Skocz do zawartości

Dead Space 3


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Fail z tym przechodzeniem od drugiej czesci.


Ja rowniez jako pierwsza kupuilem Dead Space 2, ale...... dwa dni pozniej kupilem pierwsza czesc, w DS2 nie gralem zbyt wiele, wiec wstrzymalem sie z kontynuowaniem rozgrywki i zaczalem grac od od jedynki. Co prawda nie jest to gra typu Shenmue, w ktorej wydarzenia poszczegolnych czesci sa ze soba scisle zwiazane i kontynuuja watek, ale lepiej poznawac cala historie od poczatku grajac, a nie ogladajac streszczajacy filmik.


Czy w trojce jest takie streszczenie poprzednich czesci gry ?

Edytowane przez saptis
Odnośnik do komentarza

ladunek elektryczny z javelina zabija w ten sposob, ze obcy od razu ginie. nie ma mozliwosci przeistoczenia sie poczwary w dalszy etap, tylko warunkiem jest trafienie w okolice pepka  :)


jezeli pajaczek (chodzaca glowka), przejmie cialo to po wystrzelonym ladunku elektrycznym gina z miejsca oboje. nie ma mowy o uczieczce glowy z ciala. dla mnie najlepsza bron z gry, zaraz po shotgunie.


 


innych dodatkow nie uzywam, sa niepotrzebne imo.


Edytowane przez MEVEK
Odnośnik do komentarza

 

jest jakaś różnica w demagu używając dodatku ogniowego, elektrycznego i kwasowego??

 

Z tego co pamiętam to dodatek kwasowy zadaje największe obrażenia. Drugim najsilniejszym dodatkiem jest ogień a najsłabszym elektryczność.

 

o ciekawe...  szukałem info o tym i znalazłem minimalnie inne: że ogień najsilniejszy później kwas i elektryczność na ostatnim.... Dodatkowo kwas zadaje obrażenia rozłożone w czasie, elektryczność może "stun enemies" natomiast fire to czysty, prawie natychmiastowy demage...

 

Ciężko mi to sprawdzić, więc spytałem, z braku ofocjalnych info na ten temat. Mogę wiedzieć gdzie to wyczytałeś??

Edytowane przez QTF
Odnośnik do komentarza

 

 

jest jakaś różnica w demagu używając dodatku ogniowego, elektrycznego i kwasowego??

 

Z tego co pamiętam to dodatek kwasowy zadaje największe obrażenia. Drugim najsilniejszym dodatkiem jest ogień a najsłabszym elektryczność.

 

o ciekawe...  szukałem info o tym i znalazłem minimalnie inne: że ogień najsilniejszy później kwas i elektryczność na ostatnim.... Dodatkowo kwas zadaje obrażenia rozłożone w czasie, elektryczność może "stun enemies" natomiast fire to czysty, prawie natychmiastowy demage...

 

Ciężko mi to sprawdzić, więc spytałem, z braku ofocjalnych info na ten temat. Mogę wiedzieć gdzie to wyczytałeś??

 

Większość informacji mam z różnych forów i Dead Space General na 4chan-ie. Ludzie tam mocno wkręcili się w budowanie broni w 3ce. Z tego co pamiętam, to dodatek kwasowy jest najmocniejszym z elementalnych dlatego, że obrażenia od niego nakładają się na siebie przez co wyrzutnia rakiet lub Force Gun to prawdziwe bestie gdy korzysta się z tego dodatku.

Odnośnik do komentarza

Fuck, jaka ta gra jest muląca. Dobrze, że mam ją od znajomego ze sklepu z grami za friko, bo inaczej chyba bym się popłakał za wywalone pieniądze. Trzeci raz wypożyczam ją już od niego i męczę się, a 1. i 2. część łyknąłem 2-3krotnie każdą. Klimatu tu nie ma, fabuła mega miałka no i uczucie wtórności mocno dominuje. Fajna gierka, ale nie jako DS3 - wielki finał trylogii.

Odnośnik do komentarza

Fuck, jaka ta gra jest muląca. Dobrze, że mam ją od znajomego ze sklepu z grami za friko, bo inaczej chyba bym się popłakał za wywalone pieniądze. Trzeci raz wypożyczam ją już od niego i męczę się, a 1. i 2. część łyknąłem 2-3krotnie każdą. Klimatu tu nie ma, fabuła mega miałka no i uczucie wtórności mocno dominuje. Fajna gierka, ale nie jako DS3 - wielki finał trylogii.

 

Tylko, że DS3 to nie jest "wielki finał trylogii." DS3 to po prostu kolejny rozdział w serii. Zresztą Awakening dobitnie pokazuje, że do końca jeszcze daleko.

Odnośnik do komentarza

 

 

 

jest jakaś różnica w demagu używając dodatku ogniowego, elektrycznego i kwasowego??

 

Z tego co pamiętam to dodatek kwasowy zadaje największe obrażenia. Drugim najsilniejszym dodatkiem jest ogień a najsłabszym elektryczność.

