Skocz do zawartości

Battlefield 4


Rekomendowane odpowiedzi

Kustomizacja będzie i na pewno ją rozwiną. To przecież dobry sposób na wyciąganie kasy od graczy. Sam w BFBC2 kupiłem zestaw SPECACT - głównie po to, żeby ruski medyk zmienił czerwony beret na bardziej "nie rzucający się w oczy" ;) . Chciałbym jednak, żeby nie szło to w stronę CODa bo zrobi się kolorowo jak na paradzie równości. Wszystko powinno być z wyraźnym zaznaczeniem kto jest po której stronie (potem i tak patrzę tylko na kolor nicka nad głową).

Jeśli chodzi o mapy to mogliby zrobić coś wielopoziomowego. Taki Scrapmetal ale większe. 

Odnośnik do komentarza

Ja bym zawczasu sie tak nie cieszyl Zielu. W pazdzierniku gra moze wyjsc, ale pytanie czy Europa dostanie PS4 przed Bozym Narodzeniem. Oby, bo nie widzi mi sie szpilac w B4 na starej szkapie PS3. Ja wobec gra mam 3 zyczenia- no aiming lag, dzialajacy VOIP oraz jeszcze wieksza czulosc pada (zeby malo kto ja opanowal :)).

Odnośnik do komentarza

i zaczyna się hype :) 

 

prędko w tego bf'a nie zagram, na ps3 będzie tak okrojony, że żal kupować, a ps4 kupię dopiero po dłuższym czasie.

 

na +

 

- 60 fps

- 64 graczy na next genach

- zgadłem z pogodą :)

- destrukcja jak z bc2

- chiny, zamiast ruskich, zawsze jakieś urozmaicenie

 

na -

 

- 720p

 

_________

 

coś tam jest o customizacji pojazdów, ale chyba nie tego Litwin oczekiwałeś, będą pewnie perki podobnie jak teraz, bez szczegółowej customizacji. cholernie ciekawy jestem nowych map, kompletnie inna miejscówka. no i najważniejsze - dokładnie nie zrozumiałem z tekstu, ale domyślam się, że chcą powrócić do tego elastycznego sterowania z bc2?

 

Odnośnik do komentarza

720p na nextach? to chyba jednak dosyć przykre.. znowu bedzie wiało pixelozą

 

2020 rok? czyżby kopiowali CODBO2 gdzie też jest przyszłość pokazana? no jakoś mnie to nie przekonuje... czasem fajnie jest obczaić nowoczesne zabawki i bronie ale zarazem.. hmm jakoś dziwnie

chyba bym już wolal dosyć poważną przyszłość i jakieś mechy itp już kiedys było takie coś w BF

 

 

EDIT ... nie no.. 720p na konsolach? to ptzeciez bardzo zły znak, konsole juz na starcie nie mogą pociągnać fullhd? to co dopiero będzie za 5 lat gdy pecety skocza do przodu i grafika skoczy do przodu a konsole nadal będa miały bebechy końca 2013 roku...

ciekawe jak to bedzie wyglądac w innych grach

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

na +

 

- 60 fps

- 64 graczy na next genach

- zgadłem z pogodą :)

- destrukcja jak z bc2

- chiny, zamiast ruskich, zawsze jakieś urozmaicenie

Ale się zajarałem, piękne news, oby przeciek się sprawdził. Do tego widzę jeszcze system komend. Bosko. :]

 

EDIT

 

Mazzeo nie rób sobie jaj.

Edytowane przez Pryxfus
Odnośnik do komentarza

Prawda czy nie jest nadzieja że już nie długo się dowiemy coś więcej. Przecież takie informację mogą ujawnić plus oczywiście zwiastun :). Choć łapkę dam sobie uciąć że będzie ze singla :(. Więc się nie jaram bo mnie interesuję tylko trailer z multi i to z PS4 ale pewnie taki zobaczymy dopiero za parę miesięcy.

Odnośnik do komentarza

Cd Action zebrał plotki o Battlefieldzie 4 w jednym artykule, wkleję to tu i zobaczymy co z nich się spełni:

 

 

 

No i wygląda na to, że nie udało się dochować tajemnicy — choć do oficjalnej zapowiedziBattlefielda 4 pozostało jeszcze kilka dni (26 marca) do sieci już wyciekła pokaźna porcja konkretnych informacji o grze. Wynika z nich, że pojawią się nowy system destrukcji, zmienne efekty pogodowe, a akcja osadzona zostanie w niedalekiej przyszłości. Wiarygodne?

Informacje o Battlefieldzie 4 opublikowano na chińskim forum Chiphell. Pochodzą one ponoć z najnowszego numeru magazynu Edge, w którym ma znaleźć się artykuł poświęcony kolejnej produkcji studia DICE. Czego się dowiedzieliśmy? Najważniejsze informacje standardowo w punktach:

