Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Featured Replies

  • Odpowiedzi 4,6 tys.
  • Wyświetleń 429,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • spojrzmy na gierke nie patrzac na to jak dzialala do dzisiaj w trybie stacjonarnym: - zbyt duze i puste przestrzenie, nie raz pare minut biegnie sie w samotnosci po trawce - beka z posterunkow w inn

  • Il Brutto
    Il Brutto

    No i padl Calamity Ganon, 50 godzin na liczniku, czas napisac male podsumowanie. Piekna to byla gra... a nie czekaj, to byla VTM Bloodlines w ktora gralem 2 miesiace temu, teraz czas na BOMBY PRAWDY.

  • Przeszedłem dzisiaj i ja. Na liczniku 90+, zdobyty Master Sword i Hylian Shield, zaliczone wszystkie kapliczki, znalezione 102 Koroki, bestie uwolnione, blablabla. Nie ukrywam, że od 80 shrine'a w gór

Opublikowano

Czapka :o

 

Dzięki za spoiler.

Opublikowano

Czapka może być z Amiibo, ponieważ okazało się, że figurki na 30-lecie dają również szmaty z danych odsłon z których pochodzą w tym czapa, tunika i getry  :Coolface:  

 

@Hum

No właśnie zapomniałem o łuku i upgrade'ach do Sheikah Slate. Swoją drogą Nintendo odwaliło tutaj kawał roboty. Takie monster, animal, item pedie jaką walnęli w Breath of the Wild zawsze chciałem aby każda gra z otwartym światem posiadała. Istne mistrzostwo świata jeśli chodzi o wykonanie, szybkość przeskakiwania stron i czytelność.  :banderas:

Opublikowano

Wlasnie jak sie uzupelnia to hyrule compedium?

Opublikowano

Nawet łuki się różnią, jeden zbliża, drugi strzela jakby trzema strzałami, a menu rzeczywiście jest bardzo intuicyjne, w tej grze nie ma lipy, wszystko jest na tip top.

Opublikowano

Ten patch na switcha był day one czy później? Coś zmienił w samej gierce? 

Opublikowano

Nie wiem czy coś pomógł, bo u mnie chodzi dobrze, nie są to częste dropy, czy duże, na które zwracałbym uwagę, tym się nie przejmuj w ogóle.

 

Update: z czego pamiętam na początku kilka razy zwolniło, później już chyba wcale, przynajmniej nie zauważyłem, i to przed paczem, bo gra mnie tak wciągnęła, że ściągnąłem go dopiero w poniedziałek :).

Edytowane przez zdrowywariat

Opublikowano

Urlop!

Ehwo4jt.jpg

Koledze zapowiada się urlop życia :)

Opublikowano

 

jak ta gra chodzi na wii u na tv i gamepadzie? są zauważalne różnice na korzyść wersji przenośnej?

 

ale że przenośnej na gamepadzie? przecież WiiU streamuje obraz do gamepada, on sam nic nie wyświetla.

 

a to mój błąd. zasugerowałem się trochę lepszym framerate w przenośnej wersji switcha, licząc na to samo w przypadku tańszego sprzętu xd

Opublikowano

Wszyscy oh i ah, to ja może wyskoczę z minusami :) 

 

To zupełnie inna Zelda niż te które wcześniej ograliśmy- czy lepsza czy nie, to za wcześnie. Werdykt po końcowych napisach. 

- nie lubię przyrządzać pożywienia w grach, a tu taki trochę przymus, więc mi to nie pasuje

- broń. Dużo złomu, masa i do tego szybko się niszczy

-trudność gry, a ktoś się śmiał z DLC i wyższego poziomu, to ja nie wiem co tam będzie

- mimo wszystko pasował mi system z poprzednich Zeld, tutaj mam cel niby określony, ale tracę 3h i w zasadzie fabuła stoi :Coolface: 

- parowanie to jakiś mindfuck, to już w DkS szło to łatwiej. 

 

"takie wady" które mi się rzucają w oczy. 100h to tam minimum. Chyle czoła przed N i panem M że tak to wszystko ogarnął i ładnie połączył. 

Nie wiem czy ktoś ogarnie sam grę na 100%. 

 

Generalnie petarda :obama:

 

Szkoda, że nie ma tej apki z 3DS gdzie są statsy wszystkich aplikacji. 

Opublikowano

No parowanie nie jest łatwe ale różni się od tego z Souls'ów zwyczajnie precyzją. Polecam poćwiczyć na Bokoblinach, Octorokach i małych Guardianach (sprowokować aby oddali strzał) - są idealni do treningu, ponieważ ich ataki wielkie g robią a jak się wyuczy timingu to potem nawet Lizalfosy są nie straszne a radocha z każdego udanego parowania nie do opisania. :kaz:

 

Soulsy z kolei to pikuś w parowaniu ponieważ, wiesz kogo możesz sparować i niezależnie jaką broń posiada to jest dokładnie ta sama długa klatka animacji przeciwnika podczas której naciskasz przycisk i parujesz. Ile razy to ewidentnie przeciwnik powinien mnie trafić a gdzie ta własnie klatka sprawiała, że magicznie zablokowałem atak jakiegoś mobka. Tutaj po prostu trzeba wziąć zwyczajnie pod uwagę to jak szybko Link machnie tarczą i przyjrzeć się z jaką prędkością przeciwnik wykonuje atak.  

