Opublikowano 9 marca 201411 l Uuuu slicznie, w 2jce bylo malo krypt wzgledem czesci pierwszej, cieszy mnie ze wroca, zawsze fajnie bylo polowac na trupojady czy wampiry w tego typu miejscowkach.
Opublikowano 9 marca 201411 l Uuuu slicznie, w 2jce bylo malo krypt wzgledem czesci pierwszej, cieszy mnie ze wroca, zawsze fajnie bylo polowac na trupojady czy wampiry w tego typu miejscowkach. Ano, chciałbym więcej takich misji jak ta z domem dla obłąkanych w W2 i spotkań z inteligentnymi potworami jak w W1(Vetala na cmentarzu).
Opublikowano 9 marca 201411 l W jedynce zwłaszcza wielkie wrażenie na mnie zrobił design cmentarza na tym wzgórzu i tego kościółka z kryptą, w której trzeba było odczarować wiadomo kogo. Mega klimat tam był i liczę, że w W3 będzie więcej właśnie takich miejscówek, a niektóre concept arty nastrajają ku temu pozytywnie.
Opublikowano 9 marca 201411 l W jedynce zwłaszcza wielkie wrażenie na mnie zrobił design cmentarza na tym wzgórzu i tego kościółka z kryptą, w której trzeba było odczarować wiadomo kogo. Mega klimat tam był i liczę, że w W3 będzie więcej właśnie takich miejscówek, a niektóre concept arty nastrajają ku temu pozytywnie. Ja liczę też na jakieś ukryte klimatyczne miejscówki, nie związane z żadnymi zadaniami. Ot tak, dla samej radości z eksploatacji. Poza tym to chcę już wiedzieć jak rozwiążą sprawę granic danych lokacji i tego, czemu nie będzie można ich przekraczać(choć tu raczej podejrzewam wytłumaczenie z wojną i wojskami nilfgaardu). Mam tylko szczerą nadzieję na brak niewidzialnych ścian.
Opublikowano 11 marca 201411 l Premiera w lutym 2015. http://www.allgamesbeta.com/2014/03/the-witcher-3-wild-hunt-pushed-back-to.html
Opublikowano 11 marca 201411 l Premiera w lutym 2015. http://www.allgamesbeta.com/2014/03/the-witcher-3-wild-hunt-pushed-back-to.html Fantastycznie, cały rok na ogranie tego co mam, Przynajmniej się nie zapcham
Opublikowano 11 marca 201411 l Premiera w lutym 2015. http://www.allgamesbeta.com/2014/03/the-witcher-3-wild-hunt-pushed-back-to.html
Opublikowano 12 marca 201411 l Kompletnie tego nie rozumiem, w niedawnym wywiadzie była mowa że gra wchodzi w fazę optymalizacji i testów a teraz taki poślizg ?. Coś tu śmierdzi i nie dam się kupić słowami "chcemy wszystko dopracować".
Opublikowano 12 marca 201411 l Nic nie śmierdzi, przecież w tym roku wychodzi Dragon Age: Inkwizycja. Stąd, podejrzewam, przesunięcie tytułu na kolejny rok.
Opublikowano 12 marca 201411 l W komentarzach giełdowych piszą, że CD Projekt nie da rady wydać dwóch gier w jednym roku, więc pewnie Cyberpunk zostanie przesunięty na 2016.
