Skocz do zawartości

Halo 4 - Linkowanie/spoilerowanie przed premiera = ban


k0ntra

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo

Dobre info, to że gra nadal ma nutę sandboxa, bałem się, że w pogoni za grafą zamkną akcję w korytarzach instalacji.

 

No i plus, że w kampanii będzie różnorodność przeciwników jak w Gears of War 3. Convenanci + Forerunners.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

No tak, czyli obchodzi Cie to, ze singiel nie zrobil sie na modle CoDa, ale w multi to juz masz na to wyj.ebane i masz pompe z ludzi, ktorzy sie tym przejmuja ? Pewnie przyjalbys za ficzer zoomowanie pod lewym triggerem.

 

PS. Singiel zapowiada sie mocarnie. Jest tylko jedna sprawa, ktora nie daje mi spokoju. Jezeli glownym "zlym" bedzie Didact to ciezko bedzie przeciwko niemu walczyc.

Edytowane przez Ins
Odnośnik do komentarza

Te Spartan Ops działające jak serial w TV brzmi aż za dobrze, co tydzień jakaś zupełnie inna misja w coopie? Śmierdzi bullszitem, a jeżeli naprawdę ma to wyglądać to widzę źródło do dojenia kasy. A sama nazwa tak samo jak Spartan Points jest kretyńska

 

 

For those expecting a podcast release this weekend, don't. All of the information you're getting at this point is from leaked scans of the GI article. As is the case with all cover stories, the magazine needs to start hitting more hands before we offer full clarifications.

 

I will say this, some of the conclusions that are being reached are not entirely accurate. Some of the mp items mentioned in the story have changed since the media visit. I can't really say too much more at this time, but please be patient while we begin clarifying and answering questions in the near future.

 

As Frank has said previously, we knew some elements of the Halo mp evolution would be controversial in some circles, while many others would be less so. Keep in mind that none of these design decisions have been made lightly, but have been carefully thought out and continue to be tweaked based on feedback from people playing the game.

 

And yes, Spartan Ops is as awesome as it sounds. Can't wait to share more.

 

Doczytałem że Spartan Ops jest w 100% darmowe. Heh, aż ciężko uwierzyć, można powiedzieć że to mała rewolucja.

Odnośnik do komentarza

w całym temacie popieram to co pisze Ins, Don musze przyznać, że gadasz totalne głupoty po prostu. Choć podpisuje się obiema rękami pod tym, że nawet Reach na tle tych wszystkich gów.nianych fps'ów, które są wylęgarnią noobów i casuali, jest i tak bardzo dobrym i skillowym tytułem, ale i tak porównując do H3 jest bardzo zje.bany. Wolę grać w zepsute Halo niż jakieś okrutności typu MW i BF3. Niestety H4 zapowiada się na jeszcze większą kupę niż Reach. Widać, że postawiono totalnie na casuali, a sorry, dla mnie przykre jest, że robią grę pod ludzi takich jak ty - czyli niedzielnych graczy, którzy ''od czasu do czasu sobie pykną na weekendzie'', podczas gdy ja z nią zamierzam spędzić wiele godzin i grać tylko w nią w multi. To jest po prostu nie fair, bo większość takich graczy jak ty rzuci w końcu tę grę w kąt. Na papierze brzmi to okrutnie, a dodam, że Reach aż tak źle nie zapowiadał się po pierwszych info, w przypadku H4 to są po prostu niedorzeczności. Dopóki nie zagram, lub nie zobaczę tej gry w akcji, to nie uwierzę, że te wszystkie rzeczy mogą dać dobry, w miarę wyważony i skillowy tytuł.

Jeśli chodzi o kampanię to zapowiada się ok, nie napiszę, żeby chociaż ona dała radę, bo nie ukrywam, że dla mnie multi w Halo to 80%, kampania i jakieś rzeczy typu firefighty to pozostałe 20%. Jednak liczę na większe wrażenia niż w przypadku przymulonego Reacha. Grafa również zapowiada się bardzo dobrze, do tego świetny design - przyczepić się mogę tylko do wyglądu dmr'ki, bo ta wygląda słabo z tym dziwnym celownikiem.

