Skocz do zawartości

Inne serwisy dystrybucji cyfrowej (GOG, GMG, Origin i inne)


Mq

Rekomendowane odpowiedzi

EDIT:

Ok, cóż, wziąłem DX i mogę potwierdzić, że soundtrack zawiera jedynie część utworów z gry. 41 utworów, głównie ten spokojniejszy ambient, bez żadnych "battle themeów" jak te wrzucone wyżej, plus kilka remiksów. Trzeba chyba ripa szukać w takim wypadku, bo z legalnych źródeł nic więcej się nie wyciągnie.

 

lekki offtop

nie szukaj ripa, muzyka w deus ex jest zdaje się w formacie s3m (stare, dobre mody), który możesz przekonwertować na mp3, ja tak zrobiłem.

Edytowane przez Andreal
Odnośnik do komentarza

Masakra z tymi cenami gier na PC. Mimo tego, że jestem konsolowcem, to ciągle ciągle coś kupuję, ba, nawet grać na PC zacząłem. To chomikowanie gier, w które nigdy się nie zagra to prawie pod chorobę podchodzi.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Lego LotR, klucz Steam, za 30zł - http://sklep.muve.pl...pl-digital/6372 (tj. póki cenega nie zmieni ceny na 2x wyższą, gdy się okaże, że gra ma wzięcie).

Dopiero to zauważyłem, ale pozwolę sobie odpowiedzieć - od początku trzymaliśmy się ram czasowych dot. promocji, ustalonych z wydawcami. Przy niektórych tytułach, w tym zresztą LEGO LOTR, mieliśmy układ typu "przez 24h -75% zniżki, później 50%".

Powtarzana ciągle sugestia, jakobyśmy podwyższali cenę, gdy gra staje się popularna, jest absurdalna - codzienne informacje prasowe i reklamy w największych portalach w polskim internecie zrobiliśmy właśnie po to, by jak najwięcej gier sprzedać. :) Haters gonna hate, ot co.

Odnośnik do komentarza

Lego LotR, klucz Steam, za 30zł - http://sklep.muve.pl...pl-digital/6372 (tj. póki cenega nie zmieni ceny na 2x wyższą, gdy się okaże, że gra ma wzięcie).

Dopiero to zauważyłem, ale pozwolę sobie odpowiedzieć - od początku trzymaliśmy się ram czasowych dot. promocji, ustalonych z wydawcami. Przy niektórych tytułach, w tym zresztą LEGO LOTR, mieliśmy układ typu "przez 24h -75% zniżki, później 50%".

Powtarzana ciągle sugestia, jakobyśmy podwyższali cenę, gdy gra staje się popularna, jest absurdalna - codzienne informacje prasowe i reklamy w największych portalach w polskim internecie zrobiliśmy właśnie po to, by jak najwięcej gier sprzedać. :) Haters gonna hate, ot co.

 

Bardzo miło, że odpowiedzieliście. Wiecie, z naszej strony to tak wyglądało po prostu. Najlepsze kąski nagle stają się droższe.

Odnośnik do komentarza
Dopiero to zauważyłem, ale pozwolę sobie odpowiedzieć - od początku trzymaliśmy się ram czasowych dot. promocji, ustalonych z wydawcami. Przy niektórych tytułach, w tym zresztą LEGO LOTR, mieliśmy układ typu "przez 24h -75% zniżki, później 50%".
A gdzie było to oznaczone na stronie sklepu? Bo ja tam widziałem tylko gigantyczny banner i stronę z długaśną listą przecenionych tytułów, nic poza tym.

