Skocz do zawartości

The Last of Us


fightclub87

Rekomendowane odpowiedzi

The-Last-of-Us-E3-2012-Gameplay-Trailer_8.jpg

 

Pewnie będzie dostępna kusza/łuk do eliminacji przeciwników po cichu. Ciekawe czy będzie można po zabiciu wyjmować strzały z zabitych wzorem Kratosa w najnowszym GoW-ie.

Rifle - ciekawe czy chodzi o standardowy karabin maszynowy , czy może o snajperkę. Wszak Ta młoda dziewczyna na jednym ze zdjeć promujących tytuł miała przewieszony przez ramię karabin snajperski.

Odnośnik do komentarza

Na pewnym etapie, twist, gdzie jedno z nich zamienia się w grzyba, były świetny. Najlepiej Joel. Najlepiej by było gdyby na końcu gry została sama Ellie. Dałoby to dobry punkt wyjścia do Sequela, gdzie byśmy śledzili historię już dorosłej dziewczyny.

To by było dość podobne do

The Book of Eli z Washingtonem

 

Edytowane przez Square
Odnośnik do komentarza

napewno taki zwrot byłby ciekawy, zwłaszcza jak by joel zarazil sie i powoli zmieniał, i oboje starali by sie dotrzec jak najdalej , az w koncu gdy calkiem zmutuje to dziewczyna sama bedzie musiala go zabić a potem tułać sie całkowicie sama, słaba i zrozpaczona :>

chociaz przyznam że troche wątpie w taki scenariusz

 

 

nie chciał bym też jakiejś bezczelnej sugestii sequela, chcial bym zeby historia miała swoj wyraźny finał i poczucie spełnienia na koncu

a sequel może być, ale może mieć innych bohaterów, albo dodać od siebie coś całkowicie nowego w stylu "a po kilku latach od dotarcia do celu pierwszej częsci nastopił drugi przełom apokalipsy i trzeba zrobić ...coś tam coś tam"

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Mam taką małą teorie odnośnie fabuły. Patrząc na filmik BBC o mrówkach i jak to grzyb "każe" jednej pędzić do mrowiska aby tam zarazić wszystko, może nasza dwójka bohaterów też jest zarażona i łowcy głów dostają na nich cynk ( chyba coś w gameplay było, że bandyty rozmawiali o naszej dwójce ), żeby nie dopuszczono ich do bezpiecznej strefy.

 

Taki tylko przelotna myśl. Jeśli ktoś wie coś więcej, poprawki mile widziane ;)

 

Nie ma takiej możliwości ;) Po co ktoś by miał nasyłać na nich łowców głów, skoro przed bezpiecznymi strefami stoją żołnierze, którzy zabiją każdego z objawami zarażenia.W zapowiedzi Gameinformera można było przeczytać, że przyjaciel Joela prosił go aby ten zabrał Ellie z bezpiecznej strefy i gdzieś "dostarczył". Ciekawe po co, hm.

Odnośnik do komentarza

No i duza ilosc zielenie moze wytlumaczyc to, ze ten jakis grzyb to spowodowal.

ciekawi mnie jaki wplyw ma ten grzyb na tych ludzi ktorych opanowal i w jakim stopniu na nich oddzialuje?

Co nimi kieruje jak np. rzadza krwi czy miesa ludzkiego, czego sie boja np. broni, promieni slonecznych, moze opadow atmosferycznych, ktore powodują rozrastanie sie grzyba co wplywa na ich zaburzenia pracy muzgu xD HEH..

Edytowane przez 4 mE
Odnośnik do komentarza

Mam taką małą teorie odnośnie fabuły. Patrząc na filmik BBC o mrówkach i jak to grzyb "każe" jednej pędzić do mrowiska aby tam zarazić wszystko, może nasza dwójka bohaterów też jest zarażona i łowcy głów dostają na nich cynk ( chyba coś w gameplay było, że bandyty rozmawiali o naszej dwójce ), żeby nie dopuszczono ich do bezpiecznej strefy.

 

Taki tylko przelotna myśl. Jeśli ktoś wie coś więcej, poprawki mile widziane ;)

 

Nie ma takiej możliwości ;) Po co ktoś by miał nasyłać na nich łowców głów, skoro przed bezpiecznymi strefami stoją żołnierze, którzy zabiją każdego z objawami zarażenia.W zapowiedzi Gameinformera można było przeczytać, że przyjaciel Joela prosił go aby ten zabrał Ellie z bezpiecznej strefy i gdzieś "dostarczył". Ciekawe po co, hm.

