Skocz do zawartości

Platinum Club


Square

Rekomendowane odpowiedzi

Sound Shapes - 4/10

 

Zastanawiałem się jak ocenić platynę, bo gra nie wymaga ogromnego skilla. Wymaga za to szczęścia i cierpliwości w Trybie Śmierci. Byłem zdziwiony, że aż 40% graczy na PSN Profiles ma platynę, bo nie sądziłem, że tyle osób ma stalowe nerwy :D

 

Tak wygląda tryb śmierci w grze:

 

 

20 poziomów na których randomowo pojawiają się punkty do zebrania. Najczęściej trzeba lvl powtarzać po kilkadziesiąt razy aż się uda.

 

Podsumowując:

Trudność platyny - 4/10

Poziom w(pipi)vienia: 10/10, nie polecam, spalić a prochy zakopać na różnych kontynentach.

 

Plus za to, że to podwójna platyna na PS3 i PSV :D

Odnośnik do komentarza

Far Cry 3 baaardzo przyjemna platynka. Trofiki nie są skomplikowane ani jakoś udziwnione. Nie trzeba też wyciskać ostatnich soków z gry. A, że klimat wysp sprzyja eksploatacji to i zbieractwo nie irytuje (a ostatnio męczy mnie zbieranie popierdólek). Ba, do platyny wymagane jest tylko 60 posążków, a ja nawet się nie zorientowałem kiedy pozbierałem wszystkie :D

Ogólnie poziom trudności tak na 4/10 (byłoby 3/10 ale za co-op'a bez zgranej ekipy, bez drugiego pada, masę drobnych błędów i zwiech, i troszkę długiego szukania ostatniego chaptera spowodowało, że ocena taka, a nie inna.

Odnośnik do komentarza

S347a5b.png

Platyna nie jest ciężka, ale strasznie długa jeżeli zdecydujemy się na samotne granie. Wbicie 50lvl i trofików za skille postaci w singlu zajmuje mnóstwo czasu, ale na szczęście można boostować lvl online (dzięki Kyo), jak ktoś skupia się tylko na jednej postaci.

Gra 10/10, platynka 6/10.

Odnośnik do komentarza

Batman Arkham City

 

Przed samym Arkham Origins postanowilem wbic platyne w Arkham City skoro przed AC wbijalem w Arkham Asylum. Jest trudniejsza od poprzedniczki, ale wbijanie jej to naprawde sama przyjemnosc. Najlepsze znajdzki w grach ever, wymagajace kampanie i challenge Riddlera. Potrzeba na to sporo czasu, ale warto. Ode mnie 7/10.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Unit 13 - 5/10

 

Do gry podchodziłem kilka razy, bo zrobienie wszystkich 36 misji na 5/5 gwiazdek czasami sprawiało problemy i się zniechęcałem. Ale z pomocą Youtube jakoś w końcu poszło.

A sama gra dosyć dobra, aż trochę żałowałem że Sony zamknęło studio Zipper - twórców gry.

Odnośnik do komentarza

Testament Sherlocka Holmesa - 3/10

 

Gra świetna, kocham całą serię o Sherlocku Holmesie więc byłem bardzo uradowany tym, że ta odsłona zmierza także na PS3. Niestety miała spadki animacji i lekkie ścinki, lecz dało się grać. Fabuła trzymała w napięciu, łamigłówki dobre wszystko na miejscu, ale za techniczną stronę mogę dać całości tylko 8+/10.

 

Co do trofeów - dałbym 1/10 bo większość jest za fabułę, ale:

 

  • jeden punkt dodatkowy za trofea do przeoczenia - niektóre łatwo można pominąć, a potem leć całą 16 godzinną grę od nowa
  • drugi punkt dodatkowy za to, że nie wolno dla trophy żadnej łamigłówki pominąć, a gra jest długa i dość wymagająca, podobnie jak same zagadki
Odnośnik do komentarza

FIFA 14 :D trudność 4/10.

To niewiarygodne, ale nigdy nie sądziłem że będę się zabierał za platynowanie jakiejkolwiek FIFY (gram od edycji 10 w każdą, więc to moja piąta). Po pierwsze niektóre trofea są przegięte (zagrać 100 meczów wirtualną gwiazdą czy mieć fuksa i wylosować odpowiednią kartę w UT) po drugie inne nudne jak kupa, a po trzecie FIFA pokazuje pazur w ulubionym trybie (dla jednego będzie to UT, dla drugiego kariera czy sezony online) i kontynuowanie go przez cały rok. Jak widać w tej edycji jest inaczej- nie ma trofeum "czasowego", 50% wpada ot tak i tylko w kilku trzeba się wykazać skillem (wyzwanie tygodnia na klasa światowa).

