Skocz do zawartości

Assassin's Creed: Revelations


wrog

Rekomendowane odpowiedzi

Ubisoft zdecydował się oficjalnie zapowiedzieć Assassin's Creed: Revelations i ujawnić, że gra trafi na półki sklepowe w listopadzie tego roku. Jeśli ktoś myślał, że Brotherhood będzie ostatnią odsłoną z udziałem Ezio Auditore, to był w błędzie. Legendarny asasyn wyruszy w podróż pełną odkryć i objawień, podążając śladami swojego mentora Altaïra. Ścieżka ta jest jednak niebezpieczna - zabierze Ezio do Konstantynopola, serca imperium Ottomańskiego, gdzie rosnąca armia Templariuszy grozi destabilizacją regionu. Potwierdzono również powrót rozgrywki wieloosobowej.

 

http://www.onlinecenter.pl/8068/Aktualnosci/Assassin-s-Creed-Revelations-oficjalnie.html

 

UBISOFT® ZAPOWIADA

ASSASSIN’S CREED® REVELATIONS

 

Ostatni rozdział trylogii o Ezio 
ukaże się w listopadzie 2011 roku

 

Ubisoft ogłosił, że trwają prace nad Assassin’s Creed Revelations, czwartą odsłoną niezmiernie popularnej 
i uznanej przez krytyków serii gier wideo. Tworzona i rozwijana przez Ubisoft Montreal przy wsparciu studiów Ubisoft Annecy, Massive, Quebec, Singapore i Bucharest, gra Assassin’s Creed Revelations zaprezentuje najbardziej niezwykłe doświadczenia dostępne do tej pory w serii oraz punkt kulminacyjny historii Ezio. Gra zostanie wydana na konsole Xbox 360 ®, PlayStation®3 i komputery PC w listopadzie 2011 roku.

 

Wprowadzona w 2007 roku seria Assassin’s Creed, w pierwszych trzech odsłonach, sprzedała się w ponad 
28 milionach egzemplarzy i jest uznawana za jedną z najlepiej sprzedających się serii gier na konsole nowej generacji. Seria Assassin’s Creed, określana jako jedna z najbogatszych, najbardziej absorbujących w branży, wykroczyła poza rynek gier video i obejmuje również komiks, Facebook’a, powieści, filmy krótkometrażowe 
i wiele innych.

 

W Assassin’s Creed Revelations, legendarny assassyn Ezio wyrusza w podróż pełną odkryć i objawień, podążając śladami swojego mentora Altaïr’a. Ścieżka ta jest jednak niebezpieczna – zabierze Ezio do Konstantynopola, serca imperium Ottomańskiego, gdzie rosnąca armia Templariuszy grozi destabilizacją regionu.

 

W Revelations powróci uznany tryb rozgrywki wieloosobowej, udoskonalony i rozszerzony o nowe opcje, mapy oraz postacie, pozwalając sprawdzić swoje zdolności zabójcy w grze z innymi fanami z całego świata. Najnowsza odsłona sagi Assassin’s Creed wzbogaci się o nowy tryb gry umożliwiający graczom manipulowanie strukturą wspomnień Desmonda oraz użyciem Animusa w celu odkrycia tajemnic jego przeszłości i spojrzenia 
w przyszłość.

 

“Realizacja ostatniego rozdziału trylogii Ezio jest przełomowym momentem dla marki Assassin’s Creed, dla nas oraz naszych fanów.” – mówi Alexandre Amancio, dyrektor kreatywny Ubisoft Montreal. „Assassin’s Creed Revelations zawiera wiele nowych funkcji i kilka znaczących niespodzianek. Nie możemy się doczekać, aby podczas targów E3 w tym roku, pokazać naszym fanom to co mamy do zaoferowania.”

 

Dodatkowe informacje na temat Assassin’s Creed Revelations można znaleźć w czerwcowym wydaniu Game Informer Magazine, który ukaże się na rynku w tym miesiącu.

 

gami_218_cov_a.jpg

Edytowane przez wrog
Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 21
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Wątpie. Chciałbyś być tak przerzucany z miejsca na miejsce? To nie Call of Duty. Altair będzie pełnił funkcję mentora, to jego śladem podąża Ezio. A Desmond tak jak zawsze - trochę z kimś tam pogadamy, trochę poskaczemy, a na koniec znowu wyrwiesz włosy z głowy czyli "jak można w takim miejscu zakończyć grę frajerzy?"

