Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano
15 minut temu, Welna napisał(a):

Octavia w dobrym configu z 2.0 TDI jakie jest nam potrzebne do pracy ....185 kola.

No raczej juz ich calkiem pogielo.

 

Skodę z Octavią to ostro pogieło, to auto jest znacznie droższe niż lepiej wyposażony Golf z tym samym silnikiem. Nie wiem jak z rabatami, ale po otomoto nie widać żeby dawali jakieś dobre rabaty.

Tu aktualny cennik Golfa kombi w dieslu, przecież to nie dość że jest to lepiej wyposażone niż Octavia to jeszcze paręnaście tysi tańsze, serio w Skodzie ktoś mocno musiał w głowę przywalić z tymi ich cenami

Zrzutekranu2025-01-5o21_19_52.thumb.png.bd175f44540911518d40722530bd5cb7.png

 

 

A jako ciekawostka - MG zostawiło starego ZS'a jako ZS Classic i sprzedaje to za 80k, mega fajny ruch, coś jak kiedyś z Octavią Tour.

https://www.mgmotor.pl/model/mg-zs

Edytowane przez gtfan

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Wyświetleń 266,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

Opublikowano

A teraz przypadkiem nie podnoszą cen aut na zamówienie, żeby zachęcić do wybierania tych z poprzedniego rocznika?

Opublikowano
1 godzinę temu, dominalien napisał(a):

Ale widzisz, że wszystkie ceny z 30 dni niższe, niż w tej "promocji"?

widzę, ale jakie to ma znaczenie? na tle Octavii to ciągle dobre ceny, co tylko pokazuje jak bardzo odlecieli w Skodzie z cenami.

Opublikowano

Po ilości Octavii na drogach i zauważalnie rosnącej liczbie nowych Superbów i Kodiaqów można stwierdzić, że mogli sobie na to pozwolić i dobrze na tym wychodzą. Jakoś tych 3 modeli pod wieloma względami również poszła w górę względem poprzedników, więc rozwój marki idzie w dobrym kierunku.

 

Aczkolwiek, uważam, że stosunek ceny do jakości/oferty/wyposażenia i biorąc pod uwagę dzisiejsze zarobki, nie jest atrakcyjny w żadnej marce i ceny od czasu pandemii oraz wojny w Ukrainie są zazwyczaj absurdalne.

Opublikowano

Jak rozważałem Scale w zeszłym roku, to mój konfig był wart 155k i jedyny rabat to pakiet przeglądów za 3k. Ciekawe jak jest dzisiaj.

Opublikowano

Samochody 2025 zdrozaly ze wzgledu na te nowe limity co2.

 

Realnie ze wzgledu na slaba sprzedaz elektrykow z tych koncenrow, ktore moga kompensowac ogolny limit producenta, to jest jakies +5k euro na sztuce.

Edytowane przez Welna

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dacia Sandero absolutnie zdominowała europejski rynek aut w 2024, wyprzedzając o kilkadziesiąt tysięcy egzemplarzy resztę stawki (już bardzo do siebie zbliżone wyniki Clio, Golfa, Tesli model Y, itd.). A przecież Dacia mogłaby jeszcze pobić ten wynik w prosty sposób, gdyby Jogger i Logan były sprzedawane jako Sandero kombi i sedan. 
 

Zdziwienia nie ma; kiedy ceny nowych aut odlatują w kosmos, a drogi stają się coraz bardziej zatłoczone i pełne fotoradarów, trudno się dziwić, że rozsądnie wycenione Sandero po prostu wystarcza. 

Opublikowano

Tym bardziej że to nowe Sandero już jest naprawdę całkiem spoko (jeździłem troche Stepwayem z wypozyczalni), porównywalne ze zbliżonym technicznie Clio. Widoczne były jakieś tam oszczędności w wykończeniu, ale jako dupowóz jest okej.

Opublikowano

Jeszcze w tym roku zaroi się na ulicach od Bigsterów :leo: Już nowych Dusterów dużo przybyło, a tutaj takie duże auto w dobrej cenie.

Opublikowano
5 godzin temu, Mustang napisał(a):

Dacia Sandero absolutnie zdominowała europejski rynek aut w 2024, wyprzedzając o kilkadziesiąt tysięcy egzemplarzy resztę stawki (już bardzo do siebie zbliżone wyniki Clio, Golfa, Tesli model Y, itd.). A przecież Dacia mogłaby jeszcze pobić ten wynik w prosty sposób, gdyby Jogger i Logan były sprzedawane jako Sandero kombi i sedan. 
 

Zdziwienia nie ma; kiedy ceny nowych aut odlatują w kosmos, a drogi stają się coraz bardziej zatłoczone i pełne fotoradarów, trudno się dziwić, że rozsądnie wycenione Sandero po prostu wystarcza. 

 

Tesla Y spowolniła bo ludzie pewnie czekali na nowy model, który właśnie pojawia się powoli w konfiguratorach na świecie. Zobaczymy więc co przyniesie 2025, ale to znowu może być globalnie numer 1 na świecie, w Europie też, bo zwyczajnie jest bardzo ładnym samochodem.

Opublikowano
35 minut temu, Shago napisał(a):

 

Tesla Y zwyczajnie jest bardzo ładnym samochodem.

