Skocz do zawartości

HALO: REACH - Wszystko dotyczace Kampanii


Raptor

Rekomendowane odpowiedzi

15 pazdziernika 2001 roku zostalismy obdarowani przez Bungie gra, ktora stala sie legenda i wielu z nas przekonala do platformy pana G :).

Nastal wrzesien i Bungie po raz ostatni dzieli sie z nami produkcja z uniwersum HALO, Reach.

 

Dla niewtajemniczonych: Halo Reach jest prequelem Halo: Combat Evolved.

Wszyscy wiemy jaki los spotkal Spartan na Reach i jak sie to wszystko skonczylo, jednak jak bylo z poczatkiem?

 

Zapraszam do dyskusji oraz wszelkich ustawek na Xbox Live zwiazanych z Halo: Reach.

>>Lista polskich Gamertagow Halo Reach<<

 

Krotkie wprowadzenie do Reach napisane przez Bartha:

Nie zawiera spoilerow, ale zmniejszy sie rozmiar posta ;)

 

 

Wcielimy się w członka oddziału Spartan III (tak, 3, po więcej szczegółów odsyłam do książko Ghosts of Onyx) zwanego Noble Team. Jest to jedna z kluczowych drużyn uczestniczących w 'Bitwie o Reach'. Oprócz naszego bohatera, zwanego Noble Six, albo Spartan-312 nasz oddział zasila jeszcze 5-ciu innych wojaków:

 

CARTER

Komandor

 

Nazwisko i Imię: XXX, CARTER

Numer Służbowy: S-259

* Jednostka: SPECWAR/GroupTHREE/NOBLE

* (P)MOS: 180A

* Data Poboru: ZASTRZEŻONE

* Lokacja: ZASTRZEŻONE

 

* Płeć: M

* Miejsce Urodzenia: DURBAN, BIKO

* Data Urodzenia: 27/08/2520

 

CHARAKTERYSTYKA:

Urodzony przywódca; wzbudza zaufanie wśród swoich podwładnych. Opanowany w sytuacjach stresowych. Pomimo tego, że zawsze jest bardzo skoncentrowany na tym co robi łatwo potrafi przystosować się do sytuacji. Osobnik o niezwykłej charyzmie; potrafi wchodzić w interakcję z nie-Spartanami w sprawny i skuteczny sposób (niska liczba/brak sytuacji stresowych).

 

KOMENTARZE:

Problemy z zaufaniem; nie na tyle poważne by dać podstawy ku ponownej ocenie przydatności do służby, jednak warte odnotowania << spowodowane KIA [s-293] pod jego dowództwem 22/04/2552. Przypisuje sobie winę za śmierć S-293, poprzez swoje ?niedostateczne przygotowanie drużyny??a nie akcji przeciwnika, lub brakowi zorientowania S-293 w panującej na polu walki sytuacji. Nie udało się ustalić czy to przez to wydarzenie nie zostało jeszcze złożone podanie o zastąpienie członka załogi.

 

NOTY DODATKOWE:

Istnieje możliwość, że zastąpienie S-293 przez *1T271 z grupy XXX spowoduje 'powrót do formy'-CARTER zawsze działał najlepiej w trakcie budowania zespołu.

 

 

*Kat-320 - Prawa ręka Cartera. Należała do tego samego oddziału co on, gdy stracili ich wspólnego przyjaciela. Także obwinia się za śmierć. Jej proteza ręki to pamiątka po jednej z ostrzejszych misji i dowód na to, że Spartanie nie są niezniszczalni.

*Jorge-052 - Jedyny Spartan II w oddziale. Na razie wiadomo o nim niewiele, oprócz tego, że ma na karku prawie 30 lat doświadczenia w walce z zarówno Powstańcami, jak i Przymierzem. Podobno dość głośno wyraża swoje poparcie dla Powstańców (ich idee, nie sposób ich działania), ale dalej posłusznie wykonuje zlecone mu rozkazy.

 

 

EMILE

Chorąży

 

Nazwisko i Imię: XXX, EMILE

Numer Służbowy: S-239

* Unit: SPECWAR/GroupTHREE/NOBLE

* (P)MOS: 18B

* Data Poboru: ZASTRZEŻONE

* Lokacja: ZASTRZEŻONE

 

* Płeć: M

* Miejsce Urodzenia: LUXOR, ERIDANUS II

* Data Urodzenia: 11/03/2523

 

CHARAKTERYSTYKA:

Szanowany przez swoich współtowarzyszy; skupiony na szczgółach; nie do złamania. Nie da się o nim zbyt wiele powiedzieć; skuteczny członek załogi na polu walki, zachowuje ścisłą dyscyplinę poza nim. Wygląda na to, że ma większe trudności we wchodzeniu w interakcję z nie-Spartanami niż inni członkowie drużyny NOBLE.

