Skocz do zawartości

Console Wars 5: Starcia Betonów

Featured Replies

Opublikowano

To ile te serwery były czynne? 2 lata z hakiem? :P

Może na to co napisał Enkidou odpowiedz zamiast zmieniać temat.

 

Przesadziłem, ale casualizm to nie tylko tytuły, w które się gra, ale także sposób w jaki się gra - JP na tle innych dużych rynków jest najbardziej casualna tym bardziej jeśli się weźmie pod uwagę, że grają praktycznie w same "swoje" gry.

Edytowane przez DonSterydo

  • Odpowiedzi 11,6 tys.
  • Wyświetleń 375,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, Mendrek ciągle się pyta jakie to są różnice między Xbox LIVE a PSN, mimo nawet tego że dokładnie mu je wypisałem jakiś czas temu.   Tak więc postanowiłem skleić filmik dla takich jak on:  

  • mentalność Lionela i komentujących na PPE - pogoń za hardware i ocenianie wszystkiego pod kątem jakichś tranzystorów (i to tacy ludzie mają czelność śmiać się z pececiarzy, że ci zamiast grać gadają o

  • raven_raven
    raven_raven

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6jIK_cHF5c   To jest ta gierka, do której po nocach moczą się sonyboty xD?   Chcecie mi powiedzieć, że gra w której jedyny koleś z latar

Opublikowano

EA, firma która jako pierwsza wprowadziła online passy i elementy z gier free-to-play do płatnych gier (np. lepsze bronie do BF3, złoto do Dragon Age 2), zamyka kolejne serwery do swoich gier:

 

Do okresowego zamykania serwerów kolejnych gier przez Electronic Arts chyba już wszyscy zdążyli się przyzwyczaić. Które tytuły spotka ten los w najbliższym czasie? Od 11 stycznia 2013 roku przestaną działać: FIFA 11 (+Ultimate Team), Madden NFL 11, NBA Jam, NBA Live 10, NCAA Football 11 oraz NHL 11 (+Ultimate Team). Jeśli komuś brakuje sieciowych osiągnięć w tych pozycjach, to czasu pozostało niewiele.

http://www.onlinecen...ne-serwery.html

 

A jeżeli oni zamykają te servery bo... prawie nikt już w to nie gra online?!

 

 

nie to żebym EA bronił

 

Opublikowano

No ale jednak te gry, do których zamykają sprzedały się w milionach każda, więc niesmak jest spory jeśli za tą kasę nie utrzymują serwerów te 4 pełne lata.

 

Madden 11 ~ 2 lata 4 miesiące 20 dni / Sprzedaż +5 mln - bez jaj :P

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

To ile te serwery były czynne? 2 lata z hakiem? :P

Może na to co napisał Enkidou odpowiedz zamiast zmieniać temat.

 

Przesadziłem, ale casualizm to nie tylko tytuły, w które się gra, ale także sposób w jaki się gra - JP na tle innych dużych rynków jest najbardziej casualna tym bardziej jeśli się weźmie pod uwagę, że grają praktycznie w same "swoje" gry.

Zależy co kto uważa za granie casualowe i za swoje statystyki, bo myślę, że ilość mieszkańców USA grających w Angry Birds i inne popier.dółki jest większa niż analogiczna grupa w Japonii, a jednak całego kraju jako casualowy być nie określił.

Edytowane przez Hela

Opublikowano

Nie no, w Japonii są ci cali nerdzi, co nawet z domu nie wychodzą, tylko grają/oglądają anime, ale nawet u nas nieraz nie ma czasu po prostu sobie zagrać, bo coś trzeba załatwić, iść do roboty i cały dzień ucieka.

Opublikowano

Nie no, w Japonii są ci cali nerdzi, co nawet z domu nie wychodzą, tylko grają/oglądają anime, ale nawet u nas nieraz nie ma czasu po prostu sobie zagrać, bo coś trzeba załatwić, iść do roboty i cały dzień ucieka.

