Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

dobrze działający cloud gaming napewno jest warty uwagi, i raczej nikt go nie chce zwalczać, pytanie tylko czy napewno będzie dobrze działał

 

 

 

z innej beczki

w jakimś newsie (chyba w wypowiedzi cliffa bleszinskiego) było napisane że że przesiadka na cyfrową dystrybucje jest w zamyśle obu gigantów - oczywiście skupienie się na cyfrowych wersjach pociąga za sobą to co jest na steamie - czyli gra przypisana do konta i brak możliwości odsprzedania (chyba że by zakładac konta na każdą gre osobno..)  brzmi to słabo, ale w tym tekście padło zdanie "rynek zaleją gry z wyciętym contentem sprzedawanym jako DLC żeby wyrwać więcej kasy, jednak wersje cyfrowe będą tańsze i będą miały wbudowane DLC"

i na to jestem w stanie przystać - jeśli pudełkowa pocięta nówka będzie kosztować 200-250zł, a wersja cyfrowa będzie za 100-120-150zł i będzie miała odrazu wliczone DLC to ja bardzo chętnie kupie wersje cyfrową, nawet mimo że nie moge sie jej pozbyć.

powtarzam - w takiej sytuacji cyfrowa wersja to świetny pomysł!

 

problem w tym że obecnie na current genach cyfrowe gry są o wiele droższe niż pudełkowe w sklepach (239-269zł , a w sklepach 179-199zł) co jest absurdem i sytuacją nie do zniesienia

jednak gdyby rzeczywiście wersje cyfrowe były tańsza (w końcu masa kosztów i pośredników odpada) to chętnie bym je kupował

 

powiem więcej - jeśli na nextgenach pudełkowce będą w cenach jak teraz, ale cyfrowe wersje będą tańsze to napewno wiele gier kupie cyfrowo

gdyby doszły do tego promocje chociaż w połowie tak dobre jak na steamie to z radością przejde na cyfrowe wersje gier

 

jadnak jak wszyscy wiemy narazie wersje cyfrowe są absurdalnie drogie i nikt o zdrowych zmysłach ich nie kupi (chyba że ze składki, co tez jest wypaczeniem tego systemu)

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 744,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

 

Komiks byłby adekwatny, gdyby MS próbował wprowadzać DRM po premierze konsoli, kiedy już pare mln sprzedali.

 

 

 

 

Wiesz, zawsze jest taka opcja, że M$ może przeczekać ten światowy hejt na ich nowe pudło i z czasem małymi kroczkami wprowadzą te swoje "genialne" patenty. Choć oczywiście tego przyszłym posiadaczom X-pudeł nie życzę bo jak jeden to zastosował to kto wie, co by zrobiło po czasie Sony.

Jak dla mnie to cała ta szopka z next genami wyklaruje się tak rok po premierze, będzie trochę gier, ludzie będą już mogli solidnie pomęczyć nowe menusy i inne bzdety-bajery i się zobaczy, ile prawdy zostało z tych wszystkich zapowiedzi i marketingu obu firm.

Opublikowano

Jak narazie to XBOne FORZA5= 1080p, 60fps, PS4 Driveclub=30fps.

Jak narazie,graficznie to gameplay z deep down niszczy  wszystko co było na E3.

Opublikowano

 

 

Komiks byłby adekwatny, gdyby MS próbował wprowadzać DRM po premierze konsoli, kiedy już pare mln sprzedali.

 

 

 

 

Wiesz, zawsze jest taka opcja, że M$ może przeczekać ten światowy hejt na ich nowe pudło i z czasem małymi kroczkami wprowadzą te swoje "genialne" patenty. Choć oczywiście tego przyszłym posiadaczom X-pudeł nie życzę bo jak jeden to zastosował to kto wie, co by zrobiło po czasie Sony.

