Opublikowano 14 marca 201114 l Tylko że to dotyczy raczej Japonii. I tak i nie, problemy zaczęły się u mnie dopiero wczoraj, więc sam patch może nie ma aż takiego znaczenia jak zamykanie serwerów w Japonii, a jest to spowodowane ograniczeniem energii. Kolejna sprawa - mogą korzystać teraz z serwerów europejskich, przez co te przeciążenia, dropy i lagi po 24.
Opublikowano 14 marca 201114 l Czyli jest tak, ze serwery wszystkie serwery amerykanskie sa na terenie Ameryki, europejskie w Europie i analogicznie japonskie w Japonii? Nie sa zlokalizowane w jednym miejscu? btw. Wczoraj gralem i poza wspomnianymi bugami na mapie, gralo sie idealnie. Zadnych lagow, dropow. Wydaje sie, ze jest lepiej wbrew pozorom Edytowane 14 marca 201114 l przez VoytecCFC
Opublikowano 14 marca 201114 l Czyli jest tak, ze serwery wszystkie serwery amerykanskie sa na terenie Ameryki, europejskie w Europie i analogicznie japonskie w Japonii? Nie sa zlokalizowane w jednym miejscu? Dobre pytanie, ale nawet gdyby, to co w przypadku wyłączenia danego obszaru, ograniczenia? Musi być jakiś sensowny, awaryjny podział. W dowolnym momencie możesz zagrać na serwerach amerykańskich. Jeżeli u nas wyłączą chwilowo usługę, to zapewne wbijasz np. na serwer USA i bardzo możliwe, że wielu niedotkniętych tragedią szuka rozwiązania problemu na naszych serwerach, przez co takie problemy, ewentualnie udostępnili część serwerów europejskich.
Opublikowano 14 marca 201114 l Im dłużej gram w to multi, tym bardziej mi się podoba i co dziwne polubiłem death match. Rozgrywka ma sporo wad, przede wszystkim mało map (trzy w operacjach to kpina), trudności z połączeniem się z innymi graczami, obiekty często są większe niż ich kontur, dużo chaosu i nieogarniających graczy w strefie wojny, medyk który jako reanimujący jest bezużyteczny, bo wszyscy się wola respawnować w bazie, niż czekać na ratunek. Sporo ołowiu trzeba wystrzelić by przeciwnik padł, co akurat uważam za plus.
Opublikowano 14 marca 201114 l Czyli jest tak, ze serwery wszystkie serwery amerykanskie sa na terenie Ameryki, europejskie w Europie i analogicznie japonskie w Japonii? Nie sa zlokalizowane w jednym miejscu? Zawsze tak było
Opublikowano 14 marca 201114 l Postać taktyka jest przegięta w team deathmatch'u. Pokazywanie przeciwników na radarze, bot do odwrócenia uwagi, ostatni karabin i zaczyna się jazda. Jak jeszcze trafi się słabych przeciwników to praktycznie mam 30+ killów co mecz. Taktykiem wywindowałem k/d ratio na 1,93, a to pewnie nie koniec. Miałem nie grac już w multi, ale do czasu MS:A jeszcze trochę pocisne.
Opublikowano 14 marca 201114 l Szlag mnie trafi zaraz. Do momentu wydania patcha uważałem to multi za jedno z najlepszych w ostatnim czasie, ale póki co nie mam zamiaru dotykać tego, zanim nie posprzątają burdelu, który narobili. Cały mój wczorajszy progres (kille, medale - było tego sporo) poszedł się pieprzyć, kiedy wczoraj gra złapała zwiechę. Teraz natomiast nie mogę trafić na normalny mecz, bo notorycznie mam sytuacje takie, że w drugiej drużynie jest 2x więcej osób. (pipi) mnie w tej chwili obchodzi ile w tym winy mojego dostawcy - do momentu wydania patcha było cudownie, a teraz chrzani się wszystko, co tylko może.
Opublikowano 14 marca 201114 l Można jeszcze otrzymać trzy darmowe unlocki? Szukałem tej gry w HOME i nie mogłem nic znaleźć.
