Skocz do zawartości

HALO 4 - MULTIPLAYER


Raptor

Rekomendowane odpowiedzi

W halo3 był Blackout tragiczna podróba Lockouta.

 

A tutaj tak pozatym ciekawy news :

 

http://www.halocounc...laylist-details

 

W skrócie nowa playlista wraz ze wzmocnionym Slayerem, CTF, KOTH itd..

 

  • 4 na 4
  • Pre-set game loadouts
  • Forced respawn timers
  • No instant respawn
  • Ordnance on re-supply timers
  • Join-in-progress off
  • No split-screen play
  • Friendly fire on
  • Max party size 4 with big party matching enforced
  • No guests allowed

Edytowane przez Salwador
Odnośnik do komentarza

W halo3 był Blackout tragiczna podróba Lockouta.

 

A tutaj tak pozatym ciekawy news :

 

http://www.halocounc...laylist-details

 

W skrócie nowa playlista wraz ze wzmocnionym Slayerem, CTF, KOTH itd..

  • 4 na 4
  • Pre-set game loadouts
  • Forced respawn timers
  • No instant respawn
  • Ordnance on re-supply timers
  • Join-in-progress off
  • No split-screen play
  • Friendly fire on
  • Max party size 4 with big party matching enforced
  • No guests allowed

 

alleluja! bronx i ja się cieszymy xD Chociaż pewnie się okaże że ta playlista nie bedzie miała dużej populacji, za jakiś czas ją wyjebią i wrzucą Infinity Grifball albo Team Double Regicide.

 

Despair z tym "ściankami" na środku jest kretyński trochę.

Odnośnik do komentarza

W halo3 był Blackout tragiczna podróba Lockouta.

 

A tutaj tak pozatym ciekawy news :

 

http://www.halocounc...laylist-details

 

W skrócie nowa playlista wraz ze wzmocnionym Slayerem, CTF, KOTH itd..

  • 4 na 4
  • Pre-set game loadouts
  • Forced respawn timers
  • No instant respawn
  • Ordnance on re-supply timers
  • Join-in-progress off
  • No split-screen play
  • Friendly fire on
  • Max party size 4 with big party matching enforced
  • No guests allowed

 

alleluja! bronx i ja się cieszymy xD Chociaż pewnie się okaże że ta playlista nie bedzie miała dużej populacji, za jakiś czas ją wyjebią i wrzucą Infinity Grifball albo Team Double Regicide.

 

Despair z tym "ściankami" na środku jest kretyński trochę.

 

a żebyś wiedział że się cieszymy. W końcu coś się zaczyna dziać

Odnośnik do komentarza

Griftball to mila odskocznia , ale szalenstwa nie ma . Szkoda ze mapki forgowe ciesza sie mala popularnoscia [ coraz mniejsza ] , bo naprawde wg mnie warto sie tam bawic . Moze ludzie ktorzy maja w naturze boltshot+cammo nie ogarniaja trybow jak CtF czy Koth .

Widac ze H4 sie rozwija - forgowe mapy , w koncu competetive playlista , gdzies w kwietniu [ ech szkoda ze dopiero ] bedziemy zdobywali lvl na playlistach a nie jak leci. 343 w mniejszym lub wiekszym zakresie slucha ludzi ktorzy jeszcze nie pogrzebali tej gry - oby tak dalej :)

Odnośnik do komentarza

Griftball to mila odskocznia , ale szalenstwa nie ma . Szkoda ze mapki forgowe ciesza sie mala popularnoscia [ coraz mniejsza ] , bo naprawde wg mnie warto sie tam bawic . Moze ludzie ktorzy maja w naturze boltshot+cammo nie ogarniaja trybow jak CtF czy Koth .

 

Bo dzieciaczki nie radzą sobie i wracają do zwykłych map gdzie jest milusi Abandon i Adrift z windami i innymi kamperskimi kątami :>

 

Szczerze przyznam że spojrzałem w statystyki i mam więcej killi z boltshota niż śmierci xD

 

Jutro będzie bulletin, mam nadzieję że dadzą jakieś pierwsze info o nowym mappacku :)

Odnośnik do komentarza

na playliscie z mapami z forgea boltshot nie denerwuje mnie, i raczej rzadko tam kogoś z tym spotykam, bo mapy nie są stworzone do tego. Muszę też dodać, że ostatnio jak gram w H4 to odpalam tylko forgeową playlistę, bo standardowe playlisty i mapy mi już totalnie zbrzydły (nie licząc dalej kozackiego haven).

Odnośnik do komentarza

Po półtora miesięcznej przerwie od H4 powrócilem do multi i kurde mogę napisać jedno ta gra jest zaje.bista :) zwłaszcza mapki z forge'a :) ludzie na tej playliscie są bardziej tak jakby ogarnieci. Mam nadzieję że nie zlikwiduja tej playlisty tylko dodadzą nowe mapki ewentualnie fajnie by było jakby włączyli je do starych map :)

Odnośnik do komentarza

w reachu od początku do samego końca najbardziej ogrywanym trybem był infection, dla porównania kiedy w super slayera (jeden z najlepszych bo najnormalniejszych trybów) grało 200-300 osób, na infection było ok. 10.000. beka.

 

Living Dead nie był od początku w Reachu a i w początkowej fazie nie przewyższał Team Slayera, potem już owszem...

