Skocz do zawartości

Gran Turismo 5


Rekomendowane odpowiedzi

Panie i Panowie ;) mam juz, oficjalnie, swoj ulubiony wyscig w GT5 ;)

IA10 - cos pieknego - swietne furki dowyprzedzania, legendarna trasa, jazda lekkim poslizgiem w zakretach, swietnym Lambo :)

Proponuje contest - najlepszy czas calej licencji bez nawet minimalnego kontaktu z AI cars.

 

 

Nadal nie napisał nikt czy w długodystansowych wyscigach można zrobić save w trakcie (szczególnie z myślą o wyścigach 24h).

Mozna czy nie można? ;)

Jeśli nie to juz teraz na 100% wiem, że platyny ani ogólnie 100% gry nie będzie :/

 

Póki co pewnie mało osób ma ten level ja mam po 22 w A i B-Spec. Ale ruszam z kopyta w A-Spec do przodu. No ale szczerze? to chrzań Długo dystansów-ki, jak się zaweźmiesz to zaprosisz kumpla i razem dacie rade :) ja pewnie tak zrobię bo sam drugi raz nie będę robić 24 godzinnej jazdy. Raz zrobiłem w GT4 i był koszmar. 

 

Ale w GT5 jest jeszcze gorszy koszmar, nawet nie chce o tym wspominać. Sam celuje w platynowe i gdyby się udało to była bo to NAJCENNIEJSZA zdobycz.

 

Jak na razie poziom trudnosci 100% w LuminesSupernova stawiam o wiele wyzej - ale, eventow jeszcze nie ozlocilem wszystkich (zawsze mozna wlaczyc srf (w Lumines ulatwien zadnych nie ma)) wiec sie zoabczy co dalej bedzie.

Odnośnik do komentarza

Pograłem parę godzin w gt5 na padzie. Muszę powiedzieć że gierka jest za(pipi)ista. Grafika jest przepiękna a model jazdy to mistrzostwo świata. Wiem że na padzie nie należy oceniać modelu jazdy ale w gt5 na każdym zakręcie trzeba walczyć z samochodem. W porównaniu do Forzy Motorsport 3 w którą grałem z 300 godzin jest zdecydowanie lepiej. W Forzie wystarczy zachować idealny tor jazdy i już kręci się przyzwoite czasy. Dla mnie na razie GT5 jest lepsze. Dziwi mnie ciągłe narzekanie na tą gre. Jeśli ktoś ma PS3 musi mieć tą gre. Te recenzje i średnia na metacritic 84% to jakaś kpina.

Odnośnik do komentarza

a ja się zawiesilem. Nie moge przejść wyścigu w A-Spec Like the Wind na Indianapolis. Kilka razy drugi. Nie daje rady wygrać. Nie mam wozu klasy LM to próbuje prototypem Furai. Veyron się nie nadaje na ten tor. Za mała przyczepność przedniej osi. Setupem zawieszenia nie udało mi się tego załatwić.

Odnośnik do komentarza

a ja się zawiesilem. Nie moge przejść wyścigu w A-Spec Like the Wind na Indianapolis. Kilka razy drugi. Nie daje rady wygrać. Nie mam wozu klasy LM to próbuje prototypem Furai. Veyron się nie nadaje na ten tor. Za mała przyczepność przedniej osi. Setupem zawieszenia nie udało mi się tego załatwić.

 

 

 

 

Potrzebna ci Corvette ZR1 (C6) RM '09 - Cr. 184,800

Racing Modification (Cr. 345,000), All Tuning Parts (Cr. 108,950). Soft Racing Tyres.

 

Total Cost: Around Cr. 678,750

Przyda się podczas  

- zarabiania kasy i to GIGANTYCZNEJ !!!! i najbijania LVL od 23 wzwyż

- Dzięki niej wygrasz Like The Wind w A-Spec i odblokujesz MINOLTA Toyota 88C-V Race Car '89

- Dla Like the Wind zastosuj te ustawienia, i to koniecznie. 

