Skocz do zawartości

Wii U - temat główny


Lipa

Rekomendowane odpowiedzi

Jest ale to stream z konsoli.

Zaznaczam, że nie jestem uprzedzony ale jak ktokolwiek usiłuje zrobić mnie na szaro zgłaszam zdecydowany sprzeciw. Niezależnie z jakiej firmy.

Właśnie odczytałem, że polski przedstawiciel Nintendo firma Stadlbauer nie dostarczy wystarczającej ilości konsol na 30 listopada a zestawów z ZombiU nie będzie do końca roku. Jesli taka sytuacja miałaby miejsce w MS lub Sony chyba ktos strzeliłby seppuku!? Nie jest to wina graczy, Tuska, Kaczyńskiego ani nawet tej Stadlbauer.

To pokazuje gdzie ma Nintendo polskich graczy, soczysty fuck w waszą stronę więc tym bardziej moja podnieta Nintendo osiąga 0%.

Co do eksluzywnych tytułów od Nintendo, Wii pokazało jak przędzie konsola bez wsparciaa 3rd party...nie przędzie i zdycha w zapomnieniu.

Odnośnik do komentarza

bo jeżeli mity o podwojonych kosztach produkcji gier się spełnią.

Ty serio w te bajki wierzysz ? Pytam bo nie wiem czy płakać czy się śmiać z naiwności ludzi którzy to łykają , jedyne co tak naprawdę w radykalny sposób wzrasta to koszty marketingu.

 

Na pewno biorę pod uwagę. Chociaż teraz już trochę mniej, bo mnie uświadomiłeś użytkowniku Karas z forum psxextreme.

Odnośnik do komentarza

Wydaje mi się, że było już więcej narzekań na możliwy wzrost kosztów produkcji. Np. Ubisoft z tego powodu myśli nad wprowadzeniem mikrotransakcji do swoich gier. Natomiast Zelnick, z tego co kojarzę, wypowiadał się przed inwestorami, używając słów w stylu "może", "jeśli", "jeśli się postaramy". Nie wiem o ile wzrosną koszty -- bo wzrosną na pewno, jak przy każdej nowej generacji -- ale mimo wszystko bardziej wiarygodny w tej sytuacji jest dla mnie Sweeney, który musi sprzedać UE4 i mógłby równie dobrze powiedzieć, że "dzięki dobrym narzędziom będzie git!", niż gość, który nie może wystraszyć swoich chcących jak najłatwiej zarobić chlebodawców - potencjalnych i obecnych.

 

Prawdą niepodważalną jest jednak, że konsole stacjonarne to coraz mnie atrakcyjne poletko dla developerów.

Odnośnik do komentarza

Oczywiście nie da się powiedzieć ściśle, czy dwukrotnie, czy czterokrotnie, czy zerokrotnie. Przecież to zależy od tego, kto jaką grę będzie robił. Jak to z tym klasycznym przykładem FF7: można patrzeć na erę HD tak, że zrobienie FF7 trwałoby 40 lat, albo tak, że po prostu nikt nie zrobi FF7, tylko najwyżej korytarzową trzynastkę. Zawartość gier jest inna, więc nie da się powiedzieć, ile razy jest drożej dokładnie.

 

Natomiast jeśli ktoś wyśmiewa takie teksty, no to powinien mieć jakiś konkret. Koszty nie rosną bo co? Rzeczy nie kosztują?

Edytowane przez ogqozo
Odnośnik do komentarza

Czy Best Buy robiłby sobie tyle zachodu robienia opisu produktu na podstawie ploty?

 

Ja wierzę... 3D platformer od Retro!!! I drugi zespół (niczym ND) pracujący nad Metroidem!!!!! Grudniowy Direct, nadejdź!!!!!!!

 

Wyobraźcie sobie taki kredkowy świat w 3D... <ślinka> Albo to jakiś DLC do Nintendoland, trololol

Odnośnik do komentarza

Czy Best Buy robiłby sobie tyle zachodu robienia opisu produktu na podstawie ploty?

