Skocz do zawartości

Seria Megami Tensei

Featured Replies

Opublikowano
7 minut temu, Suavek napisał(a):

Mówisz o jedynce, czy dwójce?

System jedynki został zastąpiony tym z dwójki + rozbudowany o nowe systemy, zdolności itp. To akurat uważam za bardzo dobre rozwiązanie.

Chodziło mi o to, że większość megatenów i person ostatnich lat w jakie grałem niestety nie stanowiła większego wyzwania, nawet grając za pierwszym podejściem na Hard. Jeśli tutaj już przed premierą promują jakieś nowe zdolności Raidou, plus w DLC wpychają kolejne ułatwienia, to mam lekkie obawy, czy aby znowu nie skończy się na klepaniu jednego przycisku. No ale mimo tego biorę w ciemno.

Okej, to się nie zrozumieliśmy :) Miałem na myśli ponowne użycie systemu z jedynki, w dwójkę nie grałem i poczekam z nią pewnie aż też dostanie remake na modłę jedynki.

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Wyświetleń 226,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Odpaliłem sobie dzisiaj P3P w GP i naszła mnie refleksja. W oryginał (chyba grę mojego życia, do której mam szczególny sentyment) grałem na studiach, w czasach gdy byłem samotnym zakompleksionym nerde

  • Wczoraj po 69h grania udało mi się ukończyć SMT4. Dawno nie miałem stycznośći z grą, która byłaby aż tak bardzo nierówna. Jestem w stanie przyczepić się do prawie każdego elementu a mimo wszystko gdyb

Opublikowano
  • Autor

Nie ma porównania między jedynką, a dwójką. Oczywiście to nie tak, że system dwójki to był jakiś Devil May Cry, ale całość była o wiele bardziej absorbująca i przyjemna na przestrzeni całości gry, niż oryginał.

Na tym etapie też bym poczekał już na remake dwójki. Tylko ciekawe, czy to będzie kwestia roku, czy więcej.

Opublikowano

Kurde strasznie klimatyczne to jest. Mocno kusi ale ja juz za cholere nie mam czasu ogryac tego wszystkiego co mam w bibliotece a wszystko mocno kusi.

Opublikowano
  • Autor

Nie pamiętam dokładnie, ale gra nie była jakoś szczególnie długa, jak na atlusowego jrpg. Ok 30-40h. Nie wiem, jak to wyjdzie w Remasterze. Na pewno na plus brak losowych walk podczas eksploracji miasta (co samo w sobie było w oryginale mocno bez sensu).

A na grę tak wyczekuję właśnie ze względu na klimat, atmosferę, ścieżkę dźwiękową i nieco inny styl zabawy. Mam wyjątkowy sentyment do tych gier ery PS2, dlatego Raidou sobie bardzo chętnie przypomnę na premierę.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.