 

Tuning Set Up:

Race 1: Default

Race 2: Aerodynamics: Front 35 Rear 60 Brake Balance: Front 0 Rear 0

 

Łatwo wygrać nią wyścigi:

Extreme Series: Like The Wind (LV 21), American Championship (LV 23), Dream Car Championship (LV 24)

Endurance Series: Grand Valley 300km (LV 25)

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza

@ 2097 zapomniales dodac zrodla tego tekstu ktory przetlumaczyles :P

 

z innej beczki bzdurnosci gt5:

na lvl 23 mozemy jechac w zawodach gdzie wpuszczaja tylko formuly gt, by kupic formule gt trzeba miec 24 lvl. ale to nic bo na 24 i tak nie mam 5kk cr by ja kupic. ale to nic bo nawet gdybym mial tyle to i tak used car dealership jeszcze nie byl laskaw umiescic go w swojej random ofercie.

 

kto do ciezkiej cholery myslal ze to bedzie dobry pomysl?

Odnośnik do komentarza

Jako iż wczoraj odkryłem sobie Nurburgring kończąc dwa pierwsze poziomy w szkółce AMG to też pomyślałm, czemu nie spróbować GT-R'a na nim, a nuż wpadnie pucharek (choć z tego co czytałem po forach spodziewałem się wyzwania). Odpalam traskę, wybieram furę (musiałem sobie wybrać z tych narzuconych przez PD bo zapomniałem swojego dodać do ulubionych :D) i jazda. Pierwsze kółko w plecy, wiadomo, wyczucie opon i auta. Drugie jadę na pełnej ale w połowie gdzieś wypadłem z trasy więc kolejny restart i... za trzecim razem zrobiłem czas 7:26:xxx (na kierownicy oczywiście). Wciąż jest kilka sekund przynajmniej do urwania bo nie do końca pamiętam jeszcze środkową część toru (ostatni raz jeździłem po nim w PGR 4) i musiałem kontrolować mapkę co jakiś czas ale podsumowując trophy nie jest wcale trudne co nie znaczy oczywiście, że nie daje frajdy. Jadąc świetnie się bawiłem, z nieschodzącym bananem z twarzy widząc (i czując) jak to auto się świetnie prowadzi.

 

Ostatnio odwiedziłem też GT-TV i ściągnąłem sobie parę darmowych propozycji (polecam festiwal w Goodwood) i muszę przyznać, że nabrałem jeszcze większego szacunku do Kaza. Ten człowiek to istny pasjonat. Widać radość płynącą z jego twarzy jak przechadza się wśród wszystkich tych niesamowitych furek, jak rozmawia z największymi w branży wyścigowej, jak sam jeździ nawet. On po prostu kocha samochody i widać to na filmach i w samych grach. Zna ludzi a ludzie znają jego i jego gry.

 