Odnośnik do komentarza

W ogóle to gonienie CoDa nie tylko przez Halo ale i inne tytuły jest pocieszne. W byciu podobnym do Call of Duty najlepsze jest właśnie Call of Duty, tym samym klonując jego multiplayer do swoich gier developerzy robią głupotę.

 

Wrzucenie armor abilities, dodatków do broni etc nie sprawi że fani CoD porzucą swoją ulubioną grę, a będą one tylko wkur.wiać Halo Community.

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

dokładnie Mazzeo, idealnie to ująłeś po prostu. Przykre jest tylko to, że nawet tak ważna i tak specyficzna seria/marka jak Halo musi być robiona na modłę MW. Fani MW kupią Halo i po ukończeniu kampanii i zagraniu kilku meczy w multi, w których i tak dostaną w dupę (bo kampienie nawet w Reachu nie jest zbyt skuteczne), rzucą tą grą w kąt i wrócą na n-tą część swojej ulubionej serii, a my do premiery kolejnego Halo będziemy się męczyć i prosić twórców o jakieś zmiany. Żenada.

Odnośnik do komentarza

calkiem prawdopodobne, liczylem strasznie na halo 4 ze bedzie skillowym fps, a tu zapowiada sie lipa

 

dla mnie rowniez multi to 80% i szkoda ze nikt nie chce zrobic porzadnego fps bo jest mega luka na rynku ;/ jedyna opcja na zmiane to po wypuszczeniu bety zacznie sie mega flame i producenci wezma sobie to do serca

Odnośnik do komentarza

czytam i widzę jak nazywacie się noobami wzajemnie... ku-rw-a ludzie, je-bni-jcie się w głowy. dlatego nie ma community, bo każdy próbuje coś na siłę udowadniać.

 

ja lubię pograć i casualowo i competitive. nawalam w multiteam'a, gram w MLG, gram Anniversary, gram Action Sack czasami, zdarza mi się użyć armor lock'a/camo/jetpacka dla polewki...

 

są święta... :confused:

 

a poza tym jestem je-ba-nym noob'em i dobrze mi z tym.

Edytowane przez waveform
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

@Don - grałeś tylko tylko kilka godzin, dlatego Ci się podobało - jeszcze nie miałeś okazji zauważyć większości wkurzających motywów.

 

@YETI - wrzucenie trybu MLG nic nie da, co było widać już w przypadku Reacha. Jeśli waniliowa wersja gry różni się zbytnio od wersji "pro" to mało ludzi jest w stanie przeskoczyć z jednego stylu gry na drugi. W H1, H2 i H3 tryby MLG (czyli te "pro") były prawie identyczne ze standardowymi. W Reach rozgrywka była bardzo mocno zmieniona i Halo przez to liga utraciła olbrzymią ilość graczy.

 

 

 

 

Ogółem Frankie zarzeka się, że większość informacji jest wyciągnięta z kontekstu i zostanie wyjaśnione to w późniejszym czasie. Teraz nie mogą, bo ich też obowiązują embarga - imho bardzo słaby PR i zarządzanie kryzysowe.

 

Podobno już pierwszego dnia ma być dostępny tryb Classic. Samych playlist też ma być dużo mniej niż w Reach, żeby uniknąć fragmentacji społeczności. Trochę na to za późno.

 

Od zawsze siłą Halo było to, że mogli w nie grać zarówno bardziej doświadczeni gracze, jak i nooby. Teraz gra zostaje maksymalnie ułatwiona (randomowe spawny power weaponów, AA, instant respawny - LITOŚCI), żeby upośledzone dzieci CoD dawały radę. Tylko po co, skoro albo oleją H4, bo nowa część ich gry będzie miała premierę bardzo blisko, albo pograją chwilę i pójdą grać w nowego Calla olewając Halo.

 

Jeszcze poczekam do pierwszego gameplayu, zobaczymy jak wygląda ten "kontekst", o którym mówi Frank. Ale nadzieja umarła.

 

H4 kupię w dniu premiery tylko ze względy na singla i Spartan Ops, na myśl, o których dostaję ślinotoku.