Odnośnik do komentarza

Z Gameinformera:

 

- The bulk of the game is set in Constantinople which will be split into 4 huge districts (Constantin, Beyazid, Imperial and Galata)

- You'll also visit Cappadocia

- Ezio is over 50 years old in this game

- Ezio has a new item called the hookblade which allows him to use ziplines throughout the city. UBI says that it speeds up navigation by about 30%

- You can also use the hookblade to reach out and pull enemies in for a combo

- Ezio can now make bombs through a crafting system. UBI says that there are over 300 bomb types

- They've modified the control scheme so that circle/B will control the hookblade and triangle/Y will control project weapons and bombs

- Eagles vision has become eagle sense. "Eagle sense let's you focus on a character and see where he's been," Amancio says. "You'll get an approximation of where he will go. If you're able to detect the path a guard will take, you can run ahead, set a bomb, and create a trap or an ambush."

- They've expanded on the Borgia Towers concept in order to create a new system. Throughout the city there are Assassin's Den's, you'll need to complete various assault scenarios in order take down the Templar presence (UBI says that there's more variety than in the Borgia Towers). Once you obtain a den you'll be able to upgrade the buildings in that region along with adding ziplines across the rooftops. You'll also be able to change the guards from being hostile to neutral.

- You can lose control of you dens as you gain notoriety. You'll be able to send your own troops after the templars if you're unable to make it back to the specific den that's being attacked. You can do that by making it to any of the other dens that you currently control. You'll also be able to install a master assassin to control a specific den and you'll never have to worry about it being taken over.

- The assassin leveling mechanic has been increased from 10 to 15

- In order to make the world more immersive they've done away with traditional side missions in favor of random events. For example you may be traveling through a city and notice a shop owner being robbed or a little girl asking for help

- They're using a new type of capture facial technology called Mocam that GI describes as an "intriguing amalgamation of traditional animation, performance capture and the fascinating new style of performance on display in games like LA Noire."

- Desmond is placed back inside Animus where he finds a safe mode called the 'Black Room'. You'll be able to access Desmond's lost memories through that back door

- The gameplay during Desmond's game is described as narrative-fueled puzzle sequences. "Through the manipulation and creation of geometry with the game world, Desmond seeks to reintegrate the splintered layers of his subconscious."

- Multiplayer is returning but this time they're trying to give more focus to the narrative since that's a big part of AC

- You'll be able to custom your character appearance and weapons as well as create guilds.

 

edit:

 

@niżej - tak, gaf

Edytowane przez Hela
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
  • 6 miesięcy później...

Na wyspie Desmonda odblokowałem 5 wspomnień - wchodziło się w nie pomiędzy takie skalne słupy, które były podświetlone. Oprócz tych ze wspomnieniami są jeszcze dwa nieaktywne - czy one są do zrobienia?

 

Grając w multi natknąłem się na zablokowane emblematy, które mogę uzyskać po "ukończeniu drogi Desmonda" - ja fabułę całą przeszedłem, mam wszystkie 100 fragmentów danych, nie mam tylko wszystkich zadań frakcji, skarbów i wszystkich sekwencji w 100%.

Czyżby mi w jakiś sposób umknęła część fabuły?

Odnośnik do komentarza
  • 10 miesięcy później...

Przed zaliczeniem AC3 wypadałoby ograć chociaż połowę trylogii dwójki, bo samo AC2 może nie wystarczyć do pełnego zrozumienia fabuły. Tak więc olałem Brotherhood i wziąłem się za Revelations.

 

Zaczyna się fajnie. Klimaty w stylu Incepcji w świecie Desmonda, Konstantynopol i Masyaf w świecie Ezio. Początek jest cholernie mocarny, dzieje się oj dzieje. Po chwili gra się stabilizuje i wraca stary, dobry schemat znany z AC2. Nie wiem, czy to dobrze, czy źle. Mam właściwie wrażenie, jakby dalej grał w AC2, tylko w nowym mieście. Po dłuższej przerwie i bez ogrania AC 2 Brotherhood to jeszcze można znieść. Na plus grafika, animacje, walka, dodatkowe możliwości jakie daje hookblade. Ogólnie gierka jest bardzo rozbudowana i komuś, kto naprawdę się wciągnie może dostarczyć godzin świetnej zabawy. Tylko ile można? Przeszedłem całą jedynkę (wiem, jestem masochistą), dwójkę, teraz dwójka v3 no i powoli zaczyna człowieka dopadać znużenie. No nic, zobaczymy jak gra się rozwinie, bo na razie jestem w trzeciej sekwencji DNA.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.