Opublikowano 20 grudnia 20159 l Możliwości które odblokowaly się po chapterze 3 0_o. No trochę będzie grania. 9h, 12 poziom, gra roku.
Opublikowano 20 grudnia 20159 l Możliwości które odblokowaly się po chapterze 3 0_o. No trochę będzie grania. 9h, 12 poziom, gra roku. Noo, dlatego w mojej opinii uzytlem tego pocacego sie typa na obrazku xD Potem jeszcze dojdzie Skellowanko i masz kolejne augmenty, zbroje, bronie etc.
Opublikowano 20 grudnia 20159 l Hmm, zrobiłem pierwszego Affinity Questa. Wszystko fajnie tylko nie powiem, ze 4 razy podchodziłem do takiego bossa goryla, miał atak na strzała i nie żyje. I teraz tak, czy affinity questy które mam dostępne są mniej więcej zawsze na moim poziomie? Wiadomo, trochę zawsze można przyekspić 1-2 levele, ale mówię raczej o sytuacji że wkopię się w moby na levelach 80 i się zes,ram z żalu. Edytowane 20 grudnia 20159 l przez ragus
Opublikowano 20 grudnia 20159 l Tak powinno być, bo w końcu jest poziom wstępny do każdego takiego questa, ale też się na tym przejechałem i w affinity questions, i w normal. Np. miałem załatwić jakichś dwóch bijących się gigantów i oni sami byli okropnie silni, a dodatkowo wokół latały potwory na 15-20 poziomach wyższych.
Opublikowano 21 grudnia 20159 l I tak najlepszy jest Simian tuż przy NLA na 81lv tuż obok wypierdków na poziomie 8-12lv o czym przekonałem się dobitnie walcząc nad ranem z jednym Grexem aż tu nagle 1-hit combo i k.o. na perfect dla Symiana xD Swoją drogą question dla wszystkich, zauważyliście iż w instrukcji podany level cap to 60? WTF?! czy ja coś źle przeczytałem czy rzeczywiście postacie można na razie dobić do 60lv?
Opublikowano 21 grudnia 20159 l Nie mozna miec wiekszego niz 60, potem "leveluje" sie juz ekwipunkiem lub skellami.
Opublikowano 21 grudnia 20159 l Nie mam teraz dostepu do konsoli, a chciałem sobie coś sprawdzić w necie o jednej rasie, którą możemy odblokować, tylko nie pamiętam jak się nazywa. Wezmę w spoiler opis tej rasy: takie śmieciarze XD Wyglądają jak ludzie w kombinezonach.
Opublikowano 21 grudnia 20159 l Czyli dobrze przeczytałem, dla mnie trochę to bullshit że sama postać nie osiągnie nic więcej i trzeba się posiłkować zdobytym stuffem ale z drugiej strony pierwszy Xeno oferował level cap 99 a super bossowie mieli nawet 120lvl i było ok więc da się przeżyć :-]
Opublikowano 22 grudnia 20159 l Hmm, zrobiłem pierwszego Affinity Questa. Wszystko fajnie tylko nie powiem, ze 4 razy podchodziłem do takiego bossa goryla, miał atak na strzała i nie żyje. I teraz tak, czy affinity questy które mam dostępne są mniej więcej zawsze na moim poziomie? Wiadomo, trochę zawsze można przyekspić 1-2 levele, ale mówię raczej o sytuacji że wkopię się w moby na levelach 80 i się zes,ram z żalu. Z tymi questami to bym uważał, bo możesz mieć lvl 20, wziąć quest na 22, bo dam radę, a tam kuku i zonk, madafaka do zabicia na końcu ;p EDIT: Btw, overdrive owns rawr Edytowane 22 grudnia 20159 l przez sakiu
Opublikowano 22 grudnia 20159 l Mam z tą grą ten sam problem, jaki miałem w MGS5 - piękny otwarty świat, solidny gameplay, ale zabija mnie praktyczny brak fabuły. A kiedy już jakaś scenka jest, to jest strasznie sucha, mimo tego, że świat/rasy/technologia mają ogromny potencjał. Nie to żebym się źle bawił, wręcz przeciwnie (pękło 50h, właśnie robię quest na flight pack) tylko nie jestem w stanie pojąć czemu japońscy developerzy nie potrafią ostatnio wycelować w ten złoty środek pomiędzy jednym, a drugim. Albo MGS4, którego oglądasz zamiast grać, albo MGS5, w którym nie ma co oglądać; to samo w przypadku Xenosagi, a Xenoblade. Edytowane 22 grudnia 20159 l przez Hela
Opublikowano 22 grudnia 20159 l Coś w tym jest ale taki pierwszy Xenoblade był wg mnie dobrze wyważony pod tym względem. Fabuła wsysała nieźle, nie brakowało fajnych zwrotów akcji, a gameplayu też było co nie miara. @Hela: kiedy idzie zdobyć flight packa?