 

Tak. Robią to cały czas. Ten opis ma dwa zdania i mówi tyle, że w grze jest Yoshi, jest HD i dwa ekrany. Faktycznie ogromny wysiłek jak na liczbę uwagi, którą zdobyli.

Edytowane przez ogqozo
Odnośnik do komentarza

Cytowane już setki razy zdanie brzmiało: "pracujemy nad projektem, który każdy chce, żebyśmy zrobili". Niestety, wskazuje to na Metroid Prime 4. Ale wszyscy wiemy, jak działa Nintendo. Szanse na wyciek przed godziną zero podczas prezentacji na E3 są niemal żadne.

 

 

Jeśli nawet powstaje jakaś gra z Yoshim (co możliwe - nie dlatego, że ktoś randomowo wklepał taki tytuł, tylko dlatego, że pewnie kiedyś powstanie kolejna), to może ją robić każdy. Yoshi's Land nic nie mówi. Jeśli to ma być platformówka 2D, to oczywiste wydaje się powierzenie jej kolesiom od Epickiej Włóczki, a jeśli 3D, to ekipie, która robiła wszystkie duże platformówki z Mario włącznie z Yoshi's Island.

Edytowane przez ogqozo
Odnośnik do komentarza
Gość GregZPL

Smutne trochę, że na największym polskim forum o grach nic się nie dzieje w kwestii Nintendo. Na forum N+ jest sporo fanów z którymi można sensownie porozmawiać, problem w tym, że znamy się jak łyse konie i każdy wie co inny ma na myśli. Więc zapraszam. Oczywiście nie chcę robić konkurencji. Po prostu społeczność Nintendo w Polsce jest tak mała, że chyba nie powinna się jeszcze dzielić...

Odnośnik do komentarza

Ja często przeglądam forum Neo, ostatnio przeczytałem cały wątek o Zeldzie. Istotnie więcej tam jest fanów N. Mnie smuci inna rzecz - ludzie piszący ciekawe komentarze na PPE nie udzielają się na forum. Widziałem że ktoś już tam kupił Wii U i pisał swoje pierwsze wrażenia. Forumek wydaje mi się lepszym miejscem na takie coś. Gdybym dziś kupił Wii U to od razu bym pisał wrażenia i wrzucał fotki. W ogóle mam wrażenie że Facebook zabija fora dyskusyjne. Ile tam się marnuje ciekawych postów to głowa mała. No ale nic, ciekawe kto tutaj pierwszy kupi Wii U. Ja planuję zakup w 2013 dla Lego City Undercover.

Odnośnik do komentarza

Kolejne informacje od Marcan'a na temat procesora w WiiU :

And I'm sure it's not an "idle" clock speed. 1.24G is exactly in line with what we expected for a 750-based design.

 

So yes, the Wii U CPU is nothing to write home about, but don't compare it clock per clock with a 360 and claim it's much worse. It isn't.

 

If you want more evidence that MHz isn't everything, a little birdie points out that Durango (Xbox 720) is specc'ed to have a 1.6GHz CPU.

 

https://twitter.com/marcan42

 

Various devs discuss the highs and lows of Wii U

“From our perspective it's a great platform. Very straight forward to code for, the GamePad integrates seamlessly into the development environment and everything more or less does what it says on the tin. We've been using the Unreal Engine for Mass Effect 3, along with one or two other bits of middleware and for the most part they've played nicely together too.“ - Tom Crago, Straight Right

 

“It´s been a hell of a ride! I can't say it's easier or more difficult to develop on Wii U versus other platforms. It's just different. What was difficult was working on work-in-progress hardware, but Nintendo has been very helpful about that. I think the real strength of the Wii U, its large memory, has yet to be exploited.” - Guillaume Brunier, producer Ubisoft Montpellier

http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=191984

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...