Wkurza mnie jak ktoś pisze, że po co wsadzał do gry 1000 fur skoro tylko 200 (chodzi mi o premiumy) trzymają poziom next-genowy. Pozostałe, mimo że standardy, też wyglądają dobrze (wiadomo są lepsze i gorsze ale ogólnie jest dobrze). Ostatnio zdobyłem Veyrona, który jest standardem ale budowanym od nowa, nie było go przecież w GT4 (lub tez Mazda Furai, moim zdaniem jeden z piękniejszych standardów). Muszę Wam powiedzieć, że jest ładny co by nie mówić (chodzi oczywiście o wykonanie). Ale wracając do wątku nie chodzi mi o wykonanie aut, tylko o fakt, że gra jest od pasjonata dla pasjonata. Dla kogoś kto cieszy się jak dziecko gdy znajdzie w "używkach" jakąś rzadką maszynę i nie będzie się zastanawiał ani chwili żeby wydać na nią ciężko zarobione pieniądze bo jest wg niego samego paskudnie wykonana (co ma piernik do wiatraka), wymieni w niej olej ;D i pójdzie ją testować godzinę, dwie, dzień, tydzień ciesząc się frajdą płynącą z jazdy. Jeśli ktoś pisze, że dla niego wydanie 3 czy więcej milionów na używany samochód tylko dlatego, że to standard to pomyłka to co on szuka w tej grze? Towar nie jest dla niego, po co grać w coś na co się stale narzeka? Zresztą wyścigi jeżdżę z kamery ze zderzaka lub z kabiny jeśli jest możliwość (prawdopodobnie większość w Was także) więc co mnie obchodzi tak naprawdę wygląd auta? Ważne, że się prowadzi realistycznie, że mogę w jakiś stopniu się poczuć jakbym jechał prawdziwym modelem. Wiele razy prawdę mówiąc, zastanawiałem się w wyścigu, czy fura którą mijam jest standardem czy już premiumem (co jest dla mnie dużym zdziwieniem, in plus oczywiście). O wyglądzie tras mam podobne zdanie. Jeśli ci wszyscy napinacze na wygląd tras nic nie robią podczas jazdy tylko oglądają pobocze to o co chodzi? Ja jadąc skupiam się na asfalcie, na zakręcie, na tarce żeby jak najlepiej pojechać okrążenie, żeby wycisnąć z auta maksimum no ale widocznie nie każdy po to kupił GT 5;)

 

To samo się tyczy zniszczeń. Nigdy ich nie było i każdy się cieszył (nie licząc bodajże GT2 gdzie były chyba znikome mechaniczne uszkodzenia, można było chyba uszkodzić koła:) jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi ale chyba było coś takiego). Teraz każdy napina na Kaza, że co to za zniszczenia, które się odblokowują po jakimś tam poziomie (choć ja i mój brat mamy je od poczatku:/), że trzeba tłuc autem pół godziny żeby łaskawie się zderzak urwał z jednej strony. Jadę wyścig to nie po to, żeby zdezelować auto do zera tylko żeby go wygrać a po skończonym wyścigu można sobie popatrzeć, że gdzieś tam się wgiął zderzak albo drzwi otworzyły. Chcesz się pozderzać, porozwalać, kup sobie Destruction Derby ;P

 

Czytając to forum mam wrażenie, że niektórzy zamiast cieszyć się z b. dobrej gry (liczę na 8 w PE) specjalnie wyłapują w niej wszystkie błędy, czasem nawet abstrakcyjne tylko po to żeby po wyłączeniu kompa siąść do GT i grać i grać i grać nie patrząc tak naprawdę na te wszystkie minusy.

Może się mylę ale takie jest moje zdanie i tylko moje (no i pewnie mojego brata też :D)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Witam. Gram w GT5 już od jakiegoś czasu. Mam pytanie gdzie są testy na przyśpieszenie i prędkość maksymalną??? Nie mogę znaleźć. Brakuje mi w tej grze jakiegoś wyżyłowanego poziomu trudności. Niektóre wyścigi wygrywa się naprawdę zbyt łatwo, poza tym inteligencją to przeciwnicy nie grzeszą. Mam problem z zaliczeniem szkoły NASCAR właśnie z powodu SI przeciwników. Gdy wyprzedzam gościa na łuku ten mnie taranuje ponieważ zajeżdżam [wjeżdżam] na jego optymalną linię jazdy. Strasznie mnie to irytuje. Poza tym to stare, dobre GT.