Yyy że co? Model 3 jest spoko, model S jest bardzo ładny, ale Y to przecież nieproporcjonalne paskudztwo stylistyczne jakich mało.

Opublikowano

I przy okazji najlepiej sprzedający się samochód na świecie w 2023, drugie auto na świecie w 2024. Nowa odsłona jest ładniejsza od poprzedniej znacznie.

Opublikowano
12 godzin temu, gtfan napisał(a):

Yyy że co? Model 3 jest spoko, model S jest bardzo ładny, ale Y to przecież nieproporcjonalne paskudztwo stylistyczne jakich mało.

Tak samo uważam, 3 wygląda całkiem fajnie, ale Y czy X to paskudne auta. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Duża inwestycja, biorąc pod uwagę, że samych MOPów jeszcze sporo przybędzie przez te lata.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Komisja Europejska utrzymała cel zerowej emisji dla samochodów od 2035 r. - Puls Biznesu - pb.pl

 

Zakaz sprzedaży nowych samochodów diesla i na zwykłą 95 od 2035 utrzymany, kwestią otwartą pozostają paliwa syntetyczne i takie silniki mają być dopuszczone do sprzedaży. I teraz pytanie: z tego co się orientuję, to większość nowych silników radzi sobie z paliwami syntetycznymi, więc ciekawe w jaki sposób miałaby być blokada na "zwykłe" paliwa w autach sprzedawanych po 2035.

Druga kwestia: w tej chwili paliwa syntetyczne stanowią jakieś 4% zużycia względem całego wolumenu, ciekawe do jakiego poziomu uda się dociągnąć do 2035.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Lexus PL
No image preview

Światowa premiera zupełnie nowego Lexusa ES | Lexus Polska

Poznaj zupełnie nowego Lexusa ES – elegancki design, nowe wersje ze zelektryfikowanym napędem oraz zaawansowane technologie.

Mysłałem, że go rozwiną a nie przerobią nową camry

Opublikowano

Stylowe wnętrze, osiągi przeciętne, niestety oczywiście to tylko kolejne wielkie, niepraktyczne i drogie auto.

Lepiej by dali nowego ISa albo lexusowy odpowiednik Corolli / Corolli kombi (jak LBX na bazie Yarisa Cross). To by było fajne: kompaktowe kombi, hybryda 2.0, porządne wyciszenie, wnętrze z ładnymi detalami, naturalnym drewnem…

Są parkingi i miejsca, gdzie ledwo się mieszczę kompaktowym hatchbackiem, a tymczasem kolejne generacje aut bezsensownie rosną i rosną.

Opublikowano
5 minut temu, Mustang napisał(a):

Stylowe wnętrze, osiągi przeciętne, niestety oczywiście to tylko kolejne wielkie, niepraktyczne i drogie auto.

ES nazwałbym raczej niedocenianym .Miałem okazję pojezdzić obecnie produkowanym modelem i kulturą jazdy oraz wyciszeniem spokojnie przewyższa niemiecką konkurencję w tej cenie.W ruchu miejskim jest o wiele bardziej dynamiczny niż wynika z cyferek (wiadomo-dodatkowy silnik elektryczny robi robotę)

Podejrzewam,że z upływek kilometrów dzięki napędowi będzie autem o wiele mniej problematycznym niż używane Audi czy Mercedes.

Opublikowano

Czyli w europejskich warunkach dobre auto na luksusową taksówkę: do jeżdżenia po mieście bez parkowania na mieście.

Opublikowano
W dniu 23.04.2025 o 11:38, Mustang napisał(a):

Czyli w europejskich warunkach dobre auto na luksusową taksówkę: do jeżdżenia po mieście bez parkowania na mieście.

Na trasy to też swietne auto-wygodne, ciche, pojemne-no chyba,że kogoś boli nieco mniejsza elastyczność przy prędklościach autostradowych i nie wyprzedzi od razu wszhystkich w zasięgu wzroku.

Co do parkowania-mam LS w longu i moja kobita jeżdzi nim min. z dzieckiem do szkoły po małych osiedlowych uliczkach-o ile nie mieszka się w miasteczkach w Toskani czy Prowansji to ten problem parkowania dużych aut w mieście nieco wyolbrzymiony ;) Te pół metra więcej w 99% wisi nad trawnikiem.

Opublikowano
10 minutes ago, AdiCarrion said:

Na trasy to też swietne auto-wygodne, ciche, pojemne-no chyba,że kogoś boli nieco mniejsza elastyczność przy prędklościach autostradowych i nie wyprzedzi od razu wszhystkich w zasięgu wzroku.

Co do parkowania-mam LS w longu i moja kobita jeżdzi nim min. z dzieckiem do szkoły po małych osiedlowych uliczkach-o ile nie mieszka się w miasteczkach w Toskani czy Prowansji to ten problem parkowania dużych aut w mieście nieco wyolbrzymiony ;) Te pół metra więcej w 99% wisi nad trawnikiem.

Zależy jeszcze gdzie parkujesz, pół metra przy parkowaniu równoległym to bardzo dużo ;) Przy takim jak piszesz nie ma żadnego znaczenia w większości przypadków.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.