Skocz do zawartości

PSVR 2 - komentarze i inne rozmowy


qraq_pk

Rekomendowane odpowiedzi

No chyba wypada już założyć dedykowany temat dla nowej generacji PSVR.

Zaczęło się od tego postu: https://blog.playstation.com/2021/02/23/introducing-the-next-generation-of-vr-on-playstation/

 

A niedawno zaprezentowano wygląd kontrolerów: https://blog.playstation.com/2021/03/18/next-gen-vr-on-ps5-the-new-controller/

 

Cytat

Features

The new VR controller enables players to feel and interact with games in a much more visceral way. There are several features, including key features from the DualSense controller, which match our vision for what next-generation VR games can be.

●      Adaptive triggers: Each VR controller (Left and Right) includes an adaptive trigger button that adds palpable tension when pressed, similar to what’s found in the DualSense controller. If you’ve played a PS5 game, you’ll be familiar with the tension in the L2 or R2 buttons when you press them, such as when you’re drawing your bow to fire an arrow. When you take that kind of mechanic and apply it to VR, the experience is amplified to the next level.

●       Haptic feedback: The new controller will have haptic feedback optimized for its form factor, making every sensation in the game world more impactful, textured and nuanced. When you’re traversing through rocky desert or trading blows in melee combat, you’ll feel the difference, magnifying the extraordinary visual and audio experience that’s so central to VR.

●       Finger touch detection: The controller can detect your fingers without any pressing in the areas where you place your thumb, index, or middle fingers. This enables you to make more natural gestures with your hands during gameplay.

●       Tracking: The VR controller is tracked by the new VR headset through a tracking ring across the bottom of the controller.

●       Action buttons / analog sticks: The Left controller contains one analog stick, the triangle and square buttons, a “grip” button (L1), trigger button (L2) and Create button. The Right controller contains one analog stick, the cross and circle buttons, a “grip” button (R1), trigger button (R2) and Options button. The “grip” button can be used to pick up in-game objects, as one example.

 

Jest na co czekać. :) 

Patrząc na to co dali radę zrobić z VR na starusieńkim PS4, nowa generacja może dać ostro czadu. 

Odnośnik do komentarza
  • 3 miesiące później...
  • 4 tygodnie później...

Nie może wyjść gorzej niż konkurencja czyli Valve Index, bo wtedy to nie ma racji bytu. Stawiam, ze Sony nie będzie bawiło się w casualowe VR jak Oculus. Tutaj będzie raczej wojna Apple Arcade cośtam vs. Oculus Quest i Index vs. PlayStation. I na start u Sony musi być jakiś hit, może Naughty Dog coś szykuje oprócz multiplayera do TLoU. 

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, poniedzialek1001 napisał:

może Naughty Dog coś szykuje oprócz multiplayera do TLoU. 

Zapomnij, Team Asobi na 99% kleci coś pod VR, London Studio które było od gier na VR też pracuje nad jakimś niezapowiedzianym AAA. Wcale bym się nie zdziwił jakby Sony dogadało się grubym na port HL: Alyx

Odnośnik do komentarza
12 minut temu, Figuś napisał:

Zapomnij, Team Asobi na 99% kleci coś pod VR, London Studio które było od gier na VR też pracuje nad jakimś niezapowiedzianym AAA. Wcale bym się nie zdziwił jakby Sony dogadało się grubym na port HL: Alyx

Tak, ale Team Asobi zrobi jakąś popierdółkę, prezentującą możliwości PSVR, więc to na pewno nie będzie pełnoprawne AAA. Team Londyn również. Na dogadanie z Gabem bym nie liczył właśnie, bo on wie ze tylko dla Alyxa ludzie kupują Index. Moim zdaniem, Sony będzie chciało konkurować konkretnie z Alyxem, czyli będą chcieli wydać jakiś mocny tytuł ze znanego uniwersum. Aktualnie zapowiedziany jest GoW, Horizon, wiec w sumie nie wiem.. dlatego tylko NG mi przychodzi do głowy. A raczej całe studio na trybem multi nie siedzi. 

Edytowane przez poniedzialek1001
Odnośnik do komentarza

Jeśli wsadzą ekran 4k to będą musieli mocno polegać na dynamicznej rozdzielczości bo VR jest bardziej wymagający od 'zwykłych' gier, oby tylko rozdzielczość nie spadała poniżej powiedzmy 1440p (+-10%). Z drugiej strony taki ekran będzie bardzo future proof jeśli w przyszłości wyjdzie PS5 Pro. Jeśli informacja z tymi remasterami (oby to były bezpłatne patche) się potwierdzi to bardzo fajnie bo ziarnistość ekranu nawet na PS4 Pro i plątanina kabli to dwa najważniejsze powody przez które pozbyłem się PSVR. Co jak co czekam bo przy graniu w AstroBota (którego nie nazwał bym popierdółką) czy London Heist bawiłem się świetnie.

Odnośnik do komentarza

W Alyxa można grać też na Quescie, Index nie jest obligatoryjny, dolany ze sprzedaży na PS mogą przekonać grubego.

 

Co do ND to zapomnij o grze od nich na VR, Tam teraz oprócz frakcji robi się TLoU 3 i podobno jakieś nowe IP w kosmosie jeśli dobrze pamiętam, ale to są ploty i duże prawdopodobieństwo że mocno z czterech liter wyciągnięte.

Odnośnik do komentarza

Wiem, ze Alyx jest nie tyko na Indexie, ale na tej platformie to jest ultimate experience. W każdym razie przejrzałem sobie na szybko dywizje Sony Enterteinment i… może MLB. Tak poza tym to niespecjalnie są deweloperzy do robienia exclusivów aktualnie. Takie Bend Studio, ktore tez się nudzi, raczej jest za słabe na robienie gry AAA pod VR. 

Odnośnik do komentarza

PS VR2 myślę, że będzie mocne. Sony szarpneło się na ten rynek VR to będą atakować. Mają świetną infrastrukturę przygotowaną. Ja będą obserwował, a jak zaskoczą genialnym setupem z odwzorowaniem każdego palca w VR, to biere preorder.

 

Yebie mnie 4k na VR. Ma być betonek 60fps fullHD, ale z obsługą każdego palca.

 

 

 

 

 

 

Wierzę :fsg: 

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.