Opublikowano 5 września 201113 l Cos o hitboxach już wiadomo, czy nie będzie żadnych zmian względem BC2? Oprócz celowniczka zostajacego po celnym strzale, przydalby sie jakis mily dla ucha dzwiek jak w CoD, ktory zwiększałby przyjemność z trafienia.
Opublikowano 5 września 201113 l Coś gdzieć kiedyś jakoś pisali, że będą poprawione hit boxy, ale jako że seria ma swoje "uroki" jakoś niespecjalnie liczę na wielkie zmiany względem BC2.
Opublikowano 5 września 201113 l Cos o hitboxach już wiadomo, czy nie będzie żadnych zmian względem BC2? Oprócz celowniczka zostajacego po celnym strzale, przydalby sie jakis mily dla ucha dzwiek jak w CoD, ktory zwiększałby przyjemność z trafienia. dźwięk? o.O Taki jak można sobie włączyć np w TF2 jak się trafia? XD A hitboksów nikt pewnie nie naprawi, w końcu to BF
Opublikowano 5 września 201113 l Cos o hitboxach już wiadomo, czy nie będzie żadnych zmian względem BC2? Oprócz celowniczka zostajacego po celnym strzale, przydalby sie jakis mily dla ucha dzwiek jak w CoD, ktory zwiększałby przyjemność z trafienia. dźwięk? o.O Taki jak można sobie włączyć np w TF2 jak się trafia? XD Co w tym smiesznego? Bardzo mile udogodnienie, bo białego celowniczka nie zawsze da się zauważyć przy trafieniu. W TF2 nie grałem za dużo i nie zauważyłem tego.
Opublikowano 5 września 201113 l Nie mówię że to złe udogodnienie, bo sam z tego korzystam w TF żeby wiedzieć czy trafiam jak strzelam na oślep. Ale takie coś w BFie to dla mnie jakiś suchar by był. Już sam krzyżyk przy trafieniu jest sucharem.
Opublikowano 5 września 201113 l Już nie przesadzaj z tym negowaniem wszystkiego co nie przypomina Project Reality. Co jak co ale info o trafieniu to doskonały patent dzięki któremu wielokrotnie zdarzało mi się ustrzelić jakiegoś przeciwnika tylko dlatego, że "wydawało mi się, że coś tam siedzi". Jak chcesz symulator to proszę bardzo - niech wprowadzą do latania Apaczem. Czysty fun nieprawdaż?
Opublikowano 5 września 201113 l tyle ze ten krzyzyk sie pojawia nawet jak sie nie trafi w goscia To nie tak że nie trafieęś..... to BF
Opublikowano 5 września 201113 l Już nie przesadzaj z tym negowaniem wszystkiego co nie przypomina Project Reality. Co jak co ale info o trafieniu to doskonały patent dzięki któremu wielokrotnie zdarzało mi się ustrzelić jakiegoś przeciwnika tylko dlatego, że "wydawało mi się, że coś tam siedzi". Jak chcesz symulator to proszę bardzo - niech wprowadzą do latania Apaczem. Czysty fun nieprawdaż? Wciem że BF3 to nie PR Bez odpalania filmika domyśliłem sie że zapodasz DCSa A krzyżyk to IMHO nie jest doskonały patent, bo właśnie można go używać do szukania przeciwnika, tak samo jak głupi motyw z granatem - rzucasz i słyszysz... Nie lubię takich rzeczy, tak samo jak nie polubię latarki która ma udawać błysk z lunety snajperki. Dla mnie to głupoty niewiele mniejsze niż odnawianie się życia za rogiem.
Opublikowano 5 września 201113 l Przepraszam bardzo ale kto i gdzie mówił coś że latarka ma UDAWAĆ lunetę? No jak dla mnie to tutaj się już zaczyna dopowiadanie jakichś teorii troszkę. Latarka ma Cię zdradzać w ciemnych pomieszczeniach a nie imitować lunetę. Co do granatów mam mieszane uczucia. Z jednej strony klimat robi się nieziemski, z drugiej rzucasz na pałę i wiesz czy w budynku ktoś jest czy możesz olać jego sprawdzanie i lecieć dalej. Krzyżyk też ma dwa końce. Jak mam z kimś otwartą walkę to miło mieć hit indicatory... z drugiej siedzisz snajperem i strzelasz na ślepo po krzakach bo może w którymś ktoś siedzi. Ale się do nich przyzwyczaiłem i nie narzekam. Są pewne standardy w grach których się raczej nie pozbędziemy
Opublikowano 5 września 201113 l Głupim patentem jest celownik, który zmienia kolor jak się najedzie na przeciwnika (nawet jak ten jest za drzewem) bo to jest taka namiastka wallhacka ale wskaźnik trafienia to wg mnie coś normalnego - mieli do wyboru albo to albo skrzeczącego przeciwnika, wybrali pierwszą opcję. A z granatem to nie wiem o jakie słuchanie chodzi - o to przytlumienie a'la pajęczy zmysł Spidermana? Rzeczywiście jest to trochę dziwne ale z drugiej strony gdyby nie taka pomoc ze strony twórców to by człowiek ciągle ginął w niewyjasnionych okolicznościach (a tak gra przynajmniej ostrzega, że gdzies upadł granat - na hc bez indykatora i tak nic to nie daje, bo człowiek ma 50 na 50, że wbiegnie własnie na cytrynkę ale zawsze to coś).
