Skocz do zawartości

Dead Space 3


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

jeden jest w obrotowych dzwiach - nie dosc ze wchodzi nam za plecy to jeszcze ciezko go trafic ;)

jak sam zauwazylem to takich akcje nie ma za wiele, mozna je policzyc na palcach u jednej reki :(

 

z innej beczki...

DE3 to trzecia gra na swiecie ktora mnie zaskoczyla. 1 to silent hill, 2 to msg3 no i w koncu dead space ale o tym w spoilerze..

 

sprawa rozchodzi sie o tego wielkiego bosa w 12 chapterze ktory w koncu mnie wciaga i polyka a ja glupi czekam na game over - no bo skoro mnie wciagnal to to jest rownoznaczne z moja przegrana gdyz gdzies popelnilem blad badz czegos nie zrobilem. Chodzi wlasnie o ten moment.. raz ze to nie jest koniec gry tylko element fabularny, 2 po raz pierwszy w zyciu przyszlo mi walczyc z bosem w jego wnetrzu - naprawde kozak pomysl, szkoda tylko ze taki krotki, bo jak wiemy moglo byc o wiele lepiej :(

 

Edytowane przez MEVEK
Odnośnik do komentarza

ponad połowę gry przeszedłem z dopakowanym plasma cutterem planet cracker, późnej jednak postanowiłłem zamontować inny lower tool niż "obkręcanie".
Jakież było moje zdziwienie kiedy chcąc z pozwotego wrócić do obkręcanego modułu, zobaczyłem że mi znikł... jak to możliwe gdy podmieniłem tylko lower toole nie zmieniając niczego innego??

Ok, chciałem wymontować "obkręcanie" z podstawowego plasma cuttera, ale tylko jak to zrobiłem to mi znikł... Jak to jest możliwe do (pipi)y?

Edytowane przez QTF
Odnośnik do komentarza

cholera, dziwna sprawa, ze może być niekompatybilna z elite framem... myślałem, że różnice są tylko i wyłącznie pomiędzy heavy i light framem...

A odnośnie Telemtric Spike to mam go w połączeniu z line gunem - rozpierdala.... nie ma mocnych na taka kombinację!!!!

Jeszcze jedno ktoś pisał że ststystyki ponad skalę nie wzractają, jednak zauważyłem że w przypadku gdy klip jednek z broni był na maksa zupgradowany to po dodaniu odpowiedniego noda jeszcze wzrósł. To jak to jest?

Edytowane przez QTF
Odnośnik do komentarza

podwarunkiem ze umiescisz go w dolnej czesci broni to minimalnie wzrasta 1/2 mm w jego gornej, tak? Mam podobnie i nie zauwazylem by dzialalo w 2 strone.

rzeczywiście dolna część broni, a konkretnie to telemetry spike(wzrosło z 96 do 104).

 

Zapraszam wszystkich do co-op'a!! id macie, ciezko kogoś znależć, a niektóre momenty są cieżkie(sczególnie w pobocznych misjach).

Edytowane przez QTF
Odnośnik do komentarza

rzeczywiście dolna część broni, a konkretnie to telemetry spike(wzrosło z 96 do 104).

Zapraszam wszystkich do co-op'a!! id macie, ciezko kogoś znależć, a niektóre momenty są cieżkie(sczególnie w pobocznych misjach).

bardzo chetnie.. tym bardziej ze jeszcze nic nie gralem w co-opie. Jak grac to tylko z ziomalami :)
Odnośnik do komentarza

dobra, jestem trochę confused...
bardzo proszę Ciebie kolego MAVEK (lub innych którzy to rozkminili) o wyjaśnienie pewnej rzeczy. Wiem, że pytałem o to już 2 razy ale...no właśnie.
Jak to jest do cholery, że clip  może powiększać nam się w nieskończoność natomiast inne statystyki tylko do długości paska? A może inne, jak damage, też się zwiększają ponad skalę?
Natrafiliście na źródła w necie mówiące o tym czy jest to wasza osobista obserwacja?

Aha, zapraszam do co-op'a. Wysyłajcie zaproszenia na mój id!!!

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Dalszy los serii niepewny.

 

Jak informuje serwis VideoGamer.com powołując się na pragnącą zachować anonimowość osobę związaną z produkcją serii, Dead Space 4 zostało skasowane a oddział developera, czyli studio Visceral Montreal, zamknięte.

 

Informator serwisu stwierdził, że część czwarta była na etapie pre-produkcji - grupa osób z Montrealu pracowała nad prototypami i głównymi fabularnymi założeniami gry. "Czwórka" została skasowana, gdy okazało się, że Dead Space 3 nie dobije do prognozowanych wyników sprzedaży. Wysoko postawieni pracownicy Electronic Arts mieli odwiedzić kanadyjskie studio w zeszłym miesiącu, by poinformować o skasowaniu projektu i restrukturyzacji zespołu, która ostatecznie oznaczała zamknięcie Visceral Montreal.

 

http://www.ppe.pl/news-21092-Przyszlosc_Dead_Space_pod_znakiem_zapytania.html

Odnośnik do komentarza

To już wiadomo skąd lokacje robione za pomocą Ctrl+c, Ctrl+v oraz masa 'fetch questów' w których trzeba zawsze przynieść 3 części jakiegoś śmiecia. Pierwsze 3 chaptery niszczą system i jest to materiał na GotY. Jednak im dalej tym więcej strzelania, masa dłużyzn i ogólnie średni shooter z bardzo dobrą oprawą A/V. 

Odnośnik do komentarza
Gość suteq

To jest tyle warte jakbyś odpalił 3 sezon TWD i obejrzał "w poprzednim odcinku" czyli kurewa mniej niż zero. 

Takie coś ma sens tylko jeśli grałeś w poprzednią cześć i chcesz sobie przypomnieć.

Zawiodłem się na Tobie Lajonel!  :sorcerer:

Odnośnik do komentarza

Spoiler z końcówki świeżo wydanego DLC:

 

 

Upon arriving in Earth space, everything looks fine, but you cannot contact your fellows down on the planet. Static happens, you see three Moons exit the planet (there is a fleshy looking appendage implying they are being created freshly from the planet itself). A moon slowly rises up in front of the cockpit of the ship as well, and the screen fades to black while Isaac and Carver scream.

 

 

Ciekawe jak mieliby po tym ciągnąć dalej tą serię.

Odnośnik do komentarza

Spoiler z końcówki świeżo wydanego DLC:

 

 

Upon arriving in Earth space, everything looks fine, but you cannot contact your fellows down on the planet. Static happens, you see three Moons exit the planet (there is a fleshy looking appendage implying they are being created freshly from the planet itself). A moon slowly rises up in front of the cockpit of the ship as well, and the screen fades to black while Isaac and Carver scream.

 

 

Ciekawe jak mieliby po tym ciągnąć dalej tą serię.

a tak wlasnymi slowami, jak bys to opisal, przeszedles ??? 

Odnośnik do komentarza

dodatek trwa ok godziny . szału nie ma i nie jest jakoś specjalnie strasznie. nie ma co się nastawiać na budowanie napięcia itp, zamiast tego co chwilę screamery.

co do fabuły i zakończenia

 

ogólnie to tak jak by dali nam true ending w formie DLC... Isaac i Carver uciekają, lecą w stronę ziemi, wpadają na jeden z trzech unoszących się nad nią księżycy i koniec. na dobrą sprawę dalej nie wiadomo czy przeżyją więc furtka do czwórki zostawiona. 

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...