Skocz do zawartości

Gran Turismo 5


Rekomendowane odpowiedzi

tia mali i zolci

 

dla tych co sledza temat a sami b-spec nie sprawdzili jeszcze i sie zastanawiaja o co chodzi z tym ze raz pisza ze kierowca matol nic nie wygrywa a raz ze ida do sklepu i wszystko samo sie wygrywa.

zalezy glownie od wyscigu i wozu. w niektore mistrzostwa sie puszcza te tresowana malpe w silnym wozie i sam da rade dojechac na pierwszym miejscu. inne mistrzostwa za to trzeba mu rozkazywac co zakret co ma robic a jak sie pomylimy lub tego nie zrobimy to tracimy tak z 5 pozycji albo z 11 jak uda sie wypasc na pobocze. do tego dochodzi w jakiej formie jest nasza malpa i na jakim lvlu i w jakim nastroju gdy mu wydajemy rozkaz bo moze go zwyczajnie olac (i wtedy zgaduj czy wypadl z toru bo kazalismy mu utrzymac tempo zamiast zwolnic czy bo nas nie posluchal i zrobil po swojemu). taki smieszny random.

 

osobiscie wolalem bspec w gt4 gdzie bylo wiecej rozkazow, nie bylo lvlu czy statow kierowcy ale dobrze ze w gt5 to dali bo wole jak bot za mnie grinduje niz jakbym sam mial krecic tyle razy ten sam wyscig. (a to ze grindu w takiej grze nie powinno byc to juz szkoda gadac bo rece opadaja)

Odnośnik do komentarza

jest patch 1.03.

 

UPDATE: The servers are back online and an in-game news notice has been posted, but it mentions nothing of exactly what changes v1.03 contains. However, as can be seen in the online “My Lounge” options for an online race, a new “Mechanical Damage” setting is available for the event with three settings, as described by the scrolling information bar on the bottom of the screen:

 

* “None” – No mechanical damage.

* “Light” – Mechanical parts can be damaged, but will “automatically be repaired after a short time has passed.”

* “Heavy” – Mechanical damage will be more severe, and can only be repaired by making a pit stop. Damaged parts will be indicated with on-screen icons.

 

Szkoda,że najprawdopodobniej tylko wprowadzili to do online :( Ale za to poziom heavy jest zdaniem świadków mega wypaśny :)

Odnośnik do komentarza

 

Online only !! - juz sie nie moge doczekac kolejnego durnego tlumaczenia tego kurdupla - jak to konsola ma zamalo ramu zeby pociagnac mechaniczne zniszczenia w trybie gtlife.

Żal PL.

 

Zapomnialem wspomniec o pamcernych szybach - ale widocznie w realnym zyciu tez sie nie tluka w koncu to jedt real Driving simulator

 

 

Na serio Ciebie aż tak to grzeje? Jeśli by mi się tyle aspektów gry nie podobało co Tobie to bym po prostu w nią nie grał. No chyba, że jednak inne aspekty gry Ciebie jednak trzymają przy grze :wink:

 

Ciągłe wałkowanie tego samego tematu jest już nużące :sleep:

 

Nie chodzi mi o to, żeby nie narzekać (bo to Twoja sprawa), ale to co napisałeś było już 50 razy w tym temacie, a więc jest już bezproduktywne.

 

Napisałeś, że gra nie trafiła w Twój gust - ok, ale pozwól ludziom, którym gra bardzo podpasowała nie czytać w kółko tych samych zarzutów.

 

Po przejechaniu tych 2000 km w gt5 stwierdzam, że mimo swych niewątpliwych uchybień nie ma dla mnie lepszego racera na rynku.

Edytowane przez nightrunner
Odnośnik do komentarza

"to co napisałeś było już 50 razy w tym temacie" przytocz chociaz 2 wypowiedzi nt zniszczen mechanicznych dostepnych tylko w trybie online.

W mysl tego co napisales wnioskuje ze to forum sluzy tylko do zachwalania tej gry i wszelkie uwagi krytyczne nie sa tu mile widziane.

PD zrobiło nas w rogi i widać to sie nie zmiania - nadal bedzie robic. Bo zapowiadali zniszczenia mechaniczne (ale nie zapowiadali ich TYLKO w trybie online)

Nie zamierzam siedziec cicho i czytajac kolejne newsy o gt5 i jak mam jakies uwagi to je wyrazam, jak ci to nie pasuje nie czytaj moich postow.