 

KOMENTARZE:

Chciałbym, żeby powstrzymał swoją zuchwałość na polu walki o około 24%. Jego zachowanie sprawia, że ciężko go wysłać do walki z powstańcami; jest już dość ciężko z historiami o okrucieństwie UNSC tworzonymi przez media cywilne, by pozwalać S-239 dawać im potwierdzające je dowody. To dziwne czucie czuć ulgę, że posyła się swoich żołnierzy przeciw obcym, zamiast ludziom.

 

NOTY DODATKOWE:

Możliwe, że będę musiał rozważyć zastąpienie go S-344 jeśli trafi się następna misja walki z powstańcami, przed kolejną okresową psychiczną oceną S-239 [REF:03/09/2552]. S-239 posiada imponującą kolekcję przedmiotów należących do obcych. Jednakże istnienie tej kolekcji jest bezpośrednim złamaniem rozkazu 098831A-1/Sub_7 wydanego przez NAVCOM. Dobrze, że należymy do ARMY.

 

 

*Jun-266 - Bardzo gadatliwy snajper. Wielu wyższych rangą dowódców chciało go za to ukarać, ale jako że potok słów jaki z siebie wydaje jest też bardzo bogaty w informacje pobłaża się mu. Cierpi na syndrom stresu pourazowego - nie dba o konsekwencje swoich czynów. Jest jednak jednym z najlepszych strzelców wyborowych w całym UNSC, więc nadal posyła się go na misje. Najprawdopodobniej jest azjatą (wnioskuję to po imieniu i po tym, że w ostatnim podcaście Bungie potwierdzone zostało, że jeden z członków Noble Team należy do tej rasy).

 

ViDoc #1 - Once More Unto the Breach:

 

ViDoc do ściągnięcia:

360p (WMA)

720p (WMA)

 

360p (QT)

720p (QT)

iPhone

 

 

Trailer 1 - Premiere Trailer:

YouTube -

 

Trailer do ściągnięcia:

360p (WMA)

720p (WMA)

720p z napisami (WMA)

 

360p (QT)

720p (QT)

720p z napisami (QT)

iPhone

- txt by: barth

 

 

 

UWAGA: SPOILEROWANIE BEZ UZYCIA Spoiler Warn, badz tagow spoilerowych (funkcja dostepna na forum do cenzurowania - trzeba nacisnac na przycisk by go odczytac) skonczy sie warnem oraz skasowaniem posta!!!

Nie psujmy innym zabawy - duze warny lub spoiler tagi.

 

 

Temat zostanie otwarty wraz z premiera gry

Odnośnik do komentarza

PLUS: AI... z hunterami i elitami momentami można się osrać, zwycięzcą dnia zostaje Marshall Elite z Plasma Launcherem w jednej z misji, z nim jednym męczyłem się gdzieś z 10 min chyba o_O Dobry był też biały zealot z dual plasma rifle'ami. Zauważyłem że Elici zachowują się agresywniej kiedy zauważą że nie mamy tarczy, wtedy lecą na nas i potrafią dokończyć sprawę kopem w twarz.

 

PLUS: niektóre cutscenki to klasa, dynamizmu i ujęcia kamer nie powstydziłby się MW2.

 

MINUS: momentami spadek framerate (nie korzystajcie z noktowizora tam gdzie nie jest on użyteczny, w jasnych miejscach gdzie na dodatek jest ostra walka gra potrafi zwolnić).

 

MINUS: czasami durne zachowania naszych kompanów przy okazji prowadzenia auta - zdarzyło mi się, że Kat prowadząca warthoga przestała w którymś momencie jechać, musiałem ją zmienić, za to 100 metrów dalej przy ponownej zamianie miejsc Kat już normalnie jechała. Miałem też przypadek, kiedy trzeba było wysiąść z auta i dalej cisnąć z buta, a Kat została w warthogu, dopiero przy okazji checkpointa "przeteleportowała się" do mnie. Takie malutkie bugi nie wiem czy każdemu się one pojawią, pewnie błąd skryptów.

 

to narazie tyle :D

 

EDIT: aha, kto mi wytłumaczy u licha co robią na Reach Węgrowie?

