Skocz do zawartości

HALO: REACH - Wszystko dotyczace Multiplayera

Featured Replies

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź! Do dupy może i trochę jestem, ale nie jest tak tragicznie. W meczach drużynowych żadko mi się zdaża być ostatnim (fakt przeważnie jestem przedostatni :rolleyes: ), na minusie nie kończę, strzelam tylko do zawodników z przeciwnej drużyny choć zdaża mi się sprzątnąć i swoich niechcący (czasami granatem, czasami strzelę w plechy, czasami kogoś rozjadę) lecz to wszystko w ferworze walki i mnie spotyka też taki sam los. Słyszę przez słuchawki jak ktoś przeprasza i sprawa jest zamknięta!

Jest jeszcze jedna sprawa, dopóki nie podłączyłem konsoli do sieci nie zaglądałem do multiplayera, więc dopiero uczę się map i niektórych rozgrywek.

Chyba zaproszę kilku PL kolegów z forum, żeby sobie poćwiczyć, może oni będą bardziej wyrozumiali.

  • Odpowiedzi 478
  • Wyświetleń 73,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • To wyłączenie armor locka powoduje falę uderzeniową, która rozwala twoją tarczę do zera, więc jesteś podatny na 1 łokieć. Nie podchodzić do niego blisko to raz, a dwa takich cwaniaków najlepiej wyczek

  • jack of all trades to suma medali które dostajesz za "niesamowitą walkę", a konkretnie medale jak Revange, Bulltrue (zabicie typa z mieczem), First Strike, Assassination, Avenger, Kill from the grave

  • Nawet podczas premiery H3 nie było na raz więcej niż 700tys. graczy na raz. Reach miało max trochę ponad 800tys. Po prostu serwy nie wyrabiają i pokazują bzdury (H3 i Reach chodzą w tej chwili na tyc

Opublikowano

FFA Arena też <3

 

Aha... tyle wku.rwu i frustracji to dawno nie mialem. Arena, skupisko hamburgerow napjerdalających RT z prędkością światła i wszystko trafiających, gdy ja musze się męczyć z tym je.banym bloomem. DMR to syf.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Może to nie Halo:R Aimbot ale pokazuje całkiem dokładnie blisko znaczne jego możliwości :P

 

Edytowane przez Salwador

Opublikowano

FFA Arena też <3

 

Aha... tyle wku.rwu i frustracji to dawno nie mialem. Arena, skupisko hamburgerow napjerdalających RT z prędkością światła i wszystko trafiających, gdy ja musze się męczyć z tym je.banym bloomem. DMR to syf.

 

nie narzekaj tylko pocwicz trochę XD . Arena dobra, ale bywa ciężko, niektóre mapy są ciężkie na FFA.Podoba mi się to, że nie ma żadnych dodatkowych broni na mapach ), tylko DMRy i sieka.

 

 

 

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Jedna mapa jest podobno do Firefight :)

Opublikowano

To te mapy są już od 343 Industries a nie od Bungie ? Ciekawe :)

 

Najlepsze jest to, że to zrobił gościu z 343. Pewnie jakimś znajomym podesłał link i któryś go puścił w obieg bo filmik nie jest upubliczniony, trzeba mieć link :)

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

No teraz to się okaże czy chłopaki ogarniają temat i mogą zaistnieć w Halo World XD

Opublikowano

 

Na necie są już gameplaye, np. ten:

 

 

Kapitalna ta mapa do Firefight.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Wolę obadać sam te mapy wtedy wyrażę opinię. Bo tak to jak sex na odległość fajny ale nie do końca prawdziwy.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Dlc ma osobną playlistę + jeśli wszyscy np. w team slayer mają mapy to też losuje je.

Opublikowano

Też mam ten nowy map pack. Mapki świetne (ja kupiłem dla tej jednej do Firefight). Jak przy okazji bety GoW3 uruchomię ostatnie konto z darmowym miesięcznym goldem to parę meczyków rozegram :)

Opublikowano

Fajnie jedyne 800MP za mapę do FF, i pewnie za playliste trzeba będzie dopłacić 200MP. Dlaczego ona nie jest dostępna od razu?

Opublikowano

Zakupiłem ten nowy map pack, moim zdaniem pierwszy jest lepszy!

Edytowane przez Hipolos

Opublikowano

Spostrzeżenia dotyczące nowych map. Z pewnością model jaki ostatnio się ukazał czyli większe i lepsze słabo się sprawdza. Mapy niestety nie są zbyt grywalne w przypadku 4 vs 4. Oraz posiadając na nich 2 snajperki mecz jest od razu wygrany(dzięki Alko ;)) Moim zdaniem kolejne mapy zaprzepaściły szanse aby Halo stało się bardziej skillową grą odchodząc do modelu kampowania. Z dobrych map to na pewno można znaleźć na comunity slayer, jest remake onslaughta bodajże który grając na DMR jest jedną z najbardziej grywalnych map. Aczkolwiek wykonanie map jest na +, są fajne jeśli chodzi o wygląd. Ale z braku wielu map po prostu się je kupuje.

Opublikowano
TEAM CLASSIC

This is a new 4v4 playlist featuring game variants with no equipment and custom settings, as well as remakes of Classic Halo maps we found in the Community.

 

Player Traits which differ from default Slayer:

 

* Shield Recharge Rate 110%

* Health Recharge Rate 110%

* Damage Modifier 110%

* Melee Modifier 75%

* Player Speed 120%

* Jump Height 125%

* Player Gravity 150%

 

 

Maps we plan to use:

 

* Battle Canyon

* Dreadnought

* High Noon

* Hydro

* Magus

* Prolonged

* Prophet

* Rat Trap

* Rockout

Opublikowano

To ze firefight tak laguje, to jakas kpina. 2 graczy kontra AI i takie dropy?

Opublikowano

Jak trafiasz na ludzi co mają takie złącza to tak jest, mi zdarzało się pograć z ludkami i bylo super. Zalezy jak trafisz :D

Opublikowano

Tylko to wyglądało tak, że ja miałem teoretycznie słabsze łącze, ale to nie mi lagowało tylko Psyko :P

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.