Odnośnik do komentarza

OmerPL niestety nie zgadzam się z tobą. Seria od pewnego czasu przestała się rozwijać. Grafika grafiką itd ale niestety konkurencja nie śpi. Grid gra z przed paru lat fizyka ok, zniszczenia świetne widok ze środka kabiny. A to było parę lat temu. Japończycy mają to do siebie, że ciężko im przyjąć nowe standardy [seria Metal Gear Solid, RE itd] Dobrze, że konkurencja nie spoczywa na laurach, Kaz poczuję oddech na plecach i wtedy może zrozumie, że trzeba się wziąć do roboty, a nie mydlić oczy graczom grafiką. Dostał u mnie ostatnią szansę, zakupiłem GT5 tuż po premierze i bawię się świetnie. Niestety nie zniosę takich błędów w następnej części i oleje ją ciepłym moczem.

Odnośnik do komentarza

Masz rację gigant84, GT rozwija się wolniej od konkurencji ale mi to nie przeszkadza za bardzo, rzekłbym, że nawet w ogóle. Przywykłem do niektórych rzeczy, które możliwe, że się nigdy w serii nie zmienią i nie przeszkadzają mi. Widocznie gry Japończyków mi odpowiadają bo tak sobie pomyślałem o tym jak przeczytałem Twojego posta i mimo, że ich produkcje mają pewne archaimzy czy inne mankamenty to mi leżą po prostu hehe i w takiego RE 5, na którego dużo osób narzekało z powodu strzelania bez możliwości przemieszczania się grało mi się wyśmienicie (ukończyłem go z 10 razy łącznie z bratem jeśli nawet nie więcej:) i stanowiło to dla mnie pewne urozmaicenie a nie przeszkodę. Jeśli GT 6 będzie podobne to i tak je kupie bo ufam Kazowi, że zrobi porządną grę (szczerze to wydaje mi się, że GT 6 będzie bardzo podobne do "piątki" z kilkoma szlifami i większą liczbą Premiumów) , w którą będę się zagrywał godzinami. Można powiedzieć, że trafił w mój gust prawie idealnie.

Odnośnik do komentarza

Kto oprócz mnie podbija Levele i chce dobić do 40 levelu?

To ja może napiszę tak, 

 

mam 24 Level i 49.177 Exp. ~ czterdzieści dziewięć tysięcy.

aby dobić do 25 Lvl potrzeba mieć 186.781 Exp ~ sto osiemdziesiąt sześć tysięcy.

A teraz cios prosto w jaja. Aby dobić do 40 levelu trzeba mieć  7.576.732  ~ siedem milionów pięćset siedemdziesiąt sześć tysięcy. Chyba nie muszę mówić jak ciężko nabija się te pi.eprz.one punkty.Ta gra jest większa niż ktokolwiek mógł przypuszczać. Są tu łatwe wyścigi dla casuali jak i trudne dla ambitnych lubiących wyścigi, i totalnie przeyebane dla cyborgów i organizmów cybernetycznych. Ale nadal ma coś w sobie co podpowiada świadomości, nie poddawaj się dasz rade :) Z każdym dniem lubię ją coraz bardziej i ta płynność sterowania kierownicą. I tryb online i poprawianie swoich wyników. Ehhhh  :wub:

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Czy to tylko moje wrażenie, czy rzeczywiście na Dualshock 3/Six Axis gra się zdecydowanie łatwiej niż na kierownicy Logitech Driving Force GT? Zwłaszcza w trzech aspektach Dualshock 3/Six Axis dystansuje kierownice:

  • Prowadzenie pojazdów nadsterownych - Lexus Elite;
  • Wychodzenie z poślizgów;
  • Wychodzenie z poślizgu po staranowaniu nas przez SI.

Przykładowo na torze To Gear pokonanie zakrętów Wilson, czy Chicago sterując autem za pomocą kierownicy wymaga... cudów nad cudami, 1000 zbiegów okoliczności. Samochód już na stracie wpada w poślizg, a nawet delikatne hamowanie obraca go o 90 stopni. Nie wspominając o wpadających na nas przeciwnikach - pewna 90. Za pomocą Dualshock 3/Six Axis zabawa nabiera wręcz zręcznościowego posmaku, można spóźniać hamowanie, itd.