 

Ciekawa rzecz z tą Ellie. Po co wyciągać bachora z bezpiecznej strefy i gdzieś dostarczyć? Myślę, że kluczem tej historii jest Ellie. Założę się, że to właśnie ona jest panaceum na tego grzyba. Ostatnią nadzieją ludzkości. Ten kolega Joela to pewnie jakiś doktorek, który odkrył, że to w małej jest ratunek (jakieś specjalne przeciwciała albo niezwykły genotyp, który nie mutuje z grzybem). Gdyby taka informacja wyszła poza strefę mogliby na nią wszyscy polować. Dlatego profesorek chce po cichu wyprowadzić dziewczynę gdzie ktoś będzie mógł wyprodukować surowicę, a wie, że Joel jest twardym skurczybykiem to i zapewni jej bezpieczeństwo.

Odnośnik do komentarza

DonSterydo ciekawą opcję zaproponował - masakra byłaby, jakby się okazało, że Joel tak naprawdę nie jest dobry i wcale nie chroni Ellie ot tak sobie, z dobrego serca, tylko ma ją dostarczyć dla jakichś handlarzy niewolników czy czegoś w tym stylu :D Pomagałby jej przez całą grę, chronił itp. i w pewnym momencie taki twist, genialne.

Odnośnik do komentarza

DonSterydo ciekawą opcję zaproponował - masakra byłaby, jakby się okazało, że Joel tak naprawdę nie jest dobry i wcale nie chroni Ellie ot tak sobie, z dobrego serca, tylko ma ją dostarczyć dla jakichś handlarzy niewolników czy czegoś w tym stylu :D Pomagałby jej przez całą grę, chronił itp. i w pewnym momencie taki twist, genialne.

 

Ale to raczej nie w grze od Naughty "gry familijne" Dogs, chociaż kto ich tam wie, z każdym kolejnym ip tworzą coraz dojrzalsze gry.

Odnośnik do komentarza

walenie głową gościa o kant szafki tez bardzo family friendly :D

 

mysle ze ta gra zbierze sporo krytyki od moral fag'ów , bo nawet co innego jak fikcyjny kratos wyrywa oko fikcyjnego potwora, a co innego jak ralistyczny zwykly czlowiek bardzo brudalnie i sugestywnie napierdziala głową innego człowieka o meble :P

 

oczywiscie mi sie to podoba, tak tylko mowie że pewnie bedzie tym ;p

Odnośnik do komentarza

Mi się też strasznie podoba motyw przemocy, bo bądź co bądź główni bohaterowie walczą o przetrwanie i nie ma tam miejsca na uprzejmości.

 

Odnośnie family friendly to w zwiastunie Overstrike macie definicje co i jak w wykonaniu Brooksa.

 

 

Odnośnik do komentarza

No ale brutalność obejmuje tylko "tych złych". Niestety wątpię, że zamieszczą jakieś brutalniejsze motywy jak kanibalizm czy gwałt, co powinno raczej występować w szanującej się historii o zniszczonym świecie (tutaj prym wiedzie moim zdaniem Walking Dead, oczywiście komiks).

Odnośnik do komentarza

NG skupia się głównie na historii, na jak najlepszym jej ukazaniu i raczej wątpliwe żeby zamieścili w TLoU jakieś mocniejsze akcje nawet jeśli Psiaki z każdą kolejną grą tworzą dojrzalsze opowieści. Wiele produkcji na obecną generację jest przesadnie brutalne. Ludzi powoli to nie rusza. I ND to wie. Oni po prostu obierają inny kierunek niż ukazywanie brutalności. Wystarczy obejrzeć dodatki, bonusowe filmiki zza kulis czy materiały o studiu ND zawarte na płytach z serią Uncharted, by wiedzieć do czego dążą zakręceni twórcy Crasha i Drake'a.

Odnośnik do komentarza

Wiele osób zastanawia się dlaczego animacja w grze jest taka płynna. Rozwiązanie jest dla nas proste. W momencie gdy wciskacie przycisk odpowiedzialny za uderzenie - po scenie rozchodzą się lasery, które sprawdzają co leży w pobliżu postaci. Czyli jeśli w pobliżu jest biurko, a my uderzymy przeciwnika, to łapiąc go za głowę uderzymy nią w blat.

Rezultaty mogą być różne zależnie od kontekstu, miejsca i naszych ruchów. Tworzyliśmy nasz silnik przez sześć lat. Silnik, który będzie w stanie odczytać konteksty sytuacji i dostosować się do tego co aktualnie się dzieje tak, by animacja zawsze pasowała do miejsca i czasu.

Na przykład można podjąć nieudaną próbę wrzucenia gościa na ścianę, ale nam się nie uda, wtedy silnik przygotowuje kilkadziesiąt innych animacji, które mogą zostać użyte w następstwie. Animacji dostępnych na płycie mamy naprawdę setki.

http://www.ps3site.p...339#more-114339

Edytowane przez YETI
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Nawet ten motyw z odtrąceniem pistoletu w tym samym momencie. Naughty Dog niezły bullshit wciska... Albo cały etap jest nagrany i gościu tylko udaje, że gra.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...