 

 

Pozytyw - w sieci rozgorzała taka burza, że aż devi z 343 zaczynają bronić się na Twitterze, co oznacza, że może MS to zauważy i naciśnie studio obawiając się o porażkę serii.

Edytowane przez barth
Odnośnik do komentarza

Serwis Examiner udostępnił nowe, interesujące szczegóły dotyczące kampanii dla pojedynczego gracza w Halo 4.

 

Master Chief ponownie spotka na swojej drodze Covenant i tym razem będzie miał jeszcze nowych wrogów. Więcej informacji znajdziecie w rozwinięciu.

 

 

Halo 4 rozpoczyna się cztery lata, siedem miesięcy i dziesięć dni po zakończeniu Halo 3, kiedy Master Chief został zahibernowany na pokładzie Forward Unto Dawn. Cortana podczas jego snu przepisała jego interfejs HUD i ulepszyła kilka jego elementów. Niestety statek zostaje zaatakowany przez flotę przypominającą Covenant, choć nie wiadomo dlaczego atakujące Elity i Grunty nie są częścią przymierza Covenant. W rzeczywistości nie są oni nawet głównymi przeciwnikami w grze. Głównych złych poznamy później, kiedy Cortana i Master Chief przenoszą się do shield world (znanego z Halo Wars) noszącego nazwę Requiem.

 

Nowy wróg posiada unikalne i zróżnicowane jednostki, bronie i wyposażenie. Są również bardziej zaawansowani, inteligentni i rozwinięci niż Covenant. Pozwoli to na wprowadzenie innego stylu walki, niż przywykliśmy z Covenant i Flood.

 

Planeta Requiem jest ogromna i służyła jako bezpieczna przystań dla Prekursorów (Forerunner), kiedy uruchomili pierścienie Halo, mające na celu zniszczenie wszelkiego życia w galaktyce.

 

Głównym wątkiem w Halo będą relacje między Master Chiefem a Cortaną. Fabuła skupia się na ludzkiej stronie Master Chiefa, podczas gdy Cortana zbliża się do końca swojego okresu prawidłowego życia. Dla przypomnienia zaawansowane sztuczne inteligencje jak Cortana po okresie 7 lat zaczynają się rozkładać i ostatecznie szaleją. Cortana powoli zbliża się do tego punktu, jednak nie wiadomo czy kontakt z Forerunnerami i Grave Mind wpłynął jakoś na czas jej życia.

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

o wczorajszych informacjach dotyczących Halo 4 na internecie powstały ogromne wątpliwości i dyskusje graczy. Frank O'Connor postanowił powiedzieć kilka słów na forum NeoGAF i wyjaśnić, że Halo 4 to dalej Halo a nie Call Of Duty.

Jego wypowiedź znajdziecie w rozwinięciu.

 

Słowa Franka O'Connora:

 

Skany magazynu zazwyczaj "wypływają" dzień po debiucie okładki, prawie zawsze tak jest. Nie możemy na razie mówić o szczegółach fabuły, bo wyłączność ma Game Informer. Powiem, że niektóre z rzeczy, które "zainteresowały, wzbudziły emocje" wśród graczy zostały błędnie zinterpretowane (na przykład losowy respawn broni). Większość rzeczy wyjaśnimy w odpowiednim czasie. Pozostałe możliwości, zdolności są również przedmiotem dyskusji, bez odpowiedniego poznania pozostałych szczegółów (oczywiście to nie wasza wina) i szczerze mówiąc, film przedstawiający jeden mecz w multiplayer prawdopodobnie rozwieje wszelkie histeryczne wątpliwości, jednak jeszcze nie na to czas. Nie widzieliśmy ani jednej reakcji, której się nie spodziewaliśmy i wyjaśnimy wiele z tych rzeczy w 100% w nadchodzących tygodniach i miesiącach.

 

Niektóre rzeczy będą nie właściwie rozumiane, ponieważ nie macie widoku na całość, ale powiem tylko jedno:

 

Grając w Halo 4 czujesz, że jest to dalej Halo oraz NIE JEST PODOBNE ANI NIE DZIAŁA PODOBNIE jak inne gry (Call Of Duty). Ponownie, bez zagrania, nie jesteście winni za wysuwanie błędnych wniosków.