 

Po półtora miesięcznej przerwie od H4 powrócilem do multi i kurde mogę napisać jedno ta gra jest zaje.bista :) zwłaszcza mapki z forge'a :) ludzie na tej playliscie są bardziej tak jakby ogarnieci. Mam nadzieję że nie zlikwiduja tej playlisty tylko dodadzą nowe mapki ewentualnie fajnie by było jakby włączyli je do starych map :)

 

Community Forge raczej nie przetrwa długo, ale niektóre z tych map zostaną wrzucone do Infinity Slayera zapewne albo tej nowej Competitive Playlisty.

Odnośnik do komentarza

No wlasnie patrzac na ilosc osob grajacych w community forge test jest to jakas masakra .. niestety jest to spowodowane tym ze czesto niektorym ludzom te may klatkuja , do tego dochadzi fakt rotacji roznych trybiw - co dla niektorych jest masakrycznie ciezkie do ogarniecie . Szkoda ...

Nie do konca... popatrz na taki Griefball... tam ludzie po prostu siedza i wala twarza w pada caly dzien...

Odnośnik do komentarza

Panowie, czytając kilka ostaniach stron stwierdzam ze przesadzacie jeżeli chodzi o boltshota, ok jest ziebany, ale czy on jest głównym winnym spjerdolenia MP w halo 4 ? Jak dla mnie to od zawsze w halo najbardziej wkurfiające było CAMO i nie ważne czy typ używa bolta, snajpy, shotguna, miecza, procy kurfa.., w H4 jest kompletnie niewidoczny z tym perkiem jezeli nie poświecisz na niego centralnie PV, wiec to nie chodzi o samego bolta, ja mógłbym z przeiebanych broni w H4 wymienić jeszcze SAWa, Beam Rifle ( ja w tej broni nie używam scopa - na każdy dystans ściągam kogo chce) miecz ( praktycznie nie da się zablokować jego uderzania - w Reachu było to możliwe) standardowo needler, granaty plazmowe, które sklejają z 5 metrów itd. Ale to CAMO najbardziej niszczy rozgrywkę, gość, który przycupnął w miejscu albo porusza się naprawdę wolno jest praktycznie niewidoczny na małych mapach a na większych nie ma opcji, ze zobaczysz go pierwszy ze 100 metrów, i nie ma tu znaczenia jakiej broni używa, jeżeli nie jest leszczem to nawet w pojedynku DMR vs DMR ma przewagę jednego strzału bo zauważył Ciebie pierwszy, normalnie ku.rwa COD. Podsumowując: powinni w pierwszej kolejności wyiebac w każdej playliście niewidzialność i oczywiście instant resp. a później zastanowić się nad re-balansem broni.

Co do nowych map: jak dla mnie wymiatają te stworzone na planie koła np. Simplex ( ta mapka jest genialna do CTF), nie licząc despeir oraz najbardziej wkur.wiajacej czyli remake'u Lockouta.

p.

Edit:

 

Bisztat dokładnie, nie wiem czemu ale u mnie w większości meczów na tych mapach spadają FPSy, szczególnie w CTF oraz KOTH gdzie momentami praktycznie nie da się grać, oby to naprawili bo mapy w większości wymiatają.

P

Edytowane przez Adorian
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

boltshot i camo to najgorsze góvna w H4. Nie chce mi się odnosić do wszystkiego, ale co z tego, że w reachu miałeś odbijanie miecza jak i tak raczej na nic to się nie zdawało - po pierwsze to tobie schodził pancerz, a po drugie typa odrzucało zaledwie na metr i bez problemu mógł drugi raz uderzyć mieczem zanim strzeliłeś mu w łeb. Nie rozumiem dlaczegow H4 strzały nie spowalniają typa biegnącego z mieczem, ale jak ktoś do nas łoi jak biegniemy z normalną pukawką to praktycznie stoimy w miejscu. Nie zrozumiem nigdy dlaczego miecz od reacha ma jakiś śmieszny immunitet, moim zdaniem powinno być odwrotnie.

 

Mazz plusuje ludzi hejtujących lockouta :D

Odnośnik do komentarza

Plusuje ludzi hejtujących camo, przedwczorja miałem na lockaucie staty 23-2 więc jestem trochę bardziej wyrozumiały dla tej mapy xD

 

Istnieje jakaś porządna wersja Guardiana w Halo 4?

 

JEEEST

 

Edytowane przez MaZZeo
Odnośnik do komentarza

http://blogs.halowaypoint.com/Headlines/post/2013/01/30/The-Halo-Bulletin-13013.aspx - Bulletin

 

- Infinity Doubles

 

- Doubles Pro offers an experience that features preset game loadouts. The score limit is the same as above, but radar, personal ordnance and instant respawn are disabled. Here are the loadouts that will be featured

 

- CTF Doubles offers the ever-popular Capture the Flag game type, customized for 2 vs 2 play. Custom loadouts and radar are enabled, and respawn time is set to 10 seconds. Flag settings provide an optimal experience for small maps and teams: 5 flags to win, 3 second return, and 15 second reset. Lastly, your flag does not have to be home to score.

 

The Community Forge Test playlist will take a break once we introduce Team Doubles next week, which will feature some of the maps you’ve been playing (with updates, of course!) and also some new maps, as mentioned above. We plan to bring the Community Forge Test playlist back at a later date with new maps, and possibly team sizes and game types

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...