Skocz do zawartości

Tekken Tag Tournament 2


Di

Rekomendowane odpowiedzi

ja nadziałem sie na jedną bombę a i tak miałem s . najlepiej ominąć całe pole z bombami chodząc do boku i szybko do bossa sidesteując projectile. najdłużej sie yebałem ze stejdżem , gdzie trzeba karać mokujiny. czas to nie problem, gorzej z rzutami bo kiepsko się wyrywam na refleks, ale trafiłem raz tak że nie było ani jednego rzutu i przy 100 % life wpadło s. do minigierki z rzutem mokujinem na odległość najlepiej ustawić pod analoga movement, kręcić gałką kółka do końca paska i kiedy pasek opada, trafić w wyznaczone pole. btw. zna ktoś jakieś solucje do postaci w necie ? na backdashu jest tego na razie niewiele , na tekken zaibatsu pomieszane i niekompletne. zależy mi na frame data, czym karać, juggle i setupy i ogólnie theory fighting. gram głównie bruce/bryan, ale do innych też.

Odnośnik do komentarza

ja nadziałem sie na jedną bombę a i tak miałem s . najlepiej ominąć całe pole z bombami chodząc do boku i szybko do bossa sidesteując projectile. najdłużej sie yebałem ze stejdżem , gdzie trzeba karać mokujiny. czas to nie problem, gorzej z rzutami bo kiepsko się wyrywam na refleks, ale trafiłem raz tak że nie było ani jednego rzutu i przy 100 % life wpadło s. do minigierki z rzutem mokujinem na odległość najlepiej ustawić pod analoga movement, kręcić gałką kółka do końca paska i kiedy pasek opada, trafić w wyznaczone pole. btw. zna ktoś jakieś solucje do postaci w necie ? na backdashu jest tego na razie niewiele , na tekken zaibatsu pomieszane i niekompletne. zależy mi na frame data, czym karać, juggle i setupy i ogólnie theory fighting. gram głównie bruce/bryan, ale do innych też.

ja nadziałem sie na jedną bombę a i tak miałem s . najlepiej ominąć całe pole z bombami chodząc do boku i szybko do bossa sidesteując projectile. najdłużej sie yebałem ze stejdżem , gdzie trzeba karać mokujiny. czas to nie problem, gorzej z rzutami bo kiepsko się wyrywam na refleks, ale trafiłem raz tak że nie było ani jednego rzutu i przy 100 % life wpadło s. do minigierki z rzutem mokujinem na odległość najlepiej ustawić pod analoga movement, kręcić gałką kółka do końca paska i kiedy pasek opada, trafić w wyznaczone pole. btw. zna ktoś jakieś solucje do postaci w necie ? na backdashu jest tego na razie niewiele , na tekken zaibatsu pomieszane i niekompletne. zależy mi na frame data, czym karać, juggle i setupy i ogólnie theory fighting. gram głównie bruce/bryan, ale do innych też.

 

Dodaję Cię do znajomych na psn, będziemy się napier.dalać w Tejkena !

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...