Jak dla mnie to cała ta szopka z next genami wyklaruje się tak rok po premierze, będzie trochę gier, ludzie będą już mogli solidnie pomęczyć nowe menusy i inne bzdety-bajery i się zobaczy, ile prawdy zostało z tych wszystkich zapowiedzi i marketingu obu firm.

 

Oczywiscie, obie firmy stopniowo to wprowadza ale mozna dalej sie oszukiwac, ze tak sie nigdy nie stanie...

Opublikowano

 

 

Mam nadzieję, że Soul tego nie zobaczy.

 

cad-20130621-d976d.png

 

 

Komiks byłby adekwatny, gdyby MS próbował wprowadzać DRM po premierze konsoli, kiedy już pare mln sprzedali.

 

Miło się czyta tą troskę ludzi, którzy mieli tylko PS3 icokolwiek by Sony nie zrobiło to i tak kupiliby PS4, a cokolwiek by MS nie zrobiło to i tak by nie kupili Xboxa, ale naprawdę, będziecie ciągnąć ten temat do listopada?

 

 

Ten temat się ciągnie 5 lat.

Opublikowano

 

Jak narazie to XBOne FORZA5= 1080p, 60fps, PS4 Driveclub=30fps.

Jak narazie,graficznie to gameplay z deep down niszczy  wszystko co było na E3.

 

 

To był render przecież

Opublikowano

@Zeratul:Jak tak się stanie to będzie to chyba na serio dla mnie ostatnia generacja kąsol i na dobre przerzucę się na combo handheld+pc

Edytowane przez Paliodor

Opublikowano

Niech ktos mi poda przyklady dobrze dzialajacego cloudgamingu bo niestety jestem niedowiarkiem, ze przy dzisiejszej technologii (i łączach) można coś wartościowego z tego wyciągnąć.

Opublikowano

 

 

Komiks byłby adekwatny, gdyby MS próbował wprowadzać DRM po premierze konsoli, kiedy już pare mln sprzedali.

 

 

 

 

Wiesz, zawsze jest taka opcja, że M$ może przeczekać ten światowy hejt na ich nowe pudło i z czasem małymi kroczkami wprowadzą te swoje "genialne" patenty. Choć oczywiście tego przyszłym posiadaczom X-pudeł nie życzę bo jak jeden to zastosował to kto wie, co by zrobiło po czasie Sony.

Jak dla mnie to cała ta szopka z next genami wyklaruje się tak rok po premierze, będzie trochę gier, ludzie będą już mogli solidnie pomęczyć nowe menusy i inne bzdety-bajery i się zobaczy, ile prawdy zostało z tych wszystkich zapowiedzi i marketingu obu firm.

 

 

Jakoś nie wyobrażam sobie tego, musieliby liczyć że Average Joe który dziś wypożycza i sprzedaje swoje gierki jutro miałby mieć to zablokowane i się nie wku/rwił :)

Opublikowano

 

 

Jak narazie to XBOne FORZA5= 1080p, 60fps, PS4 Driveclub=30fps.

Jak narazie,graficznie to gameplay z deep down niszczy  wszystko co było na E3.

 

 

To był render przecież

 

tak sobie powtarzajcie ;)

 

2enpmv.gif

Edytowane przez Yano

Opublikowano

Niech ktos mi poda przyklady dobrze dzialajacego cloudgamingu bo niestety jestem niedowiarkiem, ze przy dzisiejszej technologii (i łączach) można coś wartościowego z tego wyciągnąć.

 

Nie da się. Poza pierdołami typu drivatar w Forzy nie widzę innych zastosowań dla tej technologii. Teoretycznie dałoby się streamować jakieś ogromne poziomy czy cośtam, ale to pociągałoby za sobą ogromne koszty, nie ma szans na wprowadzenie tego w życie. Nie uwierzę w te marketingowe brednie dopóki nie zobaczę, a jestem całkiem pewien, że nie zobaczę.