 

Powtarzana ciągle sugestia, jakobyśmy podwyższali cenę, gdy gra staje się popularna, jest absurdalna - codzienne informacje prasowe i reklamy w największych portalach w polskim internecie zrobiliśmy właśnie po to, by jak najwięcej gier sprzedać. :) Haters gonna hate, ot co.
Nie czytam spam... ekhm... informacji prasowych ani reklam w "największych portalach w polskim internecie" - wchodzę na stronę Waszego sklepu bezpośrednio i osobiście w poszukiwaniu okazyjnych promocji i cen. Czy nie na tym powinno Wam właśnie zależeć? Aby potencjalny klient nie musiał szperać po jakichś komercyjnych portalach, ale sam z własnej nieprzymuszonej woli odwiedzał Wasz sklep? Bo tu Wam powiem zupełnie bez hejtu, że sprawę zawaliliście, a to jak całość wygląda z punktu widzenia szarego konsumenta przedstawił powyżej raven_raven. Wchodzę - widzę stertę promocji. Super. Wchodzę następnego dnia, widzę część tych samych promocji, podczas gdy inne nagle mają 2x wyższą cenę niż poprzedniego dnia, choć nadal oznaczoną jako "promocja". Steam, GOG.com, GMG i wiele innych przynajmniej w tego typu sytuacjach wprowadzają wyraźne liczniki, albo inne oznakowania typu "daily", bądź "promocja ważna do dnia...". U Was widziałem tylko, że zimobranie trwa od 7 do 23 grudnia.

 

Tak bardzo polegacie na reklamowaniu się w "największych" polskich portalach, że zapomnieliście o swej własnej witrynie sklepowej. Jasne, część owieczek poleci do sklepu skuszone gdzieś wyczytanym info o "super promocji", ale reszta opisze to, co sama zauważy. A ja widziałem ceny gier dość szybko "poprawiane" na wyższe, podczas gdy wiele innych (zwykle mniej popularnych) takim zmianom nie ulegało. Tak więc nie zasłaniajcie się tymi reklamami, gdyż wiele osób, w tym ja, nie śledzą newsów komercyjnych serwisów, tylko wolą sami sprawdzić czy to stronę Steam, GOG.com, GMG, czy też sprawdzone fora takie jak markolf, gdzie użytkownicy sami wrzucają co wyłapują, bez zbędnego sztucznego PR-u.

 

 

"Haters gonna hate".

 

 

Dodam tylko, że choć osobiście nic nie kupiłem, to promocje faktycznie mieliście niezłe (gdyby nie były, to bym ich tutaj nie zamieszczał). Następnym razem jednak popracujcie nad czytelnością informacji, a wtedy może i tego "hejtu" będzie znacznie mniej.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
A gdzie było to oznaczone na stronie sklepu? Bo ja tam widziałem tylko gigantyczny banner i stronę z długaśną listą przecenionych tytułów, nic poza tym.

Wydaje mi się, że koledzy uznali częste aktualizacje promocji za oczywiste i stąd brak informacji na stronie promocji, choć jak widać, niektórzy klienci byli zdezorientowani. Na pewno jest to doświadczenie dla nas i lekcja, którą odrobimy przed następną dużą promocją.

 

A ja widziałem ceny gier dość szybko "poprawiane" na wyższe, podczas gdy wiele innych (zwykle mniej popularnych) takim zmianom nie ulegało.

O ile dobrze pamiętam, na ponad 300 pozycji ręcznie i poza harmonogramem zmieniono trzy ceny na skutek nieporozumień na linii sklep - product manager - wydawca, a żadnej z tych gier nie ma nawet w Top20 najlepiej sprzedających się tytułów. Natomiast trochę cen zmieniło się automatycznie o północy według ustalonego jeszcze w listopadzie schematu i tu żadnej tajemnicy nie ma.

 

Tak czy siak, bierzemy na klatę krytykę dot. niejasnych komunikatów, szczególnie o czasie trwania konkretnych promocji. Muve digital się ciągle rozwija i obstawiam, że następnym razem pojawi się licznik albo, ja wiem, pasek ładowania pokazujący, jak bardzo trzeba spieszyć się z zakupem.

