Skocz do zawartości

Gran Turismo 5


Rekomendowane odpowiedzi

Nie dobija was poziom inteligencji waszych wirtualnych kierowców? robie narazie podstawowe eventy w B-spec i jak widze niektóre manewry mojego kolesia to mnie szlag trafia... na minimalnym łuku hamuje i redukuje na niższy bieg żeby ulamek sekundy później znów wbić wyższy, zero płynnej jazdy, za to w ostrych zakrętach ciśnie do oporu i mocniejszymi RWD kręci bączka... Czy wraz ze zdobywaniem kolejnych leveli sposob jazdy sie zmieni? Nie wyobrażam sobie jak będą wyglądały wyścigi wyższej rangi...

Odnośnik do komentarza
nie przeszedłem tej 8 jestem w dup.ie

Zapewne popełniasz ten sam błąd co ja przez ponad 30 prób. Jeden z ostatnich zakrętów, bodajże noszący nazwę Crossover próbujesz pokonać ze zbyt małą prędkością. W moim przypadku ów błąd polegał na zbyt kurczowym trzymaniu się linii pomocniczej. W praktyce okazuje się bowiem, że hamowanie przed tym zakrętem może trwać ledwie 1,5-2 sekundy. Kluczem jest najechanie lewymi kołami na trawę, i mocne ścięcie zakrętu. Siła odśrodkowa wyrzuci auto w taki sposób, że niemalże usiądziesz na tyłku kierowcy nr 2. Następnie to już tylko formalność, czyli Casio Triangle z opóźnionym hamowaniem, i Złoty Puchar twój. Ostatnia szykana to jedyne miejsce, w którym możesz wyprzedzić lidera, i vice lidera wyzwania.

 

Tak w ogóle to rzeczą niewykonalną jest zdobycie tutaj Srebrnego Pucharu. Nie da się wyprzedzić kierowce nr 2, bez wyprzedzenia nr 1.

 

najlepsze jest to, ze juz ja miałem, gdzieś na początku kolo 30 probie, ale stres mnie zjadł na ostatniej esce, gdzie za późno hamowałem :/ i "Dyskwalifikacja"

 

dziś zaliczę.. mam zapal no i juz na 1 luku jestem '7, potem szkółka gordona i ogórki. miodzio po prostu (Świetne realizuje swój okres Świąteczny).

aha.. ABS-1, TCS-0, jak dam wyżej ponad '0" to auto zwalnia na zakrętach.

Edytowane przez 4 mE
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
nie przeszedłem tej 8 jestem w dup.ie

Zapewne popełniasz ten sam błąd co ja przez ponad 30 prób. Jeden z ostatnich zakrętów, bodajże noszący nazwę Crossover próbujesz pokonać ze zbyt małą prędkością. W moim przypadku ów błąd polegał na zbyt kurczowym trzymaniu się linii pomocniczej. W praktyce okazuje się bowiem, że hamowanie przed tym zakrętem może trwać ledwie 1,5-2 sekundy. Kluczem jest najechanie lewymi kołami na trawę, i mocne ścięcie zakrętu. Siła odśrodkowa wyrzuci auto w taki sposób, że niemalże usiądziesz na tyłku kierowcy nr 2. Następnie to już tylko formalność, czyli Casio Triangle z opóźnionym hamowaniem, i Złoty Puchar twój. Ostatnia szykana to jedyne miejsce, w którym możesz wyprzedzić lidera, i vice lidera wyzwania.

 

Tak w ogóle to rzeczą niewykonalną jest zdobycie tutaj Srebrnego Pucharu. Nie da się wyprzedzić kierowce nr 2, bez wyprzedzenia nr 1.

 

najlepsze jest to, ze juz ja miałem, gdzieś na początku kolo 30 probie, ale stres mnie zjadł na ostatniej esce, gdzie za późno hamowałem i "Dyskwalifikacja"

Miałem podobną sytuację. Nie pamiętam w której to licencji, ale po minięciu ostatniego przeciwnika, wjechałem na prostą, popędziłem jak szalony, a gdy już ujrzałem pasy startowe - tak myślałem - puściłem gaz. Zostałem dyskwalifikowany, bo przeciwnik wjechał mi w dupsko.