Opublikowano 5 września 201113 l @Rinek Nie.... z granatem chodzi o to że wrzucasz do domku na piętro granat nie wiedząc czy tam ktoś jest a słyszysz jak wróg krzyczy "Granade!!!!!!!!". I już wiesz ze ktoś siedzi więc trza wbiec. Nawet jeżeli nie dostaniesz hit indicatora bo np koleś schował się za ścianę lub wyskoczył przez okno.
Opublikowano 5 września 201113 l No to tym bardziej nie rozumiem Stony. Przecież krzyk to chyba normalny odruch w przypadku jak postaci zagraża jakieś niebezpieczeństwo a granaty w dużej mierze są wlasnie po to aby kogoś wykurzyć.
Opublikowano 5 września 201113 l To po kolei. 1. Błysk z lunet. Dla mnie to nie błysk z lunety tylko LATARKA, bo ten błysk NAPIERDALA jak halogen. Widać to na filmach z alfy. Wg. Dice to refleksy na lunecie. 2. Wrzucasz granat na 1 piętro, ze strychu krzyki. Blah. 3. Celownik zmieniający kolor? o.O No teraz to już zupełnie nie wiem ocebe i z jakiej gry to zaczerpnięte
Opublikowano 5 września 201113 l Co nie zmienia faktu że mogłaby być lepsza. Równie dobrze komuś kto chciał zrobić lepszego ponga ktoś taki jak Dżango mógł powiedzieć - to tylko gra. I dziś byśmy grali w ponga, bo nic nowego by nie wyszło, po co to ulepszać skoro to tylko gra ;P
Opublikowano 5 września 201113 l "Kolorowy" celownik był w kilku grach, tytułów sobie nie przypomnę, ale wiem, ze się z ową rzeczą spotkałem. Jak byśmy zaczęli kombinować z granatami by było rzeczywiście i jednocześnie nie psuło zabawy poprzez rujnowanie "balansu" (że tak to na tę chwilę nazwiemy używając skrótu myślowego) to by nam wyszło jakieś RPG opisane masą statystyk, warunków itp. - postać krzyczy jeżeli ma LoS z granatem - postać krzyczy jeżeli owa linia ma mniej niż XX metrów; liczymy XX metrów od granatu czy od rzucającego?; XX metrów od miejsca w którym upadnie granat czy od miejsca w którym go zobaczymy? - postać krzyczy jeżeli granat leci w naszą stronę i odchył nie większy niż XX stopni To pierwsze co mi na szybko przyszło do głowy. Paranoja ile podobnych pierdołowatych warunków etc można by wpleść w rozgrywkę i wszelkie jej elementy. Musimy wziąć jednak poprawkę, że to faktycznie tylko gra i trza iść na jakieś ustępstwa Więc jak coś komuś przeszkadza to niech się przerzuci na granie w karcianki albo zaciśnie ząbki i cieszy dobra grą jaką bezsprzecznie nowy BF będzie
Opublikowano 5 września 201113 l No powiedzmy że to krzyczenie przeboleję, jeśli granaty będą się zachowywały jak granaty, a nie jak piłki do tenisa
Opublikowano 5 września 201113 l Co nie zmienia faktu że mogłaby być lepsza. Równie dobrze komuś kto chciał zrobić lepszego ponga ktoś taki jak Dżango mógł powiedzieć - to tylko gra. I dziś byśmy grali w ponga, bo nic nowego by nie wyszło, po co to ulepszać skoro to tylko gra ;P No, ale czasy sie zmienily niestety i juz teraz nie mozna robic dobrych gier tylko trzeba wszystko dostosowywac zeby lepiej sie sprzedalo. Jak spiewal zespol (pipi) - "zalejmy to (pipi) betonem (...) jak ktoś to odkopie / to dowie się człowieku / jak było (pipi)owo w XXI wieku".
Opublikowano 5 września 201113 l Tu się Stona zgodzę. I chyba każdy to zrobi. Limonki w BC2 to jakiś żart. Ich fizyka nagina wszelakie prawa jak i samą czasoprzestrzeń
Opublikowano 5 września 201113 l Co z tego skoro przegra na ilość sprzedanych kopii W każdym razie, jeżeli to video jest prawdziwe, to MW3 wygląda baaaaaaaardzo biednie. Osobiscie nie cierpie CoD, ale trzeba pamietac ze konsole to dla nich lead platform. Gdyby Infinity Ward robilo gre pod karty graficzne za 2000 tys zeta, tez mielibysmy graficzne fajerwerki (na tym samym silniku? ). W kazdym badz razie trzeba im oddac sprawiedliwosc, ze sa ograniczeni moca obliczeniowa konsol.
Opublikowano 5 września 201113 l Pewnie tak, ale z ostateczną oceną poczekajmy na porównanie finalnych wersji MW3 i BF3, zobaczymy co DICE da rade wycisnąć z konsolek. Bo prawdę mówiąc, to MW3 wygląda biednie nawet jeżeli porównać do Crysisa 2 czy innych graficznych wymiataczy na konsolkach, takie mam wrażenie po tym trailerze Ba, wystarczy to sobie porównać do gameplayu fault line z ps3, BF3 wygląda znacznie lepiej. Edytowane 5 września 201113 l przez ako
Opublikowano 6 września 201113 l Na jakim engine jedzie każda z serii? To nie jedyny wykładnik ale ma znaczenie. CoD nie ma wyglądać specjalnie ładniej na obecnej generacji. I tyle.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.