Skocz do zawartości

Seria Megami Tensei


Suavek

Rekomendowane odpowiedzi

Yup, Tactica na wszystko - https://p-ch.jp/news/10580/

 

Xbox Game Pass / Xbox Series X|S / Xbox One / Windows / PlayStation®5 / PlayStation®4 / Nintendo Switch™ / Steam

 

 

Ciekawe, jak Metaphor. Pewnie też się na dniach okaże. Ale Sony i Steam raczej pewniaki. Switch zaczynam wątpić - chyba, że na kolejną konsolę Nintendo.

Odnośnik do komentarza

Mnie to bardziej ciekawi, bo grać również zamierzam na Steam, mając wybór. Po prostu chwilami ciężko mi zrozumieć czym Atlus się kieruję przy wyborze platform. Główny megaten, jakim był SMT5, wychodzi tylko na Switcha i w sumie do dziś cisza na temat jakiegokolwiek portu. Soul Hackers 2 wychodzi na wszystko, oprócz Switcha, choć gra wygląda jak twór z PS2. P5R wychodzi na wszystko włącznie ze Switchem, ale P3R już Switcha omija, zaś Tactica nie... Natomiast Etrian Odyssey Remaster to już PC i Switch, ale żadna inna konsola.

 

Generalnie dopóki wszystko trafia na Steam, to jestem usatysfakcjonowany, ale i tak decyzji nie rozumiem. No i w niektórych przypadkach lubię mieć mimo wszystko pudło na półce, którego na PC nie dostanę.

 

W sumie 2024 zapowiada się pokaźnie ze strony Atlusa. Ciekawe, czy wcisną jeszcze ten port SMT5 na resztę platform, czy dalej trzeba będzie czekać.

Odnośnik do komentarza
53 minuty temu, Suavek napisał:

Mnie to bardziej ciekawi, bo grać również zamierzam na Steam, mając wybór. Po prostu chwilami ciężko mi zrozumieć czym Atlus się kieruję przy wyborze platform. Główny megaten, jakim był SMT5, wychodzi tylko na Switcha i w sumie do dziś cisza na temat jakiegokolwiek portu. Soul Hackers 2 wychodzi na wszystko, oprócz Switcha, choć gra wygląda jak twór z PS2. P5R wychodzi na wszystko włącznie ze Switchem, ale P3R już Switcha omija, zaś Tactica nie... Natomiast Etrian Odyssey Remaster to już PC i Switch, ale żadna inna konsola.

 

Generalnie dopóki wszystko trafia na Steam, to jestem usatysfakcjonowany, ale i tak decyzji nie rozumiem. No i w niektórych przypadkach lubię mieć mimo wszystko pudło na półce, którego na PC nie dostanę.

 

W sumie 2024 zapowiada się pokaźnie ze strony Atlusa. Ciekawe, czy wcisną jeszcze ten port SMT5 na resztę platform, czy dalej trzeba będzie czekać.

Jak to czemu - umowy.

 

Ale akurat Persona 3 Reloaded i Metaphor to już może być za dużo dla Switcha, kilka bajerów graficznych, nowe oświetlenie itp. i już się typ krztusi, może nie chcą się męczyć, tym bardziej , że 2024/2025 to już będzie pewnie Switch 2, to sobie sportują. 

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza

Ale troche zmian będzie według tego co wiem:

 

- nowy voice acting (wszystkie social linki również z voice actingiem)

- nowe backstory dla chłopaczków z teamu (zamiast social linków, nie chcą zaburzać rdzenia widac)

- system walki z P5R

- brak systemu zmęczenia, no w Portable juz też nie było 

- nie piszą co z tymi bossami/mini dungeonami

- niszczące się obiekty w Tartarusie

- bardzo dużo nowych party banterów w Tartarusie

Źródło: https://www.4gamer.net/games/714/G071477/20230612109/

Odnośnik do komentarza

Najgorszy rodzaj rimejku. Zmieniają rzeczy typu voice acting i wycinają protagonistke chociaż każdy ją chce co wc0rwi fanów a zostawiają rzeczy które odrzucą nowych graczy typu tartarus. Atlus jest niesamowity :) 

 

Uwielbiam takie zabieranie się za coś po łebkach no ale może za mało pieniążków mają za taneczne gówna i inne personowe dojarki pieniędzy 

Odnośnik do komentarza

Niektóre sklepy wrzucają już oferty P3R, pośród których jest także wersja na Switcha. Nie tylko te mniejsze, ale również np. Play-Asia -https://www.play-asia.com/persona-3-reload/13/70g90h

