Skocz do zawartości

Killzone 3 - ONLINE Multiplayer


TakeshiX

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko że to dotyczy raczej Japonii.

 

I tak i nie, problemy zaczęły się u mnie dopiero wczoraj, więc sam patch może nie ma aż takiego znaczenia jak zamykanie serwerów w Japonii, a jest to spowodowane ograniczeniem energii. Kolejna sprawa - mogą korzystać teraz z serwerów europejskich, przez co te przeciążenia, dropy i lagi po 24.

Odnośnik do komentarza

Czyli jest tak, ze serwery wszystkie serwery amerykanskie sa na terenie Ameryki, europejskie w Europie i analogicznie japonskie w Japonii? Nie sa zlokalizowane w jednym miejscu?

 

btw. Wczoraj gralem i poza wspomnianymi bugami na mapie, gralo sie idealnie. Zadnych lagow, dropow. Wydaje sie, ze jest lepiej wbrew pozorom ;)

Edytowane przez VoytecCFC
Odnośnik do komentarza

Czyli jest tak, ze serwery wszystkie serwery amerykanskie sa na terenie Ameryki, europejskie w Europie i analogicznie japonskie w Japonii? Nie sa zlokalizowane w jednym miejscu?

 

Dobre pytanie, ale nawet gdyby, to co w przypadku wyłączenia danego obszaru, ograniczenia? Musi być jakiś sensowny, awaryjny podział. W dowolnym momencie możesz zagrać na serwerach amerykańskich. Jeżeli u nas wyłączą chwilowo usługę, to zapewne wbijasz np. na serwer USA i bardzo możliwe, że wielu niedotkniętych tragedią szuka rozwiązania problemu na naszych serwerach, przez co takie problemy, ewentualnie udostępnili część serwerów europejskich.

Odnośnik do komentarza

Im dłużej gram w to multi, tym bardziej mi się podoba i co dziwne polubiłem death match. Rozgrywka ma sporo wad, przede wszystkim mało map (trzy w operacjach to kpina), trudności z połączeniem się z innymi graczami, obiekty często są większe niż ich kontur, dużo chaosu i nieogarniających graczy w strefie wojny, medyk który jako reanimujący jest bezużyteczny, bo wszyscy się wola respawnować w bazie, niż czekać na ratunek. Sporo ołowiu trzeba wystrzelić by przeciwnik padł, co akurat uważam za plus.

Odnośnik do komentarza

Postać taktyka jest przegięta w team deathmatch'u. Pokazywanie przeciwników na radarze, bot do odwrócenia uwagi, ostatni karabin i zaczyna się jazda. Jak jeszcze trafi się słabych przeciwników to praktycznie mam 30+ killów co mecz. Taktykiem wywindowałem k/d ratio na 1,93, a to pewnie nie koniec.

 

Miałem nie grac już w multi, ale do czasu MS:A jeszcze trochę pocisne.

Odnośnik do komentarza

Szlag mnie trafi zaraz. Do momentu wydania patcha uważałem to multi za jedno z najlepszych w ostatnim czasie, ale póki co nie mam zamiaru dotykać tego, zanim nie posprzątają burdelu, który narobili.

 

Cały mój wczorajszy progres (kille, medale - było tego sporo) poszedł się pieprzyć, kiedy wczoraj gra złapała zwiechę. Teraz natomiast nie mogę trafić na normalny mecz, bo notorycznie mam sytuacje takie, że w drugiej drużynie jest 2x więcej osób.

 

(pipi) mnie w tej chwili obchodzi ile w tym winy mojego dostawcy - do momentu wydania patcha było cudownie, a teraz chrzani się wszystko, co tylko może.

Odnośnik do komentarza

Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Kod nie daje 3 dodatkowych punktów, ale za to dostajemy wszystkie bronie i perki odblokowane na czas 24 godzin. U mnie, po ponad 30 h w multi nadal wszystko odblokowane :confused:.

Odnośnik do komentarza

Szlag mnie trafi zaraz. Do momentu wydania patcha uważałem to multi za jedno z najlepszych w ostatnim czasie, ale póki co nie mam zamiaru dotykać tego, zanim nie posprzątają burdelu, który narobili.

 

Cały mój wczorajszy progres (kille, medale - było tego sporo) poszedł się pieprzyć, kiedy wczoraj gra złapała zwiechę. Teraz natomiast nie mogę trafić na normalny mecz, bo notorycznie mam sytuacje takie, że w drugiej drużynie jest 2x więcej osób.

 

(pipi) mnie w tej chwili obchodzi ile w tym winy mojego dostawcy - do momentu wydania patcha było cudownie, a teraz chrzani się wszystko, co tylko może.

Ja nie mam żadnych problemów, działa jak do tej pory. Jedyna zmiana jaką zauważyłem to dłuższe mecze w Partyzantce (najczęściej gram w ten tryb) i łatwiej jest zgarnąć wstążki. Innym rzeczom się nie przyglądałem, tylko gram dla radochy :rolleyes: To będzie pierwsza gra FPS dom której dokupię dodatkowe mapy. Do tej pory z dodatków kupowałem tylko trasy do Motorstorma.

