Opublikowano 5 stycznia5 sty 15 minut temu, Welna napisał(a): Octavia w dobrym configu z 2.0 TDI jakie jest nam potrzebne do pracy ....185 kola. No raczej juz ich calkiem pogielo. Skodę z Octavią to ostro pogieło, to auto jest znacznie droższe niż lepiej wyposażony Golf z tym samym silnikiem. Nie wiem jak z rabatami, ale po otomoto nie widać żeby dawali jakieś dobre rabaty. Tu aktualny cennik Golfa kombi w dieslu, przecież to nie dość że jest to lepiej wyposażone niż Octavia to jeszcze paręnaście tysi tańsze, serio w Skodzie ktoś mocno musiał w głowę przywalić z tymi ich cenami A jako ciekawostka - MG zostawiło starego ZS'a jako ZS Classic i sprzedaje to za 80k, mega fajny ruch, coś jak kiedyś z Octavią Tour. https://www.mgmotor.pl/model/mg-zs Edytowane 5 stycznia5 sty przez gtfan
Opublikowano 5 stycznia5 sty A teraz przypadkiem nie podnoszą cen aut na zamówienie, żeby zachęcić do wybierania tych z poprzedniego rocznika?
Opublikowano 5 stycznia5 sty 1 godzinę temu, dominalien napisał(a): Ale widzisz, że wszystkie ceny z 30 dni niższe, niż w tej "promocji"? widzę, ale jakie to ma znaczenie? na tle Octavii to ciągle dobre ceny, co tylko pokazuje jak bardzo odlecieli w Skodzie z cenami.
Opublikowano 5 stycznia5 sty Po ilości Octavii na drogach i zauważalnie rosnącej liczbie nowych Superbów i Kodiaqów można stwierdzić, że mogli sobie na to pozwolić i dobrze na tym wychodzą. Jakoś tych 3 modeli pod wieloma względami również poszła w górę względem poprzedników, więc rozwój marki idzie w dobrym kierunku. Aczkolwiek, uważam, że stosunek ceny do jakości/oferty/wyposażenia i biorąc pod uwagę dzisiejsze zarobki, nie jest atrakcyjny w żadnej marce i ceny od czasu pandemii oraz wojny w Ukrainie są zazwyczaj absurdalne.
Opublikowano 6 stycznia6 sty Jak rozważałem Scale w zeszłym roku, to mój konfig był wart 155k i jedyny rabat to pakiet przeglądów za 3k. Ciekawe jak jest dzisiaj.
Opublikowano 6 stycznia6 sty Samochody 2025 zdrozaly ze wzgledu na te nowe limity co2. Realnie ze wzgledu na slaba sprzedaz elektrykow z tych koncenrow, ktore moga kompensowac ogolny limit producenta, to jest jakies +5k euro na sztuce. Edytowane 6 stycznia6 sty przez Welna
Opublikowano 10 stycznia10 sty chyba dość rozsądnie wyceniony, pytanie jak z jakością Cennik: https://cdn.group.renault.com/dac/pl/pdf/cenniki/bigster-price.pdf.asset.pdf/8a55d1951b.pdf Edytowane 10 stycznia10 sty przez gtfan
Opublikowano 22 stycznia22 sty Dacia Sandero absolutnie zdominowała europejski rynek aut w 2024, wyprzedzając o kilkadziesiąt tysięcy egzemplarzy resztę stawki (już bardzo do siebie zbliżone wyniki Clio, Golfa, Tesli model Y, itd.). A przecież Dacia mogłaby jeszcze pobić ten wynik w prosty sposób, gdyby Jogger i Logan były sprzedawane jako Sandero kombi i sedan. Zdziwienia nie ma; kiedy ceny nowych aut odlatują w kosmos, a drogi stają się coraz bardziej zatłoczone i pełne fotoradarów, trudno się dziwić, że rozsądnie wycenione Sandero po prostu wystarcza.
Opublikowano 22 stycznia22 sty Tym bardziej że to nowe Sandero już jest naprawdę całkiem spoko (jeździłem troche Stepwayem z wypozyczalni), porównywalne ze zbliżonym technicznie Clio. Widoczne były jakieś tam oszczędności w wykończeniu, ale jako dupowóz jest okej.
Opublikowano 22 stycznia22 sty Jeszcze w tym roku zaroi się na ulicach od Bigsterów Już nowych Dusterów dużo przybyło, a tutaj takie duże auto w dobrej cenie.
Opublikowano 22 stycznia22 sty 5 godzin temu, Mustang napisał(a): Dacia Sandero absolutnie zdominowała europejski rynek aut w 2024, wyprzedzając o kilkadziesiąt tysięcy egzemplarzy resztę stawki (już bardzo do siebie zbliżone wyniki Clio, Golfa, Tesli model Y, itd.). A przecież Dacia mogłaby jeszcze pobić ten wynik w prosty sposób, gdyby Jogger i Logan były sprzedawane jako Sandero kombi i sedan. Zdziwienia nie ma; kiedy ceny nowych aut odlatują w kosmos, a drogi stają się coraz bardziej zatłoczone i pełne fotoradarów, trudno się dziwić, że rozsądnie wycenione Sandero po prostu wystarcza. Tesla Y spowolniła bo ludzie pewnie czekali na nowy model, który właśnie pojawia się powoli w konfiguratorach na świecie. Zobaczymy więc co przyniesie 2025, ale to znowu może być globalnie numer 1 na świecie, w Europie też, bo zwyczajnie jest bardzo ładnym samochodem.
Opublikowano 22 stycznia22 sty 35 minut temu, Shago napisał(a): Tesla Y zwyczajnie jest bardzo ładnym samochodem. Yyy że co? Model 3 jest spoko, model S jest bardzo ładny, ale Y to przecież nieproporcjonalne paskudztwo stylistyczne jakich mało.