Odnośnik do komentarza

To spokojnie poczekaj na Shift 2 bo z pewnością zmiecie GT5 z powierzchni ziemi. Tak zapowiada dyrektor odpowiedzialny za ten projekt. (czy ja pisałem już że nie wierze w bajki?)  :whistling:

 

A na poważnie to kto tak naprawdę będzie jarał się uszkodzeniami w online gdy tryb ten zdecydowanie wymusza jazdę bez kolizji. Wszyscy chcemy wygrywać a to można osiągnąć jadąc bez kolizyjnie. Chyba że jakiś cham wypchnie nas na stałą część pobocza w którą uderzymy centralnie i po samochodzie, to ja inaczej odbieram. dry.gif

 

 

Odnośnik do komentarza

"to co napisałeś było już 50 razy w tym temacie" przytocz chociaz 2 wypowiedzi nt zniszczen mechanicznych dostepnych tylko w trybie online.

W mysl tego co napisales wnioskuje ze to forum sluzy tylko do zachwalania tej gry i wszelkie uwagi krytyczne nie sa tu mile widziane.

PD zrobiło nas w rogi i widać to sie nie zmiania - nadal bedzie robic. Bo zapowiadali zniszczenia mechaniczne (ale nie zapowiadali ich TYLKO w trybie online)

Nie zamierzam siedziec cicho i czytajac kolejne newsy o gt5 i jak mam jakies uwagi to je wyrazam, jak ci to nie pasuje nie czytaj moich postow.

 

Chodziło mi bardziej o narzekania na: pancerne szyby, fatalnie zrobione menusy, loadingi, hasło "real driving simulator", wykonanie standardow, zniszczenia przy 300km/h... Wszystko to było już tu wałkowane, a co do forum to oczywiście, że nie służy do zachwalania gry, ale pisanie n-ty raz o tym samym też nie wpływa dobrze na czytelność wątku. Proponuję założyć wątek o rozczarowaniach związanych z GT5.

 

Widzisz, z Twojej perspektywy wygląda to tak jakbym zawzięcie bronił produkcji PD a z mojej - jakbyś Ty na siłę wynajdywał wady. :thumbsup: Prawda jest zapewne zgoła odmienna.

 

Z drugiej strony skoro tyle czasu poświęciłeś na tę grę to na pewno nie jest tytułem obok którego można przejść obojętnie - na każdym forum w Polsce ta gra wywołuje jedne z bardziej żywiołowych reakcji (wątki po kilkaset stron) użytkowników.

 

Pozdrawiam.

 

P.S. Podaj mi jakąś grę wyścigową spełniającą Twoje kryteria :) Prawda jest taka, że jest Gran Turismo i ...właściwie nic innego (Forza na padzie moim zdaniem się nie liczy a kierownic do niej dobrych nie ma)

Edytowane przez nightrunner
Odnośnik do komentarza

Tak wiem o tym że to bajka, ja nie wierze w bajki ale jak mi ktoś podaje że możliwe było by zbudowanie tego auta to mnie śmiech łapie :) Fizyka na to nie pozwala.

Puste frazesy. Może wytłumaczysz dlaczego fizyka "na to" nie pozwala. Rzucasz tym zdaniem już któryś raz z kolei. Chętnie poczytam jeżeli masz coś więcej do powiedzenia. Potrafisz sobie wyobrazić co się dzieje kiedy pod pojazdem jest niskie ciśnienie bliskie próżni i to niezależnie od prędkości?

 

Doprecyzuję tylko mój wcześniejszy tekst o Newey'u. Powiedział też, że w F1 są takie ograniczenia narzucone przez FIA (np. moc silnika, kształt aero), że gdyby zbudować samochów wolny od ograniczeń to wyszło by coś takiego jak X1. Także wolny od ograniczeń fizycznych dla kierowcy. Nie piszę, że mu wierzę w 100%, ale wyjaśniam jego argumentację.

Odnośnik do komentarza

"Chodziło mi bardziej o narzekania na: pancerne szyby, fatalnie zrobione menusy, loadingi, hasło "real driving simulator", wykonanie standardow, zniszczenia przy 300km/h... " to bylo moje krótkie podsumowanie gry bo dluzszym ograniu (ok. 65% gry) i nie powtarzalem sie z tym.

Z drugiej strony nie naleze do ludzi zapatrzonych w produkcje PD jak w swiety obrazek - jak mi cos nie pasuje to o tym mowie i fakt ze ktos gdzies juz o tym wspomnial nie swiadczy o tym ze nie powinienem sie na ten temat wypowiadac. Ze swoja opinia wolalem poczekac do czasu az juz troche pogram w ten tytul. Nie wymienilem wszystkich jego mankamentow ale nie mam juz zamiaru sie wypowiadac w tej kwestii bo widze ze wiencej tu wyznawcow PD niz ludzi z wlasnym zdaniem.