Opublikowano

Niech ktos mi poda przyklady dobrze dzialajacego cloudgamingu bo niestety jestem niedowiarkiem, ze przy dzisiejszej technologii (i łączach) można coś wartościowego z tego wyciągnąć.

Onlive

Opublikowano

 

Niech ktos mi poda przyklady dobrze dzialajacego cloudgamingu bo niestety jestem niedowiarkiem, ze przy dzisiejszej technologii (i łączach) można coś wartościowego z tego wyciągnąć.

Onlive

 

 

Chyba tylko w USA..

Edytowane przez Szprota

Opublikowano

W renderze tekstury nie przenikają przez siebie. I co terasssss? ;)

 

imWCARg5NK2H1.gif

Opublikowano

 

Niech ktos mi poda przyklady dobrze dzialajacego cloudgamingu bo niestety jestem niedowiarkiem, ze przy dzisiejszej technologii (i łączach) można coś wartościowego z tego wyciągnąć.

Onlive

 

 

No, ale zaraz. Mówimy o przeniesieniu całej gry do chmury czy przeniesieniu niektorych obliczen (czym sie szczycil MS)?

 

Jeżeli to pierwsze to Sony chyba troszeczke ubieglo konkurencje kupujac Gaikai. Jezeli to drugie to nadal czekam na przyklad.

Opublikowano

W renderze tekstury nie przenikają przez siebie. I co terasssss? ;)

 

imWCARg5NK2H1.gif

 

Teraz czekamy na zapowiedź tej gry również na Xbox One, wtedy sonoklapki w jednym momencie przestaną się jarać.

Opublikowano

 

W renderze tekstury nie przenikają przez siebie. I co terasssss? ;)

 

imWCARg5NK2H1.gif

 

Teraz czekamy na zapowiedź tej gry również na Xbox One, wtedy sonoklapki w jednym momencie przestaną się jarać.

 

 

 

 

NIE SONDZE

 

 

 

Gra 'Deep Down' od firmy Capcom to najprawdopodobniej exclusive dla konsoli PS4. Legendarny Yoshinori Ono za pośrednictwem Twittera potwierdza, że stosowne prace developerskie systematycznie posuwają się do przodu. W pierwszej kolejności wykonywany jest tryb dla pojedynczego odbiorcy. Takie stwierdzenie sugeruje, że nadal tajemniczy projekt ostatecznie zostanie wzbogacony o tryb wieloosobowy (kooperację?).

http://www.grasz24.pl/newsy/-flesz-gra-deep-down-jako-exclusive-dla-ps-bedzie-tryb-multiplayer,1,1,17240

 

Opublikowano

 

 

Niech ktos mi poda przyklady dobrze dzialajacego cloudgamingu bo niestety jestem niedowiarkiem, ze przy dzisiejszej technologii (i łączach) można coś wartościowego z tego wyciągnąć.

Onlive

 

 

No, ale zaraz. Mówimy o przeniesieniu całej gry do chmury czy przeniesieniu niektorych obliczen (czym sie szczycil MS)?

 

Jeżeli to pierwsze to Sony chyba troszeczke ubieglo konkurencje kupujac Gaikai. Jezeli to drugie to nadal czekam na przyklad.

 

 

 

Twierdzisz, ze latwiej jest przeniesc calosc obliczen do chmury, niz czesc? Niestety nie posiadam dostatecznej wiedzy by sie na ten temat wypowiadac. 

 

Sony nie ubieglo Microsoftu, bo to Microsoft wczesniej zaczal streamowanie filmow w 1080p... wiec technoligii nie musial kupowac, musial tylko zainwestowac w wieksza liczbe serwerow by ograniczyc lagi. 

 

 

 

 

 

W renderze tekstury nie przenikają przez siebie. I co terasssss?  ;)

 

imWCARg5NK2H1.gif

 

Teraz czekamy na zapowiedź tej gry również na Xbox One, wtedy sonoklapki w jednym momencie przestaną się jarać.

