu którzy KURFA I TAK NIE ZAGRAJĄ W MULTI BO NIE MAJĄ NETU

 

sory za capsa ale druga opcja to tak debilny pomysl że należy sie cieszyć ze opcja 1 wygrała , a nie marudzić jak baba na bazarze

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

2 przez spoznioną bete tworcy postanowili przesunac date premiery zeby zadwoloić ludzi bez internetu którzy KURFA I TAK NIE ZAGRAJĄ W MULTI BO NIE MAJĄ NETU

 

sory za capsa ale druga opcja to tak debilny pomysl że należy sie cieszyć ze opcja 1 wygrała , a nie marudzić jak baba na bazarze

A wy ciągle o jednym, ile razy napisałem ze chodzi mi o błąd w grze, który powoduje jej złe działanie i nie chodzi mi o multi !! Homefront zawieszał się podczas singla i podczas multi, tak zawieszał kONsole że nie którym już nie udało się jej odwiesić :)

 

I nie ważne jakie będą skutki takiego "niedopatrzenia" ze strony prod. gra jest w jakiś sposób DRASTYCZNY zepsuta więc nie powinni jej wydawać... i cały czas mówię tutaj o DRASTYCZNYM błędzie jak w przykładzie gry Homefront i nie ważne czy to multi czy singiel.

 

Fakt że temat ten rozwinął się w miejscu, który go nie dotyczy i chciałbym go zakończyć ale nie którzy nie czytają ze zrozumieniem co mam do powiedzenia.

Edytowane przez LiSoQuan
Odnośnik do komentarza

to ja juz zupelnie nie wiem o co ci chcodzi, bo mysalem ze gadamy o tym że beta pozno wychodzi wiec nie zdążą wszystkiego poprawić przed tłocznią

beta multi ma sprawdzic i ew poprawic działanie multi, błedy o ktorych mowisz nie zależą od bety multi,

moze dlatego "nie czytamy ze zrozumieniem" bo piszesz zupelnie o czyms innym i niepasujacym do tematu rozmowy

 

błedy sie zdazaja, nie powinny sie zdazac ale co to ma wspolnego z czymkowliek?

Odnośnik do komentarza

OK ostatni raz piszę. Zaczeło się od Adiego, który napisał że błędy można naprawić patchami i to nic złego itp. dokładnie gdzieś to tam wyżej jest.

Takie podejście mi się nie podoba dlatego zareagowałem, nie można pozwalać aby producenci wydawali grę wybrakowaną tylko dlatego że mogą ją później naprawić przez internet.

Moim zdaniem wypuszczenie gry z błędem, który nie pozwala w ogóle grać w grę nie powinno mieć miejsca, nie ważne czy to multi czy singiel. Niestety są to coraz częstsze przypadki że producenci wydają grę bo jest wyznaczona data a drastyczne błędy naprawiają później patchami i ok dobrze że naprawiają (niestety dla homefronta było za późno) ale takiej sytuacji w ogóle nie powinno być. Wiem że bety są robione aby testować grę online ale ja przynajmniej mam na myśli grę w całości czyli też singiel.

 

Na przykładzie homeronta mamy przykład jak to się skończyło dla gry jak i dla ekipy ją tworzącej a na przykładzie np, Resistanca 3 widać że nawet beta testy nie poprawiły błędów z online a nawet się pogorszyło i to nie JA w temacie o R3 narzekam na niegrywalny online.

 

Może pisze czasami niezrozumiale więc sorki.

 

W skrócie jeszcze raz.

 

Jestem PRZECIW wydawaniu gry z drastycznymi błedami i naprawianie ich patchami po premierze.

Jestem ZA wydawaniu patchy, które na życzenie graczy, zmieniają gamplay, zasady, "upiększają grę" i naprawiają jakieś małe błedy nie wpływające na rozgrywkę.

 

Dodam że jestem przekonany że z BF3 nie będzie takich problemów jak z HF czy R3... DICE jest zbyt doświadczoną ekipą i ten temat patchy tutaj się rozwinął a powinnien w innym miejscu.

 

Ja już kończę, mam nadzieję że zrozumieliście mnie.

Odnośnik do komentarza

Wszystko okaże się na becie. Mam nadzieję, że wszystko będzie wyglądało przezwoicie, bo nie oszukujmy się ale ma być niezła jatka. Co za tym idzie? Większe wykorzystanie sprzętów i dla płynności obniżenie grafiki.

Trzymam kciuki, że będzie ładnie i płynnie. Niech będzie pięknie na blaszakach.

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...