Opublikowano 14 marca 201114 l U mnie nadal lipa w kwestii rozgrywki.. Sprawdzę jeszcze za 30 minut. @!#$$T%
Opublikowano 14 marca 201114 l Można jeszcze otrzymać trzy darmowe unlocki? Szukałem tej gry w HOME i nie mogłem nic znaleźć. Odpuść sobie, nie działało w dniu premiery nie zadziała i teraz.
Opublikowano 14 marca 201114 l Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Kod nie daje 3 dodatkowych punktów, ale za to dostajemy wszystkie bronie i perki odblokowane na czas 24 godzin. U mnie, po ponad 30 h w multi nadal wszystko odblokowane :confused:.
Opublikowano 15 marca 201114 l a ja chcialem sie ustawiac na jakies lajtowe granie, by dobic trofea do platynki, a przy okzji pogiercowac. zobacze z rana, jak to tam u mnie jest i jestem "free 4 Ol"
Opublikowano 15 marca 201114 l Szlag mnie trafi zaraz. Do momentu wydania patcha uważałem to multi za jedno z najlepszych w ostatnim czasie, ale póki co nie mam zamiaru dotykać tego, zanim nie posprzątają burdelu, który narobili. Cały mój wczorajszy progres (kille, medale - było tego sporo) poszedł się pieprzyć, kiedy wczoraj gra złapała zwiechę. Teraz natomiast nie mogę trafić na normalny mecz, bo notorycznie mam sytuacje takie, że w drugiej drużynie jest 2x więcej osób. (pipi) mnie w tej chwili obchodzi ile w tym winy mojego dostawcy - do momentu wydania patcha było cudownie, a teraz chrzani się wszystko, co tylko może. Ja nie mam żadnych problemów, działa jak do tej pory. Jedyna zmiana jaką zauważyłem to dłuższe mecze w Partyzantce (najczęściej gram w ten tryb) i łatwiej jest zgarnąć wstążki. Innym rzeczom się nie przyglądałem, tylko gram dla radochy To będzie pierwsza gra FPS dom której dokupię dodatkowe mapy. Do tej pory z dodatków kupowałem tylko trasy do Motorstorma. Edytowane 15 marca 201114 l przez Kris77
Opublikowano 15 marca 201114 l daje sobie spokoj z tym multi...jak flagowy fps od Sony moze byc tak niedorobiony mapy to jakas patologia...przez ten system respow zadna nie umywa sie do map z kz2... 12v12...kto za debil to wymyslil? granie w sieciowego fps ktory ma problem z utrzymaniem 30 fpsow... o klasie typu snajper, cieciu gry w stosunku kz2 nawet nie mowie a lagi to jedno wielkie sadomaso...wystarczy wlaczyc gre z bootami aby zobaczyc jak zwalony jest kod sieciowy jako Big fan multi kz2 jestem zawiedziony nim zrobia te wszystkie patche zapewne juz bedzie po wszystkiemu...
Opublikowano 15 marca 201114 l Kurde a ja po chwili przerwy włączyłem i nie da się grać , lag jest przemasakryczny (na 3 serwerach z rzędu miałem lipę), mam nadzieje że to dzisiaj coś nie teges bo pierwszy raz widzę coś takiego w KZ3 (choć jak widzę górę w weekend też były cyrki heh)
Opublikowano 15 marca 201114 l Kurde a ja po chwili przerwy włączyłem i nie da się grać , lag jest przemasakryczny (na 3 serwerach z rzędu miałem lipę), mam nadzieje że to dzisiaj coś nie teges bo pierwszy raz widzę coś takiego w KZ3 (choć jak widzę górę w weekend też były cyrki heh) Niestety muszę Cię zasmucić - jedna wielka c h u j n i a. Raz łączy mnie i jest ok, tylko ok, a innym razem nie da się grać takie kurewskie lagi. Partyzantka ujdzie, ale to już nie to samo co przed tym za(pipi)anym patchem. (pipi), taki potencjał..
