Skocz do zawartości

Gran Turismo 5


Rekomendowane odpowiedzi

A masz chociaż kierownice? Bo tylko na kierownicy poczujesz wspomniane różnice między oponami, faktycznie jeździ się na nich zupełnie inaczej i mają inną wytrzymałość. Ale żeby posuwać się do podziwiania starć na Replayach?   dry.gif

 

A mnie A-Spec 28 lvl / B-Spec 24 lvl i po wczorajszych Endurance mam dość jazdy na kilka dni :) Zdobywanie Exp points jest już od tego levelu męczące, albo jazda w kółko albo powtarzanie 2x endurance race gdzie jeden przejazd zajmuje 1 h 40 minut. Dobrze że podczas jazdy w kółko co 7 minut można wpaść do used cars w poszukiwaniu F GT ale to i tak monotonia. U mnie to samo co u ciebie Polaki. Czyli po początkowej ekscytacji przyszła pora na w(pipi) Ale mam jeszcze S Loeb challenges i WRC Challenges więc będę miał jakąś odskocznie.

Odnośnik do komentarza
Wyścigi w których uwzględnione są i zużycie paliwa i ścieralność opon w a-spec to wyścigi długodystansowe. W sumie to zrozumiałe, bo w 5 okrążeń to nie miało by większego sensu :)
Uwierz mi, miałoby i to dość spory. Z autopsji mogę potwierdzić jeżdżąc w amatorce SS'u, że dogrzanie opon na treningu i ew. objeździe pomaga kierowcy. A nie osiąga się tam jakichś przeogromnych szybkości.

 

Ale ja nie mówiłem o dogrzewaniu, tylko o zużyciu paliwa i ścieralności (zużyciu) :)

Edytowane przez Gawlick
Odnośnik do komentarza

WRC jest w sumie dosyć ciekawe... Wyzwanie S.Loeba to niestety tylko 3 czasówki, z czego pierwsza to mega banał (złoto za 1 razem z dużym zapasem), druga jest średnio trudna i tylko trzecia jest dosyć wymagająca.

 

Co do opon to dogrzewanie działa zawsze i wszędzie i jak najbardziej jest ważne (jak grałem online to miałem zdziwko jak po zmianie opon, jak były zimne ledwo wyrobiłem się na zakręcie :P).

Zużywanie można włączyć we własnych wyścigach i czasówkach, w online oraz są w długodystansówkach, W reszcie wyscigów jest nieobecne.

Odnośnik do komentarza

ja tam zauwazylem ze opony sie scieraja gdy bylem tak na 20+ lvlu zdaje sie w wyscigach nascar. wczesniej chyba nie ma pitstop wiec gra jakos tam oszukuje i nie daje nam zedrzec opon do konca.

 

po wygraniu toyoty minolta stwierdzam ze race cars to inna liga od pozostalych. patrzac na zonde ktora ma bardzo podobny a nawet lepszy stosunek mocy do wagi to jednak z minolta nie ma szans. jak myslicie wieksza sila dociskowa czy moze lepszej jakosci hamulce ktorych nie mozna ulepszac a daja minolcie znaczna przewage?

Odnośnik do komentarza

Zdobyłem ledwo level 24 w B-Spec i odwiedziłem used cars a tam czekały na mnie ........ nie nie FGT ale Sauber C9, Jaguar LeMans, ten zielony, BMW LeMans, chyba nie muszę mówić że się znów wyszczypałem z niemal całej kasy :/ i mam nadzieje że zdążę zarobić 5.000.000 zanim FGT pojawi się w garażu. Ale teraz mój B-Spec Nowak ma łatwiej hehe już nie będzie się tak męczył. Sauber to jest prawdziwa imperatorska maszynka. 

Odnośnik do komentarza

Zdobyłem ledwo level 24 w B-Spec i odwiedziłem used cars a tam czekały na mnie ........ nie nie FGT ale Sauber C9, Jaguar LeMans, ten zielony, BMW LeMans, chyba nie muszę mówić że się znów wyszczypałem z niemal całej kasy :/ i mam nadzieje że zdążę zarobić 5.000.000 zanim FGT pojawi się w garażu. Ale teraz mój B-Spec Nowak ma łatwiej hehe już nie będzie się tak męczył. Sauber to jest prawdziwa imperatorska maszynka. 

