Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Dziki Gon


Rekomendowane odpowiedzi

Artysta zajmujący się efektami graficznymi w Wiedźminie 3 - Jose Teixeira - przyznał w jednym z ostatnich wywiadów, że z optymizmem patrzy na możliwości konsol obecnej generacji.

 

- Bazując na naszych doświadczeniach podczas prac nad grą, wyciągniętych wnioskach i pomysłach, które już teraz mamy na zrobienie czegoś więcej przy tych samych limitach... Jestem bardzo podekscytowany perspektywą najbliższych lat - mówił w rozmowie z serwisem DualShockers

Teixeira ujawnił także kilka szczegółów na temat przygotowywania konwersji na konsole obecnej generacji. Efekty zobaczyć można między innymi w opublikowanych wczoraj fragmentach rozgrywki z PlayStation 4.

- Czy wyzwaniem było „zmieszczenie” tej gry na konsolach? Oczywiście! Postaram się wyjaśnić bez zanudzania: PC rozwijają się co roku, więc ograniczenia ciągle się zmieniają (przez co prace na komputerach osobistych są trudne).

- Tymczasem konsole się nie zmieniają. Weźmy poprzednią generację, porównując tytuły z pierwszego i ostatniego roku. To nadal ten sam sprzęt i „ograniczenia wydajności”, ale gry wyglądają dużo lepiej! Pomyślmy w ten sposób: Wiedźmin 3 ukazuje się na sprzęcie liczącym półtora roku, a już wygląda tak dobrze!

Poznaliśmy także garść szczegółów na temat grafiki w Dzikim Gonie.

- Niektóre shadery są naprawdę świetne, a jeden z naszych artystów technicznych przygotował świetne cieniowanie lodu, ze sprytnymi efektami przezroczystości... - dodał.

- Trzeba to zobaczyć, przy odpowiednim oświetleniu wygląda to absolutnie fantastycznie! Jestem specjalistą od efektów graficznych i znam się na shaderach... Ale to przekracza moje możliwości!

http://www.eurogamer.pl/articles/2015-05-07-tworca-wiedzmina-3-podekscytowany-perspektywami-tej-generacji-konsol

Odnośnik do komentarza

Zanim załaduje się normalny model przez ułamek sekundy jest jego uproszczona wersja, w ruchu robi to nieciekawe wrażenie przy cutscenach. To z tego filmiku, co wrzucił Bansai, bodajże 2:35 i 2:55.

no niestety ''popap'' wali po oczach ale tak często mają gry z otwartym światem, reszta wygląda bardzo dobrze.

Odnośnik do komentarza

 

 

http://a.pomf.se/qzpkdb.gif

 

potrafi ktoś znaleźć video z tego gifa?

 

Znalazlem ten filmik z gifa, oto link: http://www.dailymotion.com/video/x2podwr_lo-stregatore_animals?start=1

 

Nie dziekujcie :D

 

Mozna ogladac pierwsze 40 sekund w miare spoiler-free (moment z gifa, w ZNACZNIE lepszej jakosci, chociaz to wciaz share z PS4), ale potem zaczynaja sie cutscenki wiec od razu wylaczylem.

 

Tylko ten blur... boże aż mnie głowa od tego boli (po HD Type-0 mam dość tego gówna podczas obracania kamery).

 

Na PC możesz wyłączyć zawsze w Wiedźminie 2 blur wyłączałem bo dla mnie lepiej wtedy gra wyglądała :)

Odnośnik do komentarza

ciekawy artykuł:

 

http://www.eurogamer.pl/articles/2015-05-11-tworca-wiedzmina-3-przed-premiera-jestesmy-podenerwowani

 

 

 

Twórca Wiedźmina 3 przed premierą: „jesteśmy podenerwowani”

 

Do premiery Wiedźmina 3 zostało już tylko osiem dni, a emocje związane z debiutem ambitnego projektu studia CD Projekt udzielają się także jego twórcom.

- Taka niepewność nie może być dobra na serce. Bez względu na to, ile razy to mówimy, zawsze brzmi to jak hasło marketingowe, ale to tytuł stworzony przez graczy, którzy chcieli po prostu przygotować świetną pozycję RPG.- Jesteśmy podenerwowani. Weźmy podekscytowanie fanów cierpliwie oczekujących na premierę, pomnóżmy to przez sto, a dostaniemy nasze emocje! -przyznał Jose Teixeira w rozmowie z serwisem DualShockers.

- Z ulgą przyjęliśmy pozytywne reakcje dziennikarzy, którzy mieli już szansę sprawdzić grę i możemy mieć tylko nadzieję, że ten trend się utrzyma!

Jose Teixeira to specjalista od efektów specjalnych w CD Projekt Red, odpowiedzialny między innymi za zmienne warunki pogodowe Wiedźmina 3.

- Sporo nad tym pracowałem (ale nie tyle, ile bym chciał - miałem też inne rzeczy do zrobienia!) - przyznał deweloper. - Moje założenia były proste: nie używać statycznych tekstur i wprowadzić nieco różnorodności oraz ruchu do nieba.

- Stworzyliśmy system generujący efekty pogodowe na bazie prawdopodobieństwa, to całkiem fajne! Różne miejsca w świecie mają inne schematy, jak śnieg w zimniejszych strefach i tak dalej.

Dużo uwagi poświęcono także efektom związanym z wodą.

- To jeden z obszarów, którym zajmujemy się bez końca! Dostosowanie piany, schematy fal, reakcje na wiatr, sporo tego! - tłumaczy Teixeira. - Mamy nawet symulowane fale przy przemieszczaniu sie graczy czy wywoływane ruchami łodzi... No i cieniowanie oceanu, szalenie skomplikowane.

- Prace nad grą były dla nas wielką lekcją. Gigantyczny tytuł, wyprodukowany przez stosunkowo mały zespół (jak na tak skomplikowany projekt), bez automatycznych systemów, z ręcznie tworzonymi i rozmieszczanymi elementami...

- Przez trzy lata usprawnialiśmy i modyfikowaliśmy silnik tyle razy, że straciliśmy rachubę... A już teraz mamy ogromną listę rzeczy, które można ulepszyć jeszcze bardziej... - kończy Teixeira.

Wiedźmin 3: Dziki Gon zmierza na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

 

 

Odnośnik do komentarza

(...) Dostosowanie piany, schematy fal, reakcje na wiatr, sporo tego! - tłumaczy Teixeira. - Mamy nawet symulowane fale przy przemieszczaniu sie graczy czy wywoływane ruchami łodzi... No i cieniowanie oceanu, szalenie skomplikowane.

Ya pjerdolę. Ale ta gra musi być zayebista. No ale downgortat, popap, halasy, baksztagi, debile książek nie czytali. Ehh...

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...