Odnośnik do komentarza
Wydaje mi się, że koledzy uznali częste aktualizacje promocji za oczywiste i stąd brak informacji na stronie promocji, choć jak widać, niektórzy klienci byli zdezorientowani. Na pewno jest to doświadczenie dla nas i lekcja, którą odrobimy przed następną dużą promocją.
Wystarczy sprawdzić poprzednią stronę a zauważycie, że wątpliwości było więcej. Wyłapaliśmy po czasie, że nowe promocje dodawane są codziennie, ale także w obliczu zmian cenowych części pozycji ciężko było bez konkretnych informacji określić główny zamysł promocji, poza faktem, że trwa "od... do...".

A i też chyba nie zaprzeczycie, że przypadki zmian cenowych wynikających z pomyłki, a nawet i zwykłego wyłapania okazji do zwiększonego zarobku się zdarzają pośród sklepów i dystrybutorów dość często. Nawet taki Steam potrafił po godzinie zwiększyć cenę bazową lub zmniejszyć % promocji kiedy jakiś tytuł miał wzięcie. Nie jest to mile postrzegane wśród konsumentów, ale świadomi jesteśmy, że takie przypadki są powszechne (przykryte zazwyczaj odpowiednim PRem). Nie dziwcie się tym samym, że takie a nie inne przypuszczenia pojawiły się i tutaj, no bo jednak zimobranie trwa dwa tygodnie, a tu ta sama gra raz 25zł, potem 60zł a teraz 99zł - ale nadal "w promocji". Troszkę nietypowe...

 

Tak czy siak, bierzemy na klatę krytykę dot. niejasnych komunikatów, szczególnie o czasie trwania konkretnych promocji. Muve digital się ciągle rozwija i obstawiam, że następnym razem pojawi się licznik albo, ja wiem, pasek ładowania pokazujący, jak bardzo trzeba spieszyć się z zakupem.
No i to miło słyszeć, szczególnie jeśli przełoży się na stan rzeczywisty w przyszłości. Mogę dodać w kontekście "hejtu", że jego podłoże nadal tam jest, w wielu przypadkach uzasadnione, ale też nie sposób trzymać klapki na oczach. Tak jak nie popieram wielu decyzji cenegi od strony dystrybucji, lokalizacji, czy wprowadzanie blokad regionalnych, tak sklep ewidentnie się rozwija i zachęca niektórymi okazjami, dlatego też fajnie by było ujrzeć go w lepszym świetle, z przejrzystością informacji nie pozostawiających żadnych wątpliwości. A w końcu biznes powinien nie tylko szukać klienta na zewnątrz, lecz także zadbać o zaufanie tych dotychczasowych. ;)
Odnośnik do komentarza

Nie wiem czy to odpowiednie miejsce ale... czy na gogu mogą skasować komuś konto? Dzisiaj chciałem sobie pobrać jeszcze raz fallouta 1 który chyba kiedyś był za darmo, próbuje sie logować - nieprawidłowe hasło lub mail, resetuje hasło - nie ma takie maila zarejestrowanego :E . A mam nawet jeszcze starą wiadomość którą rozsyłano po rejestracji z danymi itp... W sumie dawno się nie logowałem tam, jest możliwość, że stwierdzili, że konto jest nieaktywne czy coś? Na pewno żadnego regulaminu nie złamałem...

Edytowane przez MysteryGaz
Odnośnik do komentarza

Na pewno nie usuwają nieaktywnych kont. Co do reszty, to wydaje mi się, że lepiej będzie jeśli sam się ich spytasz - http://www.gog.com/support

Support GOG jest bardzo dobry, na maila odpowiedzą, aczkolwiek należy mieć na uwadze, że w święta z tym różnie może być.

Odnośnik do komentarza

Nie kupujcie Dead Island z Amazona tylko bo nie zarejestrujecie na Steamie. (pipi)ana Cenega.

A co ma Dead Island wspólnego z Cenegą?? Wydawcą DI jest Techland(PL)/Deep Silver(świat).

Ja wiem, że to stało się modne aby o wszystko obwiniać cenegę, nawet jeżeli chodzi o gry innych wydawców, no ale już bez przesady. Zaraz się okaże, że np. brak gier EA na steamie to też w jakiś sposób wina cenegi :P .

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...