 

Tak sie sklada ze w Japonii to dopiero zapierdala*a ludzie jak mrowki, te no-life'y o ktorych mowisz to przewaznie nastolatkowie lub ludzie ktorzy z chaty nie wychodza bo im sie nie oplaca, w koncu za kilka godzin znowu maraton w robocie (a znajdz tu jeszcze czas na swoje sprawy, "cos zalatwic" etc). Polacy przy Japoncach to nieroby i pijusy.

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

a jednak całego kraju jako casualowy być nie określił.

 

 

Ogólnie nikt mądry nie określa "całego kraju" w żaden sposób, zwłaszcza słowami, których znaczenia sam nie jest pewien.

 

No ale jak się nie ma nic do powiedzenia konkretnego, to się mówi, że Japonia to kraj casualowy, USA - kraj głupi, a Polska - no nie wiem, może np. zielony, ten sam wkład do dyksuji.

Edytowane przez ogqozo

Opublikowano

If you talk to people about the next-gen games at, oh, I don't know, a major gaming trade show or a major gaming awards show, the persistent impression given is that these new systems will be powerful. The old comparison I heard—and saw backed up by a solid report on IGN—was that the new Xbox would be eight times more powerful than the 360. That's old reporting, from earlier in the year. We've also heard that Durango is roughly as graphically capable as the second-most powerful PC on the market today, which, yes, is quite the indirect statement. The chatter we hear is that Durango and Orbis are close in power to each other or at least both in the same league past the current gen. Much may have changed since then and, as any Wii U owner can tell you, it's damn hard to assess how powerful a system is even when playing the first batch of games a developer made for it. (Or don't ask a Wii U user... ask an Xbox 360 user to compare 2005 360 launch games Kameo: Elements of Power or Perfect Dark Zero to 2012's Halo 4).

 

The vibe I get when I hear about Durango is that Microsoft is on the mark. Sony appears to inspire less confidence, though I've had a hard time nailing down why and discerning how much lost confidence is due to the on-and-off troubles of the PlayStation 3 and the struggles of the Vita vs. how much lost confidence is due to any problems looming for PS4. What I do know is that confidence is high that the next Xbox will be out in time for next Christmas. Confidence is less high that Sony will pull off the same feat, though they want to.

http://kotaku.com/5968211/reality-check-theres-a-strong-chance-well-have-a-ps4-and-xbox-720-a-year-from-now

Opublikowano

To się okaże w praniu. Zresztą, nowa generacja może dla nas oznaczać mniejszą ilośc tytyułów i skupianie się wydawców wyłącznie na blockbusterach. Zresztą, powoli to się dzieje teraz. W sume też nie przez przypadek pod koniec dekady powstają nowe IP takie jak np. Dishonored czy Dead Island. To zaplecze na przyszłość. Tak samo jest z Remeber Me, itd.

Edytowane przez Nemesis US

Opublikowano

Pod koniec generacji nie dekady, mamy początek dekady ziomek. Mam nadzieje że tak źle nie będzie, jeśli chodzi o wybór gier, wiadomo że wielkie serie przetrwają, ale nowe IP i gry niszowe też będą.

Opublikowano

devkity nowego xboxa mają ponoć 12gb ram :ph34r:

 

Czyli Nextbox bedzie miał 6gb ramu

Opublikowano

nie wiadomo, to nie zawsze tak działa.

 

imo 8 mogliby dać...

Opublikowano

nom, 8 GB by stykło bo i tak sporo z tego będzie szło na soft. Teraz nie ma już jak kiedyś, że zajmuje on w konsoli kilkadziesiąt MB, pewnie będą chcieli wsadzić jakieś aplikacje, może filmik dla początkujących/promujący, czy coś tam jeszcze, a do tego zostawić trochę MB tak na wszelki wypadek.

Edytowane przez Fenikz

Opublikowano

A co ma RAM do aplikacji czy filmów, które będą na dysku?

Jeśli rzeczywiście będzie 8GB to pewnie przynajmniej 1GB będzie zarezerwowane dla OS (podczas gry).