 

Swoją drogą chciałbym aby każda gra z otwartym światem miała takie problemy, nie natury technicznej a kwestii własnych upodobań  :sorcerer:

 

Jednak rzeczywiście najbardziej podoba mi się element wyzwania. Choć stwierdzam, że dla mnie poziom trudności bywa coraz łatwiejszy, ponieważ gra doskonale uczy jak sobie radzić i wykorzystywać każdy element możliwy do zadania obrażeń. Szczerze aż nie mogę się doczekać, gdy wymęczę podstawkę i dorwę się do DLC bo wiem, że będzie rzeźnia  :banana:

Opublikowano

Już z 20+h na liczniku a ja dalej nie doszedłem do pierwszej wioski :obama: ta gra jest niesamowita, wczoraj walczyłem na śmierć i życie z niedźwiedziem, tuż po sukcesie w znalezieniu ukrytego skarbu, którego położenie dostałem w formie zagadki za jedyne 100 rupii :obama: po drodze oczywiście trafiłem na ukrytego shrinea :kaz:

 

A te dwa na szczytach gór :banderas: banalne, ale sam fakt takiego wykorzystania mechaniki shrineow... Kudosy

nie wytrzymam już dłużej, Rayos, tak jak mam do Ciebie duże pokłady sympatii, to muszę to napisać

 

ja pier,dolę przestań z tymi emotkami w każdym zdaniu, bo zrzygać się można

Opublikowano

Moje statsy to jakoś tak:

- nieco ponad 40 shrinów,

- jeden duży dungeon,

- 10 serc i prawie pełne drugie kółko staminy,

- obecnie mam jakiś miecz, który ma 52, ale chyba miałem coś lepszego. Łuk 38, tarcza chyba 40,

- zbroja daje mi razem 36 defa, ale często używam innych, na taką a taką pogodę, na wspinanie, na pływanie. Fajnie, że można je zmieniać w locie.

 

A, pewnie większość z was już to wie, ale może ktoś nie - odkryłem też sposób na łatwiejsze wyszukanie miejsc z albumu (co najmniej jedno jest bardzo trudno znaleźć). W wielu miejscach kręci się taki koleś o imieniu Pikango i dość dokładnie określa, gdzie mamy iść. Chociaż tego jednego wspomnianego miejsca i tak szukałem z pół godziny xd

 

Co do walki - jest bardzo satysfakcjonująca. Jest chęć inicjowania potyczek po prostu dla zabawy. System walki przypomina mi trochę Dark Messiaha, który miał jeden z najlepszych systemów walki w grach w ogóle. Tylko tam był widok z pierwszej osoby i kopniaki, których mi tutaj brakuje. Kopałbym łby tych kościanych bokoblinów i moblinów :D

Opublikowano

Czy to console wars? Poszedł raport.

Opublikowano

 

Już z 20+h na liczniku a ja dalej nie doszedłem do pierwszej wioski :obama: ta gra jest niesamowita, wczoraj walczyłem na śmierć i życie z niedźwiedziem, tuż po sukcesie w znalezieniu ukrytego skarbu, którego położenie dostałem w formie zagadki za jedyne 100 rupii :obama: po drodze oczywiście trafiłem na ukrytego shrinea :kaz:

 

A te dwa na szczytach gór :banderas: banalne, ale sam fakt takiego wykorzystania mechaniki shrineow... Kudosy

nie wytrzymam już dłużej, Rayos, tak jak mam do Ciebie duże pokłady sympatii, to muszę to napisać

 

ja pier,dolę przestań z tymi emotkami w każdym zdaniu, bo zrzygać się można

Przepraszam kruku
Opublikowano

Wraz z wejściem na szczyt pojawia się spadek temperatury, nos i policzki robią się czerwone a bez odpowiedniego ubioru trzęsie się z zimna i link na końcu... umiera :banderas:

 

HkRA9so.jpg

Edytowane przez Oldboy

Opublikowano

Wczoraj wreszcie kilka shrine'ow ogarnalem fajnie ze nie daja nam na tacy tych serduszek i trzeba troche poglowkowac + samo dojscie do nich tez czasami zajmuje troche.

Jedyne co czasami irytuje to to ze bronie sie tak szybko psuja, myslalem ze bedzie to inaczej rozwiazane ale za to w cholere tego szrotu z przeciwnikow wypada wiec pol biedy.

Opublikowano

Poczekajmy na Master Sword, jestem ciekaw jak to później rozwiążą.

Opublikowano

Master Sword

też się psuje, lecz o ile dobrze się orientuje, ma ustawiony jakiś cooldown na autonaprawę po zepsuciu. Pewnie działa to podobnie jak skille, które dostajemy po ukończeniu dungeonów. Jedynie walki z bossami w dungeonach i samym ganonem go nie niszczą.

 

No ale na razie jeszcze go nie mam, bo

trzeba mieć odpowiednio mocnego linka, by ten dał radę wyciągnąć go z kamienia.

 

Opublikowano

Kupiliście już:

 

Chate w Heteno? :) Dobry motyw mozna przechowywac stuff.

 

Opublikowano

Ja jeszcze nie,

ale tam chyba mało slotów na sprzęt jest?

Edytowane przez Hum

Opublikowano

Spoilery dotyczące wątku głównego, w krainie, gdzie ciagle pada, kumaci będą wiedzieli, a nie chcę spoilerować tym, co tam nie byli:

 

 

Biliście się z tą bestią, co mieszka na szycie z elektrycznymi strzałami? Ja zrezygnowałem, uciekałem przez nią dobre kilka minut, szukając 20 strzał do misji głównej. Czułem się jak przynęta, ciągle pod zagrożeniem, bo 1-2 strzały i leżę. Dużo kombinowania, uników, dobre to było

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.