Wczoraj mi sie ukazala F1 G piekna niebieska bryczka , niestety kosztowala 5000000 a ja mialem ledwo 2000000 , moze zrobi ktos zrzutke :P

Odnośnik do komentarza

Wracam do tematu vipera z kilku stron wczesniej.

 

Na poczatek na podjaranie maly filmik:

:thumbsup:

 

Jak go zobaczyłem to weszlem na strone dodge.com Niestety versja voodoo SRT10 kosztuje ponad $ 100.000 - niestety nie moja polka :(

 

Znalazlem uzywane z uk za ok 30 000 funtow z 2000 wiec nie jest zle...mozna zaczac marzyc.

 

PYTANIE

 

Jak okielznac vipera ??? To jest moja bolaczka. Dobilem mu go do ok 950 koni i chyba az za duzo. Jest on jak wsiekly pies na koksie :woot: z mieszana z efedryna = ma za(pipi)isty potencjal. Kocham te auto ale nie da sie nim jezdzic. Mam kilka rzeczy zmienionych na podstawie prob i bledow(opcje trening rzadzi jak ktos ma swoje ulubione zabawki), ale sie zastanawiam czy macie jakies fajne ustawienia dla tego potwora, które wg mnie nr 1 autem w grze.

 

Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza

Pomóżcie mi z Lambo Murcialago LP640. Jak go ustawić żeby przy hamowaniu nie wpadał w poślizg? Jak hamuje z ok.200 km/h to jest jeszcze dobrze, ale jak z 300 to samochód traci przyczepność.

P.S. Tryb B-Spec z poziomu kompa już jest?

Edytowane przez czapa
Odnośnik do komentarza

Panie i Panowie! Po nieustannym śledzeniu Waszych (i nie tylko) opinii postanowiłem kupić GT5 oraz kierownicę DFGT. Zastanawiałem się czy w pierwszej kolejności nie kupić NFS: HP, ale po ostatnich problemach z onlinem wybór padł ostatecznie na GT+kiera :D Z Tego co czytam nie jest tak najgorzej jakby się mogło na pierwszy rzut oka wydawać, bo fizyka prowadzenia auta "maskuje" błędy w grze, więc chyba warto. Zwłaszcza, że ostatnio miałem okazję pograć w Dirta2 na właśnie na DFGT i byłem zachwycony, chociaż samą grę wcześniej olałem po ograniu dema na padzie. Poza tym w przyszłym roku wychodzi parę konkretnych tytułów, które nie pozwolą kierownicy się kurzyć (TDU2, Dirt3, Shift2) ;) Podsumowując najdalej za tydzień dołączę do Waszego grona "ścigantów" w GT5 i są spore szanse, że się nie zawiodę :D

Odnośnik do komentarza

Pomóżcie mi z Lambo Murcialago LP640. Jak go ustawić żeby przy hamowaniu nie wpadał w poślizg? Jak hamuje z ok.200 km/h to jest jeszcze dobrze, ale jak z 300 to samochód traci przyczepność.

P.S. Tryb B-Spec z poziomu kompa już jest?

ABS na 1 i poczatek hamowania delikatny - to sie u mnie sprawdza. Na Romie bruk - slisko.

Odnośnik do komentarza

Powracam do pytania, kwestii drugiego zadania na torze Top Gear.

 

Czy mógłby ktoś sprawdzić/potwierdzić, że w teście model jazdy Lotus Elte, jest zupełnie inny niż podczas treningu? Za cholerę w teście nie jestem wstanie zbliżyć się do czasów osiąganych podczas treningu. Samochód mam identyczny, identycznie ustawiony, ale prowadzi się go zupełnie inaczej. W teście:

  • Wolniej przyśpiesza,
  • Gorzej hamuje,
  • Wpada w poślizg w miejscach, gdzie na treningu jedzie prawie jak po sznurku.

Japoński żart, czy też jakieś moje niedopatrzenie?

Edytowane przez Prezydent
Odnośnik do komentarza

A opony masz te same? oraz czy są dogrzane?

 

Wymaż, wymaluj ten sam samochód. Nawet kolor. 2 krople wody.

 

Zasadniczo to przed napisaniem tego posta ubiłem Złoty Puchar (kierownica), więc nie będę już dochodził, dlaczego Japończycy "reżyserują" grę.

Edytowane przez Prezydent
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.