Opublikowano 15 lipca 201212 l Ło Jezu. Zakochałem się, co prawda nie wiem czy mój komputer to pociągnie, ale ta gra wygląda po prostu pięknie, a jeździ się pewnie jeszcze lepiej. Ciułam kasiorę
Opublikowano 15 lipca 201212 l obserwuje tytuł od dawna...są duże zadatki na racer wszechczasów....szkoda tylko tego jak uboga pewnie będzie wersja na current geny
Opublikowano 17 lipca 201212 l Wiosna-lato 2013. Plan jest taki zeby uniknac sezonu swiatecznego i ewentualnej konkurencji (FM5?). Licze ze next geny dostana swoj port.
Opublikowano 17 lipca 201212 l Nie, użytkownika easygoingmartin z WMD. Ja takich robić nie potrafię Warto też wspomnieć że chmury które są od wczorajszego buildu, wyglądają niesamowicie, nie wiem tylko czy mogę już zamieścić materiały.
Opublikowano 17 lipca 201212 l Luzik, jesli wyraznie sie zaznaczy ze to wczesna wersja, ktora ulegnie poprawie Wszystko modelowane 3D
Opublikowano 17 lipca 201212 l Wszystko wygląda megarewelacyjnie, martwi mnie jedna rzecz. 95% gier które mają długi okres produkcji po premierze okazują się kiszką... Nie lepiej by było gdyby tą grę wypuścili szybciej a z czasem poprawiali ją patchami?
Opublikowano 17 lipca 201212 l Panowie z SMS i tak sie spiesza. Gra ma wyjsc w ciagu roku a nie jest jeszcze nawet w fazie alpha. Dopiero co dali chmury i mokra nawierzchnie. Niektore trasy nie maja praktycznie zadnych obiektow, trzeba dopracowac pogode, dodac kilkadziesiat pojazdow i kilka torow, robi sie zupelnie nowy model fizyki opon. Roboty od groma jak na jeden rok
Opublikowano 17 lipca 201212 l Luzik, jesli wyraznie sie zaznaczy ze to wczesna wersja, ktora ulegnie poprawie Wszystko modelowane 3D Mózg na suficie Ciekaw jestem czy niebo w Forza Horizon będzie chociaż w połowie tak zayebiste
Opublikowano 17 lipca 201212 l Mysle ze w Horizon bedzie jak we wiekszosci racerow. Kilka wersji skyboxa 2d ktore sie "zamieniaja" (jedno "zdjecia" zanika i pojawia sie kolejne). O ile nie oglada sie przyspieszonego filmiku trodno takie cos dostrzec:) W Cars wszystkie chmury stanowia obiekty wymodelowane w 3D. Dzieki temu moga zmieniac ksztalt i rzucac cienie (niektore zakrety oswietlone, inne nie). Filmik z ktorego pochodzi gif. Polecam 1080p i full screen;) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IvFt6pn3Knw Edytowane 18 lipca 201212 l przez Magik
Opublikowano 18 lipca 201212 l Te niebo wygląda wprost rewelacyjnie, jeszcze nie widziałem czegoś takiego w żadnej grze . Szkoda że trzeba tak długo czekać
Opublikowano 18 lipca 201212 l Właściwie to nie trzeba Pozwól że zacytuję: (...) Masz kilka pakietow. Junior (10Euro), uzyskujesz dostep do comiesiecznych buildow i jak pozniej kupisz pelna wersje to placisz 10 Euro mniej. Team Member (25Euro) cotygodniowe buildy i minus 25 euro od ceny gry. Fullmember (45Euro) tak samo jak wyzej tyle ze za pelna wersje nic nie placisz. Czyli to w sumie przedplata za pelniaka Masz jeszcze wyzsze pakiety z innymi bonusami. http://forum.wmdport...m/toolpacks.php Plus w zaleznosci od tego ile "zainwestowales" w projekt beda premie zalezne od sprzedazy.
Opublikowano 18 lipca 201212 l Nowe Pagani in-game http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8bDHVs4m724
Opublikowano 18 lipca 201212 l http://www.wmdportal...o-project-cars/ Licencja na wozy BMW F1.08 Edytowane 18 lipca 201212 l przez filipppek
Opublikowano 26 lipca 201212 l Jezdzisz na defaultowym FFB czy probowales jakis customowych plikow? Polecam sprawdzic pliki od Andy'ego Gartona.
Opublikowano 26 lipca 201212 l Nowe Pagani in-game http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8bDHVs4m724 To auto jest tylko od stania?
Opublikowano 29 lipca 201212 l Jezdzisz na defaultowym FFB czy probowales jakis customowych plikow? Polecam sprawdzic pliki od Andy'ego Gartona. Default. Teraz będę miał 5 dni czasu to się pobawie. Jest tam coś co się w szczególności wyróżnia?
Opublikowano 29 lipca 201212 l Poki co sprawdzalem sop+tyres i ogolnie jest niezle choc przesadzil troche z reakcja na podsterownosc . Innych na razie nie sprawdzalem. Jak chcesz dosc znacznie poprawic FFB chocby przy najezdzaniu na tarki (niezaleznie czy korzystasz z customa czy domyslnych) to w menu F1>Input>Force Mask wlacz opcje Rumplestrip. Nie wiem dlaczego defaultowo jest to wylaczone ale roznica jest znaczna.
Opublikowano 10 sierpnia 201212 l Roślinność wygląda mega, ale ten drugi samochód jedzie plastikiem (pierwszy też trochę). W ruchu pewnie wygląda to jeszcze lepiej. No i aliasing kłuje w oczy. Magik to twoje screeny ? Edytowane 10 sierpnia 201212 l przez Square
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.