Skocz do zawartości

PES 2012


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie to, że to juz kiedyś rzekomo było to nie ma żadnego znaczenia. Nie sztuka jest wprowadzić dobry patent, ale sztuka jest wykorzystać jego potencjał. Jeszcze raz przypomne, że najlepsi w Pro Evo 6 grali w obronie na pełnym manualu i nikt z nich nie myślał wciskac X a tym bardziej kwadrat + X jeśli chodzi o pressing. Czytali grę, przeciwnika i przechwytywali piłki. Nie szło czasami oddać strzału. Tutaj mamy taka możliwośc jak i w obronie jak i w ataku. Przeciez to widać, że to jest skilowe. Osoby nieogarnięte( takie jak ja :tongue: )będą dostawać klapsy.

 

Lons, już wiesz co wolisz, oglądając jednego gameplaya? ;d

 

Nie tyle, że wiem, ale jest to tak ładnie przedstawione, że tutaj nie ma wielkiej filozofii. Na pewno przemawia to do mnie dużo bardziej niż efektowne fikołki :tongue:

Edytowane przez lons
Odnośnik do komentarza

Ale teraz przynajmniej bedzie mozna z przyjemnoscia patrzec na wpadajace bramki, bo siatki sa w koncu normalne. Te z poprzednich wersji to byl jakis dramat. Wor na kartofle zaciagniety na slupki

Fakt siatki są za(pipi)ist.e. Zreszta na dwóch ostatnich filmikach animacje bramkarzy tez sa bardzo ładne.

Odnośnik do komentarza

Do premiery zostaly 2 miechy. Obstawiam, że w tej kwestii za wiele sie nei zmieni, patzrac na zachowanie bramkarzy w pesie na przestrzeni lat ;p

Tak tylko z taką różnicą, że filmiki te są z kończa kwietnia ;p Natomisat ostatnie filmiki z początka lipca. Jak przyjżysz się animacją bramkarzy to zobaczysz kolosalna różnicę. Jeżeli w tym aspekcie zrobili tak duży progres nie wierzę by nie poprawili wypluwania piłek pod nogi napastników. Zresztą bramkarze to był chyba 2 najwaznieszy priorytet community do KONAMI. Jestem dobrej myśli.

Edytowane przez lons
Odnośnik do komentarza

Manualna kontrola zawodnikow dwoma przeciwstawnymi galkami nie sprawdzi sie, tak jak w FIFA, za wolno to dziala, czlowiek musi puszczac inne klawisze odpowiedzialne za drybling/sprint/podanie. Wybor galka zawodnika, ktory ma zaczac wybiegac na pozycje powinien byc juz dawno, w FIFIE za to samo odpowiada oddzielny przycisk i bardzo mi tego brakowala w pilce Konami, zwlaszcza, ze czesto zawodnicy stawali jak slupy nie wiadomo dlaczego.

Animacje bramkarzy nie wiele akurat sie zmienily, nadal miejscami wyskakuja dretwo do gory, a niewidzialna linka przyciaga ich do danego slupka. Ogolnie pare zmian sie szykuje, ale same filmy z gameplayu mnie nie przekonuja, a na juz na pewno jestem daleki od hura optymizmu Lonsa. :whistling:

 

EDIT:

Panowie to, że to juz kiedyś rzekomo było to nie ma żadnego znaczenia. Nie sztuka jest wprowadzić dobry patent, ale sztuka jest wykorzystać jego potencjał.

Zabrzmialo Kaczynskim. Bylo w FIFIE czy nie bylo, bo moze musisz wyrwac z letargu miiony graczy, ktorzy"rzekomo" uzywali tej opcji i wyrobili sobie o niej takie zdanie, ze w kolejnej edycji zrezygnowano z tego patentu.

Edytowane przez easye
Odnośnik do komentarza

@Easye

 

To, że jesteś daleki od hura optymizmu akurat mnie nie w ogóle dziwi. Milion graczy? Wirtualny argument. Tak jak mówiłem wcześniej porównywanie patentu 7-8 letniego z dzisiejszymi możliwościami jest kompletnie nietrafne. Zresztą patent jednej firmy i zastosowanie jego przez inna firmę wcale nie oznacza takie samego działania. Patent ten sam, ale wykorzystanie jego może byc zupełnie inne. To jest tak samo jak z animacjami. Animacje animacjom nie równe mimo tego, że wdrażana technologia mo - capture jest taka sama. Bramkarze na ostatnich dwóch filmikach według mnie interweniuja bardzo realistycznie i powiem więcej animacje te sa bardzo podobne jak u konkurencji. Jak mówie dwa ostatnie filmiki pokazuja to dobitnie.

 

Też godzinami potrafiłem siedzieć w treningu i np łupać w poprzeczke ;d Albo ustawiałem mecze 1 v 6 i latalem miedzy obrońcami jak glupi. Będzie fun!

 

 

ooo znalazłem:

SKILLZ

 

Przeciez to zwykły trening, a nie Challenge Mode :tongue:

Edytowane przez lons
Odnośnik do komentarza

Easye - przecież Ty zawsze będziesz daleki od optymizmu do serii PES, możesz się bronic ale fanboik Fify z ciebie trochę jest :P

 

Na prawdę ten PES zapowiada się wybornie, każda zmiana i informacja idzie w dobrym kierunku. Już chyba teraz można przyjąć tezę, że będzie to najlepsza część na tą generację i pozostaje jedynie wątpliwość czy poziomem zbliżą się do najlepszych części. Choć oczywiście nawet fakt,że być może widzimy najlepszego PESa na next-genie nie oznacza,że ta część będzie lepsza niż Fifa12.

Odnośnik do komentarza

ale challange motywował do odpalania treningu. W pesie 2011 nawet nie wiem, czy byl trening ;)

 

W PES 2011 masz zwykły trening. W Pes 6 miałeś trening z challege mode. W Pes 2012 bedziesz miał to samo. Nauka od podstaw. Widac cel wprowadzenia tego przez KONAMI, gdyż gra wymagać będzie skillu. Natomiast, żeby go posiąść trzeba będzie ostro trenować.

Edytowane przez lons
Odnośnik do komentarza
Gość Orson

no ja też jestem sceptyczny, choc fanbojem fify nie jestem, powiem iecej - wqurwia mnie niesamowicie mentalność ea (momentum, bramki w 45 i 90 , ogólne podejście firmy)

 

 

filmik napawa optymizmem a i tak jestem sceptyczny. Trzy lata walenia w kulki przez Konami odebrały mi zaufanie do tej firmy, ciężko po tem cos takiego odbudować

Edytowane przez Orson
Odnośnik do komentarza

ale lataja z tyczkami w (pipi)e, zwrotność zawodników jest beznadziejna. Na gameplayach z 12 widac spora poprawe w tej kwestii

 

Problem Pes 2011 w głównej mierze nie leżał w animacjach tylko w przejściach między jedną animacja a drugą i brakiem płynności. Pes 2012 jest mega płynny przez co animacja wygląda dużo, dużo lepiej. Natomiast odnośnie zwrotności zawodników to w Pes 2012 jest gładka i nie ma tego uczucia laga co w 11.

Edytowane przez lons
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...