Skocz do zawartości

Halo 4 - Linkowanie/spoilerowanie przed premiera = ban

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Wyświetleń 163,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • KUR.WA ! 2 tyg. przed premierą a nikt nie raczy poinformować jak naprawdę bedzie z tą je.baną polonizacją !? Tak jakby nie można było zadowolić wszystkich polskich graczy oryg. dubbingiem z polskim na

  • Pasy zapięte ? no to lecimy !  

  • MULTI KOORWA  

Opublikowano

Znalazłem listę pracowników studia ze sporym doświadczeniem u innych developerów.

 

UNCHARTED 2 (NAUGHTY DOG)

 

Mike Murrill - Background/Environment Artist Uncharted 2

 

KILLZONE 3 (GUERILLA)

 

Chris Haluke - Lead Designer, Lead Level Designer

Ray Almaden - Guerrilla Games lead designer

 

GoD of WAR 3 (SANTA MONICA)

 

Tim Diaz - Environment Artist

Wade Mulhern - Visual Effects Artist & Cinematic

Ryan Peterson - Environment Artist

Chris Hands - Environment Artist God of War3

 

GOD of WAR (SANTA MONICA)

 

Gustavo Rasche - Lead Environment Artist

 

METAL GEAR SOLID 4 (KONAMI)

 

Sotaro Tojima - Composer

 

HALO 1-4,REACH (BUNGIE)

 

Frank O"Connor - ex Bungie dev

Greg Snook-Bungie Animation - Programmer

Will Christiansen-Bungie Animator Halo Reach

Patrick Gillette-Bungie Animator

Chad Armstrong - Bungie Multiplayer Designer

Vic DeLeon-Bungie Senior Environment Artist

 

seria FORZA (TURN 10)

 

Brian Goodrich-Art Lead

 

seria MASS EFFECT (BIOWARE)

 

Armando Troisi- Lead Cinematic Designer

 

METROID PRIME 2,3 (Retro Studios)

 

Kynan Pearson-Senior Designer

Jason Behr-Lead Level Designer

 

INFAMOUS 1,2 (SUCKER PUNCH)

 

Andrew Bosold-3D Environment Artist

Shen-Ming Spurgeon-Visual FX Artist

 

RAGE, DOOM 4 (ID)

 

Nicolas Bouvier-Concept Artist

Paul Pepera-Environment Artist Id

 

GTA4, RED DEAD, MAX PAYNE 3 (Rockstar)

 

CJ Markham-Lead Animator

 

CALL OF DUTY 2,3, World at WAR

 

Jesse Snyder-Lead Designer COD:WAW, Senior Designer COD 2,3

 

FALLOUT 3, TES: Oblivion

 

Gavin Carter- Lead Producer Fallout3 and Technical Producer TES: Oblivion

Sally Huang-Bethesda TES:Oblivion

 

DARKSIDERS 1,2 (Vigil Games)

 

John Flath - Senior Environment Artist

 

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Pierwsze obrazki inengine.

 

halo-4.jpg

halo-4-1.jpg

Opublikowano

Tak, przed lufą w powiększeniu widać numer seryjny i jest napisane na początku "BR".

 

Jakoś po 15.00 naszego czasu kończy się embargo i pewnie będzie trochę więcej materiałów.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Dzisiaj ma być materiał wideo. Nie wiadomo tylko do końca czy to gameplay czy zwykły trailer CG.

Opublikowano

Z neogaf. Na Showcase Microsoft pokazywał je. Jakoś po 15.00 kończy się embargo.

Opublikowano

Czekamy, czekamy, ten model chiefa wygląda na model z gameplay'u, nie tak jak było z modelem chiefa przed wyjściem H3 ;P

Opublikowano

ZAJE.BIŚCIE że mapy do multi mają być zrobione od podstaw, a nie wzięte z kampanii i przerobione lekko. To gwarantuje jakość map z Halo 3.

 

Ogólnie mega to wygląda.

Opublikowano

Wygląda na to że grafa w singlu da rady :) Ale w multi jest już dużo gorzej no i aliasing znowu wali po oczach <_<

Opublikowano

Chyba oglądasz inny film. W tej chwili oglądam klatka po klatce w HD i multi graficznie miażdży, a urywki z MC to już w ogóle.

Opublikowano

Ten co wrzuciłeś ^_^ W multi graficznie daleko choćby do K3 czy Gearsów 3, singiel wygląda b.dobrze choć trzeba poczekać na jakiś gameplay.

Trochę się nahajpowałem ^_^

Opublikowano

No wygląda zachęcająco, ale pewnie i tak przejdę raz kampanię i na tym się skończy.

Opublikowano

Gra rozpierdala graficznie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wygląda jak jak z nextgena!!! Będzie dostawać min.12/10 za grafę :wub:

Możecie teraz dawać plusiki!!!

Opublikowano

Idź do domu trolu jeden.

Opublikowano

wygląda niesamowicie :woot: i co ważne w trailerze głównie pokazywany jest multiplayer w terenie zabudowanym a to zawsze wyglądało średnio w Halo, singiel i otwarte tereny będą musiały zabijać co widać chyba w paru sekundach z MC przy zachodzie słońca na trailerze.

Edytowane przez Daddy

Opublikowano

sanstitredfktp.png

 

oświetlenie zapowiada się na wyjątkowo dobre.

 

Ogólnie chciałbym żeby gra prezentowała poziom KZ3 czy Crysisa 2, a może uda się nawet lepszy. Może się okazać, że 343 w kwestii technicznej będzie lepsze od Bungie.

 

No i Frank potwierdził po raz kolejny Holiday 2012 czyli zapewne listopad, co mnie dziwi, bezpośrednia walka z Black Klopsem 2.

 

Ciekawe czy beta będzie.

Opublikowano

Bety ma nie być.

Opublikowano

Idź do domu trolu jeden.

Ale wytłumacz mi co trolluję?

Napisałem że mi się gra podoba choć w multi graficznie nie zachwyca, moim zdaniem wygląda podobnie jak Reach i już nie posypały minusy to postanowiłem się poprawić i napisać że niszczy tak jak reszta.

Bo wygląda na to że nie można napisać co się myśli :(

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.