Opublikowano 12 marca 201411 l Trochę szkoda, że znów przesunęli termin wydania. No ale liczę na to, że dzięki temu gra będzie jeszcze bardziej dopieszczona. Witcher 3 na urodziny, nie powiem fajna sprawa.Może i nowy piecyk do tego czasu kupię Nic nie śmierdzi, przecież w tym roku wychodzi Dragon Age: Inkwizycja. Stąd, podejrzewam, przesunięcie tytułu na kolejny rok. Ja cię proszę, kolejna paść od DA miałaby konkurować z W3? Te gierki od Bio to co najwyżej mogą z Diablo 3 sobie powojować bo tyle to one mają wspólnego z rpg. Edytowane 12 marca 201411 l przez Paliodor
Opublikowano 12 marca 201411 l Jeszcze właściwie na oczy nie widziałeś tytułu, a już krytykujesz... Widziałem dwa poprzednie twory i o ile jedynka była "ok" tak DA2 lepiej przemilczę bo było mega żenujące. Ich Mass Effect 3 też szału nie robił z mega wymyślną końcówką włącznie XD Bio może kiedyś robił dobre/bdb gierki jak choćby KOTOR ale teraz to tylko masowa papka udająca być rpg. Edytowane 12 marca 201411 l przez Paliodor
Opublikowano 12 marca 201411 l Przecież jeśli CD Projekt boi się Dragon Age w tym roku, to nie z powodu możliwej zarąbistości DA, tylko jej wielkiego potencjału marketingowego. Mając do wyboru DA i Wiedźmina, sprzedaż może być mniejsza bo wielu casuali pewnie wybierze Inkwizycję.
Opublikowano 12 marca 201411 l Przecież jeśli CD Projekt boi się Dragon Age w tym roku, to nie z powodu możliwej zarąbistości DA, tylko jej wielkiego potencjału marketingowego. Mając do wyboru DA i Wiedźmina, sprzedaż może być mniejsza bo wielu casuali pewnie wybierze Inkwizycję. Też racja, w dzisiejszych czasach gierka z większym marketingiem ma o wiele lepsze szanse na sukces niż produkt rzeczywiście lepszy ale nie mający takiego worka mln na reklamę. A że niektórzy jeszcze żyją przekonaniem, że Bio=genialne rpg to potem się nie dziwię, że ich potworki sie tak sprzedają. Edytowane 12 marca 201411 l przez Paliodor
Opublikowano 12 marca 201411 l Jak pomoże to chociażby w zoptymalizowaniu gry to jak najbardziej niech poczekają z premierą.Nie chcę kolejnego gniota pod względem technicznym jak Battlefield 4.
Opublikowano 12 marca 201411 l EA celebruje, bo oni dali dyrektywe Bio aby wypuscic przed Wiedzminem swojego pascia. Szkoda, bardzo szkoda z powodu tej obsuwy, ale to CD Projekt jest, im jestem w stanie wybaczyc bo: a) pracuja w polsce b) sa jednym z niewielu devow ktorym faktycznie zalezy na jakosci swoich produktow c) w (pipi)e maja DLC, a jesli juz cos robia, to daja za darmo d) sa anty-drm Takze jestem w stanie uwierzyc ze obsuwa to faktyczny ruch ku poprawieniu gry a nie jakas biznesowa zagrywka. Edytowane 12 marca 201411 l przez Bansai
Opublikowano 12 marca 201411 l Przestraszyli się Destiny ? Uwierz mi, że żaden developer nie przekłada premiery z powodu innej dużej gry która wychodzi w tym samym czasie. Niosło by to ze sobą tak gigantyczne dodatkowe koszta których nie jest w stanie udźwignąć żaden developer. Wiem coś o tym bo od lat pracuję w branży. Jeżeli premiera została przesunięta to tylko i wyłącznie z powodu niemożliwości ukończenia developingu gry we wcześniej obiecywanym terminie. Po za tym Destiny to jednak całkiem inna gra, i RPG pokroju Wiedźmina raczej nie musi widzieć w niej bezpośredniej konkurancji. Myślę, że z zaistniałego faktu trzeba się tylko cieszyć biorąc pod uwagę że końcówka zeszłego roku zaatakowała nas ostro niedopracowanymi tytułami - żeby daleko nie szukać Battlefieldem 4 który w momencie premiery nie zasługiwał nawet na status Bety. Edytowane 12 marca 201411 l przez Xymek
Opublikowano 3 kwietnia 201411 l http://www.pssite.com/news-32111-dwie_lokacje_z_wiedzmina_3_beda_3_5_razy_wieksze_niz_caly_skyrim.html 3,5 raza większy świat od Skyrima O_O
Opublikowano 3 kwietnia 201411 l Jak działa fast travel? Tak samo jak w Skyrimie? Nie wiem czy taki duży świat jest serio potrzebny. CD Projekt to nie jest takie spore studio.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.