Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Halo 4 - Linkowanie/spoilerowanie przed premiera = ban

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Wyświetleń 173,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • KUR.WA ! 2 tyg. przed premierą a nikt nie raczy poinformować jak naprawdę bedzie z tą je.baną polonizacją !? Tak jakby nie można było zadowolić wszystkich polskich graczy oryg. dubbingiem z polskim na

  • Pasy zapięte ? no to lecimy !  

  • MULTI KOORWA  

Opublikowano

Znalazłem listę pracowników studia ze sporym doświadczeniem u innych developerów.

 

UNCHARTED 2 (NAUGHTY DOG)

 

Mike Murrill - Background/Environment Artist Uncharted 2

 

KILLZONE 3 (GUERILLA)

 

Chris Haluke - Lead Designer, Lead Level Designer

Ray Almaden - Guerrilla Games lead designer

 

GoD of WAR 3 (SANTA MONICA)

 

Tim Diaz - Environment Artist

Wade Mulhern - Visual Effects Artist & Cinematic

Ryan Peterson - Environment Artist

Chris Hands - Environment Artist God of War3

 

GOD of WAR (SANTA MONICA)

 

Gustavo Rasche - Lead Environment Artist

 

METAL GEAR SOLID 4 (KONAMI)

 

Sotaro Tojima - Composer

 

HALO 1-4,REACH (BUNGIE)

 

Frank O"Connor - ex Bungie dev

Greg Snook-Bungie Animation - Programmer

Will Christiansen-Bungie Animator Halo Reach

Patrick Gillette-Bungie Animator

Chad Armstrong - Bungie Multiplayer Designer

Vic DeLeon-Bungie Senior Environment Artist

 

seria FORZA (TURN 10)

 

Brian Goodrich-Art Lead

 

seria MASS EFFECT (BIOWARE)

 

Armando Troisi- Lead Cinematic Designer

 

METROID PRIME 2,3 (Retro Studios)

 

Kynan Pearson-Senior Designer

Jason Behr-Lead Level Designer

 

INFAMOUS 1,2 (SUCKER PUNCH)

 

Andrew Bosold-3D Environment Artist

Shen-Ming Spurgeon-Visual FX Artist

 

RAGE, DOOM 4 (ID)

 

Nicolas Bouvier-Concept Artist

Paul Pepera-Environment Artist Id

 

GTA4, RED DEAD, MAX PAYNE 3 (Rockstar)

 

CJ Markham-Lead Animator

 

CALL OF DUTY 2,3, World at WAR

 

Jesse Snyder-Lead Designer COD:WAW, Senior Designer COD 2,3

 

FALLOUT 3, TES: Oblivion

 

Gavin Carter- Lead Producer Fallout3 and Technical Producer TES: Oblivion

Sally Huang-Bethesda TES:Oblivion

 

DARKSIDERS 1,2 (Vigil Games)

 

John Flath - Senior Environment Artist

 

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Pierwsze obrazki inengine.

 

halo-4.jpg

halo-4-1.jpg

Opublikowano

Tak, przed lufą w powiększeniu widać numer seryjny i jest napisane na początku "BR".

 

Jakoś po 15.00 naszego czasu kończy się embargo i pewnie będzie trochę więcej materiałów.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Dzisiaj ma być materiał wideo. Nie wiadomo tylko do końca czy to gameplay czy zwykły trailer CG.

Opublikowano

Z neogaf. Na Showcase Microsoft pokazywał je. Jakoś po 15.00 kończy się embargo.

Opublikowano

Czekamy, czekamy, ten model chiefa wygląda na model z gameplay'u, nie tak jak było z modelem chiefa przed wyjściem H3 ;P

Opublikowano

ZAJE.BIŚCIE że mapy do multi mają być zrobione od podstaw, a nie wzięte z kampanii i przerobione lekko. To gwarantuje jakość map z Halo 3.

 

Ogólnie mega to wygląda.

Opublikowano

Wygląda na to że grafa w singlu da rady :) Ale w multi jest już dużo gorzej no i aliasing znowu wali po oczach <_<

Opublikowano

Chyba oglądasz inny film. W tej chwili oglądam klatka po klatce w HD i multi graficznie miażdży, a urywki z MC to już w ogóle.

Opublikowano

Ten co wrzuciłeś ^_^ W multi graficznie daleko choćby do K3 czy Gearsów 3, singiel wygląda b.dobrze choć trzeba poczekać na jakiś gameplay.

Trochę się nahajpowałem ^_^

Opublikowano

No wygląda zachęcająco, ale pewnie i tak przejdę raz kampanię i na tym się skończy.

Opublikowano

Gra rozpierdala graficznie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wygląda jak jak z nextgena!!! Będzie dostawać min.12/10 za grafę :wub:

Możecie teraz dawać plusiki!!!

Opublikowano

Idź do domu trolu jeden.

Opublikowano

wygląda niesamowicie :woot: i co ważne w trailerze głównie pokazywany jest multiplayer w terenie zabudowanym a to zawsze wyglądało średnio w Halo, singiel i otwarte tereny będą musiały zabijać co widać chyba w paru sekundach z MC przy zachodzie słońca na trailerze.

Edytowane przez Daddy

Opublikowano

sanstitredfktp.png

 

oświetlenie zapowiada się na wyjątkowo dobre.

 

Ogólnie chciałbym żeby gra prezentowała poziom KZ3 czy Crysisa 2, a może uda się nawet lepszy. Może się okazać, że 343 w kwestii technicznej będzie lepsze od Bungie.

 

No i Frank potwierdził po raz kolejny Holiday 2012 czyli zapewne listopad, co mnie dziwi, bezpośrednia walka z Black Klopsem 2.

 

Ciekawe czy beta będzie.

Opublikowano

Bety ma nie być.

Opublikowano

Idź do domu trolu jeden.

Ale wytłumacz mi co trolluję?

Napisałem że mi się gra podoba choć w multi graficznie nie zachwyca, moim zdaniem wygląda podobnie jak Reach i już nie posypały minusy to postanowiłem się poprawić i napisać że niszczy tak jak reszta.

Bo wygląda na to że nie można napisać co się myśli :(

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.