Opublikowano 22 grudnia 20159 l Coś w tym jest ale taki pierwszy Xenoblade był wg mnie dobrze wyważony pod tym względem. Fabuła wsysała nieźle, nie brakowało fajnych zwrotów akcji, a gameplayu też było co nie miara. @Hela: kiedy idzie zdobyć flight packa? W pierwszym Xenoblade ciekawszy był świat na ciałach dwóch tytanów zamrożonych w czasie - fantastyczny pomysł, którego w innej grze nie widziałem, który zachęcał mnie do dalszej eksploracji, a którego tu brakuje jako dopełnienia szczątków dostępnej historii. Flight pack dostępny po skończeniu 9 rozdziału. Trzeba być uważnym jeśli chodzi o sposób, w jaki można go odblokować, bo można bardzo łatwo to pominąć.
Opublikowano 23 grudnia 20159 l Mnie gra troszkę znudziła i zrobiłem sobie przerwę po 53 h grania. Właśnie ten brak dobrej fabuły mnia zmeczył. Dla mnie fabuła to podstawa i w ciągu ostatnich 2 lat było kilka gier rpg z lepszą lub o wieeeeele lepszą fabułą witcher 3 , pillarsy, dragon age 3 , banner saga, shadowrun czy south park. Kurcze jak o tym pomyślę to jrpg z ostatnich dwoch lat wszystkie miały głupie czy nudne fabuły od bd na 3ds po tales of zeistra na ps4. Edytowane 23 grudnia 20159 l przez blantman
Opublikowano 23 grudnia 20159 l Lepsze skelle - więcej paliwa. Ale że wyżej? A to nie można każdym tak samo wysoko?
Opublikowano 23 grudnia 20159 l Nie wiem, to mój pierwszy skell. Widzę że nie mogę kupić lepszych skell frame'ów bo mam za niski level [*]
Opublikowano 23 grudnia 20159 l Skelle nie lataja dopoki nie odblokujesz flight packa 9 chapterze, inaczej to tylko wysoko skacza Paliwo to najlepiej augmentami polepszyc, w skellu albo w Skell Wearze na twojej postaci. Light Skellem nigdy nie mam z tym problemu bo mam skill ze jak robie Binda potworom to przy okazji tankuje sobie paliwo
Opublikowano 23 grudnia 20159 l mi w heavy nigdy się paliwo nie kończy za to elmie cały czas się kończy paliwo szkoda że mój skill nie działa na kompanów
Opublikowano 24 grudnia 20159 l 15h na liczniku i serio - ta gra mnie przytłacza, 3/4 rzeczy nie ogarniam tyle tych opcji, statystyk i możliwości w tworzeniu postaci. Masakra, ale podoba mi się fhói.
Opublikowano 25 grudnia 20159 l -farmisz hajs/miranium? Masz jakiś patent na nie wyłączanie pada? Czas kiedy jesteś online na to wskazuje to pytam xd -supercharge to status buffujący kolejnego artsa? -dlaczego ta gra jest taka zaje,bista?
Opublikowano 25 grudnia 20159 l -z reguly w kazdej giereczce czesto idluje wiec nic nie farmie per se, ale kasa leci jak cos robie na kompie, no a miranium to wiadomo, jest dosc scisly limit dopoki nie masz probe'ow ktore lekko go zwiekszaja. Patent na wylaczanie pada? W opcjach gry jest mozliwosc wylaczenia gasniecia pada/konsoli, przygasza sie tylko ekran troche jak jestes afk, ale w tle dziala wszystko, choc w nocy czesto sobie pykam (wlasnie skonczylem dzisiejsza sesje), z reguly to wlasnie w "normalnych" porach gra w tle leci a ja cos innego robie xd -superchargre podwaja sile kolejnego artsa, ale jesli arts ma kilka hitow, tylko pierwszy ciois dostaje double powah, wiec lepiej to wykorzystywac na jakiegos artsa ktory ma pojedyncze yebniecie -poniewaz
Opublikowano 25 grudnia 20159 l Siedziałem i czytałem przez godzinę instrukcje do gry i... i ta gra jest jeszcze bardziej zaje.bista niż wcześniej ja pierdziele, ile tu możliwości i nowinek gameplayowych!
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.