Jump to content

alb84

Użytkownicy
  • Content Count

    604
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

alb84 last won the day on May 26

alb84 had the most liked content!

Community Reputation

529 Wybraniec

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://
  • ICQ:
    0

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna

Recent Profile Visitors

2139 profile views
  1. alb84

    audio do pokoju

    Mój wczoraj rano przyszedł, jeszcze nie otwieralem (nie spodziewałem sie, że to będzie taki duży karton). O jaki kabel chodzi? To sprawdzę. edit. przewód audio 1,2 m
  2. Tak, dziwiłem się że nie była to standardowa opcja przy PS4. Dodadzą dopiero teraz i dla mnie jedna z lepszych info z tej prezentacji. "ufff w koncu!"
  3. Nikt jeszcze nie wspomniał. Teraz możliwy będzie czat głosowy PS App na tel + PS5/PS4. Brakowało mi takiej opcji, super że to będzie.
  4. alb84

    audio do pokoju

    Heheh no to piona, właśnie wczoraj też zamówiłem Monsters ;]. Oprócz preampa rozglądam się za jakimiś zestawem do czyszczenia itp. Jakieś dodatkowe rekomendacje, czy po prostu jakikolwiek randomowy kit bedzie git? . To wszystko na jedno kopyto, jakaś szczotka, szmatka i płyn/pasta. Są jakieś lepsze i gorszego marki? Vinylclear, Spincare, Big Fudge czy tam Kaiu dla mnie bez różnicy, ale może jednak jakieś są?
  5. No w końcu, chlopaki grają i Robert dostawia nogę, odrazu jest efekt . W końcu wyglądają jak D R U Ż Y N A :]
  6. Irytujący jest, chlopaki wychodzą na pozycję, a Lewy forsuje swoją zayebistosc i chuy z tego wynika ;[
  7. alb84

    audio do pokoju

    Dałem sobie parę dni na spokojne pomyślenie i ten fragment, to jak te ziarenko które wykiełkowało w oczywisty wniosek. To ciepło z lamp to jest to, mam dostęp do cyfrowego hi-res audio to nie potrzebuję przecież więcej podobnych wrażeń ze zwykłego odczytu cyfry z winyla :). To charakterystyczne ciepło + saxofokik to będzie sztos ;] Pro Ject Debut Carbon już jest w drodze, pięknie się wszystko złożyło bo akurat jest promo i cena £299 to akurat moje widełki. Jeszcze szukam pre amp, znajomy ma jakiś budżetowy to pożyczę na próbę. Nie wiem czy szarpnę się na Tube Box S/
  8. alb84

    Tenis

    Zaczną się dzień dobry tvn itp. Chłopaki z Kanału Sportowego chcą ją w Hejt Parku . ps: tak jak wyżej, nie można teraz tak po prostu srać na Panią Radwańską, cały czas szacuneczek za to co grała.
  9. + Kushna - Journey Kushna - Darkside The Midnight - Horror Show
  10. Może po prostu Plus500? Jest opcja "demo mode" i można sie bawić wirtualnym kredytem, ale wszystko na realnych notowaniach. To dobra opcja na początek, jak ktoś nie chce ryzykować nauki na prawdziwych piniądzach.
  11. alb84

    NBA

    To trochę tak jak z tym turniejem Ligi Mistrzów. Wszystkie rundy ciekawe, tylko wielki finał meh. Po pierwszym meczu jak Miami sie posypało, to już było "po ptokach". Gratki dla mistrzów, mnie za to cieszy pierścień dla Dudleya, sympatyczny gościu. Gratki dla Heat za bycie czarnym koniem i wyrwanie tych dwóch meczów w finale. Co teraz? Negocjacje apropo nowego salary cap, najmniej ciekawa wolna agentura od paru lat i nowy przejściowy sezon już od grudnia?
  12. alb84

    Tenis

    Nom po tych zdjęciach w maseczce, już zawsze będzie wiadomo, że ten rok to error w systemie. edit. I to tez super, że cały sztab szkoleniowy to rodacy. Cały świat klęka przed tenisową polską myślą szkoleniową .
  13. alb84

    audio do pokoju

    @Absolem podrzuć coś co wg Ciebie jest warte zachodu. Dwie rzeczy proszę. Jakiś sredniopółkowy model z wbudowanym preampem i jaki preamp polecasz do Pro-Ject Debut Carbon Evo skoro on nie ma wbudowanego. Z góry dzięki. Na pokojnie po kolei, później zapytam o słuchawki...
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.