Skocz do zawartości

Boomcio

Be fit or die tryin'
  • Postów

    7 766
  • Dołączył

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana Boomcio w dniu 15 Sierpnia 2023

Użytkownicy przyznają Boomcio punkty reputacji!

Reputacja

3 883 Zajawkowicz

O Boomcio

  • Urodziny 04.07.1975

Informacje o profilu

  • Tytuł:
    Ja, boomcio
  • Płeć:
    kobieta
  • Zainteresowania:
    Całkowity brak.

Ostatnie wizyty

10 589 wyświetleń profilu

Aktualizacja statusu

Zobacz wszystkie aktualizacje Boomcio

  1. Ten konkretny sposób otwierania zamków pamiętam jeszcze ze Skyrima i co oczywiste jego brata Fallouta 3,4,76'.

    Rozszedł się po wielu grach, ale niezbyt ewoluował. Został zatem zaimplementowany w wielu innych produkcjach. Tu schemat z Terminatora. Bardzo, bardzo uniwersalny.  Czy istnieje lepsze rozwiązanie łamamia zamków (nie hakowania)  z którym spotkaliście  się w growym życiu? W jakiej grze?

    20220730_232035.png

    1. Pokaż poprzednie komentarze  3 więcej
    2. Bzduras

      Bzduras

      Właśnie chciałem napisać o Splinter Cell, ale Boomcio mnie ubiegł. Lepszy, szybszy, mniej denerwujący, nie polegający na consumable itemkach.

    3. Boomcio

      Boomcio

      Ale coś w tym jest, kiedy musisz poświęcić trochę zasobów żeby stworzyć coś nie do końca niezbędnego, ale jednak potrzebnego. 

      A mechanizm sam w sobie jest mocno ponadczasowy  zważywszy, że dwa analogi od zawsze idealnie zgrywały się ze szpilą i "śrubokrętem".

    4. Dr.Czekolada

      Dr.Czekolada

      Może nie per se oficjalna "gra" ale samodzielny opensourcowy mod inspirowany sagą Thief na silniku Dooma 3 - The Dark Mod. Trzeba było nasłuchiwać dźwięków zamka by wiedzieć kiedy i jakim wytrychem kliknąć. Niby proste ale jakże satysfakcjonujące no bo w realu kto "widzi" wnętrze zamka? Myślę że dzisiaj takie rozwiązanie mogłoby ewoluować z dualsense i dobrym udźwiękowieniem w trzy De.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...