 

o ciekawe...  szukałem info o tym i znalazłem minimalnie inne: że ogień najsilniejszy później kwas i elektryczność na ostatnim.... Dodatkowo kwas zadaje obrażenia rozłożone w czasie, elektryczność może "stun enemies" natomiast fire to czysty, prawie natychmiastowy demage...

 

Ciężko mi to sprawdzić, więc spytałem, z braku ofocjalnych info na ten temat. Mogę wiedzieć gdzie to wyczytałeś??

 

Większość informacji mam z różnych forów i Dead Space General na 4chan-ie. Ludzie tam mocno wkręcili się w budowanie broni w 3ce. Z tego co pamiętam, to dodatek kwasowy jest najmocniejszym z elementalnych dlatego, że obrażenia od niego nakładają się na siebie przez co wyrzutnia rakiet lub Force Gun to prawdziwe bestie gdy korzysta się z tego dodatku.

natrafiłem na coś takiego

 

Flame Glaze, highest overall damage with a dot. Acid has more DoT but the damage effective isn't quite useful how I play. Shock adds a flinch to attacks, but again not enough damage.

 

nie wiem co o tym sądzić, ale wynika z tego, że acid bath zadaje największe obrażenia ale biorąc pod uwagę rozłożenie w czasie flame glaze największe bezpośrednio po trefieniu...

Odnośnik do komentarza

 

Fuck, jaka ta gra jest muląca. Dobrze, że mam ją od znajomego ze sklepu z grami za friko, bo inaczej chyba bym się popłakał za wywalone pieniądze. Trzeci raz wypożyczam ją już od niego i męczę się, a 1. i 2. część łyknąłem 2-3krotnie każdą. Klimatu tu nie ma, fabuła mega miałka no i uczucie wtórności mocno dominuje. Fajna gierka, ale nie jako DS3 - wielki finał trylogii.

 

Tylko, że DS3 to nie jest "wielki finał trylogii." DS3 to po prostu kolejny rozdział w serii. Zresztą Awakening dobitnie pokazuje, że do końca jeszcze daleko.

Zacznijmy od tego że nie wiadomo czy będzie Dead Space 4. Wszystko teraz zależy od EA

Odnośnik do komentarza

Po wieczornych męczarniach dobiłem właśnie do końca. Przymuszając się, aby dokończyć, przebrnąłem przez 3 ostatnie chaptery i jestem mooocno zawiedziony. Części 1. i 2. były odpowiednio świetne i bardzo dobre IMO, a tutaj widać bardzo już zmęczenie materiału, wtórność i przymusową widowiskowość. Zakończenie tak miałkie jak cała gra, paradoskalnie wolałbym, aby ta gra była krótsza. Fajny shooterek do pobawienia się, ale nie na miano serii, która przyzwyczaiła Graczy do zupełnie innych standardów. Rzekłem, idę spać (nareszcie).

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza

Ja gram póki co w wersję na PC, a w głowie mam świeże doświadczenia po splatynowaniu DS2, które moim zdaniem nie było zbyt trudne, więc podzielę się odczuciami.

 

Po pierwsze, DS3 jest o wiele trudniejszy niż DS2, ale nie w pozytywnym tego słowa znaczeniu... Poziom trudności jest sztucznie podniesiony przez chore rzeczy typu: osłabienie broni (strzał z line guna w kończyny moby przyjmują bez zająknięcia, nawet się nie zatrzymują lol), totalnie zwalone hitboxy (pociski przechodzące na wylot), bezszelestne spawnowanie mobów za plecami gracza (nawet kratki wentylacyjne się nie rozpadają - gram w sluchawkach i guzik słychać), małe pomieszczenia w których przeciwnikom załącza się tryb turbodoładowania gdzie z prędkością światła znajdują się obok Isaaca, do tego kiepskie AI przeciwników (puker podchodzi na odległość 10cm żeby plunąć kwasem - po co w tej grze cover system skoro wszyscy rushują bez przerwy na Isaaca?), ciała znikające na naszych oczach wraz z dropami...

 

Długo by wymieniać, w każdym razie robienie w tej grze hardcora bez kombinacji z saveami to chyba byłoby jakieś nieporozumienie.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

@smoo - polecam porzucić przyzwyczajenia z poprzednich DS, bo jak słusznie zauważyłeś, prawa jakimi obowiązywały poprzednie serie nie mają w DS3 racji bytu. Przerzuć się na shotguna i karabin, tak by grać w tą grę, tak jak się gra w szuterka. Odstrzeliwanie kończyn nie jest już tak istotne gdyż wrogowie rushują jak psychopaci, dlatego trzeba mieć jak najwięcej 'stopping power' pod ręką :)

Edytowane przez Kalinho_PL
Odnośnik do komentarza

Panowie powyżej dobrze podsumowali dlaczego DS3 to dla mnie balas. Opisałem to wcześniej. Nic dodać , nic ująć. Kolejna seria zniszczona ; d Może za 20 lat ktoś to prawidłowo ożywi ( lub jakiś duchowy następca bo szurnięte EA tego tytułu raczej nie wypuści ) dzięki funduszom zebranym na czymś pokroju Kickstartera ; d

Edytowane przez Sebastian Ś.
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...