Edytowane przez Kris77
Odnośnik do komentarza

daje sobie spokoj z tym multi...jak flagowy fps od Sony moze byc tak niedorobiony

mapy to jakas patologia...przez ten system respow zadna nie umywa sie do map z kz2...

12v12...kto za debil to wymyslil? granie w sieciowego fps ktory ma problem z utrzymaniem 30 fpsow...

o klasie typu snajper, cieciu gry w stosunku kz2 nawet nie mowie a lagi to jedno wielkie sadomaso...wystarczy wlaczyc gre z bootami aby zobaczyc jak zwalony jest kod sieciowy

jako Big fan multi kz2 jestem zawiedziony

nim zrobia te wszystkie patche zapewne juz bedzie po wszystkiemu...:(

Odnośnik do komentarza

Kurde a ja po chwili przerwy włączyłem i nie da się grać , lag jest przemasakryczny (na 3 serwerach z rzędu miałem lipę), mam nadzieje że to dzisiaj coś nie teges bo pierwszy raz widzę coś takiego w KZ3 (choć jak widzę górę w weekend też były cyrki heh)

 

Niestety muszę Cię zasmucić - jedna wielka c h u j n i a. Raz łączy mnie i jest ok, tylko ok, a innym razem nie da się grać takie kurewskie lagi. Partyzantka ujdzie, ale to już nie to samo co przed tym za(pipi)anym patchem. (pipi), taki potencjał..

Odnośnik do komentarza

Echh no nic trzeba czekać , z takim Black Ops były jeszcze większe problemy heh , ja i tak do czasu BF3 innego FPP nie zamierzam brać (lekkie zmęczenie gatunkiem , Crysis chyba odpadnie) więc przynajmniej kilka następnych miesięcy będę spokojnie pykał w KZ3 heh , czekam cierpliwie na poprawę sytuacji z lagami.

Edytowane przez dc1982
Odnośnik do komentarza

Dziwne, raz gram i jest ultrahiperpałerpłynnie, a raz są takie lagi, że jedyne co widze, to przeciwników przeskakujących co 10 metrów.

 

Teraz testuje Sharp Shootera i musze się troche przyzwyczaić, ale pierwsze wejście do multi i miałem tyle samo fragów do deadow. Nic, myślę, że niedługo będę grał tak jak na padzie.

 

BTW. Grając PS Move w multi jestem w tych samych meczach co ludzie z padami, czy ze mną gra 100% ludzi z Movem?

Edytowane przez VoytecCFC
Odnośnik do komentarza

Dziwne, raz gram i jest ultrahiperpałerpłynnie, a raz są takie lagi, że jedyne co widze, to przeciwników przeskakujących co 10 metrów.

 

Teraz testuje Sharp Shootera i musze się troche przyzwyczaić, ale pierwsze wejście do multi i miałem tyle samo fragów do deadow. Nic, myślę, że niedługo będę grał tak jak na padzie.

 

BTW. Grając PS Move w multi jestem w tych samych meczach co ludzie z padami, czy ze mną gra 100% ludzi z Movem?

 

Co do rozgrywki to mam bardzo podobnie. Nadal z move jest tak jak było w kwestii namierzania? Widziałem filmiki w sieci na których automatycznie namierzało przeciwnika.. :/

Wie ktoś może kiedy wejdzie następny patch? :)

Odnośnik do komentarza

W multi nie ma mozliwosci wlaczenia auto aima z Move, dlatego nie ma tych predatorow jak w becie :)

 

I wlasnie nie wiem, bo grajac odnioslem wrazenie ze gram z ludzmi z padami ;] Nie ma osobnych serwerow dla Move i padow, co nie?

 

Tak zapytałem bo w tej kwestii niewiele wiem. Dobrze, że poprawili bo na filmikach wyglądało to tragicznie. Myślę, że nie ma opcji na oddzielne serwery, wszystkich do jednego wora + kurewskie lagi.. ;)

Odnośnik do komentarza

czy występuje też u was problem z Rankingiem w statystykach chodzi mi o Statystyki Osobiste a Statystyki Ogólne na ich serwerach jedne z drugimi się nie zgadzają i gra nie wysyła wszystkich punków jakie zapisały się w statystykach osobistych, po czym następnego dnia weryfikuje dane ze statystykami Ogólnymi i cofa punkty oraz zdobytą rangę oraz niektóre medale [ problem występuje po patchu 1.04] wcześniej było wszystko ok

 

kaospl1232131231.png

Edytowane przez kAos
Odnośnik do komentarza

czy występuje też u was problem z Rankingiem w statystykach chodzi mi o Statystyki Osobiste a Statystyki Ogólne na ich serwerach jedne z drugimi się nie zgadzają i gra nie wysyła wszystkich punków jakie zapisały się w statystykach osobistych, po czym następnego dnia weryfikuje dane ze statystykami Ogólnymi i cofa punkty oraz zdobytą rangę oraz niektóre medale [ problem występuje po patchu 1.04] wcześniej było wszystko ok

 

Mi nadal nie zliczyło ok. 100 tys. punktów. W tabeli w grze zgadzają się, ale na stronie www już nie. Strona jest od wczoraj niedostępna, pewnie coś poprawiają - znowu..

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...