Skocz do zawartości

The Last of Us


fightclub87

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo

Oglądałem urywki żeby sobie nie spoilować za wiele, ale widać te typowe przywiązanie ND do szczegółów - jak facet przeszedł przez podpaloną podłogę, padł i mu się pięty paliły.

 

Czekam na premierę z jęzorkiem na brodzie i już nic nie oglądam. Będzie mega.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

a ja mam nadzieje że będzie sporo takich klimatycznych przestojów akcji gdzie gracz troche zwiedza troche cos tam kombinuje, na filmiku było to troche widać i wyglada świetnie

nie chciał bym schematu - zagadka - walka - zagadka - walka, i taka rotacja co 3 minuty. chetnie bym nawet zobaczyl jakies 30 minut czy wiecej bez walki, a spędzonych na innej aktywnosci

 

 

ciekawi mnie też co sie stanie jak ktos bedzie chcial zepsuc gre, bo jak widac grając mniejwiecej tak jak to zaplanowali twórcy wszystko jest super i widowiskowo, ale np co by bylo jak by czekać 20 min pod oknem, czy wrogowie by tam łazili caly czas po skryprowaych scieżkach, czy by wyszli do gracza itp

albo odwrotnie jak by tam wskoczyć i biec na pałe do wyjścia, na góre i do urwanej windy, czy można by bylo uciec i ich olać, czy uruchamial by sie skrypt ze jeden z nich to super strzelec i zawsze gracza zabije nie pozwalajac mu uciec, a może złapali by dziewczyne i trzeba by sie do niej cofnac itp

 

pewnie niektore takie pomysły przewidzieli, ale wiadomo ze gracze i tak zawsze cos wymyslą czego tworcy nie przewidzieli, hmmm

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

ciekawi mnie też co sie stanie jak ktos bedzie chcial zepsuc gre, bo jak widac grając mniejwiecej tak jak to zaplanowali twórcy wszystko jest super i widowiskowo, ale np co by bylo jak by czekać 20 min pod oknem, czy wrogowie by tam łazili caly czas po skryprowaych scieżkach, czy by wyszli do gracza itp

 

Może być tak, że teoretycznie przeciwnicy nie widzą gdzie jest gracz, ale automatycznie system gry będzie ich kierował odgórnie w rejony gdzie można uruchomić bardziej lub mniej oskryptowaną akcję w zależności od położenia gracza. Wydaje mi się to najbardziej prawdopodobne skoro na dwóch gameplayach z dwóch różnych imprez gdzie pokazywali tę samą ścieżkę przejścia, to gra wyglądała identycznie. Musi być też po prostu przygotowanych sporo animacji postaci.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

Taa, ten moment jak zgubił kolesia. To był takie intensywne :D I ta cisza... Geniusz pod względem klimatu i atmosfery. Na żadną grę tak nie czekam, na żadną...

 

Naughty Dog to moja ulubiona firma od wielu lat i jeszcze ani razu mnie nie zawiedli. Crash to moja ulubiona seria na PSX, Jak 2 to moja ulubiona gra na PS2, a Uncharted w top najlepszych serii tej generacji, bez wątpienia. Jedynie Jak X był średni :P

 

Co za developer, niesamowici.

Odnośnik do komentarza

No prezentacja świetna, ale musze się do(pipi) do udziwniania gameplay'u.

 

Po kiego oni kombinują z tą drabiną, zamiast od razu wejść po tym rusztowaniu o wysokosci 2,5m ?

 

No chyba że będziemy mieli wybór.

 

Bo to nie Uncharted, a Joel i Ellie to nie Drake :D Pewnie chcieli to podkreślić, że im nie jest tak łatwo się wspinać ;)

 

PS. Jakby ktoś chciał, to tutaj jest w bardzo dobrej jakości ten filmik: http://www.gamersyde...h-28230_en.html

Edytowane przez SzczurekPB
Odnośnik do komentarza
wolalbym, zeby obiekty zainteresowania nie swiecily sie jak psu jajca.

ja tez to samo pomyslalem, mogli byc dac to jako opcje - świecą sie tak wyraznie i brzydko, świeca sie minimalnie (np jak przedmioty na ziemi, czyli tak jak by błyszczą a nie maja wielkiej żółtej aureoli), albo opcja hard - nic nie robią, a jak sie ktoś zatnie to po jakims czasie postac mogla by rzucac tekstem "moze posuzkamy drabiny")

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Joel przyjął dwa uderzenia na twarz i połowę życia mu zabrało:

 

ilAtWMsnupltJ.gif

 

Na najwyższym poziomie trudności ta gra może być ciężka :)

 

Zwróciliście uwagę na brak muzyki podczas strzelaniny itp? W większości gier w takim momencie by weszła jakaś dynamiczna muzyka, a tu nic, cisza... fajnie :)

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Jest jeszcze pewien kozacki element. Nie dosc ze w momencie kiedy Joel dostal w morde, ta byla zakrwawiona, to jak zuzywa sie apteczke, to zawiazal sobie bandaz na rece, ktory zostal na stale. Kurde to jest dla mnie tak mocny smaczek, ktory zaje.biscie poteguje u mnie immersje z tym co ogladam na ekranie.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...