  • Battlefield 4 ma działać na nowej wersji silnika Frostbite oznaczonej numerkiem 2.5. Zaoferuje on znacznie lepszą oprawę graficzną, która będzie widoczna zwłaszcza na pececie, który jest ponoć wiodącą platformą
  • wersje konsolowe (X720 i PS4) mają działać w 60 klatkach na sekundę i w rozdzielczości 720p. W rozgrywkach multi na next-genach i pecetach będzie mogło brać udział maksymalnie 64 graczy, w przypadku edycji na X360 i PS3 liczba ta zmniejszona zostanie do 24
  • Frostbite 2.5 ma obsługiwać biblioteki DirectX 11, ale tylko na komputerach. Główną nowością będzie zmienny system pogodowy (pojawią się deszcze, burze piaskowe i mgła). Chyba po raz pierwszy w historii sieciowych shooterów efekty atmosferyczne będą losowe i zależne od wielu warunków
  • nie mniej ważny będzie system Destruction 4.0. Dzięki niemu niemal tak samo jak wBad Company 2 środowisko ma być w wysokim stopniu podatne na zniszczenia. NaPC efekty destrukcji mają wyglądać bardziej realistycznie niż na konsolach. SilnikFrostbite 2.5 skorzysta też z teselacji, która sprawi, że woda, ziemia i NPC-e będą prezentować się jeszcze ładniej
  • choć w Battlefieldzie 4 główny nacisk położony zostanie na multi, w grze nie zabraknie trybu dla pojedynczego gracza. Akcja produkcji osadzona będzie w 2020 roku. „Singiel” zostanie podzielony na dwie kampanie — Chin i USA — a całość powinna zająć około 5-6 godzin
  • w grze pojawi się scena przypominająca fragment z Battlefielda 3, gdzie w misji rozgrywanej na mapie Capsian Border zawaliła się wieża. W „czwórce” w chińskim Szanghaju zniszczeniu ulegnie wieża Orient Pearl
  • w multi dostępnych będzie kilka map. Wśród już ujawnionych znalazły się ponoćDiaoyu IslandTiananmenShanghai BundXizhimen i Xizhimen Rush
  • wśród broni pojawią się m.in. chińskie J20Y20 i Xianglong. Nie zabraknie też czołgów — na razie wiadomo m.in. o M1A2 TUSK i PLA Type 99. Co ciekawe, każdą maszynę będzie można dostosować do własnych potrzeb
  • zwiększony ma zostać rozmiar strefy powietrznej, dzięki czemu więcej myśliwców będzie mogło wziąć udział w sieciowych bojach
  • powrócić ma znany z wcześniejszych odsłon serii tryb commander, który umożliwi pokierowanie atakami kolegów z drużyny. Będzie można wesprzeć ich ogniem czyUAV. Poprawiono też system umiejętności
  • w produkcji pojawią się również mikrotransakcje, ale ponoć mają one nie zaburzać balansu rozgrywki. Po premierze zostanie wydany DLC z czterema nowymi mapami — elektrownią w Dalian, polem naftowym Daqing, Wielkim Murem Chińskim oraz nową wersją kultowej lokacji Wake Island.

 

Oczywiście nie wiadomo, czy powyższe informacje są prawdziwe. Brzmią jednak wiarygodnie, poza tym do oficjalnej zapowiedzi Battlefielda 4 pozostało tylko kilka dni — jest więc bardzo prawdopodobne, że redakcja Edge’a już widziała grę i ma przygotowany artykuł na jej temat.

Wierzycie tym rewelacjom?

[uPDATE]:

Serwis Battlefield 4 Central udostępnił kolejną porcję informacji, którą ponoć posiada od człowieka odpowiedzialnego za wyciek grafiki promocyjnej gry. Niektóre pokrywają się z powyższymi, ale jest też kilka nowych:

  • będą nie dwie, a trzy frakcje - Stany Zjednoczone, Rosja i tajemnicze pańśtwo ze Wschodu lub Azji (Chiny?)
  • pojawią się cztery klasy postaci, które zostaną usprawnione względem poprzedniej części
  • w podstawce będzie tyle samo map, co w "trójce". Mają być ogólnie większe i bardziej szczegółowe, ale więcej poziomów ma koncentrować się na bliskodystansowej walce piechoty. Planowane są dodatki DLC z kolejnymi lokacjami, ich wstępna produkcja już się rozpoczęła
  • będzie więcej trybów niż we wcześniejszej odsłonie 
  • usługa Premium dostępna ma być od dnia premiery i oferować początkowo kilka bonusowych perków
  • powróci duża część broni i pojazdów z poprzedniej części, będzie więcej opcji dla drużyn 
  • gra ma być w większym stopniu ewolucją niż rewolucją względem wcześniejszej odsłony. Dotyczy to zarówno oprawy wizualnej jak i rozgrywki
  • trzecia część ma być nadal wspierana po premierze Battlefielda 4
  • developerzy planują ponoć integrację "trójki" z "czwórką", ale może ona ograniczyć się tylko do usługi Battlelog. Sam serwis ma zostać zaktualizowany - pojawi się więcej statystyk i opcji społecznościowych
  • nie zabraknie kampanii fabularnej i co-opa, scenariusz gry ma zostać napisany przez nowych ludzi.

 

http://www.cdaction.pl/news-31549/battlefield-4-nowa-wersja-silnika-zmienna-pogoda-destrukcja-wyciekly-informacje-update.html

Odnośnik do komentarza

Jeżeli ten Frostbite 2.0 był w tak małym stopniu wykorzystywany to po co już wersja 2.5?Dla mnie padaką jest że w Dice nie umieją na starcie konsol zrobić wersji takiej samej jak na PC(chyba że tylko wersja na mocarne będzie odstawać a te co ma większość graczy nie będą się różnić.).Jeżeli tak lubią PC-ty to niech skupią się tylko na nich,zobaczymy czy powtórzą "sukces" crysisa 1.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...