Edytowane przez MaZZeo
Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

Zrobiłem pierwszą misję. Cud miód i malina. Pięknie to wygląda. Spory obszar jest klika miejsc gdzie można zjechać, nie ma tylko jednej ścieżki. Rozgrywka intensywna. Są dobre akcje, generalnie czuć, że niedługo z planetą będzie źle. Zdębiałem gdy

Elici w zamkniętym budynku na nas wyskoczyli z ciemności i wzięli cywili za zakładników

:)

Odnośnik do komentarza

Ponieważ obecnie nie mam netu, zabrałem się za kampanie i muszę przyznać, że jest grubo, jestem w ostatnim akcie, przynajmniej tak mi się wydaję

właśnie zabili mi Emilla, pana z czaszką

Od razu przy okazji testuje nowe ustawienie "bumper jumper" no ale nie o tym, sama kampania bardzo fajna, póki co nie podobała mi się tylko jedna misja

ta w mieście

jest słaba nudna i wygląda ohydnie. Właśnie, zacznijmy od grafiki, która jest jak zwykle to bywa nie równa, czasami uch i ach a czasami hmm ? robi wrażenie jak by wrzucili etap na siłę, przy czym totalnie się nie przyłożyli

zwłaszcza misja nr 4 i miasto

słabizna i tyle. Reszta nadrabia i to mocarnie, niebo zawsze wygląda obłędnie, brak słabych stron, jak zobaczył ten meksyk w ostatni chapterze O_o szok! wszystko się rusza, pojawiają się błyskawice, pada deszcz O_O, tekstury nie równe ale cały czas trzymające poziom, boli też fakt, że gra potrafi chrupnąć, po za tym reszta miodzio jedna z ładniejszych gier jakie było mi dane grać. A i za dużo tych pojazdów, latanie, jeżdżenie po co komu tyle tego?! nie czaje, gra przyjemna dziś pewno skończę w tedy napiszę więcej, a muza jak zwykle rządzi ;)

Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

Myślałem, że już nie dam rady przejść drugiej misji na Legendary. Aż mnie ścięgna w prawej dłoni bolą. Już widzę, że dla mnie ta kampania na Legendary to będzie najmniej z 15 godzin :P

 

No i udało mi się parę razy zrobić egzekucję. Jednemu Elitowi Noble Six skoczył na głowę :P Gruntowi skręciłem kark, a innemu dziób przygwoździłem do podłogi :P

 

Nie pamiętam jak się nazywają te nowe ptakopodobne, ale są cholernie szybkie i jak człowiek się na chwilę zagapi to już jest otoczony.

Edytowane przez donsterydo
Odnośnik do komentarza

Pogralem troche w kampanie (jestem w piatej misji - tej co byla prezentowana na targach).

Ogolnie jest bardzo fajnie, pozytywnie i ladnie (tylko ten AA haha :D) :). Czasem jakies randomowe deatshy sie zdazaja, albo debilne (jak juz niektorzy zauwazyli) AI Noble Team (jazda warthogami to samobojstwo jako pasazer :D).

Ogolnie jak juz wczesniej ludzie wspomnieli... poziom trudnosci nie poraza (standardowo pierwszy solo run na Heroicu), bo dosc ostro rushuje na przeciwnikow i sobie radze, ale teraz juz mi sie nie chce zmieniac na Legendary - przejde jeszcze raz innym razem.

 

Edit:

 

 

Ja pie.... bardziej zalosnie KAT nie mogli wykonczyc? Przykre jeszcze bardziej, ze zginela tak miernie :/

 

Odnośnik do komentarza

Ludzie, instalujcie Reach na dysku koniecznie, czasy ładowania są wtedy masakrycznie skrócone (zapożyczone z Examiner.com)

 

Installed: Initial Load Screen to the appearance of Microsoft Game Studios Logo: 10.3 seconds.

Not Installed: Initial Load Screen to the appearance of Microsoft Game Studios Logo: 12.0 seconds.

 

Installed: Opening Mission: 8.1 seconds.

Not Installed: Opening Mission: 21.4 seconds.

 

Installed: Firefight: 21.6 seconds.

Not Installed: Firefight: 45.1 seconds.

 

Installed: Custom Game Load: 9.7 seconds.

Not Installed: Custom Game Load: 28.7 seconds.

Odnośnik do komentarza

Generalnie to nie wiem, czy Wy też tak macie, ale ja jeśli odpalam grę z płyty to Reach przeokrutnie gubi klatki w kampanii (i to full screen, nie split!!!), no i loadingi są dłuuugie.

 

Po zainstalowaniu i graniu z dysku jest niby lepiej, ale nie oszukujmy się: nie mając grafy na tip top liczyłem chociaż na stały frimejt :/:/:/

 

Też macie podobne wrażenia z tymi zagubionymi klatkami?

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.