Dobra, wracam do sezonów online (ManUtd) i kariery offline (Wisła) :woot:

Odnośnik do komentarza

Beyond: Two Souls trudność 2/10 z poradnikiem oczywiście (a dla bardzo niecierpliwych 10/10 :turned: ). Wszystko leży w kwestii dobrego zaplanowania zdobywania trofeów i oszczędzenia cennego czasu. Ja zrobiłem błąd i musiałem po kilka razy niektóre rozdziały powtarzać zamiast "łączyć" trofea. Dlatego najlepiej zapoznać się dokładnie z jakimkolwiek poradnikiem z seci (pełno jest tego) a nie walić po kolei jak idzie.

Odnośnik do komentarza
Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier

 

O mój Padziku... wreszcie!!! Jak ja tej gry nienawidzę :P. Jeden z lepszych tytułów typu TPS jednak mam już szczerze dość GRFS z uwagi na trofea multi (który to już raz zniszczyłem sobie pozytywną opinię o grze przez trofkowanie? :P). Na dzień dzisiejszy zrobienie multi w tej grze jest mniej prawdopodobne niż zwycięstwo Orłów Nawałki w następnych Mistrzostwach Europy. Wszyscy grają dosłownie w jeden tryb i nie ma szans bez ustawki zrobić trofeów za rozegranie meczy w pozostałych. Dodatkowo Ubi wymyśliło jedną z najbardziej przegiętych trofek w multi - Anything you can do... o na kabel HDMI!! jakie to jest chore trofeum!! Nawet już nie będę tłumaczył co i jak, bo każdy już pewnie o tej patologii słyszał :P Ogólnie - rzecz prawie niemożliwa do zrobienia gdy mamy na liście przyjaciół weteranów gry. Ustawka? HA! Boostowanie w tej grze to katorga i istny sprawdzian cierpliwości oraz umiejętności zarządzania ludzkimi zasobami! Trzeba aż 8 ludzi by w ogóle zacząć grać. O Ś M I U !!! Fakin szyt sorry za tak gimbusowo-emocjonalny posta ale zeszło ze mnie ciśnienie i teraz mogę wreszcie grać w coś co sprawia mi radochę (wiem, wiem jestem chory :P ). AHA! Single? Zajefajny! Grać ale na alternatywnym koncie by nie popaść w depresję hehe

 

8/10 - za multi

 

 

Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist

 

Ja się waham między łatwo a średnio. Multi, które o dziwo jest bardzo miodne, wymaga od nas zagrania i wygrania dosłownie jednego publicznego meczu. Wszystko inne można zrobić w prywatnym meczu solo. W singlu mamy znajdźki ale wystarczy dopakować naszą bazę/samolot (zróbcie to jak najszybciej!) i wszystkie pierdoły do podniesienia będą widoczne na mapie (zrobiłem wszystko bez YT). Z około 16 misji dodatkowych, stworzonych z myślą o co-op'ie, tylko 4 wymagają zagrania z drugim człowiekiem (można grać na podzielonym ekranie więc teoretycznie też da się to zrobić solo na dwa pady). Przejście bez zabijania Fisher'em całej gry jest banalne a najwyższy poziom trudności nawet nie jest blisko starych Splinterów na easy. Wszystko przez fakt, że wrogowie, aby wejść w tryb alarmu (podobny patent do tego z najnowszego Hitman'a), potrzebują masę czasu by nas faktycznie zauważyć (nawet na poziomie pro, jednak oczywiście wtedy robią to już szybciej niż na rekrucie). Dodatkowo Sam w tej części to mega szybki madafaka i potrafi w pełnym biegu skręcić kark 3 kolesiom w parę sekund, co tylko jeszcze bardziej ułatwia grę. Tak w skrócie o grze: solidny gameplay, zaskakująco grywalne i ciekawe multi, beznadziejna fabuła i postaci (kilka akcji jest tak debilnych, że facepalm ciśnie się automatycznie na czółko   :D ), słaba grafika (jak na dzisiejsze standardy tytułów AAA), okazjonalne zwiechy i wyraźnie widoczny pośpiech developerski. A platyna? 4/10.

Edytowane przez Kalinho_PL
Odnośnik do komentarza

Motorstorm RC na Vitę. Ciężko ocenić trudność, dam hmm... 6/10, bo mimo, że jest trudno to jednak każdy, kto przysiądzie i trochę potrenuje powinien na luzie ogarnąć platynkę. Niektóre tory i wyścigi trzeba ograć co najmniej kilkadziesiąt razy żeby ogarnąć odpowiednie ścieżki i uzyskać dobry czas, ale warto, bo satysfakcja z poprawiania czasów swoich i znajomych jest nieziemska. Polecam wszystkim tą gierkę. Ja się zakochałem w tym tytule :D jedyny minus to odcisk na lewym kciuku od tej ciulowej gałki od vity. Jka ktoś będzie próbował w to grać to proponuję zmienić gaz na R i hamulec na kwadrat.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...