Co do samej gry - niestety ale tak jak potwierdzaja to obiektywne recenzje (a nie wyznawcow PD) jest to gra na 7 (max 8). Jak juz wczesniej wspomnialem pozostawiam gre tylko ze wzgledu na online i jazde dowolna po nurgburgringu (za to ostatnie musze pochwalic PD)

 

"Podaj mi jakąś grę wyścigową spełniającą Twoje kryteria :) Prawda jest taka, że jest Gran Turismo i ...właściwie nic innego (Forza na padzie moim zdaniem się nie liczy a kierownic do niej dobrych nie ma)"

Nie ma gry ktora spelniala by wszystkie kryteria - ale wystarczyloby zeby ta gra miala to co bylo obiecane przez PD i bylbym wniebowziety.

 

Bo praktycznie wszystko czym sie przechwalali wystepuje w ograniczonej formie (np. face tracking - tylko tryb arcade, czy chocby najnowszy przyklad zniszczenia mechaniczne - tylko tryb online)

Odnośnik do komentarza

Jednak Kojima wiedział jak zrobić to GT aby się szybko nie znudziło  :thumbsup:

 

Co Wy się tak do tego Kojimy przyczepili ? Co ten gość ma wspólnego z serią GT ?

i jak tam Twoje wrażenia Michał? bo gdzieś przeoczyłem Twoją opinię o grze,a jako nieliczny masz pojęcie o grach a myślę że pograłeś już troszkę gdzieś do tej pory :)

 

Swojej opinii na temat pełnej wersji Gran Turismo 5 nigdzie na forum nie wyraziłem :) Owszem, miałem już okazję zagrać, jednak było to na tyle krótko (niespełna jedno okrążenie SLSem po Nurubrgringu), że wydawanie jakichkolwiek opinii na forum byłoby mało obiektywne. Jedno jest pewne - na konsoli nie dane mi było jeszcze grać w grę wyścigową, która tak doskonale oddaje zachowanie samochodu poprzez Force Feedback (kierownica DFGT). Nie rozumiem tez stwierdzenia, że "jako nieliczny masz pojęcie o grach" - dobry żart :thumbsup:

 

Jednak z planowanego zakupu PS3 i GT5 na chwilę obecną rezygnuję... pieniądze te wole przeznaczyć na nowy model Fanateca (911 GT2), który świetnie współpracuje ze wszystkimi platformami i wreszcie będę mieć okazję sprawdzić, na co tak naprawdę stać FM3 :). Na GT5 jeszcze przyjdzie czas :thumbsup:

Odnośnik do komentarza

Jednak Kojima wiedział jak zrobić to GT aby się szybko nie znudziło  :thumbsup:

 

Co Wy się tak do tego Kojimy przyczepili ? Co ten gość ma wspólnego z serią GT ?

i jak tam Twoje wrażenia Michał? bo gdzieś przeoczyłem Twoją opinię o grze,a jako nieliczny masz pojęcie o grach a myślę że pograłeś już troszkę gdzieś do tej pory :)

 

Swojej opinii na temat pełnej wersji Gran Turismo 5 nigdzie na forum nie wyraziłem :) Owszem, miałem już okazję zagrać, jednak było to na tyle krótko (niespełna jedno okrążenie SLSem po Nurubrgringu), że wydawanie jakichkolwiek opinii na forum byłoby mało obiektywne. Jedno jest pewne - na konsoli nie dane mi było jeszcze grać w grę wyścigową, która tak doskonale oddaje zachowanie samochodu poprzez Force Feedback (kierownica DFGT). Nie rozumiem tez stwierdzenia, że "jako nieliczny masz pojęcie o grach" - dobry żart :thumbsup:

 

Jednak z planowanego zakupu PS3 i GT5 na chwilę obecną rezygnuję... pieniądze te wole przeznaczyć na nowy model Fanateca (911 GT2), który świetnie współpracuje ze wszystkimi platformami i wreszcie będę mieć okazję sprawdzić, na co tak naprawdę stać FM3 :). Na GT5 jeszcze przyjdzie czas :thumbsup:

 

Też się ślinię na tego Fanateca, ale entuzjazm opadł jak przeczytałem, że za 250 dolców (czyli pewnie 250 euro) dostaniemy samą kierownicę bez pedałów ;/

Eot

Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

Z pedałami (standard) wyjdzie jakieś 1200 zł, więc tragedii nie ma. Jest to cena nie wiele większa od G27, a dostajemy przecież sprzęt jednak trochę lepszy i pogramy na nim pod każdą konsolką oraz PC :)

 

To rozumiem, że wystarczy zakupić kierę + standardowe pedały ? Jakiś pierdolnik do zmiany biegów jest przy kierze ?

 

Wtedy cena wychodzi bardzo najs :D

Edytowane przez donsterydo
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...