 

 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Zalogowalem sie na tym forum w poszukiwaniu spolecznoscí...zastalem bande furiatow ktorzy nie widzac gry juz ja oceniaja...

Nie do konca. Majac spore doswiadczenie i gdzie ludzie grali w obie serie (wbrew pozorom), gdzie za CoDem po prostu "nie przepadaja", a gra coraz bardziej go przypomina na tle ewolucji serii, to kazde tego typu wiesci powoduja takie oburzenie. Nie tylko tutaj na forum, ale i w pozostalych miejscach na naszym globie.

Rowniez jestesmy przyzwyczajeni do "pierdzielenia" Frankiego i mowienia jednego, a wychodzilo i tak drugie... .

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

no zobaczymy Frank czy mówisz prawdę. Na tę chwilę nie chce mi się w to wierzyć, no ale jak mówiłem, trzeba poczekać do pierwszych gameplay'ów.

 

btw śmieszą mnie ludzie, którzy zaczęli grać w Halo od Reacha i wielce bronią serii i mają problem z tym, że po takich ''rewelacjach'' gra jest zjeżdżana totalnie przez fanów.

Odnośnik do komentarza

Zalogowalem sie na tym forum w poszukiwaniu spolecznoscí...zastalem bande furiatow ktorzy nie widzac gry juz ja oceniaja...

 

Po prostu większość z nas mocno przejechała się na Reachu. Obiecywali nam udoskonalenie uwielbianej przez nas formuły, poprzez dodanie kilku przemyślanych elementów. Okazało się, że te dodatki kompletnie zmieniły nasze ukochane Halo w coś, w co większość z nas nie jest w stanie grać dłużej niż 30 min raz na kilka miesięcy (w H1-H3 spędziłem KILKA TYSIĘCY godzin). Do tego tą grę zrobiło Bungie, firma której ufaliśmy. 343 jeszcze sobie na to nie zasłużyło.

 

Obecnie lista zmian w H4 prawie w 100% pokrywa się z listą tego, czego nigdy nie chcielibyśmy zobaczyć w tej serii. Smutne.

 

 

Wybacz ludziom, którzy robią sobie osobiste wycieczki do Ciebie. Oni nie mówią w imieniu społeczności.

Odnośnik do komentarza

Reach jest dla mnie dobry, a nie jest to 1 wsza moja gra z tej serii, wprowadzeienie no bloom bylo to na co czekalem, wiecej dobrych map moglo by byc ( nie forge ) i tyle. Gra moze nie ma juz dla mnie tej swojej magii, ale moze dlatego ze sie starzeje :) technicznie multi jest chyba najlepsze ( kod sieciowy ). Napisze jeszcze raz placzecie na to Reach, ale to tylko dlatego ze wybieracie takie tryby w ktore gracie, grajcie customy, MLG, tam nie ma takich "kwiatkow": kontrola mapy, power weaponow, aim i teamwork to wszystko, tak bylo we wszystkich czesciach. W Halo 4 bedzie podobnie jak w Reach placz i jakie to ch.ujowe, zapewne 2 - 3 playlisty beda grywalne :). Jak bedzie pelna customizacja to jestem spokojny o ta gre (MLG zrobi swoje ), oby mapy daly rade ...

 

 

EDIT: Typfon dobrze napisal, na kazda czesc Halo ludzie plakali, ja pamietam swoje najwieksze zawiedzenie jak wyszlo Halo 2, ale po jakims czasie sie przestawilem i stwierdzilem ze nie jest zle ( do tej pory ludzie chca zeby H2 wrocilo, ze bylo najlepsze itd, tyczy sie to kazdej czesci jak widac )

 

EDIT 2: W Reach brakuje mi systemu levelowania jak w H3, tutaj kazdy mecz to social i staje sie nudnawe po jakims czasie, jest niby Arena, ale to dla mnie lipton ;]

Edytowane przez JuanMag
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...