Jump to content

Need for Speed Rivals


Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Macie tutaj o wiele lepszy gameplay niż ten z E3 (dokładnie pokazują całą grę jako racer i cop oddzielnie).

Wszystko jak na razie fajnie i super, tylko... jedyną broń jaką widzieliśmy to emp (podobnie się używa jak w HP, tylko że mamy wyznaczony "[        ]" obszar w którym trzeba trafić), widać że jest dostępne turbo i kolczatka, ale nie pokazali ich w akcji niestety.

Oraz dla mnie wielki minus, nie ma lusterka wstecznego, mam nadzieje że jednak to wprowadzą. (po cholerę mi kolczatka skoro nie widzę przeciwnika z tyłu? Albo skąd będę wiedział gdy ktoś będzie mnie chciał zramować).

 

 
Link to comment

Więcej info

 

 

 

Po tym co widzę, to HP>Rivals, zobaczymy co dalej pokażą bo nie widziałem jeszcze dużo rzeczy które mnie interesują. (oraz niech jakiś dobry gracz trzyma tego pada, a nie jakiś randomowy typ co liżę każdą ścianę i nie potrafi driftu kontrolować).

Link to comment

Może i wygląda rewelacyjnie, ale mocno casualowy model jazdy został niezmieniony z Most Wanted. Jak dla mnie ten tylko element przesądza, a szkoda bo się napaliłem konkretnie. 

 

Model jazdy wydaję się niestety most wantedowy, ale z tego co widzę to auto jest bardziej przyczepione do drogi (jak w HP). W MW strasznie wkurzało to jak samochód potrafił latać na drodzę, że nawet głupi wjazd na krawężnik potrafił zepsuć drift i kończyć zakręt crashem w ścianę.

 

Do premiery jeszcze 5 miesięcy, więc dużo się może zmienić i dawać mi tu lusterko wsteczne, przecież to jest obowiązek jeśli chodzi o poważne granie w tą grę, to tak jakby wydali jakiegoś FPS w którym nie ma celownika _._

Edited by Tidek
Link to comment
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

O customizacji w autach policyjnych, brzmi naprawdę świetnie, każdy samochód policyjny będzie miał tak jakby swoją "klasę". (jeden będzie bardziej wytrzymalszy, drugi zwinniejszy, trzeci szybszy itd.)

 

http://www.needforspeed.com/news/bringing-personalization-back-need-speed?utm_campaign=nfsr-social-socom-fb-personamlization-blog-post&utm_source=fb&utm_medium=social&sourceid=nfsr-social-socom-fb-personalization-blog-post

 

Jak na razie brzmi nieźle, więcej szczegółów pokażą nam na gamescomie. Ale boję się najbardziej 3 rzeczy przez które gra szybko odejdzie w zapomnienie, czyli:

 

1. Może dla wielu ludzi jest to nie potrzebne, ale w takiej grze to jest obowiązek żeby widzieć kto jedzie za tobą (bo będzie miał zamiar Cię atakować), mowa oczywiście o lusterku wstecznym (w HP zostało to zrobione wspaniale, żeby GŁÓWNIE było widać kierowców - pomarańczowi i gliniarzy - niebiescy)

2. Główna esencja gry, czyli multiplayer, jak będzie tak samo skopany jak w MW2012, to ja podziękuje.

3. Model jazdy.

Link to comment
  • 4 weeks later...

Coś czego prawdopodobnie nie zobaczycie w newsach na PPE.

http://www.youtube.com/watch?v=1vfqzipuuEk&app=desktop

 

Po zobaczeniu tego, mogę szczerze wyśmiać fanów undergrounda, za(pipi)isty racer się szykuje, dajcie mi tylko lusterko wsteczne i będę stał w nocy pod sklepem by kupić tą grę na premierę.

 

edit: Będę stał w nocy pod sklepem, jak się dokładnie przyjrzałem, to to na górze nad punktami, to jest lusterko wsteczne w stylu NFS HP.

Dziękuje dobranoc, zaje bista gra się szykuje.

Edited by Tidek
  • Upvote 1
Link to comment

Nie mam nic do Undergrounda, ale do większości ludzi którzy tą grę "reprezentują", bo jak nie zobaczą w nazwie napisu "Underground 3" to już z góry spamują że gra to jest (pipi).

To jest naprawdę chore zachowanie, bo widać że nowy NFS to będzie naprawdę mocny tytuł z tuningiem nie wiele gorszym od Undergroundów i naprawdę starają się by gra wyglądała dobrze (co mnie cieszy, bo po kolejnych gameplayach widać że naprawiają błędy które udało mi się zauważyć po E3).

 

Poczytaj sobie komentarze na youtube pod polskimi trailerami Rivalsa i zobaczysz w jakim chorym żyjemy społeczeństwie.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Kierowca - tuning i opis wszystkich broni

 

 

 

 

Gliniarz - opis broni i gameplay

 

 

 

 

Lista samochodów kierowcy i ich statystyki (chyba nie pełna)

 

 

 

 

 

 

Jedna ciekawa informacja jaką zauważyłem, jak się przyjrzycie, to na mapie widać traffici ; ) Za(pipi)iste rozwiązanie, koniec z surprisami na ślepych zakrętach/górkach.

 

 

 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.