Skocz do zawartości

Halo 5: Guardians


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo

Brak korytarza to zawsze była swego rodzaju iluzja w serii, pod tym względem 4 właściwie niczym nie różni się od wszystkich części robionych przez Bungie - za wyjątkiem CE, które faktycznie miało duże otwarte przestrzenie, ale cierpiało za to na duży backtracking IMHO.

Odnośnik do komentarza

Iluzja, której brak w czwórce, a z tego co do tej pory pokazali w piątce będzie podobnie. Ciasne długie korytarze wypełnione gdzieniegdzie nieco szerszymi arenami do walki pojazdami. Brak tu rozmachu, który był np w jedynce - misja Silent Cartographer, autostrada w dwójce, końcowe części trójki, walki ze Scarabami.

O muzyce która próby czasu w ogóle nie zdaje i nie ma sensu jej nawet porównywać do tej z H 1-3 też należy wspomnieć.

Nie mówię, że H4 to zła gra - bawiłem się przy niej świetnie (w zasadzie nadal w nią gram w kolekcji), ale to już nie ten poziom co kiedyś.
Piątka zapewne będzie równie udana i na pewno wezmę ją na premierę, ale zawsze każde kolejne Halo będzie porównywane do pierwszej trylogii i wydaje mi się każde te porównanie będzie na korzyść Halo od Bungie.

Edytowane przez Hum
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

4 już na początku atakuje otwartą areną na statku kosmicznym. W grach od Bungie też odbywało się to głównie na zasadzie pojedynczych aren między liniowymi etapami - zresztą, te przykłady co podałeś w sumie to potwierdzają. Wydaje mi się, że chodzi Ci w tym przypadku bardziej o rozmach niektórych etapów (np. bitwa ze Scarrabami w 3), a nie o liniowość/otwarte etapy jako takie. Myślę, że w 5 będzie dobrze pod tym względem - widzieliśmy już urywek jakiejś bitwy na stacji kosmicznej.

Odnośnik do komentarza

Jeżeli ten 'rozmach' rozwiążą w ten sam sposób jak w misji gdzie pierwszy raz sterujemy Mantisem i na końcu oglądamy w tle bitwę strzelając do kolejno nadlatujących Phantomów na małym placyku, to ja wolę jednak jeszcze raz włączyć autostradę :reggie:

Zamiast faktycznie skupić się na rozmachu bitew jak te w trójce to uparli się na te 60 fps w kampanii H5 i pytanie tylko czego będzie to kosztem.

Odnośnik do komentarza

Iluzja, której brak w czwórce, a z tego co do tej pory pokazali w piątce będzie podobnie. Ciasne długie korytarze wypełnione gdzieniegdzie nieco szerszymi arenami do walki pojazdami. Brak tu rozmachu, który był np w jedynce - misja Silent Cartographer, autostrada w dwójce, końcowe części trójki, walki ze Scarabami.

 

O muzyce która próby czasu w ogóle nie zdaje i nie ma sensu jej nawet porównywać do tej z H 1-3 też należy wspomnieć.

 

Nie mówię, że H4 to zła gra - bawiłem się przy świetnie (w zasadzie nadal w nią gram w kolekcji), ale to już nie ten poziom co kiedyś.

Piątka zapewne będzie równie udana i na pewno wezmę ją na premierę, ale zawsze każde kolejne Halo będzie porównywane do pierwszej trylogii i wydaje mi się każde te porównanie będzie na korzyść Halo od Bungie.

Obszar H4 jest podobny do H3. Muzyka tu i tu jest super.

 

Co do ogólnego porównania do H1/2/3 to w 1 nie grałem ale 2/3 jak grałem w okolicach ich premier to były dla mnie jedne z najgorszych exów ever na konsolach, dalej ostro gardzę tym szajsem. Dopiero HR i HW przełamały lody i uważam je za świetne gry, H4 solidne 9/10.

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Dla mnie najlepszą częścią jest chyba Halo Reach. Jest miks otwartych etapów i tych bardziej liniowych + kapitalna misja na stacji kosmicznej :) H2/3/4 w sumie postawił bym w jednej linii, każda miała jakieś elementy, które bardzo mi się podobały. I tak jak pisałem, jako całokształt, najsłabiej wypada CE.

 

A najbardziej czekam oczywiście na Halo Wars 2  :obama:

Edytowane przez DonSterydo
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

rowniez bardzo lubie Reach i chcialbym zeby wypuscili go poprawionego jak to mialo miejsce z odst, jescze jakby dali go za darmo to juz w ogole :banderas:

H4 mimo zepsucia ostaniej walki to gralo mi sie w ta czesc bardzo przyjemnie, fajnie ze wrocili elici no i prometanie rowniez wprowadzili powiew swiezosci 

Odnośnik do komentarza

Powiedzcie panocki, ta niska czułość widoczna na filmikach to specyfika halo, czy specyfika ustawień graczy pod dane bronie, czy wtf? H5 będzie pierwszą w jaką zagram i razi to wolne obracanie.

Możesz w Halo ustawić sobie czułość rozglądania od 1-10, ale na 10 raczej mało co ustrzelisz bo aim assist nie jest taki jak w powiedzmy Codzie. 3-5 to standard wśród graczy. Nie jest to CoDowe rozglądanie, inna specyfika gry ale spokojnie idzie przywyknąć.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...