 

Co do powyższej krytyki, ja jestem zdania, że jeśli sama eksploracja Tartarusa zostanie trochę urozmaicona, to mnie nie przeszkadza fakt, że nie przemodelowują lochu kompletnie, tylko zostawiają setki losowych pięter. Tzn. nie jest to element, za który bym krytykował przesadnie Atlusa (będę ich krytykował za inne zagrywki). Robią remake wierny oryginałowi, więc spoko, niech będzie jak poprzednio. Po prostu niech to chociaż trochę udogodnią, tak jak to zrobili z Mementosem w P5R względem oryginału.

 

Niektórzy gracze sami nie wiedzą dokładnie, co chcą, odnoszę wrażenie. Skoro 3/4 oryginalnej gry była rzekomo taka tragiczna, to po co właściwie w ogóle zawracać sobie głowę remakiem? Z fabułą i wydarzeniami najwyraźniej nic się nie zmieni. Na tej samej zasadzie nie ma co płakać za epizodem The Answer, skoro było to nic innego, jak niemal nieustanna eksploracja Tartarusa.

Odnośnik do komentarza
17 godzin temu, KrYcHu_89 napisał:

Ale troche zmian będzie według tego co wiem:

 

- nowy voice acting (wszystkie social linki również z voice actingiem)

- nowe backstory dla chłopaczków z teamu (zamiast social linków, nie chcą zaburzać rdzenia widac)

- system walki z P5R

- brak systemu zmęczenia, no w Portable juz też nie było 

- nie piszą co z tymi bossami/mini dungeonami

- niszczące się obiekty w Tartarusie

- bardzo dużo nowych party banterów w Tartarusie

Źródło: https://www.4gamer.net/games/714/G071477/20230612109/

W portable postacie sa zmęczone jak dostana wpierdol. Potem jest ssanie paly a nie walka i trzeba wymienic na kogos innego. Jak to calkowicie zniknie to suoer 

Odnośnik do komentarza
33 minuty temu, pawelgr5 napisał:

W portable postacie sa zmęczone jak dostana wpierdol. Potem jest ssanie paly a nie walka i trzeba wymienic na kogos innego. Jak to calkowicie zniknie to suoer 

No tak, ale nie było to jakoś super męczące, i tak odwiedzałem Tartarusa jak najrzadziej się dało xD.

 

Ale system do wyrzucenia, nie pasuje do dzisiejszych standardów. 

Odnośnik do komentarza

W oryginale zmęczone postacie same się wypinały i po prostu opuszczały drużynę bez dyskusji po powrocie na pierwsze piętro. W Portable przynajmniej nadal można było nimi grać, nawet jeśli były osłabione.

 

Wg info ma być też latwiej wymaksować wszystkie S-Linki w trakcie jednej rozgrywki. Ogólnie co czytam info, to wszędzie widzę określenia typu "it will feel closer to P5R".

Odnośnik do komentarza

Atlus to często się zachowuje tak, że najchętniej to oni by chyba wydawali gry na Vitę, a nie na konsolę, która zarówno idealnie pasuje do tego jak wyglądają i jak się gra w ich gry, ale też dominuje sprzedaż w Japonii i wśród fanów tego typu gier ogólnie. 13 Sentinels to ich najlepsza gra... ever i prawie ją pogrzebali swoimi genialnymi pomysłami wydawniczymi (ostatecznie tuż po premierze była wyprzedawana za pół ceny), a gdyby po prostu ją zrobili na Switcha to byłby hicior.

No ale tak fajnie sobie siedzieć przed TV i klepać te statyczne plansze z prostymi wielkimi elementami przez sto godzin, albo z cegłą w rękach. No jak dla mnie zmarnowana szansa na największy zastrzyk nowego życia dla tej gry. Mimo wszystko Persona to akurat aż tak popularna marka, że powinno znaleźć i tak wielu nabywców.

Odnośnik do komentarza

Ale wyszła dużo po wersji PS4. A przecież to 'oczywiste', że każda gra najlepsza jest na switchu i najlepiej by się sprzedała na switchu, bo switch jest naj naj, najpopularniejszy i w ogóle beka grać na czymkolwek innym, albo garbić się przed TV, lub trzymać cegłę, skoro na switchu jest idealnie i switch najlepiej ze wszystkich sprzętów nadaje się do takich i każdych gier.

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...