Skocz do zawartości

Tom Clancy's The Division


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

 

Tak na serio to nie jest czytelny, ekran jest okropnie nasrany tymi znacznikami rzygać się chce jak na to patrze. 

To sobie w opcjach ustaw pod siebie...

 

Jeżeli pierwsze co trzeba zrobić to wejść do opcji i dostosować sobie hud to znaczy, że gra jest źle zaprojektowana. 

Odnośnik do komentarza

U mnie totalna podjarka! Podchodziłem na zasadzie "eee dobra, zobaczymy jak bardzo zdowngradeowali gierkę w stosunku do trailera z e3". Włączyłem, zagrałem dostępne misje single player, a potem z jakąś randomową ekipą z usa weszliśmy do Dark Zone i wciągnęło mnie!

 

Sam fakt ogromnej frajdy z przebywania w teamie i komunikacji jest godny odnotowania. Bardzo podoba mi się motyw uzdrawiania postrzelonego ziomka z ekipy.

 

A poza tym, Nowy Jork, fajne postaci w samej grze, muzyka i jak dla mnie najlepsza implementacja systemu cover.

Chce się grać i nie chce się wierzyć, że tą grę zrobił ubisoft.

Odnośnik do komentarza

Nie jest zle zaprojektowana tylko zrobiona pod najwiekszy rynek zbytu czyli casual dobrze ze w opcjach jest ustawienie hud'a.

Ja zawsze pierwsze co robie w kazdej grze to wejscie do opcji i zmiana szybkosci obrotu kamery na max bo mozna przy normalnym obracaniu zasnac lub oberwac w plery a taka kamera na max obrotach przy domyslnych ustawienach moglaby casualowi zawrocic w glowie i jeszcze by sie bidaczysko porzygal XD

Odnośnik do komentarza

Szkoda tylko bo da sie to wszystko wylaczyc w W3 by gra nie prowadzila za raczke odliczajac kolejne metry do celu ale kto tak bez kitu zrobil??

Dlatego najlepiej zaprojektowana gra dla mnie jest Bloodborne ktory nie prowadzi za raczke i nie ma nawet mapy.

Gdyby tak W3 mial system Bloodborne GOTL!!

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

zminusowalem, tego nie da sie ogladac

 

cos mruczyc do kamery a nie mowisz normalnie, idzie zasnac, pier dolisz o jakis studzienkach i zaparowanej jezdni lmao, wez idz z tym crapem

No niestety ale nie masz wylacznosci na pisanie bzdur. Ja tam sie nauczylem tolerowac twoje pozbawione sensu I merytoryki posty.

Odnośnik do komentarza

w takim duzym swiecie jak w3, chcialbys sie poruszac bez mapy? powodzenia

Ja nie mialem na mysli by mapy nie bylo w W3 oczywiscie musi byc przy tak wielkim swiecie i to bardzo czytelna.

Jedyne czego naprawde niepotrzeba to ta strzalke prowadzaca i odliczajaca ile jeszcze metrow do celu zostalo :/

Ta strzalka robi z W3 samograja i nie zebym tutaj W3 obrazal bo gra jest GOTY.

Poprostu te HUDy tak teraz ulatwiaja gry ze szok w Division to jest nawet juz komunikat ze w ogniu stanoles XD

Edytowane przez Zetta
Odnośnik do komentarza

Division Defense Force, czy ktos wzywal?

A wiec "On Fire" - oczywiscie status ten pokazuje ile czasu zostalo zanim status ploniecia ZEJDZIE z naszej postaci, a jako ze w tym stanie nie mozna walczyc ani sie leczyc, to powiadomienie pokazuje ile czasu jeszcze jestesmy bezsilni, podobnie jest z efektem krwawienia czy dezorientacji [miesza ci troche sterowanie], dzieki tej informacji mozemy bardzo dokladnie zaplanowac ile czasu mamy siedziec w ukryciu lub uciekac przed wrogiem a kiedy bedzie mozna bezpiecznie wrocic do WALKI.

 

TAKTYKA KOLEDZY, TAKTYKA.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...