Edytowane przez Prezydent
Odnośnik do komentarza

Chyba chodziło Ci o Lotusa Elite?;) I tak, zgadzam się, że na padzie jeździ się zdecydowanie łatwiej. Nie czuje się nierówności drogi, szybciej osiąga się pełny skręt (choć przy wprawnym kierowaniu "kółkiem" można jeździć efektywniej niż na padzie) i w ogóle jest łatwiej (niekoniecznie szybciej). Nie jest to jednak kierownica, która do wyścigów jest najlepsza opcją.

Chodzi Ci też pewnie o wyzwanie Top Gear i wyścig Lotusem. Próbowałem na kierownicy ale nie dałem rady i zrobiłem na padzie w końcu.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Chodzi Ci też pewnie o wyzwanie Top Gear i wyścig Lotusem. Próbowałem na kierownicy ale nie dałem rady i zrobiłem na padzie w końcu.

Masz rację. Lotus, nie Lexus.

 

Zastanawiam się, czy ktokolwiek dał radę ubić chodź by srebrny puchar grając na kierownicy. Na YouTube nie znalazłem ani jednego filmiku, w który gracz zdobywa złoty puchar sterując kierownicą.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Chodzi Ci też pewnie o wyzwanie Top Gear i wyścig Lotusem. Próbowałem na kierownicy ale nie dałem rady i zrobiłem na padzie w końcu.

Masz rację. Lotus, nie Lexus.

 

Zastanawiam się, czy ktokolwiek dał radę ubić chodź by srebrny puchar grając na kierownicy. Na YouTube nie znalazłem ani jednego filmiku, w który gracz zdobywa złoty puchar sterując kierownicą.

Ja i PiotorB23 zrobiliśmy Top Gear Challenge na kierownicach. Nie wiem dokładnie ja jakiej Piotor zdaje się że na DFP, a ja na G27 I dziwi mnie to że ludzie mają problemy. To wcale nie jest trudne. Podam coś co dla mnie jest trudne może dla was nie będzie ale dla mnie to prawdziwa katorga i póki co mam tam brąz. To ten challenge Alfą C8 Competizione w Grand Tour special Eiger Nordwand A. No za nic nie mogę tego zaliczyć na gold, a potem dalej jest jeszcze szaleńcza pogoń w Lambo LP 640 za Ferrari i to w nocy w Toskanii Coś pięknego, muszę się tego odcinka nauczyć to zalicze bo Lambo zachowuje się podobnie do Lotusa na Top Gear Track też nim tak rzuca ale idzie płynnie jechać. Trzeba mieć skilla.

Odnośnik do komentarza
Chodzi Ci też pewnie o wyzwanie Top Gear i wyścig Lotusem. Próbowałem na kierownicy ale nie dałem rady i zrobiłem na padzie w końcu.

Masz rację. Lotus, nie Lexus.

 

Zastanawiam się, czy ktokolwiek dał radę ubić chodź by srebrny puchar grając na kierownicy. Na YouTube nie znalazłem ani jednego filmiku, w który gracz zdobywa złoty puchar sterując kierownicą.

Ja i PiotorB23 zrobiliśmy Top Gear Challenge na kierownicach. Nie wiem dokładnie ja jakiej Piotor zdaje się że na DFP, a ja na G27 I dziwi mnie to że ludzie mają problemy. To wcale nie jest trudne. Podam coś co dla mnie jest trudne może dla was nie będzie ale dla mnie to prawdziwa katorga i póki co mam tam brąz. To ten challenge Alfą C8 Competizione w Grand Tour special Eiger Nordwand A. No za nic nie mogę tego zaliczyć na gold, a potem dalej jest jeszcze szaleńcza pogoń w Lambo LP 640 za Ferrari i to w nocy w Toskanii Coś pięknego, muszę się tego odcinka nauczyć to zalicze bo Lambo zachowuje się podobnie do Lotusa na Top Gear Track też nim tak rzuca ale idzie płynnie jechać. Trzeba mieć skilla.