Opublikowano 23 stycznia23 sty I przy okazji najlepiej sprzedający się samochód na świecie w 2023, drugie auto na świecie w 2024. Nowa odsłona jest ładniejsza od poprzedniej znacznie.
Opublikowano 23 stycznia23 sty Tesla Y jest ok, wygląda zdecydowanie gorzej niż 3, ale to w końcu opływowy SUV.
Opublikowano 23 stycznia23 sty 12 godzin temu, gtfan napisał(a): Yyy że co? Model 3 jest spoko, model S jest bardzo ładny, ale Y to przecież nieproporcjonalne paskudztwo stylistyczne jakich mało. Tak samo uważam, 3 wygląda całkiem fajnie, ale Y czy X to paskudne auta.
Opublikowano 2 lutego2 lut GDDKiA planuje przetarg na stacje ładowania. Tak każą unijne przepisy Głównym zainteresowanym tym przetargiem ma być Orlen z tego co czytałem jakiś czas temu, bo planują w 3 lata wybudować 40 takich hubów na MOPach.
Opublikowano 2 lutego2 lut Duża inwestycja, biorąc pod uwagę, że samych MOPów jeszcze sporo przybędzie przez te lata.
Opublikowano 6 marca6 mar Komisja Europejska utrzymała cel zerowej emisji dla samochodów od 2035 r. - Puls Biznesu - pb.pl Zakaz sprzedaży nowych samochodów diesla i na zwykłą 95 od 2035 utrzymany, kwestią otwartą pozostają paliwa syntetyczne i takie silniki mają być dopuszczone do sprzedaży. I teraz pytanie: z tego co się orientuję, to większość nowych silników radzi sobie z paliwami syntetycznymi, więc ciekawe w jaki sposób miałaby być blokada na "zwykłe" paliwa w autach sprzedawanych po 2035. Druga kwestia: w tej chwili paliwa syntetyczne stanowią jakieś 4% zużycia względem całego wolumenu, ciekawe do jakiego poziomu uda się dociągnąć do 2035.
Opublikowano środa o 08:421 dzień Lexus PLŚwiatowa premiera zupełnie nowego Lexusa ES | Lexus PolskaPoznaj zupełnie nowego Lexusa ES – elegancki design, nowe wersje ze zelektryfikowanym napędem oraz zaawansowane technologie.Mysłałem, że go rozwiną a nie przerobią nową camry
Opublikowano środa o 09:221 dzień Stylowe wnętrze, osiągi przeciętne, niestety oczywiście to tylko kolejne wielkie, niepraktyczne i drogie auto.Lepiej by dali nowego ISa albo lexusowy odpowiednik Corolli / Corolli kombi (jak LBX na bazie Yarisa Cross). To by było fajne: kompaktowe kombi, hybryda 2.0, porządne wyciszenie, wnętrze z ładnymi detalami, naturalnym drewnem…Są parkingi i miejsca, gdzie ledwo się mieszczę kompaktowym hatchbackiem, a tymczasem kolejne generacje aut bezsensownie rosną i rosną.
Opublikowano środa o 09:321 dzień 5 minut temu, Mustang napisał(a):Stylowe wnętrze, osiągi przeciętne, niestety oczywiście to tylko kolejne wielkie, niepraktyczne i drogie auto.ES nazwałbym raczej niedocenianym .Miałem okazję pojezdzić obecnie produkowanym modelem i kulturą jazdy oraz wyciszeniem spokojnie przewyższa niemiecką konkurencję w tej cenie.W ruchu miejskim jest o wiele bardziej dynamiczny niż wynika z cyferek (wiadomo-dodatkowy silnik elektryczny robi robotę)Podejrzewam,że z upływek kilometrów dzięki napędowi będzie autem o wiele mniej problematycznym niż używane Audi czy Mercedes.
Opublikowano środa o 09:381 dzień Czyli w europejskich warunkach dobre auto na luksusową taksówkę: do jeżdżenia po mieście bez parkowania na mieście.
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. W dniu 23.04.2025 o 11:38, Mustang napisał(a):Czyli w europejskich warunkach dobre auto na luksusową taksówkę: do jeżdżenia po mieście bez parkowania na mieście.Na trasy to też swietne auto-wygodne, ciche, pojemne-no chyba,że kogoś boli nieco mniejsza elastyczność przy prędklościach autostradowych i nie wyprzedzi od razu wszhystkich w zasięgu wzroku.Co do parkowania-mam LS w longu i moja kobita jeżdzi nim min. z dzieckiem do szkoły po małych osiedlowych uliczkach-o ile nie mieszka się w miasteczkach w Toskani czy Prowansji to ten problem parkowania dużych aut w mieście nieco wyolbrzymiony ;) Te pół metra więcej w 99% wisi nad trawnikiem.
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. 10 minutes ago, AdiCarrion said:Na trasy to też swietne auto-wygodne, ciche, pojemne-no chyba,że kogoś boli nieco mniejsza elastyczność przy prędklościach autostradowych i nie wyprzedzi od razu wszhystkich w zasięgu wzroku.Co do parkowania-mam LS w longu i moja kobita jeżdzi nim min. z dzieckiem do szkoły po małych osiedlowych uliczkach-o ile nie mieszka się w miasteczkach w Toskani czy Prowansji to ten problem parkowania dużych aut w mieście nieco wyolbrzymiony ;) Te pół metra więcej w 99% wisi nad trawnikiem.Zależy jeszcze gdzie parkujesz, pół metra przy parkowaniu równoległym to bardzo dużo ;) Przy takim jak piszesz nie ma żadnego znaczenia w większości przypadków.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.