 

 

 

 

NIE SONDZE

 

 

 

Gra 'Deep Down' od firmy Capcom to najprawdopodobniej exclusive dla konsoli PS4. Legendarny Yoshinori Ono za pośrednictwem Twittera potwierdza, że stosowne prace developerskie systematycznie posuwają się do przodu. W pierwszej kolejności wykonywany jest tryb dla pojedynczego odbiorcy. Takie stwierdzenie sugeruje, że nadal tajemniczy projekt ostatecznie zostanie wzbogacony o tryb wieloosobowy (kooperację?).

http://www.grasz24.pl/newsy/-flesz-gra-deep-down-jako-exclusive-dla-ps-bedzie-tryb-multiplayer,1,1,17240

 
 
 
BUAHAHAHAHA!!!....
 
Na podstawie czego autor tego "newsa" stwierdza, ze to exclusive? Na podstawie zapowiedzi Capcomu o byciu wydawca mulitplatform i porzucenie exclusive?

Edytowane przez Zeratul

Opublikowano

tv tv tv!


nie ejstem informatykiem ale potrafie chyba zrozumiec o co chodzi australijskiemu psu, jedno to pokazywanie na ekranie gry ktora jest odtw. gdzies na serwerze w chinach, drugie to uczestnictwo  tych serwerów np. w dogrywaniu wielkich plansz, albo zapewnianiu 60 fps, bo to rozumiem przez wzmocnienie konsoli chmura.

I jak miec zapewniony takich powerup jesli nagle spadnie jakosc łącza.

Opublikowano

DD na bank będzie multiplatformowy, różnica będzie taka, że na xdone będzie wyglądał nieco gorzej. Mówię jak jest.

Opublikowano

tv tv tv!

nie ejstem informatykiem ale potrafie chyba zrozumiec o co chodzi australijskiemu psu, jedno to pokazywanie na ekranie gry ktora jest odtw. gdzies na serwerze w chinach, drugie to uczestnictwo  tych serwerów np. w dogrywaniu wielkich plansz, albo zapewnianiu 60 fps, bo to rozumiem przez wzmocnienie konsoli chmura.

I jak miec zapewniony takich powerup jesli nagle spadnie jakosc łącza.

 

 

zdecydowanie informatykiem nie jestes... 

Opublikowano

a pozneij wyjdzie i  sie okaze ze jest identyczny na obu konsolach,  a yeti bedzie mowil ze to wina developera,  a  mazzeo bedzie sie smial bo wiedzial ze tak bedzie.


 

tv tv tv!


nie ejstem informatykiem ale potrafie chyba zrozumiec o co chodzi australijskiemu psu, jedno to pokazywanie na ekranie gry ktora jest odtw. gdzies na serwerze w chinach, drugie to uczestnictwo  tych serwerów np. w dogrywaniu wielkich plansz, albo zapewnianiu 60 fps, bo to rozumiem przez wzmocnienie konsoli chmura.

I jak miec zapewniony takich powerup jesli nagle spadnie jakosc łącza.

 

 

zdecydowanie informatykiem nie jestes... 

 

 

ok, to wyjasnij mi na przykładzie paru gier w  singlu jak chmura wzmocni ją. Jak może ja wzmocnic.

Opublikowano

W renderze tekstury nie przenikają przez siebie. I co terasssss? ;)

 

imWCARg5NK2H1.gif

No akurat mógłbym wyrenderować scenę, w której obiekty przez siebie przenikają, to akurat jest banalne. Na dobrą sprawę mógłbym też wkleić jakiś znany render z gry, w którym obiekty też się przenikają.

To wciąż jest grafika 3d, więc czy są jakieś błędy kolizji czy nie to już jest zależne tylko i wyłącznie od tego jak bardzo zadba się o takie detale w trakcie tworzenia.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.