Opublikowano

ma, bo właśnie mogą kilka ich wsadzić do RAMu, jak np. przeglądarkę z PS3. Tak żeby było więcej bajerów, nawet jak HDD nie ma podłączonego.

Edytowane przez Fenikz

Opublikowano

RAM byłby potrzebny do tego aby te aplikacje mogły chodzić "obok" gry (np. właśnie przeglądarka) ale same w sobie będą przecież trzymane na HDD (lub innej pamięci stałej). To samo z ew. filmikami.. a z Twojego poprzedniego postu wynikało, że te filmy też miałyby być trzymane (chyba podczas gry) w RAMie (wtf?).

 

e: Wydaje mi się, że tym razem HDD będzie standardem w PS4 jak i nowym X'ie (ew. rozwiązanie z budżetowej PS3 slim z małą pamięcia flash na system a dysk każdy dokupi sobie jaki zechce).

Edytowane przez Emet

Opublikowano

tak, Vita ma tak rozwiązane. Jest tam np. przeglądarka, "gra" Kącik Powitalny, filmik przy pierwszym odpaleniu pokazujący możliwości konsolki itd. trochę pewnie marnują pamięci, ale co zrobić. Aha, PS3 ma niby HDD w standardzie, ale i tak przeglądarka jest wgrana na RAMie, a do tego nie idzie jej podczas gry odpalić.

 

 

e: Wydaje mi się, że tym razem HDD będzie standardem w PS4 jak i nowym X'ie (ew. rozwiązanie z budżetowej PS3 slim z małą pamięcia flash na system a dysk każdy dokupi sobie jaki zechce).

 

no właśnie w tym problem, że im może opłacać się bardziej zabrać troszkę więcej RAMu niż dopłacać na dodatkowy HDD/flash o śmiesznej ilości megabajtów.

Edytowane przez Fenikz

Opublikowano

System w PS3 to w ogóle jest komedia... (różne chore ograniczenia, niektóre rzeczy da sie zrobić mając odpaloną grę.. ale jak jestes,my normalnie w menu to nie idzie odpalić jednocześnie np. przeglądarki i zobaczyć profilu kogoś z listy) ale może w nast. generacji jednak zrobią to jak trzeba (niestety jako, ze to Sony to raczej są nikłe szanse).

Opublikowano

"Ponoć" nie wymaga komentarza.

Opublikowano

8 Gb ramu w konsoli? Uwierzę jak zobaczę. 4 Gb to już będzie dużo bo 8x więcej niż obecnie.

 

PS. Artykuł na temat sytuacji Sony z przytoczonymi danymi na temat środków finansowych, długu, wartości rynkowej itp.

 

- Wartość firmy mierzona ceną akcji: 2000 r. - 100 mld $ / 2012 r. - 11 mld $

- Sony ma więcej długu niż Microsoft, Google i Apple razem wzięte - 145 mld $

- Środki płynne po odjęciu wszystkich zobowiązań wynoszą ok. 11 mld $ i spada - artykuł chyba jeszcze nie uwzględniał ostatniego ruchu Sony, który polegał na upłynnieniu aktywów za 1.5 mld $ w celu spłaty niektórych długów.

 

Nie chce się wierzyć, że przez 12 lat władze firmy systematycznie ją wykańczały i dopiero po 11 latach zaczęli robić coś w kierunku zmiany trendów. Ciężko uwierzyć, że taka niekompetencja przechodziła przez dekadę w prywatnej korporacji - zrozumiałbym gdyby to było jakieś przedsiębiorstwo państwowe.

 

Edyta: Dane są zaktualizowane - w artykule są liczby z czerwca.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Obstawiam max 4 GB.

Opublikowano

Info dla mendrka, zeby wiedzial co tak naprawde rzadzi w Japonii:

 

In Japan alone, Nintendo has sold 8,799,378 units in less than two years, while the PS3 has sold 8,716,260 units in over six years. Let’s hope Nintendo can maintain the momentum.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.