Opublikowano 15 marca 201114 l Echh no nic trzeba czekać , z takim Black Ops były jeszcze większe problemy heh , ja i tak do czasu BF3 innego FPP nie zamierzam brać (lekkie zmęczenie gatunkiem , Crysis chyba odpadnie) więc przynajmniej kilka następnych miesięcy będę spokojnie pykał w KZ3 heh , czekam cierpliwie na poprawę sytuacji z lagami. Edytowane 15 marca 201114 l przez dc1982
Opublikowano 15 marca 201114 l Dziwne, raz gram i jest ultrahiperpałerpłynnie, a raz są takie lagi, że jedyne co widze, to przeciwników przeskakujących co 10 metrów. Teraz testuje Sharp Shootera i musze się troche przyzwyczaić, ale pierwsze wejście do multi i miałem tyle samo fragów do deadow. Nic, myślę, że niedługo będę grał tak jak na padzie. BTW. Grając PS Move w multi jestem w tych samych meczach co ludzie z padami, czy ze mną gra 100% ludzi z Movem? Edytowane 15 marca 201114 l przez VoytecCFC
Opublikowano 15 marca 201114 l Dziwne, raz gram i jest ultrahiperpałerpłynnie, a raz są takie lagi, że jedyne co widze, to przeciwników przeskakujących co 10 metrów. Teraz testuje Sharp Shootera i musze się troche przyzwyczaić, ale pierwsze wejście do multi i miałem tyle samo fragów do deadow. Nic, myślę, że niedługo będę grał tak jak na padzie. BTW. Grając PS Move w multi jestem w tych samych meczach co ludzie z padami, czy ze mną gra 100% ludzi z Movem? Co do rozgrywki to mam bardzo podobnie. Nadal z move jest tak jak było w kwestii namierzania? Widziałem filmiki w sieci na których automatycznie namierzało przeciwnika.. Wie ktoś może kiedy wejdzie następny patch?
Opublikowano 15 marca 201114 l W multi nie ma mozliwosci wlaczenia auto aima z Move, dlatego nie ma tych predatorow jak w becie I wlasnie nie wiem, bo grajac odnioslem wrazenie ze gram z ludzmi z padami ;] Nie ma osobnych serwerow dla Move i padow, co nie?
Opublikowano 15 marca 201114 l W multi nie ma mozliwosci wlaczenia auto aima z Move, dlatego nie ma tych predatorow jak w becie I wlasnie nie wiem, bo grajac odnioslem wrazenie ze gram z ludzmi z padami ;] Nie ma osobnych serwerow dla Move i padow, co nie? Tak zapytałem bo w tej kwestii niewiele wiem. Dobrze, że poprawili bo na filmikach wyglądało to tragicznie. Myślę, że nie ma opcji na oddzielne serwery, wszystkich do jednego wora + kurewskie lagi..
Opublikowano 16 marca 201114 l czy występuje też u was problem z Rankingiem w statystykach chodzi mi o Statystyki Osobiste a Statystyki Ogólne na ich serwerach jedne z drugimi się nie zgadzają i gra nie wysyła wszystkich punków jakie zapisały się w statystykach osobistych, po czym następnego dnia weryfikuje dane ze statystykami Ogólnymi i cofa punkty oraz zdobytą rangę oraz niektóre medale [ problem występuje po patchu 1.04] wcześniej było wszystko ok Edytowane 20 marca 201114 l przez kAos
Opublikowano 16 marca 201114 l czy występuje też u was problem z Rankingiem w statystykach chodzi mi o Statystyki Osobiste a Statystyki Ogólne na ich serwerach jedne z drugimi się nie zgadzają i gra nie wysyła wszystkich punków jakie zapisały się w statystykach osobistych, po czym następnego dnia weryfikuje dane ze statystykami Ogólnymi i cofa punkty oraz zdobytą rangę oraz niektóre medale [ problem występuje po patchu 1.04] wcześniej było wszystko ok Mi nadal nie zliczyło ok. 100 tys. punktów. W tabeli w grze zgadzają się, ale na stronie www już nie. Strona jest od wczoraj niedostępna, pewnie coś poprawiają - znowu..
Opublikowano 16 marca 201114 l GG dev: Hi, We are investigating the stats posting problems. http://community.killzone.com/t5/Killzone-3-PS3/Stats-posting-problems-please-read/td-p/871443 Nie tylko wy tak macie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.