 

 

Lotusa po prostu nie mogłem opanować, za nic w świecie więc wolałem pada żeby sobie nerwów nie wypruć:D A Lambo na Toskanii? To samo choć zerowa znajomość trasy może dużo robić ale samo auto tez się niefajnie prowadzi.

A zauważyłeś na Toskanii, że jak się podjeżdża pod górkę to nie widać w ogóle świateł na jezdni? Masz podobnie? Nie wiem przez to, gdzie mam jechać:/

 

EDIT:

TRzymaj szpic

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=135391

Edytowane przez OmerPL
Odnośnik do komentarza

thx niestety nie dziala...

robie pojedynek zapraszam wszystkich i ciagle pisze za malo pojedynków zoorganizuj 4

 

Działa! ja zrobiłem za nie wiem którym razem ale zadziałało jak zakumałem o co chodzi. W komentarzach wybierz sobie 4 albo lepiej więcej znajomych i walni jakikolwiek komentarz. Wówczas powinieneś dostać kod. 4 pojedynki to są cztery osoby które zaznaczysz po zdobieniu zdjęć.

 

 

 

Odnośnik do komentarza

thx niestety nie dziala...

robie pojedynek zapraszam wszystkich i ciagle pisze za malo pojedynków zoorganizuj 4

Kiedy zakonczy sie gra, wybierasz jedna z osob, ktore masz wsrod tych randomowo dobranych. Do tego dobierasz 3 swoich znajomych dajesz jakikolwiek komentarz i tak 4 razy. Kazda jedna gra to 25% odblokowania. Po 100 procentach dostajesz kod na Jaga.

Odnośnik do komentarza

a ja się zawiesilem. Nie moge przejść wyścigu w A-Spec Like the Wind na Indianapolis. Kilka razy drugi. Nie daje rady wygrać. Nie mam wozu klasy LM to próbuje prototypem Furai. Veyron się nie nadaje na ten tor. Za mała przyczepność przedniej osi. Setupem zawieszenia nie udało mi się tego załatwić.

 

 

 

 

Potrzebna ci Corvette ZR1 (C6) RM '09 - Cr. 184,800

Racing Modification (Cr. 345,000), All Tuning Parts (Cr. 108,950). Soft Racing Tyres.

 

Total Cost: Around Cr. 678,750

Przyda się podczas  

- zarabiania kasy i to GIGANTYCZNEJ !!!! i najbijania LVL od 23 wzwyż

- Dzięki niej wygrasz Like The Wind w A-Spec i odblokujesz MINOLTA Toyota 88C-V Race Car '89

- Dla Like the Wind zastosuj te ustawienia, i to koniecznie. 

 

Tuning Set Up:

Race 1: Default

Race 2: Aerodynamics: Front 35 Rear 60 Brake Balance: Front 0 Rear 0

 

Łatwo wygrać nią wyścigi:

Extreme Series: Like The Wind (LV 21), American Championship (LV 23), Dream Car Championship (LV 24)

Endurance Series: Grand Valley 300km (LV 25)

 

 

Wielkie dzięki za to info. W końcu mam upragnioną Minolte, chociaż... po co mi ona skoro mam tą Corvette?? :)

 

W karierze B-Spec też się ruszyło. Ten mój gamoń kierowca nie dawał rady w GT World Championship Veyronem dlatego chciałem zdobyć dla niego Minoltę. Właśnie go zapuściłem i idzie gładko. Tak w ogóle to wasi kierowcy też są takie gamonie jeśli chodzi o wyprzedanie?? Mój na dohamowaniach jest bardzo słaby. Teraz tak pomyślałem żeby zwiększyć siłę hamulców to może będzie lepiej. Ja w swoich setupach tego nie ruszałem, bo "komputerowi" kierowcy są słabi na dohamowaniach i nie było potrzeby.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.