 

Pytanie odnośnie Sektora 3, w zadaniu specjlanym Mercedesa, na poziomie nowicjusz.

Jaki jest wasz rekord?

Edytowane przez Prezydent
Odnośnik do komentarza

Lekko się przed chwilą zdenerwowałem. Jechałem wyścig wytrzymałościowy na Tsukuba 4 godz, oczywiście w międzyczasie popijając piwko i zachciało mi się lać, to pauza i po powrocie niechcący zamiast wznowić wyścig to włączyłem powtórke, a miałem jeszcze jakieś 7 minut do końca. Dobrze że to nie było na wyścigu 24h. Więcej nie pije przy endurance;)

Odnośnik do komentarza

Lekko się przed chwilą zdenerwowałem. Jechałem wyścig wytrzymałościowy na Tsukuba 4 godz, oczywiście w międzyczasie popijając piwko i zachciało mi się lać, to pauza i po powrocie niechcący zamiast wznowić wyścig to włączyłem powtórke, a miałem jeszcze jakieś 7 minut do końca. Dobrze że to nie było na wyścigu 24h. Więcej nie pije przy endurance;)

 

:laugh: musi bolec stary :) Mam dopiero 19 level i tez praktykuje czesto i gesto piwo do jazdy, bo zauwazylem ze po kilku szybciej jezdze :turned: ale na endurance chyba sobie odpuszcze ;)

Odnośnik do komentarza

Lekko się przed chwilą zdenerwowałem. Jechałem wyścig wytrzymałościowy na Tsukuba 4 godz, oczywiście w międzyczasie popijając piwko i zachciało mi się lać, to pauza i po powrocie niechcący zamiast wznowić wyścig to włączyłem powtórke, a miałem jeszcze jakieś 7 minut do końca. Dobrze że to nie było na wyścigu 24h. Więcej nie pije przy endurance;)

pamiętam takowa sytuacje z GT3, pamiętam tez, ze ktoś ucierpiał, heh..

 

nauczyłem sie w tedy unikania pospiechu oraz % podczas jazdy samochodem ( zupełnie, jak w realu (: ).

nie ma opcji " Czy jesteś pewny/a: Tak_Nie " ?

pytam, bo nie miałem jeszcze przyjemności załączenia "Pause", a taka opcja powinna tam byc, bo to oczywistość.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

S-8 przejechałem za 5'razem - widać bylem zmęczony uprzedniej nocy :) juupi

Merry X-mas.

Edytowane przez 4 mE
Odnośnik do komentarza

Lekko się przed chwilą zdenerwowałem. Jechałem wyścig wytrzymałościowy na Tsukuba 4 godz, oczywiście w międzyczasie popijając piwko i zachciało mi się lać, to pauza i po powrocie niechcący zamiast wznowić wyścig to włączyłem powtórke, a miałem jeszcze jakieś 7 minut do końca. Dobrze że to nie było na wyścigu 24h. Więcej nie pije przy endurance;)

Jedziesz? Nie pij. :P

Odnośnik do komentarza

Witam. Jak lub czym przejsc w b-spec Historic Racing Car Cup wyscig w "MONACO" bo mój ogier(lv22) Toyotą 7 Race Car '70 po tuningu nie daje rady?

 

mam ten sam problem. Znalazłem na GTPlanet taki setup

Toyota 7 Race Car '70 Setup:

Downforce: F:60 R:85

Turbo: Mid RPM Range Turbo Kit (Stage 2)

LSD: IT=30 , AS= 55 , BS=30

Transmission: 224mph top speed

Suspension:

Ride height= -30/-30

Spring Rate= 20/20

Dampers ext and comp both= 10/10/

Anti Roll Bars= 7/7

Camber: F= 7.0, R= 0.0

Toe: F= -0.10 / R= 0.15

Brakes: F=9 / R=8

 

mi ten setup nie pomógł, ale może Tobie pomoże. Wielu twierdzi że dał im zwycięstwo B-Spec na Monaco.

Edytowane przez Markko
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...